Yeni Başlayan Motoru(chopper)
Reklamlar
-
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum. Uzun zamandır bir motor sahibi olma düşüncesiyle araştırma yapıp internetin altını üstüne getiriyorum fakat çok araştırdıkça karar verme mekanizması da zorlanıyor sanırım.
Bundan 1 hafta önce sıfır Kuba Superlight 200 almaya karar vermiştim fakat şu anda bile parça sıkıntısı yaşandığı ile ilgili bir sürü şikayet okudum internette.
Çok fazla da marka model bilmediğim için ne yapsam nerelere gitsem bilemiyorum. Falcon Freedom 250 önerdi bir arkadaşım da. Bu konuda yıllarca tecrübe biriktirmiş siz değerli forum üyeleri ne düşünüyorsunuz nasıl bir yol izlemeli ?
Bu arada;
-İstanbul avp yakasındayım
-Yazın ve yağışsız havalarda şehiriçi/şehirler arası kullanmayı düşünüyorum.
-Ekipman vs olmadığı için bütçem max 13bin TL
Reklamlar
-
Ben benzer durumlardan dolayı Regal Raptor 150 aldım. İlk motor için de memnunum. Ucuz, şekil şemal fena değil, içimi titretiyor namussuz Parça kısmı da bir şekilde halloluyor. İnternet veya motor ustasından temin mevcut. Hayırlısı olsun =)
-
Daelim Daystar 250 der kaçarım...
-
Gassal adlı üyeden alıntı
Daelim Daystar 250 der kaçarım...
Kaçmayın kaçmayın Marka ve modellerle alakalı bilgim sınırlı olduğu için biraz anlatın tavsiyenizi lütfen
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
Quad87 adlı üyeden alıntı
Ben benzer durumlardan dolayı Regal Raptor 150 aldım. İlk motor için de memnunum. Ucuz, şekil şemal fena değil, içimi titretiyor namussuz
Parça kısmı da bir şekilde halloluyor. İnternet veya motor ustasından temin mevcut. Hayırlısı olsun =)
Onu da düşünüyorum da ne bileyim diğerlerinin yanında kozmetik olarak pek etkilemedi beni açıkçası
-
Hiçbiri, bu tavsiyemin kıymetini belki ileride anlarsınız ancak tavsiyem skuter alın. Evet o kuryelerin bindikleri var ya, onlardan hem de. Eğer bu tavsiyeme uyar 3-4 liralık bir skuter alır, 10.000 km sonra bana çok dua edersiniz.
Şu v da bırakıyorum buraya, dikkatle izlemenizi tavsiye ederim rahmetliyi, onun bile kazada hayatını kaybettiği bir şehirdesiniz, dikkat edin. Bir anda 1000 CC motora binseniz ne tadı kalır? Hatta en güzeli 50 CC ile başlayın, düşürün, kırın, 5.000 km de 150 liliklere geçin oradan 250-400-600-800-1000... diye devam edin, hem bu zevki yıllara yaymış olun, hem hayatta kalma şansınızı artırın hem de her güçte motorun artısını eksisini bilir hale gelin.
-
Se-ZeR adlı üyeden alıntı
Hiçbiri, bu tavsiyemin kıymetini belki ileride anlarsınız ancak tavsiyem skuter alın. Evet o kuryelerin bindikleri var ya, onlardan hem de. Eğer bu tavsiyeme uyar 3-4 liralık bir skuter alır, 10.000 km sonra bana çok dua edersiniz.
Şu v da bırakıyorum buraya, dikkatle izlemenizi tavsiye ederim rahmetliyi, onun bile kazada hayatını kaybettiği bir şehirdesiniz, dikkat edin. Bir anda 1000 CC motora binseniz ne tadı kalır? Hatta en güzeli 50 CC ile başlayın, düşürün, kırın, 5.000 km de 150 liliklere geçin oradan 250-400-600-800-1000... diye devam edin, hem bu zevki yıllara yaymış olun, hem hayatta kalma şansınızı artırın hem de her güçte motorun artısını eksisini bilir hale gelin.
https://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0
Rahmetliyi ben de takip ederdim. Değerli bir bilgi kaynağıydı. Skuter geçmişim var bu nedenle tekrar adım düşüp geriye dönmek istemiyorum. Belki benim hatamdır ben eksik yazdım ilk manuel vitesli motosikletimi almayı düşünüyorum desem daha doğru olurdu sanırım
-
Burayı oku belki fikrin değişir. Ben aldım artık beklemedeyim...
https://tablet.donanimhaber.com/falc...lgi--125627864
-
Zorgan abinin (rahmetli AEA nın) daelim Daystar videosu var. Bütün sorularının cevabını orada bulacaksın. Ben olsam çin motoruna bulaşmam. Hele ki motor donanım ve tamir olayına fazla aşina değilsen. Kore malı Daystar. Neyse sen dediğim videoyu izlersen ne demek istediğimi anlayacaksın
-
fatih1201 adlı üyeden alıntı
Falcon'a baya kaydı düşüncem bakalım hayırlısı olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
Gassal adlı üyeden alıntı
Zorgan abinin (rahmetli AEA nın) daelim Daystar videosu var. Bütün sorularının cevabını orada bulacaksın. Ben olsam çin motoruna bulaşmam. Hele ki motor donanım ve tamir olayına fazla aşina değilsen. Kore malı Daystar. Neyse sen dediğim videoyu izlersen ne demek istediğimi anlayacaksın
İzlemiştim sanırım da tekrar bakayım
-
sl 200 ,benimde ilk motorum olan başlangıç için en ideal giriş seviyesi tatminkar bir motor.FOrumdaki sl200 başlığını takip ederseniz bu motorla alakalı tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.fiyat-performans bakımından da ideal olan bu motor gerek yakıt tüketimi gerekse basit kullanımı ile chopper dünyasına giriş motoru olarak ülkemizde en çok tercih edilen motordur.Parça tedariki konusunda regal,daylim,hyosung vb motorların durumları ile aynıdır,bulunmaz değildir ve alternatifi çok olan parça yelpazezi olan bir markadır.
1,5 yıl ,10bin km yaptıktan sonra cc yükseltmek için sattığımdada biraz burkulduğum bir motordur.Her başlangıç seviyesindeki chopper motorlara gönül veren arkadaşlarda tavsiye ederim.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
-
Bunu da bi araştırın isterseniz.
https://www.rksmotor.com.tr/model/k-light-202/
-
pintus adlı üyeden alıntı
Bunu da bi araştırın isterseniz.
https://www.rksmotor.com.tr/model/k-light-202/
Bu motorla ilgili pek güzel yorumlar görmedim nedense. Pek çok kişi çakma kopya durduğunu söylüyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------
BlackGhost adlı üyeden alıntı
sl 200 ,benimde ilk motorum olan başlangıç için en ideal giriş seviyesi tatminkar bir motor.FOrumdaki sl200 başlığını takip ederseniz bu motorla alakalı tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.fiyat-performans bakımından da ideal olan bu motor gerek yakıt tüketimi gerekse basit kullanımı ile chopper dünyasına giriş motoru olarak ülkemizde en çok tercih edilen motordur.Parça tedariki konusunda regal,daylim,hyosung vb motorların durumları ile aynıdır,bulunmaz değildir ve alternatifi çok olan parça yelpazezi olan bir markadır.
1,5 yıl ,10bin km yaptıktan sonra cc yükseltmek için sattığımdada biraz burkulduğum bir motordur.Her başlangıç seviyesindeki chopper motorlara gönül veren arkadaşlarda tavsiye ederim.
Peki Falcon Freedom 250'de olup, SL200'de olmayan özellikler sizce bir eksi midir ?
-
Falcon daha heybetli, daha güçlü, dörtlü sinyal, vites göstergesi artılar.
Sana hitap etmiyorsa o zaman sl 200.
-
Bu işin diğerlerine göre kaliteli başlangıcı gv250 dir .
-
fatih1201 adlı üyeden alıntı
Falcon daha heybetli, daha güçlü, dörtlü sinyal, vites göstergesi artılar.
Sana hitap etmiyorsa o zaman sl 200.
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Bu işin diğerlerine göre kaliteli başlangıcı gv250 dir .
Fiyat performans odaklı bakmak gerekir...
-
lifan 250-b (v motor)
ya da
daelim daystar.
superlight'ın parça sorunu olduğunu sanmıyorum ama. cg parçaları bile uyar çünkü.
-
_chaotic_ adlı üyeden alıntı
lifan 250-b (v motor)
ya da
daelim daystar.
superlight'ın parça sorunu olduğunu sanmıyorum ama. cg parçaları bile uyar çünkü.
Superlight ile ilgili araştırma yaparken şu parça yok bu parça yok servisler de bir şey yapamıyor falan diye söylenen insanlar gördüm de. O da biraz gözümü korkuttu açıkçası.
-
Zifir adlı üyeden alıntı
Superlight ile ilgili araştırma yaparken şu parça yok bu parça yok servisler de bir şey yapamıyor falan diye söylenen insanlar gördüm de. O da biraz gözümü korkuttu açıkçası.
superlight'in doğru düzgün servisi yok doğru. fakat oldukça basit bir motor, tek silindirli, karbüratörlü elektronik aksamı olmayan bir motor. bu yüzden özel bir servise ihtiyaç duymuyor.
sorun çıkartabilecek parçalar:
karbüratör -> cg karbüratörü oluyor
statör -> çok standart bir parça her yerde var
konjektör -> bu da bulunan bir parça, ben superlight ile alakasız bir dükkandan bulmuştum
akü -> her yerde var
motoru temiz olsun yeter.
bunun dışında plastikleri baya dayanıksız, pinleri kırılmaya çok müsait ama halledilebilir.
yani almamak için sebep var ama parça bulunamaması bunlardan biri değil bence.
-
_chaotic_ adlı üyeden alıntı
superlight'in doğru düzgün servisi yok doğru. fakat oldukça basit bir motor, tek silindirli, karbüratörlü elektronik aksamı olmayan bir motor. bu yüzden özel bir servise ihtiyaç duymuyor.
sorun çıkartabilecek parçalar:
karbüratör -> cg karbüratörü oluyor
statör -> çok standart bir parça her yerde var
konjektör -> bu da bulunan bir parça, ben superlight ile alakasız bir dükkandan bulmuştum
akü -> her yerde var
motoru temiz olsun yeter.
bunun dışında plastikleri baya dayanıksız, pinleri kırılmaya çok müsait ama halledilebilir.
yani almamak için sebep var ama parça bulunamaması bunlardan biri değil bence.
Daha ne olsun geriye ne kaldı çok sorunu varmış
-
13bin bütçe hem ekipman hemde 2. el temiz GV 250 için yeterli. Bu bütçeye çıkabiliyorsanız ve illa sıfır olacak takıntınız yoksa GV 250 yada Daystar(hiç kullanmadım tipinide sevmedim ama hyosung kalitesinde) dışındaki seçeneklere bakmazdım ben.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)