Virago 535 hakkında yardımcı olmanızı istiyorum
Reklamlar
-
Yarın motor geliyor bakıcam nasıl olduğuna
http://www.sahibinden.com/temiz_yama...XQQdisplayitem
çocuk hemşerim çıktı iyi biri.makine yaşlımı daha ne kadar götürür... vs... 4500 kadar bütçem olduğu için çinli alacağımı misler gibi virago alırım diye düşündüm. önerilerinizi bekliyorum
[I][B][COLOR="Red"]Tembeller Şikayet Eder,Acizler İsyan Eder,Asiller Yönetir...[/COLOR][/B][/I]
Reklamlar
-
Bence mantılı.Km 37000 o da çok yüksek gelmedi gözüme 3-5 pazarlıkla birde koruma takımını alırsan ne ala.Ancak içine sinmesi önemli.Umarım hayırlı olur...
-
motor temiz gibi duruyor bi ustaya götürüp baktırmak lazım motor sorunsuzsa mantıklı bir şeçim olur
Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...
-
parça problemi düşündürüyor beni yoksa bende almak sitiyorum 535 ama... araştırdınmı parçaları bulunabilyormu?
-
İstanbulda yedek parça temin yüzdesi,şansı nedir bilemem ama metal yorgunluğu ve arkasını toplamak kaçınılmaz. GV250 istanbulda Global motordan kalma 2007 model sıfır motosikletlere 5500 ytl istiyordu daha doğru tercih olmazmıydı, 29 beygir gücüde tatmin edecektir. Saygılar.
Özellikle ikinci el motosiklet almak isteyenlerin kafasındaki en önemli soru işareti olan metal yorgunluğu nedir!
Metal yorulması, makinelerde, taşıtlarda ya da yapılardaki metal parçaların yinelenen gerilimlerin ya da yüklerin altında giderek dayanımını yitirmesi ve aslında dayanabileceğinden çok daha zayıf son bir gerilimin etkisiyle çatlayabilecek ya da kırılacak duruma gelmesi.
Metal yorulması daha 19. yüzyılın başlarından beri bilinmekle birlikte bu olguya ilişkin ilk ciddi araştırmalar 20 yüzyılın ortalarına doğru başladı ve özellikle 1954'te İngiliz Comet jet yolcu uçağının basınç kabinlerinin yarılması üzerine hızlandı. 1970 lerde, olayın nasıl geliştiği henüz tam olarak anlaşılamamışsa da, deneysel yollarla yorulmanın üstesinden gelecek teknikler geliştirildi. Yorulmaya dayanıklı metaller bulundu ve çeşitli yeni yüzey işlemleriyle bunların dayanımı daha da artırıldı.
Motosiklet kullanım kitapçıklarında ömrü 10 yıl olarak yazılıyor. Ama özel itina ile bu zamanı aşmak mümkün. Yeterki kullandığınız motosikletin önemli parçaları bulunabiliyor olsun.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
dostum benim arkadaşın var 2001 model 67000 km de hala taş gibi dayanıklı makina tavsiye ederim
-
geçen hafta bizim elemanlardan biri aynısının 99 modelini aldı, gayet memnun, kilometreside seninkiyle aynıydı, pazarlıkla zar zor 6000e kapatmış. uzun soluklu bi makine diyo bilenler. bence hava soğutmalı olması bi dezavantaj, bide yakıtı hafiften fazla olur gibi. ama tarz olarak beğeniyorsan ve temizse o fiyata o kilometrede o motor alınır.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
bu motoru tanıyorum 4000 cıvarına satın alındı, ustune masraf ettıgını soyluyordu ama...
bu motorun suankı sahıbınden oncekı sahıbı ıle pazarlık yapıyordum ben,suan bu motoru satan kısının dedıgıne gore bu da 3. 4. viragosu falanmış, kendisi ile iletişim konusunda güçlükler yaşadığım için satın almaktan vazgeçmiştim fiyatı biraz daha aşağıya çekmeye bak bence zamanında bu ılandan bır kac tane açmıştı su ankı sahıbı, 5000 kusur ıstıyordu bundan 2-2.5 ay önce falan
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:39 AM ----------
KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı
geçen hafta bizim elemanlardan biri aynısının 99 modelini aldı, gayet memnun, kilometreside seninkiyle aynıydı, pazarlıkla zar zor 6000e kapatmış. uzun soluklu bi makine diyo bilenler. bence hava soğutmalı olması bi dezavantaj, bide yakıtı hafiften fazla olur gibi. ama tarz olarak beğeniyorsan ve temizse o fiyata o kilometrede o motor alınır.
hava sogutmalı olması bır dezavantaj teşkil etmiyor,viragolar şişmez sadece bacaklarının arasında bir cehennem oldugunu hissediyorsun ışıklarda falan beklerken...
bunun dısında klasik amerikan motoru taklididir gerek shaftlı gerek hava sogutmalı olması ile...
zincir kayış derdiniz yok...
radyator- su derdiniz yok...
siz onu satasıya kadar o size yamuk yapmaz bakımları cıddıye alın yeter...
kronik şakalarıda yok degıl
konjektör
marş kitlemesi
vs...
ama sonuç olarak o V motor goruntusunu kendınden buyuk abilerinden daha iyi sergileyen bir cruiser...
-
arkadaşlar çok teşekkürler.yarın motor geliyor.yakından göreceğim.eleman 1100 alacağı için satıcakmış.çokta düzgün bi çocuk.motorda problem çıkarsa en azından muhattabımıda bilmiş olucam.koruma demiri vs. ye gelince dedimki oına ben makineye alır almaz bunları yapmak istiyorum.fiyatı ona göre uygun tut dedim.sonuçta motora yapıcam masrafı... zincir olmayıp shaft olmasına bayıldım açıkcası aynı dragstar gibi,ufak tefek bi adam olduğum içinde dragstar gibi tombul bi makinede kayboluyorum virago çok hoşuma gidiyo. zaten bi kawasaki en500 bide bu hayalimdeki motor.tek kafama takılan metal yorgunluğu meselesi.çünkü alır almaz bi fethiye yapmayı düşünüyorum.zaten bi motorum daha var kış için kullanıyorum.bunu gresleyip yatırıcam kış sezonunda... yazdan yaza uzun yola çıkmak için kullanıcam... yani tek düşüncem uzun yolda karizmatik,şişmeyen beni üzmeyen bi makinem olsun yeter.bide vurdumu otobusu kamyonu sollayıversin umarım hayalimdeki makine budur.parama görede daha fazlası olmaz zaten.gv 250 ye gelince,yok abi o zincir,ufak tefek oluşu felan bide siyah olmaması geriyo beni.bu makine hayallerimi tatmin edicek gibi... dediğim gibi tek korkum metal yorgunluğu...ama ne bilim çok temiz gözüküyor
[I][B][COLOR="Red"]Tembeller Şikayet Eder,Acizler İsyan Eder,Asiller Yönetir...[/COLOR][/B][/I]
-
09 Temmuz 2009, 02:15
#10
eger motorun yagına flıtresıne ozen gosterıldıyse senı bekleyecek arıza cesıtlerını yukardakı mesajımda belırttım bu tarz seylerle karsılasırsınız maks...
-
09 Temmuz 2009, 02:27
#11
onlarda problem olmaz sanırım... parça sıkıntısı olmadıkça üzmem onu,değiştiririm bozulan yerini ben yıllarca çinli makinelerin elektrik ve piston,radyator vs... problemlerini öle çok yaşadımki,bu japon heralde beni en az yoranı olucaktır. yanılıyosam düzeltin
[I][B][COLOR="Red"]Tembeller Şikayet Eder,Acizler İsyan Eder,Asiller Yönetir...[/COLOR][/B][/I]
-
09 Temmuz 2009, 02:40
#12
tabi..
öyle çinlilerde karşılaştıgın "soktugun parcanın gerı yerıne gırmemek konusunda ınactı olması" , "bı kac ayda bır vıdalarını sıkmak" , "guneste plastık aksamlarının kusmuk rengıne donusmesı" gıbı seylerı bu motorda ancak cok zor kosullar altında olmak kaydıyla uzun yıllar sonra gorebılırsın bir ihtimal...
metal yorgunlugu muhabbetine katılırım ancak kullanılmış olan "kaliteli" malzemelerin yıllara nasıl karşı koydugu konusunda da ciddi tecrübelere sahibim bu iki olguda asla yok sayılamayacak şeyler...
91 model, aşağıya resmini koydugum, fabrikadan cıktıgı gıbı duran bır honda crx im var, sen aracına nasıl bakarsan oda sana oyle karsılık verir...
http://[URL=http://img9.imageshack.us/i/arkkd.jpg/][/URL]
-
09 Temmuz 2009, 02:44
#13
dostlar ben 97 model bir virago 750 kullanicisiyim.. kendisi su anda 22.000'i devirmekte (evet uzuun sure yatmis bir motordur), 535 ve 750 arasinda tabi ki sekil ve guc farki var ama onun haricinde virago kalitesinden bahsedersek pek yipranmak bilmeyen, kolay sismeyen, uzun yolda uzmeyen bir motordur kendisi. hava sogutmali olmasi 45 derecelik egimle konuslandirilmis v motor icin hic bir dezavantaj uretmemektedir, 85 lerden beri uretilegelen viragonun bir tanesinde bile ah keske hava degilde su sogutmali olarak uretseydik diyecekleri bir problem hala dogmamis demek ki.
benim 750 cc, 4000-4500 devirle gidersem depoyu asagi yukari 300 km de bosaltiyor, depo 17 lt. yani ortalama 70-110 km aralarinda gezerek kullandigimda cikan sonuc..
yedek parca problemi yok. ozellikle istanbulda isen.. bir telefonla yunanistandan geliyor parcalar.. yaklasik 2-3 gunde.. burada da pek cok parcas mevcut zaten..
shaft'li oldugu icin biraz gec hizlanip yavasliyor belki ama o shaft viragonun omrune omur katiyor.. zincir bollasti, disli yedi, yagla, temizle, motor yiprandi gibi dertleri yok.
viragonun en sevdigim yani kivrak olmasi, gezerken cok keyifli ama trafikte de kendine kufur ettirmeyen hafif ve kivrak bir sasesi var.
ikinci eli her zaman yuksek bir motor..
Wildgoose Rider - Transalp 650
-
09 Temmuz 2009, 03:58
#14
bu yorumlara göre yakında bende bi virago kullanıcısı oluyorum bu gece uyuyamam zaten motor geliyo yarın
[I][B][COLOR="Red"]Tembeller Şikayet Eder,Acizler İsyan Eder,Asiller Yönetir...[/COLOR][/B][/I]
-
09 Temmuz 2009, 09:07
#15
Allah utandırmasın,şimdiden hayırlı olsun
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
09 Temmuz 2009, 09:27
#16
535 lerin karoki bir kaç problemi var. ilk problemi marş rublesi bozulmaya yakın çok ses çıkartırlar. ikinci problemi konjektör lakin yamhanın farklı modellerinin uyum sağladığı söylenmekte. Diğer bir problem ise çıkması gereken hızlara çıkamaması. bu kriterler doğrultusunda karar verebilirsin.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
09 Temmuz 2009, 12:18
#17
535 ve diger tum viragolarda mars motorunda bozulma gibi bir sorun var evet, ama bu sorunu yasamamak istiyorsaniz virago'yu calistirirken bi zahmet yamaha'nin dedigi gibi motoru bosa aliniz. motor viteste iken debriyaji cekip calistirirsaniz o mars motoru bozuluyor gayet haklisiniz. konjektor problemi ile bizim grupta karsilasan olmadi henuz, sargilar da gayet iyi, yani sarj problemi yasayan bir virago gormedim ama ariza yasayan vardir tabii ki sonucta kawasaki de kronik yatak sarma derdinden muzdariptir ve bu kawa'nin etiketi gibi olmustur, suzuki'nin kuyrugu hafiftir virajda kic atar var yani her motor da bir imza...
bu arada cikmasi gereken hiza cikamaz derken 535'i bilemiyorum kullanmadim ama 750cc 170 km goruyor (165 diim tam olsun, tabi dolu olan yan cantalar, dolu depo ve 80 kg olan ben dahil)
Wildgoose Rider - Transalp 650
-
09 Temmuz 2009, 20:51
#18
arkadaşlar makineyi aldım çıplak aldım ama...sisy bar,koruma demiri çantaları yok...
bunları mutlaka yapmak istiyorum.
nerden bulabilirim koruma demiri ve sisy barı ı. kaç paradır. lütfen yardım.
4000 e aldım. heralde bu alacaklarımla 4800 ü bulcak. aküsünüde değiştiricem.
yol gösterin lütfen
[I][B][COLOR="Red"]Tembeller Şikayet Eder,Acizler İsyan Eder,Asiller Yönetir...[/COLOR][/B][/I]
-
09 Temmuz 2009, 21:17
#19
Virago için hazır bulamasanız ve illaki özel yapım yaptırmak zorunda kalırsanız.Çağlayan'da dere tabir edilen yere gidip meydanda , sönmez cakayı sorun. TT custom'un gidon ve bazı malzemelerini burası üretir. İllaki koruma demiride yapar. yakın zamanda bende oraya gidip motorum için ,lazerle metal kesimi bir kaç iş yaptıracağım. bu yerden henüz bir fiyat almadığım için , piyasaya göre ucuzmudur pahalımıdır bende bilemiyorum, Ama giderseniz sizde görürsünüz devasa bir firma , makina sayısı ve çeşitliliği.ve perakende sayılacak işleride yapıyor. bence piyasadan fiyat alıp birde buraya sorun. hesaplı olanı hangisiyse onu tercih edin.uğradığım vakit tam adresi ve telefon biligilerini özelden size atarım.
-
09 Temmuz 2009, 21:34
#20
vayy be.. 4000 ha!
Bu motora ben de 4000 lira peşin fiyat çekmiştim. sahibi yanaşmamıştı. Ya ben pazarlığı hiç bilmiyorum ya da nasip etmiyor yaradan bana virago!
Neyse : ) Hayrını gör arkadaşım..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler