25.000 TL Chopper Tavsiyesi
Reklamlar
-
Merhabalar
Yaklaşık 1 yıldır Küba Süperlight 200 kullanıcısıyım. Ondan önce R25 ve R125 Supersport motorlarım oldu. EPeyce km yaptım. Sadece Küba ile 8600 km yol yaptım. Yaklaşık 8bin km si il dışı seyahat. Karadeniz, GÜneydoğu anadolu başta olmak üzere. Şimdi daha yüksek bir motora geçmek istiyorum. İsteme sebebim tamamen biraz daha fazla hız yapabilmesi. Küba ile yüklü bir şekilde maksimum 110 km/h yapabiliyorum. Ve yol bitmiyor. İlla sıfır olsun yeni olsun 1-2 yaşında olsun takıntım yok. Bakımlarımı tamirlerimi kendim yapıyorum. Önerilerinize açığım.
Reklamlar
-
Tek sorun hız ise, 25.000 tl'ye alınacak chopper/cruiser motosikletin konforlu en yüksek hızı 120den fazla olmayacaktır.
Onun yerine NC 700/750 S model düşünün bence. Tip olarak olmasada his olarak chopper hissi alabilirsin. S alçak olduğundan o hissi daha çok alırsın. Konforlu olarak en yüksek 140-150 ile seyahat edebilirsin. Sonrası konforsuz olur.
-
Bulabilirseniz vn 800 derim
-
ülkemizin cruiser segmentindeki en büyük sorununa denk geldin,orta segmen dediğimiz klansmanda o fiyat aralığında motor bulmak biraz zor ancak fırsatlar çıkmıyorda değil.
nispeten parça bulması daha kolay olan,iyi bir usta elinde kolayca servis edilebilen yapısıyla shadow 600 ler idealdir.
boy olarak kısaysanız ben şaft aktarmalı ama modeli eski olan ancak daha slim sport yapıda tasarlanmış suzuki vs800 motorunuda tavsiye ederim.
ama klasik çizgide bir cruiser olsun diyorsanız dragstar 650 ye bakacaksınız o fiyatlarda.Dragstar motorunda tek handikap iyi bir usta bulmada zira bu motoru ustalar zahmetli olduğu için pek sevmiyor ve işlerini savsaklıyorlar.Düşünelinin aksinede dragstarların parça sorunuda diğer japon modellere göre daha bulunabilinir düzeyde.Tek sıkıntı bu motoru alırsanız bakımlarını titizlikle yapmanız lazım,gerçi her motor için öyledir ama motoruda iyi tanımak lazım aldıkdan sonra.
Maalesef cruiser piyasası ülkemizde bitik vaziyette.Yeni modeller getirilse muhtemelen 60-70 binden aşşağı getirilmeyecek.Bİr racing,naked kadar piyasası yok ancak bana göre sakin şekilde motor kullanmanın en ideal formu cruiser modelleri.Ben 4 yıldır shadow kullanıyorum,trafikte rahatım,uzun yoldada beni hiç üzmedi ancak bir shadow modeli bile 15 yıllık motorlara 35-40 istenir hale geldi.Haliyle cruiser üşünüpde farklı tarza geçenlerde çoğunlkukta ülkemizde.Ne alt nede orta segmentte sıfır cruier motor japonlarda yok dolayısıyla bu segmentte sıkıntı büyük.Parası olan harleye gidiyor ama onunda servis ücretleri çok pahalı.Bana sorsanız harley haricinde alınacak en ideal ve uzun ömürlü cruiser motor hangisi deseniz hiç düşünmeden kawasaki vn900 derdim,ama onlarda 50 bine satılır hale gelmiş..
-
Ben de aynı durumdayım. O yüzden motoru sattıktan sonra epey bekleyip ya yamaha xv950 ya da harley iron 883 alacağım.. Honda Rebel 500 Türkiye'ye gelmiş olsa hiç kaçırmazdım. Ya da Kawasaki Vulcan S servis sıkıntısı olmasa..
-
canburakyol adlı üyeden alıntı
Merhabalar
Yaklaşık 1 yıldır Küba Süperlight 200 kullanıcısıyım. Ondan önce R25 ve R125 Supersport motorlarım oldu. EPeyce km yaptım. Sadece Küba ile 8600 km yol yaptım. Yaklaşık 8bin km si il dışı seyahat. Karadeniz, GÜneydoğu anadolu başta olmak üzere. Şimdi daha yüksek bir motora geçmek istiyorum. İsteme sebebim tamamen biraz daha fazla hız yapabilmesi. Küba ile yüklü bir şekilde maksimum 110 km/h yapabiliyorum. Ve yol bitmiyor. İlla sıfır olsun yeni olsun 1-2 yaşında olsun takıntım yok. Bakımlarımı tamirlerimi kendim yapıyorum. Önerilerinize açığım.
Al bir gv 650 yavaş gidersen chopper bastınmı racing .
-
PAPAZ_39 adlı üyeden alıntı
Al bir gv 650 yavaş gidersen chopper bastınmı racing .
gv650 lerin görüntüsü falan da çok hoş. Ancak elektronik sorunları ve kilometrelerinin belirsizliği insanı ikilemde bırakıyor. Özellikle parça ve usta sorunu en kötüsü. Ben bu yüzden Yamaha veya HD'a geçmeyi düşünüyorum açıkçası. Bu tarz sorunları olmasa kesinlikle alınacak motor Gv650
-
25 alacağın choppeer külüstür bir şey olur ancak, motor işinden istifa edersin direk. Yuruse bile sen hiç arka lastiği patlayan bir dragstarin ne anlama geldiğini biliyor musun🤣
-
[/COLOR]
MrLucky13 adlı üyeden alıntı
gv650 lerin görüntüsü falan da çok hoş. Ancak elektronik sorunları ve kilometrelerinin belirsizliği insanı ikilemde bırakıyor. Özellikle parça ve usta sorunu en kötüsü. Ben bu yüzden Yamaha veya HD'a geçmeyi düşünüyorum açıkçası. Bu tarz sorunları olmasa kesinlikle alınacak motor Gv650
Kronik sorunları halledilmiş veya 2009 üzeri modelleri tercih edersen elektriksel sıkıntı yaşamazsın. Parça sorunu artık yok, e ustalığı da kendim yapacam diyordun. 25 bine hd zor. Yamaha da 98-99 model 100 bini kaç kez devirmiş turşulara istiyorlar o parayı
-
PAPAZ_39 adlı üyeden alıntı
[/COLOR]
Kronik sorunları halledilmiş veya 2009 üzeri modelleri tercih edersen elektriksel sıkıntı yaşamazsın. Parça sorunu artık yok, e ustalığı da kendim yapacam diyordun. 25 bine hd zor. Yamaha da 98-99 model 100 bini kaç kez devirmiş turşulara istiyorlar o parayı
Hocam konuyu ben açmadım :D Yanlış kişiye giydiriyorsun
-
MrLucky13 adlı üyeden alıntı
Hocam konuyu ben açmadım :D Yanlış kişiye giydiriyorsun
Bu sıralar kafalar korona , kusura bakma kardeşim yanlışlık olmuş. Ne yapayım baksana konuyu açan arkadaş, açmış ve kaçmış. Ortalarda yok , bende gözüme seni kestirmişim. Ama giydirmeyi kabul etmiyorum kötü söz söylemedim.
tekrar kusura bakma
-
Yıl takıntın yoksa Marauder, tam aradığın motor olabilir.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
BlackGhost adlı üyeden alıntı
gerçi her motor için öyledir ama motoruda iyi tanımak lazım aldıkdan sonra.
Bu söze bittim.
Kullandığımız motosikleti hakkıyla tanımaya biliyoruz. Bir motosiklet on bin km. den önce tanımak zordur. Sıfır
motosiklet alıp, üç veya dört bin km. kullandıktan sonra satıp o motosiklet hakkında görüş bildirmek
dikkate alınamaz.
Zaten Youtuber'ların motosiklet tanıtımlarını da bu nedenle çok yüzeysel buluyorum.
Eski motosikletin deneyimleri de yeni motosikleti tanımakta dezavantaj olabiliyor. Eski motosikletin
alışkanlıkları ön plana çıkıp yeni olan ile kıyaslama yaparak yanlış kanı oluşturabiliyor.
Ve motosikleti dinlemeyen sürücüler, yıllarca binse de hala motosikletini tanımaya biliyor.
Motosikletini iyi tanıdıktan sonra her şeyi senin için özeldir. O motosikletin piyasası, eleştirileri
lüzumsuz konular olur. Torku, frenleri, yağ değişimi, viraj tepkileri, zayıf noktaları vs. bilirsin.
Not; Konu dışı oldu ama, araya girmek istedim.
-
Piyasa çok komik 20 yaşında motorlar 35-40 a satılıyorlar gerçekten gereksiz pahalı ve yedek parça fiyatlarıda uçuk durumda. Daha önce sl200 kullanıyordum Çin malı tabiki bir japon kullancak kadar param yoktu. İlk motorumdu bana hiç sorun yaşatmadı. Yağını değiiştirdim gezdim. Bence gözüne hoş gelen bir model almalısın sonrasında sata sata bolt a kadar çıkarsın.
Arkadaşlar İstanbul civarında RKS Blackster 250i ya da RKS Cruiser 250 Aramaktayım buralara yeşillendim ama tanıdık birisi varsa ulaşabilirse bana çok iyi olur.
İyi Forumlar.
-
18 Haziran 2020, 11:53
#15
Epey geç oldu ama önerilere teşekkürler. Bu dönemde ne yazık ki motor alamadım ve superlight ile devam ettim. Alışkanlıklarımda biraz değişti ve Yamaha Tracer 700 alma arefesindeyim. Ne alaka diyebilirsiniz Önümüzdeki dönemlerde bol bol tek başıma rotalar oluşturacağım bu yüzden parça sıkıntısı yaşamamak adına yamaha ve honda arasında kalmıştım. Yamaha daha güzel gözüktü gözüme, test yaptığımda daha çok rahat ettim. Uzun dönem kullanıcı varsa yorumlara açığım. Tekrardan teşekkür ederim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)