20 bin tl Kadar cruiser önerisi alabilirmiyim
Reklamlar
-
Arkadaşlarım abilerim ablalarım rks 250 cruiser kullanıcısıyım ve motorumu satıyorum 20 bin tl bütçem var cruiser motor hangilerini öenerirsiniz.
Yamaha xvs 650 dragstar
Yamaha xvs 1100 dragstar
Suziki 800 volisima
Honda 750 magna
Honda 750 shadow
Kawazaki 800 vulcan
Reklamlar
-
senelerce tartışılmış konudur. ilk tercih 750 shadow, ikinci tercih dragstar 650 den yana kullanılır genelde oy
-
suziki hakkında ne düşünüyorsun kasası çok hoşuma gitti
-
Crixa adlı üyeden alıntı
Arkadaşlarım abilerim ablalarım rks 250 cruiser kullanıcısıyım ve motorumu satıyorum 20 bin tl bütçem var cruiser motor hangilerini öenerirsiniz.
Yamaha xvs 650 dragstar
Yamaha xvs 1100 dragstar
Suziki 800 volisima
Honda 750 magna
Honda 750 shadow
Kawazaki 800 vulcan
Bana kalırsa Magna'yı hemen eleyin. 4 silindirli benzin düşmanı bir alettir. Yakıtına yetişemezsiniz.
Kendim Kawasaki VN 800 kullanıcısıyım, çok performanslı ve konforlu bir motordur.
55 beygirlik su soğutmalı V Twin motor blokuna sahiptir. Akıllara zarar ivmelenir ve cüssesine göre şaşırtıcı bir çabuklukla yüksek hızlara ulaşır. Yedek parçası zor bulunur ve pahalıdır ama.
Diğer modelleri sürmedim, o yüzden herhangi bir yorum yapamıyorum.
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
-
Açıkçası benim aklımda olan bi konuyu dile getirmişsiniz,bende aynı sizin durumdayım.Benim aklımda dragstar vardı fakat şaft durumu gözümü korkutuyor.
-
neden şaft korkutuyor? bu cruiserların hepsi şaftlı..
-
draggy adlı üyeden alıntı
neden şaft korkutuyor? bu cruiserların hepsi şaftlı..
VN 800 zincirli draggy......
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
-
İstisnalar kaideyi bozmaz Kawasakinin çoğu modeli şaftlı, Şu anda da bir çok markanınki de kayışlı..
-
suziki 800 volusia ve yamaha dragstar 650 ve 1100 arasında kaldım
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------
ergunerbaş adlı üyeden alıntı
Açıkçası benim aklımda olan bi konuyu dile getirmişsiniz,bende aynı sizin durumdayım.Benim aklımda dragstar vardı fakat şaft durumu gözümü korkutuyor.
şaft durumunu düşünme hepsi neredeyse şaftlıdır bakımlı olduktan sonra sıkıntı yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------
hemen bir motora karar kılmam gerekiyor lütfen yardım
-
Hem dragstar 650 ve 1100 hemde shadow 750 kullanmış biri olarak en çok sevdiğim motorum dragstar 1100 sport modeliydi. Diğer iki modelden birazcık fazla yakardı ama görüntüsü heybeti sesi hepsinden çok daha iyiydi. Yaz aylarında dragstarlar hava soğutmalı oldugu için trafikte kaldığın sürece sıcaktan çok terliceksin, shadowda bu sıkıntı olmaz. Millet fiyatlarda uçtuğu için 20.000liraya temiz kazasız shadow veya drag1100 bulman biraz zor gibi. Dragstar 650 ye yönelirsen bütçe olarak sana daha uygun olacaktır.
-
@draggy
Sebebi; parçaların aşırı pahalı olması,yurt içinde zor bulunması ve belli bi km de sanırım ne yaparsanız yapın arıza veriyor.Siz daha iyi bilirsiniz dragstar konusunda epey tecrübeli olduğunuzu biliyorum.Yanlışım var ise düzeltiniz
-
1100 dragstar alcam ama insanlar kafamı karıştırdı kronik arızası oldugunu söylediler müşür yakıomuş akü zayıf olunca.
Suziki 800 volusia düşünüyorum parça durumu ne dir tam bilmiom biraz kalıplı motor seviyorum bende
650 dragstar da alabılırım dragstar son kaç basıo bu motor
-
650 dragstar da alabılırım dragstar son kaç basıo bu motor[/QUOTE]
hocam bence cbr olayına gir... cbr da güzeldir
-
natila adlı üyeden alıntı
650 dragstar da alabılırım dragstar son kaç basıo bu motor
hocam bence cbr olayına gir... cbr da güzeldir[/QUOTE]
bikere de dalgaya almayın bir konuyu
-
Öncelikli olarak yedek parçası olan motoru tercih etmelisiniz.
TR de cruiser büyük olay malum model yok olanlar da baya pahalı.
Nacizane tavsiyem para biriktirip yamaha vx950 "gibi" güncel modellere yönelmeniz.
-
Ben Vahit adlı üyeden alıntı
Öncelikli olarak yedek parçası olan motoru tercih etmelisiniz.
TR de cruiser büyük olay malum model yok olanlar da baya pahalı.
Nacizane tavsiyem para biriktirip yamaha vx950 "gibi" güncel modellere yönelmeniz.
kasası hoşuma gitmiyor hocam dediğiniz mantıklı ama kasa küçük geliyor
-
Şaft Konusu: Şaft işletim maliyeti, ileride arıza çıkarsa bile daha ucuzdur.
-Ki şaftın arıza çıkarabilmesi için aşağıdakilerin olması gerekir ayrıca bu bahsettiklerimi yapmasan bile 50.000 den önce arıza çıkarması imkansıza yakın..
* her 20.000 km de ki 3 TL lik yağının değişmemesi,
* aşınan oringinin değişmemesi ve içine toz, kum alarak dişlileri aşındırması,
* Lastik değişmi vb. durumlarda şaft mili ile mahruti arasının lityum greslenmemesi..
Şaftın maliyeti neden ucuz?
* Zincir + çark değiştirmek zorunda değilsiniz,
* Zincir yağlama ekipmanlarına para vermek zorunda değilsiniz,
* 500-1000 km sonra zinciri temizlemeliyim diye huzursuzluk içinde kalmazsınız,
* Arka Janttan yağ artıkları temizlemek zorunda kalmazsınız,
* En önemlisi 25 sene önce benim yaşadığım gibi zinciriniz kopup, dolanma ihtimali ve takla atma riskini yaşamazsınız..
Not: Açıklamalarımdan Şaft zincirden üstündür açıklaması çıkmamalıdır. Şaft bir rahatlıktır ve bu rahatı en çokta güçten kaybederek size verir..
Yani güç olarak sıralarsak Zincir >> Kayış >> Şaft..
Hız Konusu:
Cruiser motorların canını sıksan yapacağı 180 km dir ve bu hıza ulaştığında direksiyonu bile çeviremiyorsun.. Hız istiyorsan başka tarz bakmalısın, bu motorlar hız için değil göz ve klasik motor ruhunu yansıtması için yapılıyorlar..
-
Crixa adlı üyeden alıntı
kasası hoşuma gitmiyor hocam dediğiniz mantıklı ama kasa küçük geliyor
Acele etme, Rebel 500 bakarsın demeye hazırlanıyordum, xv950 kasası hoşuna gitmiyorsa Rebel 500 kasasıda hoşuna gitmez. Gerçi ne zaman piyasa çıkacak belli değil, Honda mailime cevapta vermedi..
-
Bu motosikletlerin hepsini sürme fırsatı bulmuş ve içlerinden 2 tanesine sahip olmuş biri olarak kişisel görüşümü söyleyeyim; bir cruiser kıyaslamasında 4 Japonun da adı zikrediliyorsa tercih Suzuki ile Kawasaki arasında olmalıdır.
Dragstar ve Shadow tercih edilmesinin sebebi, insanların en çok bu iki modeli bilmesinden kaynaklanıyor. Bir Intruder ya da Volusia ile Shadow'u ya da Dragstar'ı kıyaslamak pek de doğru bir şey değil. Shadow ya da Dragstar'a kötü demiyorum. Vulcan (VN) ve Intruder bu motosikletlerden işçilik, parça kalitesi, uzun motor ömrü, arıza çıkarma sıklığı ve mühendislik olarak birkaç gömlek üstündür diyorum. Ancak konfor konusu tartışılabilir.
Benim tercihim eğer iyi kondisyonda ise Volusia'dan yana olurdu. Eğer cruiser ötesi bir motosiklet ama cruiser görünümü tercih edecek olsaydım da Magna'yı tercih ederdim. VN800 ise Türkiye distribütörünün müşteri memnuniyetini umursamaması ve zincir bakımları dolayısıyla Volusia'nın gerisinde kalmakta. Kesinlikle küçük hacim cruiserlar içinde en mükemmel sürüş keyfi verenlerden biri, orası ayrı.
Son olarak elde imkan varsa Volusia yerine klasik Intruder bakmanızda fayda var. Yedek parça olaylarından ötürü canınız pek sıkılmaz bu şekilde.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
temizinden bir gv650 öneririm.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)