Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

İndian Scout Bobber

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı ygttarsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Merhaba. Hocam 20 bin 30bin km bandında 2. Elleri. Bir daha satamamaktan korkuyorum
    Cruiser motorlar için 20-30.000km daha yeni demek. (Tabi yılıyla birlikte değerlendirmek lazım...)

    Cruiser piyasasıyla hiç ilginiz / bilginiz yok sanırım. RC390'dan Cruiser'a geçmek de oldukça radikal; spektrumun bir ekstreminden diğer ekstremine atlıyorsunuz. Bence araya bir naked veya sport touring motosiklet sıkıştırın...
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Lunatique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Triumph Bonneville T100, T120, Speed Twin gibi modeller de var isterseniz onlara da bir bakın.
    Chopper diyemeyiz ancak kullanım olarak belki isteğinizi karşılayabilir.
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  3. #23
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistanlı
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    pek cruiser tecrübem ve pek bilgili birisi değilim ama , yıllar önce az biraz mondial mct250 kullandım.
    iron 883 gerçekten çok beğenilesi bir model, bir dönemde regal raptor alma arefesindeyken kronik sorunları yüzünden uğraşamam bununla diyip vazgeçmiştim.

    bütçen el veriyorsa kawasakinin yeni modelini de bir düşün derim. Eliminator 500 modelini bir incele derim.
    Lunatique bunu beğendi.

  4. #24
    Lunatique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Alıntı maximusti, adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pek cruiser tecrübem ve pek bilgili birisi değilim ama , yıllar önce az biraz mondial mct250 kullandım.
    iron 883 gerçekten çok beğenilesi bir model, bir dönemde regal raptor alma arefesindeyken kronik sorunları yüzünden uğraşamam bununla diyip vazgeçmiştim.

    bütçen el veriyorsa kawasakinin yeni modelini de bir düşün derim. Eliminator 500 modelini bir incele derim.
    Ben de ne unuttum ne unuttum diyordum. Kawasaki Eliminator 500 de düşünülebilir evet. Fiyat olarak da daha ucuz Harley ve Triumph'a göre.
    maximusti, bunu beğendi.

  5. #25
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ygttarsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler fikirleriniz için. Tabi bu çok rölatif ancak %100 scout bobber sürülemez sizin aşamanızda demiyorsunuz o zanan ?
    Aynen. Bal gibi de sürülür. Araya başka bir motosiklet sıkıştırmaya falan hiiiç gerek yok. Çok farklı tipte motosikletler olduğu için 1-2 hafta alışma peryodu olacaktır. Ancak bu alışma peryodunun benzeri, uzun süre Scout kullandıktan sonra RC390'a geçen için de olacaktır. Çok farklı yapıları ve ergonomileri olan motosikletler çünkü. Ancak biri diğerinden çok daha zor kesinlikle değil. Sadece farklılar.

  6. #26

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen. Bal gibi de sürülür. Araya başka bir motosiklet sıkıştırmaya falan hiiiç gerek yok. Çok farklı tipte motosikletler olduğu için 1-2 hafta alışma peryodu olacaktır. Ancak bu alışma peryodunun benzeri, uzun süre Scout kullandıktan sonra RC390'a geçen için de olacaktır. Çok farklı yapıları ve ergonomileri olan motosikletler çünkü. Ancak biri diğerinden çok daha zor kesinlikle değil. Sadece farklılar.
    Araya motosiklet sıkıştırmanın olayı şu; bir ekstremden öbür ekstreme geçip de sonra "Aslında benim istediğim bu değilmiş" deMEmek. Son 20 yıldır naked deniyor da o tarzın asıl adı "standard motorcycle". Yukarıda Boneville önerilmiş mesela, harika bir öneri.
    espresso bunu beğendi.

  7. #27
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Araya motosiklet sıkıştırmanın olayı şu; bir ekstremden öbür ekstreme geçip de sonra "Aslında benim istediğim bu değilmiş" deMEmek. Son 20 yıldır naked deniyor da o tarzın asıl adı "standard motorcycle". Yukarıda Boneville önerilmiş mesela, harika bir öneri.
    Bonneville'de ufak bir egzoz olsa tadından yenmez, stock sesi bana yeterli gelmedi. Birde v-twin sesi isteyen biri içinde üzecek bir sesi var.

  8. #28
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Araya motosiklet sıkıştırmanın olayı şu; bir ekstremden öbür ekstreme geçip de sonra "Aslında benim istediğim bu değilmiş" deMEmek. Son 20 yıldır naked deniyor da o tarzın asıl adı "standard motorcycle". Yukarıda Boneville önerilmiş mesela, harika bir öneri.
    Evet, naked ergonomi olarak SS ve cruiser arasında duruyor. Öyle bakınca sanki arada bir tür faydalı olabilirmiş gibi geliyor. Sorun şu ki cruiser tipi motosikletler, naked ve SS'lerden çok daha farklı bir ergonomiye sahip. Naked CB900F'e alıştıktan sonra bir yıldan fazla kullandığım eski VLX650'yi kullanmaya çalışınca zorlanmıştım. Çünkü çok geniş gidon, alçak sele, ilerde olan pegler, yüksek rake ve uzun dingil mesafesi bambaşka bir araç hissi veriyor insana. Naked ve SS arası geçiş o kadar dramatik değil. Velhasıl arkadaş cruiser istiyorsa cruiser alsın bence.

  9. #29
    Tokus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2023
    modern classic, Triumph Bonneville Bobber

    sınırlı sayıda kampanyası var, değerlendirilebilir
    tickles my pickle to see that motor wiggle

  10. #30

    Üyelik
    15 Temmuz 2024
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, naked ergonomi olarak SS ve cruiser arasında duruyor. Öyle bakınca sanki arada bir tür faydalı olabilirmiş gibi geliyor. Sorun şu ki cruiser tipi motosikletler, naked ve SS'lerden çok daha farklı bir ergonomiye sahip. Naked CB900F'e alıştıktan sonra bir yıldan fazla kullandığım eski VLX650'yi kullanmaya çalışınca zorlanmıştım. Çünkü çok geniş gidon, alçak sele, ilerde olan pegler, yüksek rake ve uzun dingil mesafesi bambaşka bir araç hissi veriyor insana. Naked ve SS arası geçiş o kadar dramatik değil. Velhasıl arkadaş cruiser istiyorsa cruiser alsın bence.
    Çok teşekkürler. Araya motor sıkıştırma konusunu konudaki birçok arkadaş söylüyor. İlla sıkıştırılacak ise Vulcan S uygun mudur bu duruma hocam ? Araya bir motor daha sokmak pek arzu ettiğim bir şey değil ancak doğrusu neyse onu arıyorum hocam .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cruiser motorlar için 20-30.000km daha yeni demek. (Tabi yılıyla birlikte değerlendirmek lazım...)

    Cruiser piyasasıyla hiç ilginiz / bilginiz yok sanırım. RC390'dan Cruiser'a geçmek de oldukça radikal; spektrumun bir ekstreminden diğer ekstremine atlıyorsunuz. Bence araya bir naked veya sport touring motosiklet sıkıştırın...
    İlk motorum hocam :D Uygun değilmiş bize. Bu racing motorlar arasında şehiriçinde 'delme ve delinme' konusu bana çok uzak. İki racing yanyana geliyorsa illaki bir sessiz sürtüşme veya yarış durumu oluyor gördüğüm izlediğim kadarıyla. Hem tarz olarak hem de sürücü profili olarak yanlış bir tercihmişim racing için.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

    Alıntı Lunatique adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Triumph Bonneville T100, T120, Speed Twin gibi modeller de var isterseniz onlara da bir bakın.
    Chopper diyemeyiz ancak kullanım olarak belki isteğinizi karşılayabilir.
    Tam chopper arıyorum hocam. Bunlar modern classic oluyorlar değil mi ? Belki Vulcan veya Eliminator olabilir. Ancak araya motor koymak pek arzu ettiğim bir şey değil. Ama sağlıklı olan buysa koyacağım elbette . Hasmet hocamla sizler ters düşününce ben de arada kalıyorum çok :D

  11. #31

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı ygttarsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... Tam chopper arıyorum hocam. Bunlar modern classic oluyorlar değil mi ? Belki Vulcan veya Eliminator olabilir. Ancak araya motor koymak pek arzu ettiğim bir şey değil. Ama sağlıklı olan buysa koyacağım elbette . Hasmet hocamla sizler ters düşününce ben de arada kalıyorum çok :D
    Vulcan da Eliminator da "tam cruiser" kategorisine girmiyorlar esasen. "Tam crusier" deyince V-Twin ve Belt-Drive (kayış aktarmalı) olması beklenir sanki? Bu iki model de Parallel-Twin ve Chain-Drive (zincir aktarmalı).

    Bir cruiser sahibi zincir yağlamak gibi banal şeylerle uğraşmıyor olmalı; zincir yağlamak için çömelmek / eğilmek falan lazım, göbekli dayı / dede işi değil... (Bu son cümle ortaya latife, size değil.)
    espresso bunu beğendi.

  12. #32
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ygttarsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler. Araya motor sıkıştırma konusunu konudaki birçok arkadaş söylüyor. İlla sıkıştırılacak ise Vulcan S uygun mudur bu duruma hocam ? Araya bir motor daha sokmak pek arzu ettiğim bir şey değil ancak doğrusu neyse onu arıyorum hocam .
    Eğitim almışsınız. 40+hp SS makineyle tecrübe edinmişsiniz. Aklı başında birine benziyorsunuz. Bence bir İndian Scout kullanmanız için hiç bir engel yok.

    Tavsiyem gidip üzerine oturun, mümkünse test sürüşü yapın, aklınızda net bir fikir oluşacaktır.

    Forumda ve genel olarak Türkiye'de cruiser kültürü zayıf. Cruiser'lar yapısı itibariyle ağır ve stabildir. Bir SS ya da naked gibi tekere gelmez, stoppie yapmaz, ağır olduğu için güç ister. Yoksa doğru düzgün gitmez zaten. Yirmi yaşında 600cc SS, yepyeni 1900cc Harley'den daha hızlı, daha güçlü ve çok daha tehlikeli bir alettir.

    @Cyan, malum zincir daha hafif ve verimli şaft aktarmadan. O yüzden daha küçük motorlu ya da sportif amaçlı cruiser'lar zincir tercih edebiliyorlar. Son aktarma çok önemli değil bence.

  13. #33

    Üyelik
    15 Temmuz 2024
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğitim almışsınız. 40+hp SS makineyle tecrübe edinmişsiniz. Aklı başında birine benziyorsunuz. Bence bir İndian Scout kullanmanız için hiç bir engel yok.

    Tavsiyem gidip üzerine oturun, mümkünse test sürüşü yapın, aklınızda net bir fikir oluşacaktır.

    Forumda ve genel olarak Türkiye'de cruiser kültürü zayıf. Cruiser'lar yapısı itibariyle ağır ve stabildir. Bir SS ya da naked gibi tekere gelmez, stoppie yapmaz, ağır olduğu için güç ister. Yoksa doğru düzgün gitmez zaten. Yirmi yaşında 600cc SS, yepyeni 1900cc Harley'den daha hızlı, daha güçlü ve çok daha tehlikeli bir alettir.

    @Cyan, malum zincir daha hafif ve verimli şaft aktarmadan. O yüzden daha küçük motorlu ya da sportif amaçlı cruiser'lar zincir tercih edebiliyorlar. Son aktarma çok önemli değil bence.
    Özür dilerim ben kayış aktarma, zincir aktarma farkını bilmiyorum. Bilmediğim için de utanıyorum. İsminden anladım nasıl bir sistem olduğunu ancak aralarındaki beni ilgilendiren fark konusunda bir fikrim yok. Sanırım bu kadar bilgisizken böyle aletler kullanmayı henüz haketmiyorum. En azından sanırım kendi motorumun zincir bakımı hariç diğer bakımlarını yapabilecek kadar deneyimli olmalıyım gibi hissediyorum.

  14. #34
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ygttarsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım bu kadar bilgisizken böyle aletler kullanmayı henüz haketmiyorum. En azından sanırım kendi motorumun zincir bakımı hariç diğer bakımlarını yapabilecek kadar deneyimli olmalıyım gibi hissediyorum.
    Gerek yok ama siz bilirsiniz tabii ki. Yarış aleti değil sonuçta, cruiser.

  15. #35
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Yüksek cc ve beygir gözünüzü korkutmasın, cruiser modeller çok daha oturaklı, konforlu ve sizi çılgın gibi gazlamaktan ziyade keyifli sakin sürüşe yönlendiren bir ruha sahip. Yanlış anlaşılmasın indian scout gitmez falan demiyorum, zorlarsanız 1. Viteste yüksek kmleri hızlıca görebilen bir motor bloğu var. Fakat bu motosikletler her haliyle size böyle bir sürüş tarzı için üretilmediklerini hissettiriyor. İron önerenlere katılmıyorum, sportster serisini çok konforsuz buluyorum, özellikle uzun yolda rahatsızlık veriyor bana göre. Tek önerim, bobber yerine düz scoutlar olabilir. Daha konforlu ve kullanışlı bana göre. 390 ve cvs 950 yi bir arada kullanma şansını bir süre elde etmiş biri olarak eğer çok seri, kıvrak ve sürekli tapa gaz gitmeye elverişli bir sürüş tarzına merakınız çok yoksa indian scout bence sizi mutlu edebilir

  16. #36

    Üyelik
    15 Temmuz 2024
    Alıntı Zato adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek cc ve beygir gözünüzü korkutmasın, cruiser modeller çok daha oturaklı, konforlu ve sizi çılgın gibi gazlamaktan ziyade keyifli sakin sürüşe yönlendiren bir ruha sahip. Yanlış anlaşılmasın indian scout gitmez falan demiyorum, zorlarsanız 1. Viteste yüksek kmleri hızlıca görebilen bir motor bloğu var. Fakat bu motosikletler her haliyle size böyle bir sürüş tarzı için üretilmediklerini hissettiriyor. İron önerenlere katılmıyorum, sportster serisini çok konforsuz buluyorum, özellikle uzun yolda rahatsızlık veriyor bana göre. Tek önerim, bobber yerine düz scoutlar olabilir. Daha konforlu ve kullanışlı bana göre. 390 ve cvs 950 yi bir arada kullanma şansını bir süre elde etmiş biri olarak eğer çok seri, kıvrak ve sürekli tapa gaz gitmeye elverişli bir sürüş tarzına merakınız çok yoksa indian scout bence sizi mutlu edebilir
    Merhaba. Uzun bir süre araştırdıktan ve bir chopper motorsiklet klübünün kurucusuyla konuştuktan sonra indian markasının ciddi dezavantajlarını öğrendim. Asla parça bulamadıklarından şikayetçiler. Parasını verseniz bile bulamıyorsunuz diyorlar. Üstüne üstlük satış konusunda da o motorun son motorum olacağından neredeyse eminler. Yaşım nispeten genç olduğundan ötürü ne kadar konforsuz olsa da sportster modellerinin bana daha uygun olacağını düşünüyorum nacizane. Fourty Eight modelini israrla tavsiye ettiler. Değerli fikirlerinizi almak isterim hocalarım. Ayrıca 2015- 2014 30 bin km deki harleylerin 30 bin km de olmasından asla endişe etmemem gerektiğini söylediler. 30 bin 2015 km fourty eight gibi modellerde rodaj km si olur ancak diyorlar. 80 binde bile satabilirsiniz ve servise daha kolay erişirsiniz diyorlar.

  17. #37
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı ygttarsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Uzun bir süre araştırdıktan ve bir chopper motorsiklet klübünün kurucusuyla konuştuktan sonra indian markasının ciddi dezavantajlarını öğrendim. Asla parça bulamadıklarından şikayetçiler. Parasını verseniz bile bulamıyorsunuz diyorlar. Üstüne üstlük satış konusunda da o motorun son motorum olacağından neredeyse eminler. Yaşım nispeten genç olduğundan ötürü ne kadar konforsuz olsa da sportster modellerinin bana daha uygun olacağını düşünüyorum nacizane. Fourty Eight modelini israrla tavsiye ettiler. Değerli fikirlerinizi almak isterim hocalarım. Ayrıca 2015- 2014 30 bin km deki harleylerin 30 bin km de olmasından asla endişe etmemem gerektiğini söylediler. 30 bin 2015 km fourty eight gibi modellerde rodaj km si olur ancak diyorlar. 80 binde bile satabilirsiniz ve servise daha kolay erişirsiniz diyorlar.
    Harley'in muazzam bir imajı var. Aynı zamanda HOG grupları çok başarılı aktiviteler düzenliyor. Indian Scout benim gözümde şekil olarak çok daha başarılı ama illa chopper/cruiser düşüncem olsa sanırım işin sosyalleşme kısmına odaklanırdım.

  18. #38
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ygttarsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Uzun bir süre araştırdıktan ve bir chopper motorsiklet klübünün kurucusuyla konuştuktan sonra indian markasının ciddi dezavantajlarını öğrendim. Asla parça bulamadıklarından şikayetçiler. Parasını verseniz bile bulamıyorsunuz diyorlar. Üstüne üstlük satış konusunda da o motorun son motorum olacağından neredeyse eminler. Yaşım nispeten genç olduğundan ötürü ne kadar konforsuz olsa da sportster modellerinin bana daha uygun olacağını düşünüyorum nacizane. Fourty Eight modelini israrla tavsiye ettiler. Değerli fikirlerinizi almak isterim hocalarım. Ayrıca 2015- 2014 30 bin km deki harleylerin 30 bin km de olmasından asla endişe etmemem gerektiğini söylediler. 30 bin 2015 km fourty eight gibi modellerde rodaj km si olur ancak diyorlar. 80 binde bile satabilirsiniz ve servise daha kolay erişirsiniz diyorlar.
    Bu durumda Indian tercih etmemeniz akıllıca. Ama 48'in motoru Evolution ve dediğim gibi çok çok eski bir motor ve üretimden kalkmış durumda. Artık sportster'lar Revolution max motorla geliyorlar. Tavsiyem Revolution max ya da Milwaukee 8 motorlu bir Harley modelini tercih etmeniz.

    Cruiser motosiklet grupları Evolution motorlu sportster'ları geçmişi ve karakteri nedeniyle tercih edebilirler. Lakin objektif değerlendirildiğinde mükemmelden çok uzak motorlar. Ve sizin Harley markasıyla bir göbek bağınız ya da ortak bir geçmişiniz de yok. Dolayısıyla nostaljiden zevk almak yerine titreşimden rahatsız olacaksınız muhtemelen. Aynı karakteri tasiyen güncel motor ise Milwaukee 8 ve gayet güzel bir motor, ancak güncel Sportster'larda o motor yok. Tavsiyem gidin, görün, üzerine oturun, mümkünse kullanın. Sportster olmayan modelleri de sevebilirsiniz.

    İlle de Sportser tercih edecekseniz de güncel Sportser'lardaki Revolution Max motoru, eski Evolution'dan objektif olarak bariz çok daha iyi bir motor. Deneyin. Aklınızda net bir fikir oluşacaktır. Herkes bir değil.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)