Dostum 883 sportster kullanırken ki çektiğim tüm takozluğu 2010 İron da da çektim. Hala yavaş, hala en ufak engebenin üzerinden geçerken sarsıcı, hala oturma pozisyonu cansıkıcı ama hala çok tatlı
Dostum 883 sportster kullanırken ki çektiğim tüm takozluğu 2010 İron da da çektim. Hala yavaş, hala en ufak engebenin üzerinden geçerken sarsıcı, hala oturma pozisyonu cansıkıcı ama hala çok tatlı
Arkadaşlar tüm mesajları okuyorum. Acelem yok şubat/Mart gibi alım yapmayı düşünüyorum zira üç motosiklet de "ucuz" değil, hiç değilse ölü sezonda iyi bir kask parası çıkar diye düşünüyorum. Yamaha yı neredeyse her gün görüyorum bana yakın yerlerde kullanıcıları var ve açık konuşayım gayet ilgi çekici bir alet. Öte yandan Iron konusunda bir miktar saplantılıyım. Ay sonunda İstanbul 'a gitmeyi planlıyorum. Gittiğimde umuyorum her iki modeli de daha ayrıntılı inceleyip daha net bir fikre sahip olacağım.
Konuyu açma amacım "hangi model daha iyi" diye sormaktan çok yaşadığım şehirde servisi olmayan bir motosikletin ne derece kullanılabilir olacağını öğrenmekti. Başlık bir miktar kıyaslama içerdiği için konu bu yönde ilerledi, bence iyi de oldu farklı fikirleri görmüş oluyorum.
İstanbul ziyareti sonrası fikirlerimi/kafama takılanları tekrar paylaşırım böylece tecrübe sahibi arkadaşların daha fazla yorumlama şansı olur diye düşünüyorum. Son olarak yorumlar için herkese ayrı ayrı teşekkürler.
"Sizin sitenizde ve hatta ABD ve Avrupa sitenizde XV950 yazıyor ama siz satış kodu XVS950 dir diyorsunuz doğru mu?" diye sordum. Temsilci de "evet" dedi. Her iki modelin (XV ve XVS'nin) aynı olduğunu söyledi. Yıllar önce arabama otogaz sistemi taktırınca ruhsatı yenileme ihtiyacı duymuştum. Şimdi net hatırlamıyorum, ağırlığı ruhsatta 1600kg yazıyordu da gerçek ağırlığı 1300 kg mı idi, yoksa tersi durum muydu, hazır ruhsat yenilenirken nasıl düzeltebilirim diye sorunca arabanın teknik bilgilerini satıcı firmadan getir (o zamanlar ruhsat her yerden düzeltilmiyordu, Bostancı'daki Trf.Şb. ye gideceksin diye bir ton bürokrasi çıkartmışlardı. Sözün özü,ben alacağım cevabı aldım. Gayretim, ileride bir şekilde elden çıkartırsam bir harf için uğraşmamak içindir. Yoksa Yamaha'ya zaten kırgınım, hiç işim olmaz düzeltmeleri için.
@blue
Kirginsaniz hazir buyrun Harley tarafina alalim sizi
Çok teşekkür ederim Bundan önceki motosikletim Mondial MCT250 idi. Kendileri ile uzun yol yapma adına bir bayram günü yollar boşken İstanbul - Eskişehir (git-gel yaklaşık 600km )yolculuğu yapmıştım. Hem gidişte, hem de gelişte yalnızca 1 kez tuvalet için mola vermiştim. Hızım ortalama 90-110 km idi. Otobanda zorlayabildiğim kadar zorlayıp hız denemesi yapmış, en fazla 125 km yi görebilmiştim. Teknik olarak daha üst limitlere çıkabilecek olmama rağmen vibrasyon nedeniyle bundan çekinmiştim. O yolculuktan hatırladığım şey, tek başına uzun yolculuğu yapmış olmanın verdiği başarı duygusu ile 2 gün boyunca süren popo ağrılarım olmuştu. Diyeceğim, benim için vibrasyon, satın alma kriterlerimin ilk sırasına bu yüzden yerleşmiştir. Saygılar.
XV950 kodunu ben de merak ettim. Evet, tüm sitelerde XV950 diye geçiyor. Ama 2014 ingilizce kullanıcı el kitabını gördüm, XVS950CU diye geçiyor. Galiba motorun resmi kodu XVS950CU, ama tarz olarak farklı olduğundan öteki XVS ile karışmaması için modeli XV950 diye lanse ediyor olabilirler.
Yamahanın matı çok acayip kawasakiden hiç görmedim ana bu ayki bike dergisinde benzer testte testin en iyi motoru ama kazananı değil dediler harley de birkaç büyük şehir dışıbda sıkıntı yaşarsın koruma demiri ile garip görünüyor ama harley mi drrler harley dersin imkanlarını düşüm öyle karar ver
Sıfır bir xv950 tadından yenmez bence hiç düşünmeye gerekyok.
