KEske motorum olsa cok istersim gelmeyi yada evli olmasam birine mulat olur yalvarır artcı olurdum ama tekte cikmam ki şimdi hem belki biz o gün çalışırız.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Cruiser in hastasıyım Yolların ustasıyım :D
Tekirdağ-Çorlu
SELAM DOSTLAR BURSADAN ENGİN
BUDA BENİM SKYGO 250-4
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
Arkadaşlar günün stress li ve sıkıcı anında yoğun iş temposunda chopperlar yada cruıser lar gördüğüm an sanki kanatlanmış gibi oluyorum. Hiç menşeisi önemli değil. Özgürlük gibi. Cruıser motorlar klasik tipler çok hoş. Birşey demek istiyorum ama polemik yaratmak istemem. Chopper motor hariiç diğer motorlara zevk olarak nasıl binilir anlamam.. Sadece o tip scooter lar ihtiyaca yöneliktir. Chopper yada cruiser lar ise ihtiyaca yönelik olmaz. O motorlar bizi gezdirmez bizler motorlarımızı gezidiririz aramızdaki fark budur. Tıpkı kocaman bir köğek sahibi gibi. İhtiyaçtan dolayı satın alınmamıştır onlar... Zevk içindir.. Bu segment hariç tüm diğer segment motorlar ihtiyaca yöneliktir. Chopper herşeyi ile babadır, atadır, motorların efendisidir.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
herkesin zevki farklı kimide 200 görmeyi sever bence herkesin zevkine saygı duymak lazım
yalnış anlama sen saygısızlık ediyorsun demiyorum.
Chooper-Cruıser kullanıcıları
29 Ekim Cumhuriyet Bayramında Edirnekapı şehitliğini ziyaret için yapılacak olan korteje hep beraber katılıp bu güzel günde bizde yerimizi alalım. Ve Mt-Chopper grubu olarak tanışalım.
29 ekim sabah saat 11:00 moda daki çay bahçesinde buluşup kahvaltımızı yapıyoruz. kahvelerimizi yudumladıktan sora saat 12:30 daki salı pazarındaki korteje katılıyoruz.
Fikir sahibi tolgayada teşekkürler.
unutmadan bi hatırlatma
Bekliyorum; öyle bir havada gel ki vazgeçmek mümkün olmasın
Kazasız Sürüşler Dilekle Olmaz Eğitimle Olur
Selam Arkadaşlar... Aranızda bulunmaktan şeref duyuyorum yeni bir motor kullanıcısı olucam yakın zamanda 206cc mi bir yana bırakıp yanınıza geldim artık Tüm MT cilere kazasız belasız diyorum kucak dolusu sevgilerle Cruiseratom
Doğrusu imrendim. Aklımda İstanbul'da yaşam en son sırada idi, ama şiimdi özendim size yahu.. Çok güzel umarım birgün grup olarak buralarda da güneylerdede dolaşırsınız. Çok hoş....
Bu arada sizlere kenid Cruiser ımı tarafsızca tanıtmak isterim... Umarım diğer model grubundaki arkadaşlarımda böyle resimli tanıtımlar yaparlarsa web te dolaşıp durmayız....
Genel Gidon Görüntüsü.. Devir saati 14000 lere kadar uzanmakta 12000 devir kırmızı hat olmaktadır. Hız kadranında 160 km/h görünmekte forum başlığının altında 155 km/h yapan arkadaşlar bulunmaktadır... Ben 1000 km dir bu motoru kullanmaktayım, herhangi bir problem ile karşılaşmadım. Rodaj sonuna doğru 120 km/h yaptım, herhangi bir titreşim motorda yoktu.
Buda hyosung gv 250cc nin motor bloğunun olduğu resim. Çift pistonlu 75 derece açı ile yerleşmiş ikiz motor sayesinde titreşim minimuma indirgenmiş ve 250 cc lik cruıser için ufak ve ekonomik sayılacak bir motor bloğuna 8 sübab takılarak 28 HP/7500 rpm de verim alınmıştır.
187 kg lık ağır bir motor, klasik cruiser görüntüsü altında müthiş bir naked motoru özelliklerine sahiptir. 23 NM/7600 rpm de olması motorun seri ve yüksek devirli kullanılması gerektiği anlamındadır. Bilinen kalsik cruiser ların temel özelliği düşük devir yüksek tork bu motorda yer almaz. Yani hız, klasik, ve curıser-chopper kısaca ben bu türünün ilk örneğine sport-cruiser demek istiyorum.
Yakıtta ise ürettiği 28 HP lik güç düşünülür ise km başına minimum 9.5 yada maximum 11 ykrş gibi bir rakam çıkmaktadır. Motorun en önemli artıları yakıt ekonomisi, frenleri, gücü, yağ ve hava soğutması, performansı, dengesi ve sürüş zevkidir.
Motorun en önemli negatif yanları ise;
1. İthalatçı firma Global Motorun akıbetinin ne olduğu ve ne olacağıdır.
2. 250 cc nin küçük motor 28 HP gibi sınıfından 2 kat fazla güç üretebilmesi amacı ile yapılan sert şanzuman. (Motor Isınınca boşu bulmak zorlaşabilir)
3. CDI denen bir motor yöneticisi anakart programının (beyin diye tabir edilir) birçok arkadaşın arıza diye nitelediği kanımca arıza olmayan, 250 cc lik küçük bir motorun tüm irili ve ufaklı parçacıklarını 28 HP gibi normalde 700 cc lik bir motor bloğunun yapacağı görevi; yağ pompasının bu güç ve baskı altında sağlıklı olarak motorun küçük ve düşük devirli parçacıkları aşındırmadan yüksek devirli çalışan diğer parçacıklar ile zamanında devir yapması ve yağlaması için 2 sn bazen 5000 bazende 5500 devirde, her zaman olmasada, yaklaşık 15 hızlanmada 1 defa da olsa gaz kesmesidir.
Sonuç olarak ilk 1000 km de beni hiç üzmedi. Sonuçta benim motorum ve onu seviyorummmm...
Bu resimde yağ soğutma sisteminin radyatörünün resmi var.. Rüzgar alacak şekilde tasarlanmış. Rüzgar ile soğuyan motor yağı sistemde dolaşmaktadır...
Yağ suya yada diğer sıvılara nispeten çabuk ısınır çabuk soğur.. Buda soğuk motorun kolay ısınması, sıcak mootrunda kolay soğutulması anlamındadır...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
http://www.harley-davidson.com/wcm/C...9&locale=en_US
tıklayınız ve sesi açınız
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Arkadaşlar, motorumu alabilmek için hazırım. Para tamam, pazarlık tamam. Ehliyet detayları tamam ama Regal Raprtor 250 ile Keeway 250 arasında kaldım. Raptor hakkında olumsuz yazılar çok az. Keeway Land Cruiser hakkında neredeyse yorum yok ama Land Cruiser'i çok beğendim. Az para değil, motor, ehliyet, korumalar vs derken 5.500 ytl tutacak. 1-2 haftada motor dökülecek diye paranoyak hale geldim vallahi Bugün sizlerin vereceği son fikirler kararımı etkileyecek. Mayday mayday
Ride the wild wind
AHA BUDA BENIMKÜ
eksozları kendi istegimler daha buyuk yaptım yani deiştirdim
nosss
elemana sosis çantada taktım
profilden
plaka yerli izmir 35 gerçi istanbuldayım ama :D
öteki tarafı
gece çektim bunu da :D
benden şimdilik bu kadar arkadaşlar saygılar msn adresim ceronimo_3318@hotmail.com isteyen ekleyebilir...
Arkadaşlar, bilgi taleplerime malesef yanıt alamadığım için sonunda Keeway Land Cruiser hakkında Efsane Motor'u aradım. Satış müdürü ile görüşmemde, Keeway'in parçalarının Çin'de üretilmesinden dolayı yazılan yorumlardan bahsettim. Açıklaması kısa ve netti. ''Efsane Motor aynı zamanda Harley Davidson distribitörüdür. Keeway'e güvenmesek imajımız açısından satışını kesinlikle yapmazdık'' dedi. Gayet mantıklı bir açıklama olması nedeni ile benim artık için rahat. Bu konuda sizlere bilgi vermek istedim. Şimdi Land Cruiser'imi almaya gidiyorum. Sevgi ve selamlarla...
Ride the wild wind
bencede adam doğru söylemiş en azından sorun olduğunda muhattab olacağın biri var.
unutmadan bir hatırlatma
Chooper-Cruıser kullanıcıları
29 Ekim Cumhuriyet Bayramında Edirnekapı şehitliğini ziyaret için yapılacak olan korteje hep beraber katılıp bu güzel günde bizde yerimizi alalım. Ve Mt-Chopper grubu olarak tanışalım.
29 ekim sabah saat 11:00 moda daki çay bahçesinde buluşup kahvaltımızı yapıyoruz. kahvelerimizi yudumladıktan sora saat 12:30 daki salı pazarındaki korteje katılıyoruz.
Fikir sahibi tolgayada teşekkürler.
Bekliyorum; öyle bir havada gel ki vazgeçmek mümkün olmasın
Kazasız Sürüşler Dilekle Olmaz Eğitimle Olur
arkadaşlar sizlere dolmabahçeden katılacağım :(
KaSkTaK
arkadaşlar askerlik dolayısı ile motorum satılık
http://www.sahibinden.com/sell.php?s...on_id=11110824
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
bi izin alabilsem bende gelicem de işler yogun off :(
Arkadaşlar resimler güzelde resimlerin altına kullandığımız motorların biraz teknik ve kullanım detaylarına tarafsızca eksi ve artı yönlerini birer cümle ile belirtsek forum başlığı daha da netleşip şenlenecektir. Ben yukarıda bunu yapmaya çalıştım. Hadi herkes yavaş yavaş hem tanışıp hem resim koyup hemde anlattsın motorunu..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)