Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
15. sayfa BirinciBirinci ... 5131415161725 ... SonuncuSonuncu

MT Cruiser Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #281

    Üyelik
    05 Şubat 2008
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Salcano Chopper SM-250
    sorunum sadece sayfayı güncellemekle kalmış. neyse belki başlık altında güzel cruiser fotoları görürümde kaopya çekerim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #282

    Üyelik
    25 Temmuz 2008

    Vt 750 C Shadow Spırıt

    öleyim Baba
    Işte Budur

  3. #283
    _alp_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VTX 1300
    Alıntı coolizma39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    içi boşaltılmış bi egzoz en önemlisi



    allah sana böyle full aksesuar bi 650 naspi etsinn.....



    [img=http://img124.imageshack.us/img124/6637/dsc00671ol2.th.jpg]


    viceroy dogru soylemis. Ici bosaltilmis egzozdan gelen ses hicbir seye benzemez. Hem motorun gucu duser, yakit tuketimi artar, hem de motora zarar verir. Motor iki de bir stop eder. Dahasi ici bosaltilan egzozlar kisa zamanda sararir ve/veya catlar. Ayrica tecrubeyle sabittir, ici bosaltilmis egzozlardan gelen ses, 'baglasan durmaz' crusier sesi yerine, bagirttira bagirttira anca giden pancar motorlarin ki gibi oluyor. Ayrica cevredeki insanlardan alinan hayir duasi da cabasi Motordan hic anlamayan insanlar bile ici bosaltilmis egzoz ile crusier sesi arasindaki farki ayirt edebiliyor. Bu da tecrubeyle sabittir
    http://www.ataturkungencligehitabesi.com/

    Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...

  4. #284

    Üyelik
    07 Şubat 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yamaha fz6-fazer
    Benim arkadaşımın honda shadow 600 ü var, egzozlarını 3 yıldır boş kullanıyor ve bildigin harley davidson sesi çıkıyor, sararma yok ve çekişten düşmenin tam tersi daha atak .. ama orjinal egzozların boşaltılmasına bende karşıyım, birdaha geri dönüşü yok ve motorunuzu satarken alıcı orjinal bozulmamış egzozlarını isteyecektir ..
    We All Die Young (Rockstar)

  5. #285
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139

    V-motor hakkında genel bilgi...
    1900’lerin başına ait, iyi geliştirilmiş, iki silindirin zamanın dar, bisiklet şekilli çatısına kolayca oturmasını ve genişliği kontrol etmeyi sağlayan bir motor tasarımıdır. Fikir iyiydi ve yıllar geçtikçe herkes tarafından kabul gördü. Günümüzde V-Twin motoru, çoğu cruiserlarda olmak üzere bir çok motorsiklette görebiliyoruz. V Twin motorlar çok farklı açılarda tasarlanmıştır (bir pistonun ortasından diğer pistonun ortasına ölçülür), açı çoğaldıkça motorun çalışması daha dar olanlara göre daha düzgün olur. Doğal olarak, açı arttıkça V twin motor hacim olarak (genişlik değil) daha uzun (ve daha büyük) olur.
    V-Twin motorun şu gibi avantajları vardır: Düşük ağırlık, basitlik, yüksek tork, ve iyi bir RPM üretmek. V-Twinlerin aynı zamanda düşük beygir gücü ve hız ve açıya bağlı olarak yüksek vibrasyon gibi dezavantajları da vardır. 90 derecelik V motorlar daha iyi dengelendiklerinden diğer V motorlara ya da paralel twinlere göre daha az vibrasyon yaparlar.
    V motorun açısı arttıkça dengesi artar. Ancak 90-180 derece arasında V açıları çok dengeli olmaz, bu sebeple pek kullanılmaz. Örneğin Formula 1 araçlarındaki V8 motorlar kurallar gereği 90 derece açılıdır. Ancak daha önceleri 60°, 72°, 90°, 112° ve 120° açılı V8, V10 ve V12 motorlar da kullanılmıştır.


    Eksozlar; basit boru kıvırmayla yapılmaz,her makinaya hacmine,gucune oranla uzun süren testlerden sonra yapılır,mesela 2004 1000RR için yapılan eksoz,2006 1000RR için kullanılmaz,bu örnekleri coğaltmak mümkündür!Eksoz uyumsuz olursa makinanın var olan gucu tork eğrisi , ciddi sekilde bozulur,rölenti ayarı kaçar,sersem çalısır,senkron ayarında kaçmalar olabilir,eksoz deyip gecmeyin fabrikasyon eksozlar o makinaya en uyumlu eksozdur bizde bir ses takıntısı yuzunden eline her gecen boruyu bağlıyoruz bide makina hızlandı yada guclendi diyoruz bu ciddi hatadan öte bişey değildir! Eger eksoz değişimi yapacaksanız,bu eksoz konusunda uzmanlasmış firmaların ürünlerini,ilgili motosiklete uymlu olduğu kanıtlanmış olanları takınız.
    Eksoz içindeki doluluğun rontgeni…(Anlayana içi dolu...)
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  6. #286

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    madem v-twinler konulmuş daha önceki bir yazımı koyayım
    sevgili dostlar, cruiserda lider marka kabul edebileğimiz Harleyin kendine has sesine hayran olmayan yoktur. peki bu kendine has "patata patata" olan ses nasıl oluşuyor farklılık nerden geliyor. aslında sistem çok basit pistonlar tekgözlü kranka ya da tek krank pinine bağlıdır. bu da pistonların birbiriyle düzensiz ilişkisine yani çift krank pinindeki gbi biri patlamadayken diğerinin emme zmanında olmamasına yol açmakta. tabi


    tek krank pininde pistonların birbiriyle olan açıda önem kazanmakta harleyin patentlediği 45' v-twinler bu sesi maximum düzeyde vermektedirler. diyeceksiniz "bu bize ne kazandırır?" aslında çift krank pini daha yüksek güç, daha düzenli çalışma ve titreşimsiz bir motor demek fakat tek krank pini istenilen titreşim ve hasta olunan o sese sebep olmakta.

    günümüzde japonlar ver diğer cruiser üreticileri de tek krank pini kullanmaktalar örnek verecek olursak
    honda: shadow serisi vtx 1300lerde tek 1800lerin performans öncelikli olduğundan çift
    kawasaki: tüm vn serisi yani vn900, vn1600 ve en büyük cruiser vn2000de bile tek
    suzuki: tüm boulevard ya da intruderlarda çift pin kullanmakta
    ilgilenenler içinhttp://www.sa750.com/vtwin/vtwin.htm

  7. #287
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    marcos,dostum eline sağlık. Hazır seni bulmuşken merak ettiğim bir sorum var! Suzuki dl650 ve ya sv 650 deki motor 4-zamanlı, DOHC, 90° V-twin bunlar bahsettiğin gibi çift pinlimi acaba.(benim gv650 nin motoru bunların kopyası o yüzden merak ediyorum.) Fırsat bulup bu motorları indirmiş ustamı bulmadan senden öğrenmek istedim.Şimdiden teşekkürler.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  8. #288
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Güzel anlatım olmuş küçük kırmızı okta titreşime sebep oluyor sanirim degil mi?
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  9. #289

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    marcos,dostum eline sağlık. Hazır seni bulmuşken merak ettiğim bir sorum var! Suzuki dl650 ve ya sv 650 deki motor 4-zamanlı, DOHC, 90° V-twin bunlar bahsettiğin gibi çift pinlimi acaba.(benim gv650 nin motoru bunların kopyası o yüzden merak ediyorum.) Fırsat bulup bu motorları indirmiş ustamı bulmadan senden öğrenmek istedim.Şimdiden teşekkürler.
    yazıda da belirttiğim gibi tek pin sadece harleylerde, hondanın 1300e kadar olan cruiserlarında, tüm kawa cruiserlarda (vn2000 dahil)var. tek pin çift pine göre eski bir teknoloji ve hem titreşime hem de güç düşüklüğüne sebep olmakta. suzukinin cruiser dahil tüm v motorlarında çift pin var.
    o yüzden cruiserlar dışında tek pinli v motor bulmak mümkün değil şu an. zaten hiç bir artısı endurolar için yoktur.

  10. #290

    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    İstanbul Bakırköy
    Herkese slm yazıları arada takip etmeye çalışıyorum faydalı bilgiler veren tüm arkadaşlara teşekkürler 2008 model Honda Shadow Spirit ile Kawasaki Vn 900 Custom arasında kaldım kullanan varmı tecrübelerinizi yorumlarınızı bekliyorum

  11. #291

    Üyelik
    03 Ağustos 2008
    Selam olsun arkadaşlar;

    15 sayfayı da zevkle takip ettim ve okudum.
    Ehh malum sizinde gördüğünüz gibi sanırım en yeni üye benim şu anda.
    Çok acil motorumun resimlerini çekip sizlerle paylaşacağım.

    Resimlerden öncelikle aranızdaki sıcak dostluk iletişim için hepinizide tebrik ederim...

    KINROAD TX 250-16
    34 UY 9388

  12. #292
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    @ sanARTsal :

    Merhabalar aramıza hoşgeldinz Katılımcı olmanız dileği ile
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  13. #293
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    sanARTsal ,aramıza hoş geldin.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  14. #294

    Üyelik
    03 Ağustos 2008
    Hoşbuldum arkadaşlar
    Seyretmeyi oldum olası sevmemişimdir

    Ehhh buda bizim düldül
    WEB sitesi olmayan kişi ve şirket kalmayacak.
    Yeterki istesin...
    ::offtp::

  15. #295
    junkyjohny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2008
    Şehir
    Kışın İstanbul , Yazın Muğla...
    Motosikleti
    Kanuni Tiger S 250 '08 siyah 48 RN 054


    Yazları Muğla'dan, kışları İstanbul'dan selamlar arkadaşlar...

  16. #296

    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Caracal 200 (siyah)
    herkese selamlar. istanbul - beylikduzu'nde cruiser'ci dostlar varsa (ki var ben gordum). tanisalim, takilalim. cekmece sahiline gidelim. ben daha cok acemiyim gerci. henuz 230 km'de motor sevdam :]


  17. #297
    _alp_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VTX 1300
    Alıntı marcos2609 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazıda da belirttiğim gibi tek pin sadece harleylerde, hondanın 1300e kadar olan cruiserlarında, tüm kawa cruiserlarda (vn2000 dahil)var. tek pin çift pine göre eski bir teknoloji ve hem titreşime hem de güç düşüklüğüne sebep olmakta. suzukinin cruiser dahil tüm v motorlarında çift pin var.
    o yüzden cruiserlar dışında tek pinli v motor bulmak mümkün değil şu an. zaten hiç bir artısı endurolar için yoktur.
    Ustad eline saglik, yine dokturmussun
    http://www.ataturkungencligehitabesi.com/

    Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...

  18. #298
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Selamlar arkadaşlar.

    Bende dün motorumu alıp aranıza katıldım

    Bu da benim ilk gözağrım;

    ..::.. GO ..::..

  19. #299

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    cruısercılar nerdesınız hadı yaw uyumayın
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  20. #300

    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Şehir
    Ankara
    Selam olsun herkese yakında cruiser'cı olarak aranıza katılmak, Ankara ve İzmir'deki üstadlarla tanışabilmek dileğiyle.
    Miami Florida Atlanta Georgia Raleigh North Carolina...


15. sayfa BirinciBirinci ... 5131415161725 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler