Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

İndian Scout Bobber

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Temmuz 2024
    Merhaba. 26 yaşındayım. İlk defa motora RC390 ile oturdum ve 1.5 yıl kadar kullandım. Bu süre boyunca 3 ileri sürüş eğitimi aldım. Ve bu tarzın kendime pek uygun olmadığını farketttim. Crusier-Chopper tarzı motorsikletlere yönelmek istiyorum. Cerrahım. Pek uçuk kaçık apaçiliklerle işi olan bir insan değilim. Bu modellere baktığımda aşık oldum açıkcası. Fiyat, parçaların pahalılığını bir kenara koyarsak eğer bu motorsikleti kullanmaya uygun olup olmadığımdan emin değilim. Burada benden çok tecrübeli abilerim kardeşlerim acaba bana fikir verebilir mi diye düşündüm.Saygılar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Harley Davidson İron 883 sizin için daha ideal olur diye düşünüyorum, hem daha az güce sahip hemde İndian motosikletlerine karşı daha çok piyasası mevcut. Kalite bakımındanda bence Harley Davidson daha üstün bir markadır.

  3. #3

    Üyelik
    15 Temmuz 2024
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harley Davidson İron 883 sizin için daha ideal olur diye düşünüyorum, hem daha az güce sahip hemde İndian motosikletlerine karşı daha çok piyasası mevcut. Kalite bakımındanda bence Harley Davidson daha üstün bir markadır.
    Haklısınız. Ancak çok eski modellerde ve nispeten zannediyorum yüksek km lerde modeller bulabildim. Anladım ki yeni model üretimi yok.Başıma bela açabileceini düşündüm.

  4. #4
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    26 yaşında cerrah görmemiştim hiç... Soruna gelecek olursak İstanbul da yaşamıyorsan o motor olmaz. Bu arada kullanım amacını belirtirsen daha faydalı fikirler alabilirsin...

  5. #5
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı ygttarsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısınız. Ancak çok eski modellerde ve nispeten zannediyorum yüksek km lerde modeller bulabildim. Anladım ki yeni model üretimi yok.Başıma bela açabileceini düşündüm.
    Cruiser motosikletlerin sahibi genelde motosikletlerini sıkıştıran veya zorlayan kişiler değiller. Zaten bu tarz motosikletlerde bunlara pekte elverişli değil. 30.000 Kilometredeki naked modeldense 130.000 kilometredeki cruiser daha az yıpranmış olabilir. Ama bu tarz motosikleti kullanma gibi bir imkanınız varsa deneyin kullanın dışardan çok beğendiğiniz motosikleti sürmeye başladığınız zaman hiçte hoşunuza gitmeyebilir.
    dundanbiri ve zihnigonen bunu beğendiler.

  6. #6

    Üyelik
    15 Temmuz 2024
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    26 yaşında cerrah görmemiştim hiç... Soruna gelecek olursak İstanbul da yaşamıyorsan o motor olmaz. Bu arada kullanım amacını belirtirsen daha faydalı fikirler alabilirsin...
    Merhaba. 23 yaşımda Diş hekimliği fakültesinden mezun olup 3 sene Ağız Diş ve Çene Cerrahisi uzmanlığı eğitimi aldım. Son senemdeyim. Kullanım amacım şehiriçi kullanım. Aydın'da yaşıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cruiser motosikletlerin sahibi genelde motosikletlerini sıkıştıran veya zorlayan kişiler değiller. Zaten bu tarz motosikletlerde bunlara pekte elverişli değil. 30.000 Kilometredeki naked modeldense 130.000 kilometredeki cruiser daha az yıpranmış olabilir. Ama bu tarz motosikleti kullanma gibi bir imkanınız varsa deneyin kullanın dışardan çok beğendiğiniz motosikleti sürmeye başladığınız zaman hiçte hoşunuza gitmeyebilir.
    Çok teşekkürler. İndian Scout biraz fazla güçlü gelebilir diyorsunuz. eski modellerde bile olsa iron883 lere bakacağım. Teşekkürler

  7. #7
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı ygttarsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. 23 yaşımda Diş hekimliği fakültesinden mezun olup 3 sene Ağız Diş ve Çene Cerrahisi uzmanlığı eğitimi aldım. Son senemdeyim. Kullanım amacım şehiriçi kullanım. Aydın'da yaşıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------



    Çok teşekkürler. İndian Scout biraz fazla güçlü gelebilir diyorsunuz. eski modellerde bile olsa iron883 lere bakacağım. Teşekkürler
    47 beygir motosikletten hiç tanımadığınız sürüş stiline sahip olan 105 beygirlik motosiklete geçmek riskli olacaktır diye düşünüyorum. Rc390 supersport diyebileceğimiz motosiklettir bu motosikletten yönlendirilmesi ağır ve seri olmayan bir motosiklet sıkıntılı olacaktır diye düşünüyorum.

  8. #8

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Kullanmaya kullanırsında yedek parça, servis, ikinci el vs sıkıntılı olabilir.

    Cruiser’lar genel olarak öyle çok seri, agresif motosikletler değiller zaten ufak hacimli cruiser motosiklet de pek olmaz. Kullanım anlamında pek bir sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum.

  9. #9

    Üyelik
    15 Temmuz 2024
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    47 beygir motosikletten hiç tanımadığınız sürüş stiline sahip olan 105 beygirlik motosiklete geçmek riskli olacaktır diye düşünüyorum. Rc390 supersport diyebileceğimiz motosiklettir bu motosikletten yönlendirilmesi ağır ve seri olmayan bir motosiklet sıkıntılı olacaktır diye düşünüyorum.
    Ben de bundan biraz ürküyorum hocam. Ancak nyk hocamın da dediği gibi diyen tanıdıklarım da olunca emin olamadım. Boyum 1.80 - 95 kiloyum hocam

  10. #10
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı ygttarsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de bundan biraz ürküyorum hocam. Ancak nyk hocamın da dediği gibi diyen tanıdıklarım da olunca emin olamadım. Boyum 1.80 - 95 kiloyum hocam
    Aslında mesele tam olarak motosikletin gücü değil, hiç alışagelinmedik tarzda güçlü motosiklete geçmek. Mesela bir R7 alsanız yüksek ihtimalle daha az zorluk çekersiniz çünkü alışmış olduğunuz tarz ve o gücü rahatlıkla yönlendirebilirsiniz. Önemli konulardan biride servis ağı, Aydın'dan İstanbul'a sadece bir yağ bakımı gitmek insanın zamanla canını sıkacaktır, bu tarz konuları göz önündede bulundurmanız sağlıklı olacaktır.

  11. #11

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Rc390i nasil kullandigina bagli.
    RC ile performans surusu yaptiysan; Indian`i aldiktan sonra siki bir sekilde antreman yapmalisin. motora, urettigi guce, gucun gelme sekline, motorun ergonomisine, frenlerin nasil davrandigina, limitte nasil davrandigina alismak icin guzel bir program yapacaksan olabilir, yoksa ya basina is almak uzere yolda gezersin, ya da ben suratl kullanmiyorum ki der ve basina is almak uzere oldugunu bilmeyen bir cok surucu gibi gezersin.
    RC ile performans surusu yapmadiysan araya bir motor koy. trident 660 mesela tipi falan da senin beklentilerine gore kotu gelmez diye tahmin yurutuyorum. onunla 1.5 sene takilip, biraz da performans surusu yapip motosikletin performansi nasil guvenli surmek icin kullanilir buna calisirsan daha temiz bir ilerleyis olur. yasin da genc, hayalindeki motora daha bilincli ve ayaklari yere basan bir yoldan gitmek icin suru sepet vaktin var.

  12. #12

    Üyelik
    15 Temmuz 2024
    Merhaba. Fİkirleriniz benim için çok değerli. Performans sürüşü yapmak ne demek bilmiyorum. Eğer 60 derece viraj yatmak veya büyük süratlarle viraja girmekse hiç yapmadım.Kullandığım motor buna uygun diye düşünüyorum.Hatta eğitimlerini de aldım, eğitimlerde yaptım ama hiç bunu otobanda yapmaya gerek duymadım. 100 le girebileceğim viraja 80 ile 70 ile girdim eve sağlıklı gideyim diye düşündüm. Eğer böyle bir motorsiklet alırsam tekrar chopper crusier kullanan bir eğitimciden tekrar eğitim alıp kendimle sidik yarıştırmadan motora zaman içerisinde binerek motorla vakit geçirerek motora hükmetmeyi düşündüm nacizane. Araya Kawasaki Vulcan S koyabilirim. Fikirlerinize çok değer veriyorum çünkü ölümlerin çoğu benim size sorduğum soruyu başka gençler sizlere veya tecrübeli kişilere sormadan 'Hallederiz, Hakkını veririz...vs' diyerek canlarını kaybettiler. Yanında oyuncak kalır elbette ama arkadaşımın Nevada 250 sini 200 km kadar sürdüm. Epey de keyifliydi. Hatta kontrolü konusunda sanki yıllardır sürüyormuş gibi hissettim.

  13. #13
    doberman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2010 Dyna Wide Glide
    yukarıda 883 önermişler ben de katılıyorum kullanıcısı olarak, emin ol masraf çıkarmıyor ve yeni başlayanlar için de uygun bir makine denilebilir. üstüne oturduğun 390 ile arasında 5-6 beygir fark var eğer çok büyük diye bi kaygın varsa. nevada 250 demişsin saçmalama çinliyle mi uğraşacaksın, vulcanın piyasası yok bi de pek şey bi motor değil geç onu. 883 candır, harleye bi başlasan bırakamazsın zaten.

  14. #14
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Tavsiyem cruiser tecrübesi olmayanların yorumlarını kale almayın.

    1. Cruiser motosikletlerin büyüklüğünü kesinlikle problem etmeyin. Bir naked'a göre çok daha sakin ve stabildir geometrileri. Bir R7 ile başınızı çok daha kolay belaya sokmanız mümkün.

    2. 883 kesinlikle tercih etmezdim. Çok eski bir motor ve şase. İndian scout çok daha iyi bir motosiklet.
    Yobaaz bunu beğendi.

  15. #15
    doberman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2010 Dyna Wide Glide
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tavsiyem cruiser tecrübesi olmayanların yorumlarını kale almayın.

    1. Cruiser motosikletlerin büyüklüğünü kesinlikle problem etmeyin. Bir naked'a göre çok daha sakin ve stabildir geometrileri. Bir R7 ile başınızı çok daha kolay belaya sokmanız mümkün.

    2. 883 kesinlikle tercih etmezdim. Çok eski bir motor ve şase. İndian scout çok daha iyi bir motosiklet.
    abi yine leş gibi bi yorumla gelmişsin hoşgeldin

  16. #16
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Indıan Scout güzel bir motosiklet ama ülkemizde oturması için doğru dürüst distribütöre ve zamana ihtiyacı var.
    Ben de Harley tavsiye edeceğim ama 883 kadar eski modele inmeye gerek yok. Hele ki 2014 iron 883 ler için 500 küsür bin TL'lerin dolaştığı bi piyasada (ki bence 10 yaşında bi sportstera asla o para verilmez )2021 ve üstü model softail almak çok daha mantıklı.
    Yaşınız 26 çop küçük bir yaş değil, eğitim de almışsınız, sorumlulukları olan ve farkındalığı olan bir sürücü olduğunuz mesajlarınızdan anlaşılıyor.
    Motorun ağırlığı, hacmi ya da torku herhangi bir zorluk yaşatma.
    Ben size 2021 ve üstü harley davidson softail street bob tavsiye ederim. Tam bir başlangıç harleyi, kişiselleştirmeye açık, 114 cubic motorun büyüklüğü göz korkutmasın, gayet kontrollüdür. Bununla başlar tarzı severseniz kısa zamanda street ya da road glide gibi touring şaselere de geçersiniz.

  17. #17

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Scout'larda aktarma zincir sanırım. Cruiser dediğin mutlaka kayış veya şaft aktarmalı olmalı bence bu bir. (Scout'ların bazı seri / yılları zincir aktarmalıydı sanırım, ona dikkat edin...)

    Iron 883'ler bisiklet niyetine satılan tarzın en ufak motosikletlerinden. Şehir içi kısa mesafeli gezintiler için uygun olabilirler belki ama HD alacaksanız bence Sportster serilerini komple bir geçin, daha üstlere bakın, bu iki. (Yok illa ki Iron 883 deniyorsa Yamaha XV950 de güzel bir alternatif olabilir...)

  18. #18
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bu saatten sonra Harley alacaksam Milwaukee 8 motorlu olmasına dikkat ederdim. 883 bir değil, taa iki nesil önceden kalma Evolution motoru kullanıyor. Titreşimi yüksek, kullanıcıya daha fazla ısı veren ilkel bir motor. Üstelik ağırlığına göre gücü sahip olduğunuz motosikletten daha az. Saçma bir tercih olur RC390'dan sonra.

  19. #19

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı ygttarsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Fİkirleriniz benim için çok değerli. Performans sürüşü yapmak ne demek bilmiyorum. Eğer 60 derece viraj yatmak veya büyük süratlarle viraja girmekse hiç yapmadım.Kullandığım motor buna uygun diye düşünüyorum.Hatta eğitimlerini de aldım, eğitimlerde yaptım ama hiç bunu otobanda yapmaya gerek duymadım. 100 le girebileceğim viraja 80 ile 70 ile girdim eve sağlıklı gideyim diye düşündüm. Eğer böyle bir motorsiklet alırsam tekrar chopper crusier kullanan bir eğitimciden tekrar eğitim alıp kendimle sidik yarıştırmadan motora zaman içerisinde binerek motorla vakit geçirerek motora hükmetmeyi düşündüm nacizane. Araya Kawasaki Vulcan S koyabilirim. Fikirlerinize çok değer veriyorum çünkü ölümlerin çoğu benim size sorduğum soruyu başka gençler sizlere veya tecrübeli kişilere sormadan 'Hallederiz, Hakkını veririz...vs' diyerek canlarını kaybettiler. Yanında oyuncak kalır elbette ama arkadaşımın Nevada 250 sini 200 km kadar sürdüm. Epey de keyifliydi. Hatta kontrolü konusunda sanki yıllardır sürüyormuş gibi hissettim.
    Performans sürüşü kabaca gazlamak diye anlatılan şey evet burası doğru da, böyle sürmek demek limitleri aşıp ölümle dans etmeye çalışmak saçma sapan hareketler yapmak demek değil. Otobanda yapılabilecek bir şey hiç değil zaten. Bu çerçevede aldığın eğitimi merak ettim bu arada, paylaşmanda sakınca yoksa tabi. Bir de eğitimde yaptığın / öğrendiğin her şeyi yolda yapmana gerek yok tabii ki, ama şöyle bir benzetme de yapılabilir; eğitimin sırasında öğrendiğin bir cerrahi prosedürü kariyerine başladıktan sonra 5 sene boyunca hiç yapmazsan sanki biraz unutursun o işi?

    Kullandığın motosiklet de (RC390) bu işlerin piri. 60 derece tabii ki yatamazsın ama performanslı sürüş pratiği insanın sürüş becerilerini geliştirebilmesinin yegane demeyeyim ama en etkili yolu. Bunu yapmadan virajda ön freni kullanmayı öğrenmek çok zor mesela. =) Bunu söylemek istedim, o yüzden bu tipte bir sürüş alışkanlığın/deneyimin olup olmadığını sordum. Bobber alınca RC'yi sürdüğünden çok daha sakin de sürebilirsin, sadece ben bu yetkinliklerin sürüş karakterimiz nasıl olursa olsun bir gün lazım olacağını düşünüyorum.

    Bu nedenle Indian'dan önce trident olur başka bir şey olur 60hp civarlarında biraz daha tecrübe kazanmanın daha isabetli olacağını düşünüyorum. Onunla da eğitimde öğrendiklerini pratik etmenin faydalı olacağını.
    Özellikle ilk paragrafta yazdıklarımın hiç biri alıngan/kızgın/üstten bakan bir edayla yazılmadı, öyle anlamanı istemem.

  20. #20

    Üyelik
    15 Temmuz 2024
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Performans sürüşü kabaca gazlamak diye anlatılan şey evet burası doğru da, böyle sürmek demek limitleri aşıp ölümle dans etmeye çalışmak saçma sapan hareketler yapmak demek değil. Otobanda yapılabilecek bir şey hiç değil zaten. Bu çerçevede aldığın eğitimi merak ettim bu arada, paylaşmanda sakınca yoksa tabi. Bir de eğitimde yaptığın / öğrendiğin her şeyi yolda yapmana gerek yok tabii ki, ama şöyle bir benzetme de yapılabilir; eğitimin sırasında öğrendiğin bir cerrahi prosedürü kariyerine başladıktan sonra 5 sene boyunca hiç yapmazsan sanki biraz unutursun o işi?

    Kullandığın motosiklet de (RC390) bu işlerin piri. 60 derece tabii ki yatamazsın ama performanslı sürüş pratiği insanın sürüş becerilerini geliştirebilmesinin yegane demeyeyim ama en etkili yolu. Bunu yapmadan virajda ön freni kullanmayı öğrenmek çok zor mesela. =) Bunu söylemek istedim, o yüzden bu tipte bir sürüş alışkanlığın/deneyimin olup olmadığını sordum. Bobber alınca RC'yi sürdüğünden çok daha sakin de sürebilirsin, sadece ben bu yetkinliklerin sürüş karakterimiz nasıl olursa olsun bir gün lazım olacağını düşünüyorum.

    Bu nedenle Indian'dan önce trident olur başka bir şey olur 60hp civarlarında biraz daha tecrübe kazanmanın daha isabetli olacağını düşünüyorum. Onunla da eğitimde öğrendiklerini pratik etmenin faydalı olacağını.
    Özellikle ilk paragrafta yazdıklarımın hiç biri alıngan/kızgın/üstten bakan bir edayla yazılmadı, öyle anlamanı istemem.
    merhaba . Elbette müsait yerlerde sık sık sıkıştırdım motoru . Motorun limitlerini test ettim. Eğitimde yarıçapı 10–15 metrelik bir daire etrafında etaplar şeklinde en başta 15kmh artan şekilde 20 25 diye artarak sürüş yaptım. Bu süreçye de eğitmen dairenin ortasına geçip yönergelerle desteklediği bir eğitimdi. Estağfurullah hiç öyle anlamadım teşekkürler düşünceli hareketiniz için.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Indıan Scout güzel bir motosiklet ama ülkemizde oturması için doğru dürüst distribütöre ve zamana ihtiyacı var.
    Ben de Harley tavsiye edeceğim ama 883 kadar eski modele inmeye gerek yok. Hele ki 2014 iron 883 ler için 500 küsür bin TL'lerin dolaştığı bi piyasada (ki bence 10 yaşında bi sportstera asla o para verilmez )2021 ve üstü model softail almak çok daha mantıklı.
    Yaşınız 26 çop küçük bir yaş değil, eğitim de almışsınız, sorumlulukları olan ve farkındalığı olan bir sürücü olduğunuz mesajlarınızdan anlaşılıyor.
    Motorun ağırlığı, hacmi ya da torku herhangi bir zorluk yaşatma.
    Ben size 2021 ve üstü harley davidson softail street bob tavsiye ederim. Tam bir başlangıç harleyi, kişiselleştirmeye açık, 114 cubic motorun büyüklüğü göz korkutmasın, gayet kontrollüdür. Bununla başlar tarzı severseniz kısa zamanda street ya da road glide gibi touring şaselere de geçersiniz.
    kesinlikle dediğiniz gibi düşünüyorum. Yaşlı ve güç olarak neredeyse kendi motorumla aynı motorlar. 20 bin km lik bir modelin muhtemelen son sahibi olurum diye korkuyorum.Harleyin de maalesef 883 harici hiçbir modelini beğenmedim. Ancak indian scoutun da biraz güçlü olmasından çekindim ama mesajlarınızdan çok cesaret aldım .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tavsiyem cruiser tecrübesi olmayanların yorumlarını kale almayın.

    1. Cruiser motosikletlerin büyüklüğünü kesinlikle problem etmeyin. Bir naked'a göre çok daha sakin ve stabildir geometrileri. Bir R7 ile başınızı çok daha kolay belaya sokmanız mümkün.

    2. 883 kesinlikle tercih etmezdim. Çok eski bir motor ve şase. İndian scout çok daha iyi bir motosiklet.
    Teşekkürler fikirleriniz için. Tabi bu çok rölatif ancak %100 scout bobber sürülemez sizin aşamanızda demiyorsunuz o zanan ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

    Alıntı doberman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yukarıda 883 önermişler ben de katılıyorum kullanıcısı olarak, emin ol masraf çıkarmıyor ve yeni başlayanlar için de uygun bir makine denilebilir. üstüne oturduğun 390 ile arasında 5-6 beygir fark var eğer çok büyük diye bi kaygın varsa. nevada 250 demişsin saçmalama çinliyle mi uğraşacaksın, vulcanın piyasası yok bi de pek şey bi motor değil geç onu. 883 candır, harleye bi başlasan bırakamazsın zaten.
    Merhaba. Hocam 20 bin 30bin km bandında 2. Elleri. Bir daha satamamaktan korkuyorum


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)