hala karar veremediysen ben hala Daelim Daystar diyorum.Bi daha da bu konuya yazmam
Sevgili Gassal, Daelim Daystar kendi sitesinde 18.950 fiyat vermiş Ben sıfır alacağım fakat buna gücüm yetmez
Bir de sevgili büyükler ve dostlar, sıfırdan ekipman + Falcon Freedom 250(sıfır) trafik sigortası vırtı zırtı İstanbul'da yaşayan birisi için ne kadara mal olur ? Motorun modeli önemli değil benim için. Mesela 2016 ama sıfır da olur yani. Bu konuda net bir rakam çıkartabilmemizin mümkünatı var mıdır ?
Çevrede tanıdık bilen birileri olsa, 2. el de düşünebilirim aslında ama neye bakmalı nasıl motor durumunu anlamalı bir fikrim yok (:
Elden cikarmak cok sıkıntı olmayacaksa rks cruiser veya lifan lf 250 b tavsiye ederim piyasası da olsun satarken cok zarar etmeyin dersen de hyosung gv 250 tek secenek. Daystar falan tek silindir.
Ciddi bir araştırma gerekecek anlaşılan. Peki bu saydığımız motorların hepsi İstanbul trafiği için yeterli mi yoksa neye binersek binelim zaten bizi ezmeye çalışacaklar mı :D
hyosung gv250: tarih oldu, parça sorunu şu an pek yok, o paraya alacağın en güçlü en atak en sağlam motor
daelim gv 250: ne olduğu belli değil, çok az sayıda getiriliyor ve satılıyor, malum sitede pek az sayıda var, hyosung gibi öz koreli, onun gibi güçlü ama parçası az satıldığı için ne durumda bilmiyorum, problem benim gözümde bu zamana kadar az satılmış olması, herkes aynı paraya daha güçlü v motor diye hyosung'u seçti
rks blackster 250: tarih oldu, virago 250 kopyası v motor olduğu için güvenilir, malzeme kalitesi yukarıdakilerden az daha altta, parçaları çinli olduğu için bulunuyor
rks cruiser 250: blackster'in bir önceki versiyonu, aynı şeyler onun için de geçerli
regal 250 serisi: spider-daytona vb aynı motora sahip versiyonları var, kendi özel siteleri var, örgütlü olarak geziyorlar, meşhur debriyaj problemi var ama biraz masrafla aşılıyor diye biliyorum (her 15000-20000 kmde bir gibi anladım)
küba sl200: kullanıcısı var, bu forumda örgütlüler, uzun km'ler yapanları var
diğerleri için kötü yorumlar okudum, isim vermeyeyim, kymco venox 250 bunların atası yıllar önce getirilişi durdu, o yüzden saymıyorum, benim sıralamam böyle olurdu, bütçene göre sıfır ya da sıfıra yakınını almanı tavsiye ederim, bir sonraki cruiser bütçene göre japon olabilir, ancak sıfırları uçtu gitti, çok eski-ithalatı durmuş-vergisi yakıtı parçası yüksek-yüksek radar cezaları sebebiyle ikinci el motora ben prensip olarak fazla sıcak yaklaşmadığım için 250cc'deyim.
Kardes merhaba.
Ben chopper bir kere kullandim, o yuzden malesef kullanici yorumu cok fazla yapamıyorum.
Son kaybedenler kulubu filmi ile cbr in yanina bir chopper alsam mi diye dusunmuyor degilim. Yaklasik 4 yildir her gun en az 2 saat forumu ve motosiklet haberleri ile videolarini okuyorum. Sadece okudugum ve izledigim kadariyla konusabiliyorum. Şansa kullandigim motor da arkadasimin cinli chopper i idi ve fena titreyip her gun baska ariza verirdi. Bu yuzden cinliden uzak durmani oneririm. Hyosung gv 250, kymco venox ve daelim daystar dusuk butceye alınabilecek chopperlar. Ben de eger chopper alirsam bu ucunden birini tercih edecegim. Rahmetli aea ozellikle daelim'i cok begenmisti. Ben de 1 yil kadar gv 250 ile ayni blogu kullanan gt250r kullandim. Alınabilecek bir motor. Bu arada 2016 sifiri bursa tekyildiz motorda kampanyada 14500 tl. Eger buralara gelirsen bir cay doner ismarlamadan birakmam. Hayirli olsun kolay gelsin.
Falcon ile Lifan için mahsus bir şey demedim, boyasının çıkması, paslanma vs yoğun deniyordu, normalde lifandaki motorda rksdeki ile aynı, ancak o motor (karbüratörlü versiyon) tip olarak nedense tutmadı işte, virago 250 gibi ince minyon bir motor, falcon da kısa ve hafif, yani zevkler renklerin yanında firma olarak da güven vermeli aletler, sipariş geçilince kısa zamanda parça gelmeli, yaygın parçalar serviste olmalı, bunları da gözönüne alıp sıralama yaptım, bunlar okuduklarımdan çıkan şeyler, başka forumlara da üyeyim, raptorriders.com.tr ye de üyeyim, adamlar her hafta 30-40 regal raptor ile buluşuyor, kulüp oldular, forumdaki küba sl200 de kulüp oldu, hep beraber kalabalık olarak sürüyorlar, şimdi çok kişinin ısrarla aldığı bu motorların önüne falcon ve lifanı yazamadım, rks'yi yazdım, çünkü blackster olarak kronik sorunu yok, cruiser 250 de jantlar kapalıydı (harley fatboy da da kapalı, onun kopyası), rüzgarda denge sorunu yapıyordu (ben daha geniş daha az yanaklı lastikle iyileştirdim, başkaları ön camı söktü), blacksterde o jantları değiştirdiler, ön camı iptal ettiler ...
tarih oldu dediklerim 2018de gelmeyenler, belki de gelmeyeceklerdir, belki de gelmesi geciken, belki de bana umut vermeyenlerdir
Peki SL200'e vites göstergesi takma gibi bir modifiye yapabiliyor muyuz ? Motorlarda böyle bir şey yapılabilir mi ?
vites göstergesi takmadım ama gerek de yok zaten. motorun sesinden ve devir göstergesinden anlarsın vites değişimini. endişe etme motoru tanıdıkça böyle bir ihtiyacın kalmayacak.
evrensel vites göstergeleri satılıyor internette ama dijital takometreler için olduğunu sanıyorum.
Tamamdır çok teşekkür ederim herkese. Kazasız sürüşler.
seninle aynı aşamadan geçip son karar olarak regal raptor 150 aldım. 1 ay kadar oldu. superlight ile arasında kalmıştım ama yakından görünce regal'de karar kıldım. parça sorunu olduğunu düşünmüyorum, yakıt olarak da 280 km de 9,2 lt yakıt tüketti. motosiklet uzun yolda zorlamadan 90 la rahat yol alıyor, 90 üzeri elde ve ayakta titreşim mevcut. 13 bin tl nin en az 2000 tl sini ekipmana ayırmanı öneririm
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)