MT Cruiser Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Haziran 2008, 20:05
#241
Marcos2609 dostum farklı bir sayfada,kendini geliştirmiş,bilgili ve shadow sayfalarına deneyim kazandıran kardeşimle yeniden yazışmanın onurunu yaşadığımı öncelikle belirtmeliyim.
Benim anlamadığım husus,GV650 gazı kıvırdığınızda attığı deparla fazer ile kapıştırılabiliyor.Her vitesinin üst noktalarında gücünü hissettirmekten çok her daim güçlü gibi geliyor bana. Neticede race havasında tourıng makina ile kıyaslamış olduk. Bacanağıma aldığımız m800 suzuki ile yaptığımız denemelerde performans çizgisi gv nin çok altında kaldı torku da küçük değil!(Maksimum güç 52 hp / 6000 dd, tork
69 Nm / 3500 dd)Tork değeri yüksek olan motorda, yüksek motor devirlerine yük altında tırmanması daha hızlı ve tatmin edicidir. Tork ancak his verir...beygir görev-iş yapar... beygiri yüksek olanın son sürati daha fazladır.
Honda vt750 ile karşılaştırma yapma şansım olmadı. Unutmadan dünya pazarında hatırı sayılır DL650'de 90 derece vfr motora sahip.
MCN DERGİSİ RAPORUNDAN,
MCN ratings----- Owners' ratings
Overall 4 --- 5 üzerinden
Engine 4 --- 5 üzerinden
Ride & Handling 4 --- 5 üzerinden
Equipment 4 --- 5 üzerinden
Quality & Reliability 3 --- 5 üzerinden
Value
Vt750 shadow
Specifications
Top speed 125mph
1/4-mile acceleration 12.3 secs
Power 45bhp
Torque 47ftlb
Weight 238kg
Seat height 658mm
Fuel capacity 14 litres
Average fuel consumption 47mpg
Tank range 155 miles
Insurance group 10
Engine size 745cc
Engine specification 6v V-twin, 5 gears
Frame Steel double cradle
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 296mm disc
Rear brake Drum
Front tyre size 120/90 x 17
Rear tyre size 160/80 x 15
Dragstar 650,
Specifications
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in
MCN ratings------- Owners' ratings
Overall 3--------------------5 üzerinden
Engine 3--------------------5
Ride & Handling 4--------------------5
Equipment 3--------------------5
Quality & Reliability 4--------------------5
Value 4--------------------5 üzerinden
Gv 650
Specifications
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in
MCN ratings Owners' ratings
Overall 4--------------------5 ÜZERİNDEN
Engine 4--------------------5
Ride & Handling 4--------------------5
Equipment 4--------------------5
Quality & Reliability 4--------------------5
Value 4--------------------5 ÜZERİNDEN.
The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
-
12 Haziran 2008, 00:21
#242
-
12 Haziran 2008, 01:18
#243
vıceroy adlı üyeden alıntı
Vt750 shadow
Specifications
Top speed 125mph
1/4-mile acceleration 12.3 secs
Power 45bhp
Torque 47ftlb
Weight 238kg
Seat height 658mm
Fuel capacity 14 litres
Average fuel consumption 47mpg
Tank range 155 miles
Insurance group 10
Engine size 745cc
Engine specification 6v V-twin, 5 gears
Frame Steel double cradle
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 296mm disc
Rear brake Drum
Front tyre size 120/90 x 17
Rear tyre size 160/80 x 15
Dragstar 650,
Specifications
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in
MCN ratings------- Owners' ratings
Overall 3--------------------5 üzerinden
Engine 3--------------------5
Ride & Handling 4--------------------5
Equipment 3--------------------5
Quality & Reliability 4--------------------5
Value 4--------------------5 üzerinden
Gv 650
Specifications
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in
MCN ratings Owners' ratings
Overall 4--------------------5 ÜZERİNDEN
Engine 4--------------------5
Ride & Handling 4--------------------5
Equipment 4--------------------5
Quality & Reliability 4--------------------5
Value 4--------------------5 ÜZERİNDEN.
The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.
viceroy verdigin teknik veriler yanlis dostum. Ya alinti yaptigin site yanlis yazmis, ya da sen buraya yazarken yanlis gecirmissin. Shadow 750, Dragstar 650 ve GV 650'nin teknik verileri su sekilde:
Honda Shadow
Max Tork: 64 Nm @ 3000 dd
Max Guc: 45.5 bg @ 5500 dd
GV 650
Max Tork: 61.6 Nm @ 7500 dd
Max Guc: 52.4 bg @ 9000 dd
Dragstar 650
Max Tork: 50.1 Nm @ 3000 dd
Max Guc: 40 bg @ 6500 dd
Bunlar da bu bilgileri derledigim linkler:
http://www.honda.com.tr/motosiklet/c.../custom/vt.htm
http://www.bikez.com/motorcycles/yam...assic_2006.php
http://www.motorcycle.com/specs/hyos...50/detail.html
Mesajinda shadow 750'nin hem torkunu hem de beygir gucunu dusuk gostermis ve diger modellerin bu degerlerini yuksek gostermissin. Verdigim dogru bilgileri incelersen, shadow 750'nin en yuksek torka sahip oldugunu ve dahasi bu torku 3000 devirde verdigini goreceksin. Ayrica shadow 750 ve GV650 arasinda sadece 7 beygir fark var fakat GV 650 nin bu farki yakalamak icin 3500 devir fazla cevirmesi gerekiyor. Ayrica kalkista GV 650'nin hizini alana kadar gucunu hissettirmedigi burada daha once baska GV 650 kullanicilari tarafindan dile getirildi. Dahasi ben de hem shadow 750'nin, hem de GV 650'nin tork egrileri vardi fakat nereye kaydettigimi bulamiyorum. Hatirladigim kadariyla, GV 650'nin tork egrisi hic de duz ve her devirde esit dagilmis degildi. Eger elinde bu tur tork egrileri (internette dyno chart diye geciyor) varsa bizimle paylasir misin?
Bu arada sport cruiser vs. diye bir sey yoktur. Performance cruiser vardir ve 1500 cc uzeri cruiser'lar icin kullanilir.
Marcos VTX dusunursen hemen satayim, yalniz ben MTV 2. yari taksidini odemeden alacaksan . Ben de tanismak isterim. Cuma aksamlari kugulu parkin orada surekli cruiser tarzi motorlar goruyorum. Sanirim biri de senin motorun
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
-
12 Haziran 2008, 01:31
#244
ilerde ekonomık durumum duzgun olursa benım caracalı abime verip güçlü bir crusier ve racıng dusunuyorum ama bunun içinde koç un torunu olmam gerekirdi heralde . ne biliyim racıng motora bındım de dün uçağın yürüyeni melet ama caracalım ilk göz ağrım bambaşka
ustteki hyo nun egsozlar acık gıbı
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
12 Haziran 2008, 01:43
#245
Honda Shadow
Max Tork: 64 Nm @ 3000 dd
Max Guc: 45.5 bg @ 5500 dd
GV 650
Max Tork: 61.6 Nm @ 7500 dd
Max Guc: 52.4 bg @ 9000 dd
Dragstar 650
Max Tork: 50.1 Nm @ 3000 dd
Max Guc: 40 bg @ 6500 dd
7500 devirde 61 tork süper ya :D chopper dedigin torklu olur dimi
abicim gv650den ses alamıyosun varmıo böyle krusır eger benim sesle işim yok diyosan gv650 harika bi makina bence görüntüsü kromları muhteşem ama ses yok benim içinde ses önemli o yüzden tercih meselesi kimse kıyaslıyamaz bunları..
-
12 Haziran 2008, 08:15
#246
MCN(motor cycle news) dergisinin internet üzerindeki sayfasından aldım. Hata varsa şahsıma ait olamaz. Ayrıca tork bilgilerindeki verilerin birimleri dikkat edebildiyseniz farklı Türkiye sayfasındakinden! KİLOGRAM-GRAM MİSALİ. ftlb biriminin anlamını ben bilmiyorum,sizde bilmiyorsanız bilir kişi havasında yorum yanlış olmazmı?
orjinal ve standart modeller arasında ses farkı ciddi anlamda farketmedim ben.
motorcycle.com da tork bilgileri... Torque (Ft Lbs/Nm) 45.4 / 61.6 Torque RPM 7500 ftlbs/Nm den ne anlamak lazım? Rpm cinsinden yazılan değerle doğal olarak farklı.Birim sistemi aynı olmayan iki niceliği nasıl değerlendirebiliriz?
Türkiye’de fazla kullanıcı ve yazılıp çizilen bir şeyler bulamayınca yurt dışı kazanımları çeviri yapma kararı aldım.
Hyosung gv650 için İngiliz MCN (Motorcycle news) dergisi yorumları ve çevirileridir.
MCN overall verdict (5-4)
The Hyosung GV650 Aquila is an oddball Korean concoction whose extreme Dan Dare styling is surprisingly more than matched by its consummate ability, specification and value – for a cruiser at least. Look past the GV650 Aqulia's Star Trek styling and there’s a decent SV-style engine, quality cycle parts and effective, real world performance – and not much to rival the Hyosung GV650 Aquila.
MCN Genel düşüncesi ( 5 üzerinden 4 yıldız.)
Gv650 Dan Dare ve Star Trek stillerinde dizayn edilmiş, mükemmel kabiliyeti ve değerleri ile eşleştirilmiş bir melez motosiklettir.Özellik ve değerleri şaşırtıcı bir şekilde cruiser için yüksektir. Motor aksamı ve performansı SV-650 sitilinde olup,devir parçaları kalitelidir.Gerçek dünya performansı ve kalitesinde etkileyici bir motosiklettir.
Engine (5-4)
MCN rating
Owners' rating
The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.
MOTOR (5 üzerinden 4 yıldız.)
Hyosung gv650 Aquila motoru,aslında Suzuki’nin ;mükemmel sıvı soğutmalı SV-650 modelinin bir kopyasıdır ve aynı zamanda iyi bir seçenektirde. Hysung gv650 modelindeki orta büyüklükte v-twın motor; atak,kıvrak aynı zamanda heyecan verici ve enerjiktir.Aynı zamanda vites kutusu yumuşak işlevlidir. Eğer Hyosung gv650 Suzuki’nin güvenilirliği (ismiyle) ile karşılaştırıldığında Hyosung Aquila ile zafer kazanacağı kesindir.
Ride and Handling (5-4)
MCN rating
Owners' rating
Again, surprisingly good. Many assume cruisers don’t handle and although the Hyosung GV650 Aquila's certainly no sports bike, with decent usd forks and twin discs up front and a reasonable twin shock set-up at the rear, the GV650 Aquila manages to be both laid-back sumptious AND retain enough control to makes bends entertaining. Well, for a custom bike at least.
SÜRME-KULLANMA (5 üzerinden 4 yıldız.)
Yine şaşırtıcı bir şekilde iyi. Bir çoğu cruiser’ın kullanışsız olduğu kabul ediliyor ve Hyosung gv650 aslında sport bir motor olmamasına rağmen, önde baş aşağı çatalı ve ikiz diskleriyle, arkada uyumlu ikiz amortisör takımıyla gv650 Aquila her pozisyonda sürüşü zevkli hale getirecek yeterli kontrolü sağlar. Yani en azından custom motosiklettir.
Specifications (ÖZELLİKLERİ)
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in
Honda ya da hyo için bulamadım ama madem sv-650 kopyası onu bulabildim. Grafiği değerlendirelim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
12 Haziran 2008, 21:11
#247
vıceroy adlı üyeden alıntı
MCN(motor cycle news) dergisinin internet üzerindeki sayfasından aldım. Hata varsa şahsıma ait olamaz. Ayrıca tork bilgilerindeki verilerin birimleri dikkat edebildiyseniz farklı Türkiye sayfasındakinden! KİLOGRAM-GRAM MİSALİ.
ftlb biriminin anlamını ben bilmiyorum,sizde bilmiyorsanız bilir kişi havasında yorum yanlış olmazmı?
orjinal ve standart modeller arasında ses farkı ciddi anlamda farketmedim ben.
ftlb: Foot pound
Nm: Newton meter
1 ftlb = 1.3558179483314004 Nm
Bu iki birim arasinda ceviri yapmadan da farkli modeller karsilastirilabilir. Yeter ki bu modellerin verileri ayni birimde olsun. Dragstar 650 ve GV 650'nin ayni guce sahip oldugu yaziyorsa veya GV 650'nin torkunun shadow 750'den yuksek oldugu yaziyorsa hangi birimde olursa olsun bir yanlislik var demektir. Verdigin bilgiler yanlis derken kastettigim buydu.
vıceroy adlı üyeden alıntı
Torque (Ft Lbs/Nm) 45.4 / 61.6 Torque RPM 7500 ftlbs/Nm den ne anlamak lazım?
Anlatmak istenen: Tork = 45.4 Ftlbs veya Tork = 61.6 Nm . '/' isareti bolu olarak degil 'veya' anlaminda kullanilmis.
Bu degerlerin elde edildigi devir: 7500 RPM
RPM = Round Per Minute = DD = Dakikada Devir
Umarim yardimci olabilmisimdir
Bu arada bahsettigin sitenin GV 650 incelemesi
http://www.motorcyclenews.com/MCN/bi...02/?&R=EPI-472
Ayni sitenin Shadow 750 incelemesi
http://www.motorcyclenews.com/MCN/bi...nt/?&R=EPI-329
Ayni sitenin Dragstar 650 incelemesi
http://www.motorcyclenews.com/MCN/bi...nt/?&R=EPI-246
Sahsi hatam olmasi mumkun degil yazmissin fakat yukaridaki linklerdeki degerler dogru. Sen biraraya getirirken yanlislik yapmissin. Ben sadece verdigin yanlis bilgileri duzelttim. 'bilirkisi' havasinda yorum yazmak yerine internettten dogrusunu arastirdim ve paylastim ve bunun icin zaman harcadim
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
-
12 Haziran 2008, 23:21
#248
Teknik değerlendirmeniz ve harcadığınız zaman için teşekkürler. Benim aktarım adına yaptığım araştırma ve çevirilerimde taktire şayan olsa gerek. Aktarımda yanlış anlaşılma varsa ve düzelttiyseniz yanlışlık ortadan kalkmış oldu. Fakat linkleri verdiğiniz yerdeki tork değerlerini ben özellikle kırmızı renkte vurgulamıştım değerler yazdıklarım ile aynı,acaba bende hata varmı! Saygılarımla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
12 Haziran 2008, 23:25
#249
vıceroy adlı üyeden alıntı
Teknik değerlendirmeniz ve harcadığınız zaman için teşekkürler. Benim aktarım adına yaptığım araştırma ve çevirilerimde taktire şayan olsa gerek. Aktarımda yanlış anlaşılma varsa ve düzelttiyseniz yanlışlık ortadan kalkmış oldu. Saygılar.
Eyvallah dostum amac zaten paylasmak
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
-
12 Haziran 2008, 23:37
#250
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
16 Haziran 2008, 11:19
#251
vıceroy adlı üyeden alıntı
Marcos2609 dostum farklı bir sayfada,kendini geliştirmiş,bilgili ve shadow sayfalarına deneyim kazandıran kardeşimle yeniden yazışmanın onurunu yaşadığımı öncelikle belirtmeliyim.
viceroy çok çok teşekkür ederim sağolasın inan ben de çok mutlu oldum bu arada yeni motorunu güle güle kullan sanırım uzun seneler seni mutlu edecektir
bu arada başka bir yerde yazdığım bir yazıyı koymak isterim bir bakın
harley artan itiyaçları karşılamak ve müşteri yelpazesini genişletmek amacıyla bir takım radikal kararlar alarak farklı bir motor üretti. yeni motor hem harleyin klasik çizgilerine sahip olacak hem de spor görüntüsüyle gençleri etkileyecekti. bu amaçla v-rod serisi ortaya çıktı. harleyi için vazgeçilmez olan v-twin motorlar yerinde duruyordu fakat kullanım olarak artık sport touring-ya da sport motorlar gibiydi. düşük devirde yüksek tork veren klasik v-twinler artık 7000li devirlere yükselmişti. ve de klasikçilerin tahammülünün olmadığı radyatör eklenmişti.
şu an bir çok motoseverin hayallerini süsleyen v-rod beraberinde de birçok firmayı etkiledi. artık yeni bir tarz olan ya da kabul edilmeye başlayan sport cruiserlar ortadaydı. suzuki m800 intruderı piyasaya sürdü. bu alette lcd ekranı ve çizgileriyle bu tarza yeni bir örnek oldu. ardından gv 650 aquila şase ve deposunu harleyden ön farınıda intruder 800 den alarak bir çok kullanıcının beğenisini kazandı.
suzuki m800 boulevard
hyosung gv650 aquila
son olarak bahsetmek istediğim; bu kategoriye girmeyen, "naked" ya da çıplak olarak adlandırılan, fakat motor yapısıyla tam bir cruiser olan canavar yamahanın MT01i. 1700lük bu devasa motor 3750d/dakikada 150nmlik torku ve 4750 d/dakika daki 90beygirlik gücü ile cruiserözellikleri göstermekte fakat çoğu tarafından o bir "naked". artık siz hangisine sayarsanız sayın.
bana sorarsanız ben çok sevemedim belki göz alışkanlığı belki de değişen şartlardan korunma içgüdüsü ama bu yeni tarz ve motorlar uzun süre göz önünde olacak gibi. sizce chopper ya da cruiser sadece görüntü mü yoksa motor özellikleri mi?
-
16 Haziran 2008, 15:04
#252
v-rod mükemmel bir olay dostum. Ulaşmak çook uzun vade ister. Şimdilik benzeriyle yetinmek düşer bana. Bilgilendirme için teşekkürler. Sağlıcakla kal.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
16 Haziran 2008, 21:27
#253
marcos2609 adlı üyeden alıntı
bana sorarsanız ben çok sevemedim belki göz alışkanlığı belki de değişen şartlardan korunma içgüdüsü ama bu yeni tarz ve motorlar uzun süre göz önünde olacak gibi. sizce chopper ya da cruiser sadece görüntü mü yoksa motor özellikleri mi?
Bence cruiser denildiğinde öncelikle o klasik imge gözönüne gelmeli. Bu nedenle ne mt01 ne de gv650 bana cruiser gibi görünüyor.
Hatta biraz ileri giderek diyebilirim ki radyatörün ön bölümü adeta dümdüz kesmesi bile o klasik görüntüyü bozuyor. Bu nedenle Dragstar 650 hoşuma giderken, Shadowlar sanki önünden bir bölümü kesilmiş gibi geliyor. O yuvarlak hatlar dahilinde geometrik bir keskinlik güzelliğe zarar veriyor diye düşünüyorum.
Motorları maviliklere süreceğiz.
Tüm ikitekerler kardeştir, bisikletler dahil.
-
01 Temmuz 2008, 06:53
#254
Şükürler olsun..!
Nihayet aradığımı buldum ama saat sabahın 6 sı oldu. Biraz gözlerimi dinlendireyim, yine burdayım.
Yoldaşım: Skaygo SG 250-4. Siyah. 2007
Antizannımca kask takarsak iyiederiz mi acaba..?
-
01 Temmuz 2008, 15:49
#255
antizan adlı üyeden alıntı
Nihayet aradığımı buldum ama saat sabahın 6 sı oldu. Biraz gözlerimi dinlendireyim, yine burdayım.
Yoldaşım: Skaygo SG 250-4. Siyah. 2007
Fotoğraf isterizz öyle kuru kuru olmaz
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
02 Temmuz 2008, 22:44
#256
600 cc üstü motorlar 5-6 beygir farkına aldanmayın, ilk bindiğinizde zaptemeyeceğinizi düşünüyorsunuz. Bir sürücü Cruiser alıyorsa görsellik için alıyordur, klasik görüntüsünden hoşlandığı için alıyordur, fazla hız yapmayı sevmediği için alıyordur, motorunu temizlemekten parlatmaktan hoşlandığı için alıyordur
Ya da şöyle diyeyim alınmayın ama Klasik hastası bir adam 57 chewrolet alıp yapacağı masrafla gidip sıfır bir renault alamaz mı? Adama gidip senin motorun beygiri düşük, torku düşük, çok benzin yakıyor, injeksiyon yok, klima yok, abs-asr-eds yok, şu yok bu yok sen bu arabayı alma dersen; eğer ben o adam yerinde olsam levyeyle kovalardım söyleyeni
-
06 Temmuz 2008, 06:10
#257
Antizannımca kask takarsak iyiederiz mi acaba..?
-
06 Temmuz 2008, 20:00
#258
bence gelmiş geçmiş en iyi cruiser rocket 3
2300cc 200nm tork hemde 2500 devirde cruiser budur.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
08 Temmuz 2008, 11:43
#259
-
08 Temmuz 2008, 12:04
#260
MGÜLSEVEN resimlerde cok güzel, alette cok güzel Allah kaza bela vermesin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler