Suzukı vz 800 ıntruder m800 nasıl motor
Reklamlar
-
Arkadaşlar, son derece memnun olduğum honda rebel'imi uzun yolda biraz titrediği için büyütmek istiyorum ve suzuki vz 800 ıntruder m800 ile ilgileniyorum ancak artıları eksileri nelerdir, özellikle kronik problemi varmıdır hiç bi bilgim yok görüş ve önerilerinizi bekliyorum, saygılar.
[B][COLOR="Red"]LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE![/COLOR][/B]
Reklamlar
-
şu anki motorumu kesinlikle m800 ile yenilemek istiyorum,enjeksiyonlu olması,şaftlı olması ve yine suzuki olması benim kendi açımdan artıları ve bana göre çok iyi bir motor.
-
Kawasaki VN 900 Custom alın derim.
M800 arıyordum bulamadım artı araştırdım performans artı manevra kabiliyeti ile çok daha başarılı. Vn 900 Custom aldım iyiki almışım çok çok çok memnunum.
54 Hp 83 Nw tork var.
903cc
M800 'de tip olarak 2.sırada alınacak motor başka spor motor yok zaten. Ön lastiği kalın olduğu için çok yoruyor.
Burn rubber not your soul, baby.
-
ön lastiğin ince olması yormuyormu ben yanlış mı biliyorum
[B][COLOR="Red"]LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE![/COLOR][/B]
-
Twinsler adlı üyeden alıntı
Kawasaki VN 900 Custom alın derim.
M800 arıyordum bulamadım artı araştırdım performans artı manevra kabiliyeti ile çok daha başarılı. Vn 900 Custom aldım iyiki almışım çok çok çok memnunum.
54 Hp 83 Nw tork var.
903cc
M800 'de tip olarak 2.sırada alınacak motor başka spor motor yok zaten. Ön lastiği kalın olduğu için çok yoruyor.
2 model arasında kaldım birisi kalitesi ve fiyatı nedeniyle honda shadow 750 sprit diğeri ise namı değer m800 fakat kafamda büyük bi soru işareti var daha önce rebel kullandım uzun yolda titriyor. (sanırım ön lastiğimin daha ince olması sebebiyle) acaba shadow sprit alsam aynı şekildi problem yaşarmıyım. varmı bilgisi olan arkadaşlar __???
[B][COLOR="Red"]LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE![/COLOR][/B]
-
kawa tek pinlidir suzuki çift pin
arasındaki fark ise tek pinlinin güzel ses verip titreşim yapması diğerinin de berbar ses verip titşim yapmamasıdır, ama şöyle demek daha güzel olur sanırım, ikisi de şehir içinde titreşim yapmaz ama uzun yollarda gazı açınca kawa 120'de hafifçe titrerken suzi 140'larda titreme yapar ama ikisinin de titremesi tek silindirli motorlar gibi kollarınızı uyuşturmaz.
-
harika işte duymak istediğim yorum bu tarz bişeydi çok teşekkürler. ancak şuan biraz harley iron 883 e kaymış gibiyim. amma kararsızım yaa keşke 3 ünü birden önüme koysalarda aynı anda deneyip alabilseb :D
[B][COLOR="Red"]LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE![/COLOR][/B]
-
Suzuki 130 da titremeye başlıyor ayrıca bir cruiser için o hız çok fazla. Hız motoru olmadığı için hızlı gitmenizi tavsiye etmiyorum. Geçen gelen 124 km lik hız cezasıda cabası
Son derece memnunum, kawasakinin servisi pek yok yada sıkıntılı.
klasik tarzdan hoşlandığım için c800 aldım ama m800 fotoğraflarıyla yatıp kalkıyordum
Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez
-
Kawasaki Vn 900 Custom LED
Vn900 Custom LED uygulaması süper oldu. Trafikte fark edilmek ve şık bir görünüş
http://img832.imageshack.us/img832/2...8408706413.jpg
Burn rubber not your soul, baby.
-
ahh ahh arkdaslar.teknik detay bir yana.
m800 aşık olduğum motordur.ama artık bir de kuması var HD nightrod special.
ne kadar çarpıp bölsen eklesen.bu sınıf ve kalite motorlar arasında neredeyse milim fark oynuyor.bırakalım şu tekniğide maşukumuza bakalım...
biraz zaman geçsin fiyatları düşsün öyle alacağım deyip aşkımı kalbime gömüyorum ve sahte aşklarla kendimi avutuyorum(150mc mondial)
m800 alsanda aşkımız depreşse diyorum.hem sende anlatırsın bende kuzu kuzu masal diyarındaymışım gibi seni dinlerim...
unutmadan kapkara siyahi bir kız olsun.dudakları kalın.
-
sivernson adlı üyeden alıntı
ahh ahh arkdaslar.teknik detay bir yana.
m800 aşık olduğum motordur.ama artık bir de kuması var
HD nightrod special.
ne kadar çarpıp bölsen eklesen.bu sınıf ve kalite motorlar arasında neredeyse milim fark oynuyor.bırakalım şu tekniğide maşukumuza bakalım...
biraz zaman geçsin fiyatları düşsün öyle alacağım deyip aşkımı kalbime gömüyorum ve sahte aşklarla kendimi avutuyorum(150mc mondial)
m800 alsanda aşkımız depreşse diyorum.hem sende anlatırsın bende kuzu kuzu masal diyarındaymışım gibi seni dinlerim...
unutmadan kapkara siyahi bir kız olsun.dudakları kalın.
yorumunu okurken keyif aldım gerçekten.
m800 benimde saplantım
-
-
biraz hortlatıcaaz topiği ..pardon!!!
motorumu hakkaten çok seviyorum.bazı parçalar aldım..spike elcik,footpeg,gidon..onlarda gelsin.yeni resim atıcaam..
ayrıca almanyada bir firma jantı genişletiyor.şaftı modifiye ediyor.ama maliyet yüksek..içimde kaldı.
-
13 Ağustos 2011, 18:30
#14
slm arkadaşlar,uzun süredir ikilemde kaldıım dragstar ve shadow arasından tam da shadowa kaymıştım ki bi de intruderı inceleyeyim dedim
eğer sıfır almıcaksanız intruder kesinlikle daha ağır basan bi motor tabi servis olanakları bulunduğunuz bölgeye göre farklılık gösterebilir ama gerek şaft gerek su soğutması gerekse enjeksiyonlu olması suzikinin yamaha ve hondaya ortak paydada ağır bastığı noktalar...titreşim vs olayına gelince 250-300 kiloluk motorlar kullanıp da sinek titreşimi gibi bişeyi sorun ediyosanız cruser tarzını hiç tercih etmeyin derim..yukarda arkadaşın da dediği gibi çift pinli olması kimine göre artı olabilir ama bana göre aletin tek eksisi,shadowu bi adım öne çıkaran tep pin olayıydı benim açımdan çünkü harleylerin sahip olduğu o mükemmel sesin asıl sebebi tek pinli olması ki bu da shadowda mevcut,o sesin yanında gelen titreşimin de başımın üstünde yeri var ama şöyle bi genel toplamda bakıldığı zaman benim için intruder daha mantıklı ve ağır basan alet oldu güzel bi tane kaçmıcak bi alet buldm inşallah parayı denkleştirirm de alırım hayırlısı artık...
-
15 Haziran 2012, 19:39
#15
ben böyle motor görmedim... gerçekten 2 3 gündür kullanıyorum keyiften ölcem.. hiç düşünmeden alın
-
16 Haziran 2012, 00:17
#16
c 800 modelini kullanıyorum bol bol taş gibi makina kronik muronik yada herhangi bir problemı yok otobanda 5 vitese taktıgında sanki 1.vitesteymıssın gıbı gazlıyorsun benım kılom onu kaldırsa ( zayıfımda ) kesınlıkle alırdım..
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
16 Haziran 2012, 00:36
#17
Eğlenceli motor ama biraz yorucu gibi geldi. 2 hafta oldu alalı, bakalım ne kadar beraber takılacağız.
-
27 Haziran 2012, 22:07
#18
-
27 Haziran 2012, 22:22
#19
Ağırlığı vs sorun değil, her türlü oynarım kontrol ederim. Yorucu olması sport cruiser olmasından kaynaklanıyor. Dirsekler kırılmadan kullandığımızdan yoruluyor, ama sorun değil bazı yorgunluklar keyiflidir erkekler için. Bu da onlardan birisi bana göre.
-
M800 sahibi olarak yazmak istedigim bazi avantaj ve dezavantajlar var motorun surus keyfi gercekten harika yol tutus keyfi viraj ve frenleme mukemmel. Cok seri bir makine oldugu icin diger klasik motorlardan cok daha yuksek performansta yol yapiyorsunuz ayrica vites gecisleri cok basarili titresim konusunda 140 ve uzeri diyebilirim. Bunun disinda trafikte cok kivrak bir motor oldugu icin ben zorlanmadan kullaniyorum. Korna sesi yetersiz diger suruculerin dikkatinj cekecek kadar yeterli degil. 40.000km de mutlaka degismesi gereken kronik parcalar var debriyaj balatasi eksantrik zincirleri vs gibi periyodik bakimlari mutlaka ihmalsiz yaptirilmali ve mutlaka yag seviyeleri kontrol edilmeli. Dez avantaji arka firenin kampana olusu abs olmayisi islak zeminde daha dikkatli olmayi gerektiriyor. istanbul - izmir yolunda benzin alarak verdigim iki mola ile 7 saat gibi bir surede tamamladim yoldaki radar kontrollerini de dusunerek 80-100 arasi gittigimide hesaplayarak ortalama genel surat otoban 120 km ve bazi yerlerde daha yukari cikmis olabilirim. Motorun uzun yol yakit tketimi 230Kr Sehir ici 280-300 gibi degisiyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)