Hyosung GV 250 stop etme ve tek silindire düşme sorunu (dynostic sonuçları) YARDIM
Reklamlar
-
2010 model GV 250 motorumda stop etme sorunu yaşıyorum. Biraz gaz vererek çalıştırıyorum ama gazı bırakınca stop ediyor.tekrar çalıştırıp biraz ısıtsam da bir işe yaramıyor. Bazen de hiç sorunu yokmuş gibi çalışıyor ve kullanabiliyorum(10-20 dakika).Kullanma sırasında arada bir tek silindire düşüp gücü azalıyor,stop ediyor sonra düzeliyor.
Usta bujileri değişti(cr8e)ve motorun düzeldiğini söyledi,sadece 1 saat düzgün çalıştı.
İstanbul'dan arıza tespit cihazı yolladılar ve bu hatalar çıktı;
-C27 IDLE AİR CTRL CİRCUİT OPEN (hava kontrol devresi açık)
-C27 IDLE AİR CTRL CRCT SHORTED (hava kontrol crct kısa devre)
-C27 IDLE AİR CINT. RANGE ABNOR. (hava akıl aralığı anormal)
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim
Reklamlar
-
Moderatör
Yabancı forumlarda,
Idle speed control solenoid (ISC solenoid) hatası olarak belirtilmiş.
Bahsedilen parça da şu;
https://www.koreanbikeparts.com/genu...gv650-efi.html
Parça kodu da şöyle;
37940HR8411
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
Araştırmalarıma göre öncelikli olarak buji piposu değiştirip,rolenti motorunu temizlemeyi düşünüyrum.Ama bu sorunu daha önce yaşayan kullanıcılar yada ustalar varsa yardımlarını bekliyorum.(izmir)[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------
Lucas adlı üyeden alıntı
teşekkürler, verdiğiniz siteden alış veriş yapabiliyor muyuz? yani gümrüğe takılma yada gelmeme durumu var mı?
-
Hyosung Gt250mde bu sorunu yaşamıştım.
Lambda(oksijen) sensörü almıştım düzeltmişti sorunumu. Hyolarda kronik bu.
Yunus Emre Bünyat adında birisi var. Hyosung’u çok iyi bilir ve yedek parcalarida elinde var. Yillardir numarasini aramadim hyo kullanmadigimdan ama belki dogrudur. Bir ara konus.
0 (551) 989 31 21
-
Moderatör
HakanAydın35 adlı üyeden alıntı
Araştırmalarıma göre öncelikli olarak buji piposu değiştirip,rolenti motorunu temizlemeyi düşünüyrum.Ama bu sorunu daha önce yaşayan kullanıcılar yada ustalar varsa yardımlarını bekliyorum.(izmir)[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------
teşekkürler, verdiğiniz siteden alış veriş yapabiliyor muyuz? yani gümrüğe takılma yada gelmeme durumu var mı?
Bilmiyorum hocam, hiç alışveriş yapmadım. Sadece parça fiyatı hakkında bilginiz olsun diye siteyi paylaştım.
Sizin yerinizde olsam bu parçayı yerinden söker, masaya bir temiz bez serip üzerinde üsteki iki vidasını da tornavida ile açar bakardım.
Ben zamanında arızalı değişmesi gerekli dedikleri ve 500-600 liraya yakın para istenilen benzin pompasını dağıtmış, güzelce temizleyip içindeki mekanik parçaları tek tek temizleyerek tekrar toplamış ve sorunsuz çalıştırmıştım.
Sizin parçanın içinden ne çıkar bilemem ama bazen ufak bir yay veya yerinden çıkmış minik bir pim parçanın sağlıklı çalışmamasına yol açıyor ve o ufacık sorun motorda koca bir soruna dönüşüyor.
Geçmiş olsun.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
Lucas adlı üyeden alıntı
Bilmiyorum hocam, hiç alışveriş yapmadım. Sadece parça fiyatı hakkında bilginiz olsun diye siteyi paylaştım.
Sizin yerinizde olsam bu parçayı yerinden söker, masaya bir temiz bez serip üzerinde üsteki iki vidasını da tornavida ile açar bakardım.
Ben zamanında arızalı değişmesi gerekli dedikleri ve 500-600 liraya yakın para istenilen benzin pompasını dağıtmış, güzelce temizleyip içindeki mekanik parçaları tek tek temizleyerek tekrar toplamış ve sorunsuz çalıştırmıştım.
Sizin parçanın içinden ne çıkar bilemem ama bazen ufak bir yay veya yerinden çıkmış minik bir pim parçanın sağlıklı çalışmamasına yol açıyor ve o ufacık sorun motorda koca bir soruna dönüşüyor.
Geçmiş olsun.
Bende aynı şeyi yapmayı düşünüyorum, umarım parçayı bulabilirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
Mamba09 adlı üyeden alıntı
Hyosung Gt250mde bu sorunu yaşamıştım.
Lambda(oksijen) sensörü almıştım düzeltmişti sorunumu. Hyolarda kronik bu.
Yunus Emre Bünyat adında birisi var. Hyosung’u çok iyi bilir ve yedek parcalarida elinde var. Yillardir numarasini aramadim hyo kullanmadigimdan ama belki dogrudur. Bir ara konus.
0 (551) 989 31 21
Teşekkürler, bahsettiğiniz kişi tehberimde kayıtlı ama antalyada diye aramamıştım, parça için aramayı düşünüyorum.
Eski sahibi egoz sesini arttırmak egzozda değişiklik yapmış, oksijen sensörü banada mantıklı geliyor ama parça sıkıntısı yaşandığı için nokta atışı yapmak istiyorum.
-
HakanAydın35 adlı üyeden alıntı
Bende aynı şeyi yapmayı düşünüyorum, umarım parçayı bulabilirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
Teşekkürler, bahsettiğiniz kişi tehberimde kayıtlı ama antalyada diye aramamıştım, parça için aramayı düşünüyorum.
Eski sahibi egoz sesini arttırmak egzozda değişiklik yapmış, oksijen sensörü banada mantıklı geliyor ama parça sıkıntısı yaşandığı için nokta atışı yapmak istiyorum.
Antalya’dan bile nokta atisi tespit yapabiliyor.
Aydin’dan Banditli batuhan’dan aldim numarani dersen beni tanir
-
HakanAydın35 adlı üyeden alıntı
2010 model GV 250 motorumda stop etme sorunu yaşıyorum. Biraz gaz vererek çalıştırıyorum ama gazı bırakınca stop ediyor.tekrar çalıştırıp biraz ısıtsam da bir işe yaramıyor. Bazen de hiç sorunu yokmuş gibi çalışıyor ve kullanabiliyorum(10-20 dakika).Kullanma sırasında arada bir tek silindire düşüp gücü azalıyor,stop ediyor sonra düzeliyor.
Usta bujileri değişti(cr8e)ve motorun düzeldiğini söyledi,sadece 1 saat düzgün çalıştı.
İstanbul'dan arıza tespit cihazı yolladılar ve bu hatalar çıktı;
-C27 IDLE AİR CTRL CİRCUİT OPEN (hava kontrol devresi açık)
-C27 IDLE AİR CTRL CRCT SHORTED (hava kontrol crct kısa devre)
-C27 IDLE AİR CINT. RANGE ABNOR. (hava akıl aralığı anormal)
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim
Sağ taraftaki hava filtresi kapağını ve yuvasını sökün, depoyuda sökün orada yukarıda https://www.koreanbikeparts.com/genu...gv650-efi.html ile gv 650 için verilen parçanın gv250 için olanı var. Şeki benziyor. Onun üzerindeki hortumlardan muhtemelen bir tanesi yırtık yada delik. Eğer delik yoksa parçayı söküp içini iyice temizleyip wd40la yağlayıp tekrar temizleyip geri takıp deneyin.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
-
oksijen sensörü çıkarsa sorun . Bende var. 2009 gv den çıkma
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler