Türkiye'ye doğru düzgün chopper/cruiser gelmemesi
Reklamlar
-
11 Ağustos 2019, 09:33
#21
Düşük CC japon cruiser gelmez getirmezler yani, sebebi şu yamahanın hala ürettiği bir motor var V-STAR 250 fiyatı 4.500$, yani 24BİN TL daha vergiyi eklemedik hadi vergiyi şimdi ekleyelim.
Bu alet 250CC yani %8 ÖTV bu da 2BİN TL yapar oldu fiyat 26BİN.
Şimdi ÖTV'li fiyata KDV ekleyelim %18 o da 4.500TL ne yaptı fiyat
30500TL şimdi ben HONDA VLX600 kullanıyorum 2005 model 2. el piyasası 22-25Bin TL arası bunu satıp sırf yeni diye 30BİN TL'ye 250CC alacağım öyle mi :D giderim üstüne 10-15 BİN ekler 2. el HD SPORTSTER 1200 alırım yani saçma bir durum. Adam o makinenin satmayacağını biliyor.
Bu düşük CC bir cruiser de hadi şimdi de HONDA VT 750 için fiyat tahmini ne kadar olur hesaplayalım.
2019 Model bi Honda VT750 nin vergisiz fiyatı 7,699$ yani yaklaşık 42BİN TL.
250CC yi geçtiği için ÖTV oranı %37 yani 13440TL hadi ekleyelim 55440TL yaptı.
Bir de üstüne KDV ekleyelim yani %18 o da 9980TL yapar(burada unutmayalım ÖTV'li fiyatın KDV'sini alıyoruz devletimiz bu şekilde alıyor.)
Toplam fiyat ne yaptı 65420TL yani sıfır 2019 Model bi Honda Shadow VT750 bu fiyata demek.
E ben o paraya ne alırım :D 1550cc 2010-2015 model arası bir adet HD DYNA alabilirim. Ben manyak mıyım japona o kadar para vereceğim Harley varken, vermem. Çoğu chopper-cruiser sürücü emin ol benim gibi düşünüyor. Bu işi gerçek anlamıyla yapabilen marka olarak Harley görülüyor. He benim VLX600 üm var memnun muyum evet memnunum, ama param olsa yapacağım ilk iş Harley e geçmek olur. Çünkü bu işi gerçek yapabilen marka o, sonuçta japon cruiser Harleyden özenilmiş bir motosiklet.
Reklamlar
-
11 Ağustos 2019, 10:37
#22
pazienza adlı üyeden alıntı
Bu işi gerçek anlamıyla yapabilen marka olarak Harley görülüyor. He benim VLX600 üm var memnun muyum evet memnunum, ama param olsa yapacağım ilk iş Harley e geçmek olur. Çünkü bu işi gerçek yapabilen marka o, sonuçta japon cruiser Harleyden özenilmiş bir motosiklet.
VLX cok guzel motosiklet ya. Kiymetini bilin. Hic titermiyor degil mi? 54 derece acili motora cift krank pini koymuslar.
45 derece acili, tek krank pinli Harley'ler ise tek silindirli motorlardan hallice. Yeniler iki balansli, ama bir onceki nesil evolution motorlu Harleylerin elcikleri kirmizi isikta 5 santim salinimlli harmonik hareket yapiyorlar
-
11 Ağustos 2019, 10:54
#23
pazienza adlı üyeden alıntı
Düşük CC japon cruiser gelmez getirmezler yani, sebebi şu yamahanın hala ürettiği bir motor var V-STAR 250 fiyatı 4.500$, yani 24BİN TL daha vergiyi eklemedik hadi vergiyi şimdi ekleyelim.
Bu alet 250CC yani %8 ÖTV bu da 2BİN TL yapar oldu fiyat 26BİN.
Şimdi ÖTV'li fiyata KDV ekleyelim %18 o da 4.500TL ne yaptı fiyat
30500TL şimdi ben HONDA VLX600 kullanıyorum 2005 model 2. el piyasası 22-25Bin TL arası bunu satıp sırf yeni diye 30BİN TL'ye 250CC alacağım öyle mi :D giderim üstüne 10-15 BİN ekler 2. el HD SPORTSTER 1200 alırım yani saçma bir durum. Adam o makinenin satmayacağını biliyor.
Bu düşük CC bir cruiser de hadi şimdi de HONDA VT 750 için fiyat tahmini ne kadar olur hesaplayalım.
2019 Model bi Honda VT750 nin vergisiz fiyatı 7,699$ yani yaklaşık 42BİN TL.
250CC yi geçtiği için ÖTV oranı %37 yani 13440TL hadi ekleyelim 55440TL yaptı.
Bir de üstüne KDV ekleyelim yani %18 o da 9980TL yapar(burada unutmayalım ÖTV'li fiyatın KDV'sini alıyoruz devletimiz bu şekilde alıyor.)
Toplam fiyat ne yaptı 65420TL yani sıfır 2019 Model bi Honda Shadow VT750 bu fiyata demek.
E ben o paraya ne alırım :D 1550cc 2010-2015 model arası bir adet HD DYNA alabilirim. Ben manyak mıyım japona o kadar para vereceğim Harley varken, vermem. Çoğu chopper-cruiser sürücü emin ol benim gibi düşünüyor. Bu işi gerçek anlamıyla yapabilen marka olarak Harley görülüyor. He benim VLX600 üm var memnun muyum evet memnunum, ama param olsa yapacağım ilk iş Harley e geçmek olur. Çünkü bu işi gerçek yapabilen marka o, sonuçta japon cruiser Harleyden özenilmiş bir motosiklet.
750 lik shadow a o para verilebilir mi? Bence verilir. Çünkü insanlar 2003-2007 arasına hala 35-40 cavarı para veriyor ve satılıyor. Sıfır gelse yüksek bile olsa ikinci eller bu kadar yüksek rakam olmaz. Harley konusu tamamen zevk işi ve para işi 65 nine hangi harleyi alıcaz? Biraz daha para koymakta çözmez işi fiyatları çok uçuk.
-
11 Ağustos 2019, 11:05
#24
hasmet adlı üyeden alıntı
VLX cok guzel motosiklet ya. Kiymetini bilin. Hic titermiyor degil mi? 54 derece acili motora cift krank pini koymuslar.
45 derece acili, tek krank pinli Harley'ler ise tek silindirli motorlardan hallice. Yeniler iki balansli, ama bir onceki nesil evolution motorlu Harleylerin elcikleri kirmizi isikta 5 santim salinimlli harmonik hareket yapiyorlar
Çok yüksek devirlerde çok çok ufak titriyor zaten o devirlere de neredeyse hiç çıkmıyorum.
Bendeki 2005 Tek Karbüratörlü olan versiyonu alet güzel ya, her türlü customa da uyuyor. Umarım uzun yıllar kullanırım ilk makinem zaten alalı 3 ay oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------
owlam adlı üyeden alıntı
750 lik shadow a o para verilebilir mi? Bence verilir. Çünkü insanlar 2003-2007 arasına hala 35-40 cavarı para veriyor ve satılıyor. Sıfır gelse yüksek bile olsa ikinci eller bu kadar yüksek rakam olmaz. Harley konusu tamamen zevk işi ve para işi 65 nine hangi harleyi alıcaz? Biraz daha para koymakta çözmez işi fiyatları çok uçuk.
Bence de o paralara gelirse satar, hem piyasa canlanır ben de gelmesi taraftarıyım düşük cc gelmez ama o motor o paraya gelirse hem piyasanın saçma uçuşu düşer. Hem Harleyler biraz ucuzlar satışları düşer. 65e güzel Dyna'lar var ya tabi tamamıyla zevk ve tercih işi. Ben de kolay kolay Türkiye piyasasında Harley'e geçmem herhalde, he geçersem Sportster 1200 45BİN civarı ikinci eller alınıp uzun süre binilebilir. Üstü biraz sıkıntı zaten sürekli uzun yol da yapılmıyor malum benzin aşırı pahalı.
-
11 Ağustos 2019, 11:26
#25
bi arkadaşımda shadow vardı harbiden gezmesi çok keyifli egsoz lar nikelaj falan hani bütün gözler üzerinizde
imkan olsa 11oo dragstar alırım
-
11 Ağustos 2019, 11:44
#26
owlam adlı üyeden alıntı
750 lik shadow a o para verilebilir mi? Bence verilir. Çünkü insanlar 2003-2007 arasına hala 35-40 cavarı para veriyor ve satılıyor. Sıfır gelse yüksek bile olsa ikinci eller bu kadar yüksek rakam olmaz. Harley konusu tamamen zevk işi ve para işi 65 nine hangi harleyi alıcaz? Biraz daha para koymakta çözmez işi fiyatları çok uçuk.
Harley'larin bakimi daha pahali, ve Japonlara gore daha sorunlu makineler.
Bunun yaninda malzeme kalitesi ve stil bir-iki gomlek yukaridadir ortalama Japon cruiser'a gore.
Japonlarin da hepsi ayni degil. Yamaha (artik Star oldu) malzeme kalitesi olarak diger Japon cruiser'lardan biraz daha iyidir mesela.
-
11 Ağustos 2019, 11:55
#27
hasmet adlı üyeden alıntı
Harley'larin bakimi daha pahali, ve Japonlara gore daha sorunlu makineler.
Bunun yaninda malzeme kalitesi ve stil bir-iki gomlek yukaridadir ortalama Japon cruiser'a gore.
Japonlarin da hepsi ayni degil. Yamaha (artik Star oldu) malzeme kalitesi olarak diger Japon cruiser'lardan biraz daha iyidir mesela.
Ben virago 535 kullanıyorum. Fiyatı nispeten dragstar ve shadow a göre uygun. Değiştirmeyi düşündüm ama aynı teknoloji de donanımda ki aletlerle üzerine o kadar para vermek kafama yatmadı.
Bildiğim makina olduğu için seleden başladım kromlar elden geçti sırada güzel bir boya var.
Ben geçen sene Kemaliye taş yol ve d-915 (ölüm yoku) viragoyla geçtim. Hiç bir harleyi o yollara sokamazsın.
-
11 Ağustos 2019, 11:56
#28
hasmet adlı üyeden alıntı
Harley'larin bakimi daha pahali, ve Japonlara gore daha sorunlu makineler.
Bunun yaninda malzeme kalitesi ve stil bir-iki gomlek yukaridadir ortalama Japon cruiser'a gore.
Japonlarin da hepsi ayni degil. Yamaha (artik Star oldu) malzeme kalitesi olarak diger Japon cruiser'lardan biraz daha iyidir mesela.
Bence de doğru, eğer mantıksal düşüneceksek bence de Japon almak daha mantıklı, he mantıksal düşünmüyorsak ben zevk için biniyorum titresin etsin ve artı olarak o güzel sesi sabahları duyayım edeyim Harley sonuçta deniliyorsa o zaman da Harley doğru seçenek. Zevk meselesi tercih meselesi ama mantıksal yönden, yeni Harleyler 1750CC ben ne yapayım o kadar yüksek hacimi bloğu, bana 600 de gayet yeter.
-
11 Ağustos 2019, 14:23
#29
Cruiser'lar hacmine gore gucsuz oluyor genelde. Hele hele Harley'ler tumden oyle. Mesela 600cc (hatta 635cc galiba) Honda VLX 100km uzerine cok rahat cikamiyor, ciktiginda da titriyor. Gun boyu 130 km hizla rahat rahat yol almak mumkun degil. Ama amac cok sehir disi uzun yol seyehati degilse cok iyi, cunku yuksek torklari buyuk avantaj.
-
11 Ağustos 2019, 17:05
#30
motor bloğu, grenajların metal olması, radyatör kapasitesi vb. şeyler bu motorlarda çok pahalı. eh haliyle kur da belli. türkiye de de gansta muhabbeti de yok. o yüzden gelmiyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler