Sıfır 750 cc üzeri Motor Seçimi...
Reklamlar
-
Merhaba, uzun süre Shadow kullandım ve maddi sıkıntılar yüzünden elden çıkartmak zorunda kaldım, allaha şükür durumlar düzeldi ve yeni bir motor arayışım başladı.. sıfır km de çok fazla tercih maalesef yok olanlarda şöyle...
Suzuki İntruder C800 39950 TL
Yamaha XVS1300A Midnightstar 39800 TL
Kawasaki VN900 33000 TL
Suzukinin fiyatı nedensiz pahalı geldiği için eledim sanırım, bir debeyaz rengi pek yakıştıramıyorum bu tarza...
Geriye 2 seçenek kaldı 40 000 e kadar çıkabilirim ancak o zamanda bayağı bir süre motora sadece motor koruma takarak idare edebilirim... özetle çıplak bir 1300 cc mi yoksa dolu bir 900 cc mi tavsiye edersiniz... saygılarımla...
Alternatif önerilere açığım ama 0 km olmak şartıyla...
Reklamlar
-
Aksine beyaz c800 çok güzel bence vitesi bile gösteriyor, 40000tl fiyatı kötü sadece fakat vn900 de güzel hemde fiyat iyi, bence vn900
-
1300 cc ye çıktığında vergi 1700 tl civari olacak
Bence 1199 cc yi gecme
-
harley modellerinden düşünmez misin bütçen iyi çünkü. 883 veya yeni çıkan 750 lik bişi vardı adını hatırlayamadım. onlar da iyi bi seçeenek olabilir
-
alpbdr adlı üyeden alıntı
harley modellerinden düşünmez misin bütçen iyi çünkü. 883 veya yeni çıkan 750 lik bişi vardı adını hatırlayamadım. onlar da iyi bi seçeenek olabilir
Let the linç begin...
-
Bence japon cruiserlardan sonra harley keser. Fatboy olabilir.
-
Harleyler çok pahalı açıkcası... fat boy çok güzel cidden ama bütçemi çok aşar... 883 ve street modelleri ise tarz ve görüntü olarak hoşuma gitmedi maalesef...
-
senin ilacın yamaha 950xvs a midnightstar
-
gimlilotr adlı üyeden alıntı
Merhaba, uzun süre Shadow kullandım ve maddi sıkıntılar yüzünden elden çıkartmak zorunda kaldım, allaha şükür durumlar düzeldi ve yeni bir motor arayışım başladı.. sıfır km de çok fazla tercih maalesef yok olanlarda şöyle...
Suzuki İntruder C800 39950 TL
Yamaha XVS1300A Midnightstar 39800 TL
Kawasaki VN900 33000 TL
Suzukinin fiyatı nedensiz pahalı geldiği için eledim sanırım, bir debeyaz rengi pek yakıştıramıyorum bu tarza...
Geriye 2 seçenek kaldı 40 000 e kadar çıkabilirim ancak o zamanda bayağı bir süre motora sadece motor koruma takarak idare edebilirim... özetle çıplak bir 1300 cc mi yoksa dolu bir 900 cc mi tavsiye edersiniz... saygılarımla...
Alternatif önerilere açığım ama 0 km olmak şartıyla...
Ne kadar ilgilenirsiniz bilemem ama ben de M800'ü satışa çıkardım. İlan detaylarına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Suzuki'yi elediğinizi söylemişsiniz ancak şaft tahrikli aktarma ve sağlamlık açısından en doğru karar Suzuki olur. İşçilik konusunda da Suzuki ve Kawasaki'nin diğer Japonların hiçbiri su dökemez. MTV konusunda da en avantajsız olanı Midnightstar olacaktır. İlle de sıfır alacak olsam ben yine tercihimi Suzuki'den yana kullanırdım. Şu anki distribütörün ve servislerin ilgi alakası da oldukça iyi. Kawasaki için yedek parçada çok beklemeniz sözkonusu. Fiyatlar da çok yüksek. Bu arada piyasanın şu anki durumuna göre sıfır çıplak motor yerine aksesuarlı 2. el tercih ederim. Zira bu motoru sattığımda da yine 2. el bakacağım.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Ne kadar ilgilenirsiniz bilemem ama ben de M800'ü satışa çıkardım. İlan detaylarına
buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Suzuki'yi elediğinizi söylemişsiniz ancak şaft tahrikli aktarma ve sağlamlık açısından en doğru karar Suzuki olur. İşçilik konusunda da Suzuki ve Kawasaki'nin diğer Japonların hiçbiri su dökemez. MTV konusunda da en avantajsız olanı Midnightstar olacaktır. İlle de sıfır alacak olsam ben yine tercihimi Suzuki'den yana kullanırdım. Şu anki distribütörün ve servislerin ilgi alakası da oldukça iyi. Kawasaki için yedek parçada çok beklemeniz sözkonusu. Fiyatlar da çok yüksek. Bu arada piyasanın şu anki durumuna göre sıfır çıplak motor yerine aksesuarlı 2. el tercih ederim. Zira bu motoru sattığımda da yine 2. el bakacağım.
ilanı görmeden açıklama kısmını okusam, bunu hazzılhar yazmış derdim
-
Tercih sormayın bence. Sonra bütçe belliyken fatboy tavsiyeleri, deneyim olmadan laf olsun diye yazılmış saçmalık doluyor ortalık. Bu iki motosikletten ikisini, olmazsa herhangi birini kullananlardan tavsiye isteyin (hatta arama yapın), sonra da gözünüzle görüp tercih yapın. Görüp binince karar çok net belli oluyor zaten.
-
cruiser hacimli olunca keyifli olur.
yıllık mtv sorun olmazsa 1300 midnight alınır bu paraya.
0 km bu hacimde motor için de 40.000 makul rakam.
-
üstüne az daha koyup yb...
oovv çok pardon.
-
-
ZümeR adlı üyeden alıntı
V-Max, genel yapı itibariyle cruiser değildir. Ducati Diavel ve xDiavel de öyle, hatta Honda F6C Valkyrie de. Hibrit bir segmente ait motosikletlerdir bunlar. Roadster/Naked ile Cruiser karışımı ya da Touring/Cruiser karışımı gibi.
DKN adlı üyeden alıntı
ilanı görmeden açıklama kısmını okusam, bunu hazzılhar yazmış derdim
Üsluptan ötürü çok açık veriyoruz desene. Bir dahakine otoban faresi diye yazarım, ben olduğum anlaşılmaz : )
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
V-Max, genel yapı itibariyle cruiser değildir. Ducati Diavel ve xDiavel de öyle, hatta Honda F6C Valkyrie de. Hibrit bir segmente ait motosikletlerdir bunlar. Roadster/Naked ile Cruiser karışımı ya da Touring/Cruiser karışımı gibi.
Power cruiser diye geçiyor bunlar, F6C hariç.
Güçten ziyade oturuş pozisyonu önemli bence.
Vmax'in pegler tipik cruiser'dan çok az geride.
Diavel, hem sele yüksekliği, hem de peg konumu ile tipik bir cruiser ergonomisinde.
F6C zaten cruiser, ama 6 silindir boxer motor peglerin çok ileri konumlandırılmasına izin vermediği için az daha geride.
Bunların hiç birine naked diyemeyiz. Cruiser'a daha yakın hepsi. Naked'ta pegler selenin altında olur. Çok yüksek hız dışında ön camsiz en rahat oturuş pozisyonu olduğu için. Hatta naked'a Amerika'da eskiden beri "standard" denir.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Bunların hiç birine naked diyemeyiz. Cruiser'a daha yakın hepsi. Naked'ta pegler selenin altında olur.
V-Max'teki peg konumları sele altındadır zaten. xDiavel 'den önceki Diavel'lerde de öyle.
Sport-cruiser denen olay bu oluyor işte. Spor motosiklet performansı ve cruiser oturaklılığının bir araya gelmesi. Power cruiser da denebilir. Yüksek hacim ve yüksek beygir gücünden kaynaklı verilen bir isim. Kategorizasyona çok da takılmamak lazım.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
950 midnight starın sıfırı satışta yok maalesef, olsa zaten başlık açmayacaktım
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
V-Max'teki peg konumları sele altındadır zaten. xDiavel 'den önceki Diavel'lerde de öyle.
Sport-cruiser denen olay bu oluyor işte. Spor motosiklet performansı ve cruiser oturaklılığının bir araya gelmesi. Power cruiser da denebilir. Yüksek hacim ve yüksek beygir gücünden kaynaklı verilen bir isim. Kategorizasyona çok da takılmamak lazım.
Vmax'te alttaymış harbiden. Ama yeni Diavel'e bindim, kesinlikle cruiser. Dururken rahat, belli bir hızın üzerinde çekilmez...
-
gimlilotr adlı üyeden alıntı
Merhaba, uzun süre Shadow kullandım ve maddi sıkıntılar yüzünden elden çıkartmak zorunda kaldım, allaha şükür durumlar düzeldi ve yeni bir motor arayışım başladı.. sıfır km de çok fazla tercih maalesef yok olanlarda şöyle...
Suzuki İntruder C800 39950 TL
Yamaha XVS1300A Midnightstar 39800 TL
Kawasaki VN900 33000 TL
Suzukinin fiyatı nedensiz pahalı geldiği için eledim sanırım, bir debeyaz rengi pek yakıştıramıyorum bu tarza...
Geriye 2 seçenek kaldı 40 000 e kadar çıkabilirim ancak o zamanda bayağı bir süre motora sadece motor koruma takarak idare edebilirim... özetle çıplak bir 1300 cc mi yoksa dolu bir 900 cc mi tavsiye edersiniz... saygılarımla...
Alternatif önerilere açığım ama 0 km olmak şartıyla...
Merhaba. Madem ki seçeneği 2'ye düşürdünüz, her iki modele ait (özellikle Kawasaki'nin) aksesuarlarini nasil temin edebileceğinizi de araştirin derim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)