XV950 sanıldığı kadar iyi değil okuduğum izlediğim incelemelere göre. Ama özellikle yandan hoş gözüküyor, o ayrı tabii.
arkadaşa aldık xv950 mi yoksa vulcan s mi diye.kısmet vulcan s almakmış.zaten diğer 2 motor choper bu crusier.ses olarak bence gayet tok çıkıyor bi choper değil tabi.gidişi hiç bir choperin devirlenmediği kadar gidiyor.tasarım bence çok ama çok hoş.batmobil gibi gidiyor arkadaş.1500 km oldu şu an hiç bi sıkıntısı vs olmadı.sende araştırmışsındır ama ben xv950 eksi yönü olarak hava soğutmalı olması beygir gücünün az olması vergisinin 650 tl olması 5 vites diye biliyorum yanlışsam düzelt ayrıca benzin göstergesi yok.absli 2016 0km 31.000 tl ye aldı arkadaş ekim ayında.
XV950'nin 5 vites olması dezavantaj değil. Denklerinin çoğu 5 vites zaten. Ikı artısı var. Şaftlı olması ve düşük devirde epey iyi tork üretmesi. Ama öte yandan arka süspansiyonu sert ve kısa. Vulcan S'e kısa diyorlar, bu ondan da kısa, çünkü bu bir sportster. Selesi sert. Yani uzun yol hayal. Yakıt deposu küçük,950cc için 12 litre (Vulcan S'te 650cc'ye 14 litre). Göstergesi işlevsel açıdan rezalet. Gücü olmasına rağmen konforlu sürüş hızı 90-100km civarı. Ötesinde vibrasyon artmaya başlıyor ve düşük devirde güçlü torkun vebalini çekiyor.
Vulcan S zincirli ama o motor kayışa fazla gelir zaten. Düşük devirde XV950 kadar torklu değil. Ama titreşimsiz gidiyor. Son hız 190km/st. Gösterge paneli fonksiyonel. En sevmediğim kısmı lastiklerinin kenarları cruiser gibi etli değil ama etli lastikler de kontrolü ve manevrası zormuş nispeten. Haliyle daha kıvrak motora sahip olduğu için spor lastik takılmış.
Vulcan S aslında hibrid bir motor. Ne safkan cruiser, ne safkan spor. Safkan cruiser ve spor motor tutkunlarının nefret edeceği bir makine. Ama ikisi de bir potada olsun diyen henüz belli bir kampa girmemiş kişilerin sevebileceği bir makine. Cruiser ve spor sınıfının buluşma noktası. Ergonomi cruiser, performans cruiser-spor arası. Boyutları da birbirine çok yakın.
Doğru, yanlış yazmışım.
Hazır yazıyorken ekleyeyim, her ikisinin de klasik cruiserlere göre bir eksisi aksesuar çeşitlerinin az olması. XV950 yine de daha fazla aksesuara sahip ama kayda değer bir şey var mı o bollukta derseniz, şahsen çok da dişe dokunur birşey yok derim.
Arkadaşlar Merhaba, Kawasaki Vulcan S kullanıcısıyım.Yeni aldım henüz bir ay oldu. Çok uzun süreden beri takip edip araştırdığım ve karar verdiğim ama sahip olmak için uzun bir süre beklemek durumunda kaldığım bir motorsikletti. Edremitten aldım ve İzmire getirdim. Üç haftadır da kısa aralıklarla kullanıyorum.Elbette bir motorsikleti beğenmek için kıyas yapılan diğer motorsikletleri kötülemek bir yöntem olabilir. Ama bu benim tarzım olmadığı gibi esasen çok objektif ve adil de değil. İsmi geçen motorsikletler hem isimleriyle hem de kabul görmeleri ile saygıyı çok fazla hakediyorlar. Ben Vulcan S ile ilgili olarak; kullanım kolaylığını, yol tutuşunu, yüksek performansını düşük yakıt tüketimini,konfor ve rahatlığını oldukça tatmin edici buluyorum. Daha fazla da övgü dolu şeyler bahsedebilirim, çünkü beklentilerime cevap veren çok detaylar var.Ama bunlar onu dünyanın tek motorsikleti yapmaz. Hepimize kazasız ve keyifli sürü
şler dilerim.
XVS950'de benzin göstergesi yok ama 12 litrelik depoda 2,8 lt yakıt kalınca yakıt azaldı ikaz düğmesi yanıyor. O andan itibaren kaç km gittiğinizi de görebiliyorsunuz. Lamba yanınca en fazla 30 km gidebileceğinizi far edersek, yakıt bitene kadar kaç km nizin kaldığını anlayabilirsiniz.
İron 883 bir chopper değil harleyin en alt sekment motoru böyle çat pat kırıldım manita tarzı adam işi. Harley harley dir ama bi rod king yada softail deluxe binersen. Xv 950 her türlü öper hem bir chopper dır her anlamda hem uzun yola gelir hem etli diri bir makinedir. İron a verilen para xv950 e aksesuar olarak yatırılsın ezer geçer. Ki üst sekment makibelerdede yamaha kawasaki harleyden aşşağa kalmaz bakınız 1300a vn 1700nomad.o fiyata o kalite xv 950 yi tek geçerim şahsen
Çapırdan hiç anlamam yorumum ne kadar etkili olur bilmiyorum iron 883 sürdüm dedim bu bi motor değil. Fren yok oturus rahatsiz gitmiyor denge yok bi tek kelesko var. Bomboş motor yapmışlar bomboş kim buna para verir falan bi süru bok attım içimden sonra arkadaşa geri verdim harley bi başkaymış abi on numara dedim. Üzülmesin o kadar para vermiş adam.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)