Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GV250 Başlangıç Motoru (Kafamdaki Sorular)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Rodin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2016
    Şehir
    Tekirdağ - İstanbul
    Arkadaşlar merhaba, uzun süredir motor almak için para biriktiriyorum. Yaşım 20. Çok araştırdım ne alsam diye, cruiserlarda tipini en çok beğendiğim motor iron 883. Bu da size nasıl modelleri beğendiğim konusunda kafanızda bir kaç şey canlandırmıştır. Ama bütçem 13 bin civarı olduğundan tabi ki de iron 883 şimdilik hayal.

    Bütçeme göre de bulabildiğim en iyi model gv250. En azından internetten okuduğum kadarıyla, kimseyi üzmediği söylenmiş. Bir de şunu ekleyeyim üniversite okuduğum için alacağım motoru 4-5 sene kullanmak zorundayım bir daha değiştirme şansım olmaz gibi. O yüzden de aldım mı sağlam bir şey almak istiyorum.

    Aslına bakarsanız tip olarak beni en çok cezbeden regal raptor 250, ama motor dökülüyor diyorlar ki hak veriyorum. Çin motor sonuçta. Beni 4-5 sene idare edemez. Ondan sonra superlight 200 hoşuma gidiyordu, ama o da çin ve uzun süre kullanamazdım.

    Honda veya yamahanında 250'lik cruiser'ı piyasada yok o yüzden hyosung'da karar kıldım. Ama bu motorun sağlamlığı dışında beni üzen bir kaç maddesi var.

    1- Herkes egzoz sesinin hiç duyulmadığını söylemiş. Motor çok sessizmiş. Bu benim için çok önemli bir etken, cruiser'a bindim mi biraz ses isterim fark edilmek isterim. Acaba motoru aldıktan sonra bu ses olayını halledebilir miyim? Bana pahalıya patlar mı? Kubaya bakıyorum, regale bakıyorum sesleri gayet iyi, ama gv250 videolarında cidden çok az çıkıyor. Öyle apaçi gibi dolaşmakta değil istediğim, kuba gibi ses çıksa yeterli. Başka bir egzozla veya açık egzozla beni tatmin eder mi?

    2- Jantları çok kötü duruyor, acaba değiştirmek kaça patlar?

    3- Çamurlukları da dede çamurluğu gibi duruyor. Ben özellikle cruiserda selenin yere yakın olmasını çok severim, gv250'nin arka çamurluk çok yüksek ve kaba sanki, bunu alçaltmak çok masraflı olur mu?

    Sorunlarım bir tek bunlar işte. Tip ve ses. Hadi tipte o kadar sorunum yok, yine motor beni tatmin etti, ama ses çok önemli. Lütfen beni yanlış anlamayın, her motorcunun isteyeceği şeydir bu. Cevaplarını bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    25 Mayıs 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Bisan Roadstar 250
    Kardeşim sen sesi düşünme arkadaşım yaklaşık 4 senedir 2006 model gv 250'sini sürüyor eski modeli bilirsin çift egzos.İki egzos ta AÇIK ve 500 mahalle öteden çatur çutur duyuluyor bak bende bisan roadstar 250 var keşke diyorum gv gibi sesi olsa makinemin.

  3. #3
    Rodin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2016
    Şehir
    Tekirdağ - İstanbul
    Hocam simdi benim alacagim motor sifir olacagi icin yeni modellerden olacak ve bildigin gibi tek egzozlu, senin dedigin mod cikali da 10 yil olmus, belki bayagi bir ses farki vardir

  4. #4

    Üyelik
    22 Temmuz 2016
    Gv650 kullanicisiyim. O egzoz 650 ile ayni eger youtube a 650 icin yazarsan masrafsiz bir yontem mevcut ses icin. Egzozun disini ellemeden icine mudahele ediyorsun. Senin istedigin sele ve camurluk sadece regal raptor daytona ve spyder icin mevcut. Gv250 biraz daha klasik bir dizayna sahip. On masadan capraz asagiya dogru gelen bir mizaci yok. Ama cantali kullanicaksanda diger motorlardan daha tok duruyor. Sana tavsiyem hd iron seviyorsan biraz daha spor canta kullanman. Motorunu hem sevdigin hd ye daha yakin olur hemde hantal gozukmez. Daha agresif ve modern durur. Efi yani enjeksiyonlu alicagin icin cikicak bir arizada usta bulman gerekicek. Bilgisayarli usta diyoruz biz bunlara
    Ozgunuzuner bunu beğendi.

  5. #5
    raindays - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar650A Calssic
    ikinci klasikte bence sıfır km almaya gerek yok. hele ki yeni başlıyorsan ikinci yamaha virago 250 çok daha uygun olur düşüncesindeyim. virago 250 yi 7 yıl sorunsuz kullanmış biri olarak tavsiye ederim. ses olarak virago zaten seni oldukça tatmin edecektir ilk etapta. istersen egsozu açtırabilirsin bile. yamaha nın ikinci elini hyosung un sıfırına değişmem zaten o ayrı konu. yinede fikir bizden karar vermesi senden.

  6. #6
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    ben o motoru 4 yıl kullandım,kuralkanda iken parça ve bakım sorunu dışında keyifli bir motor .. satın almadan önce bunlarıda düşün derim. ha karar verdim aklım yattı diyorsan hiç durma al.. tecrübe kazandıkça bilgileri paylaşırsın artık.. vesselam..

  7. #7

    Üyelik
    06 Ocak 2017
    Şehir
    İzmir
    Gv250'nin 2008 ve öncesi olan modellerinde aradığın sesi bulabilirsin fakat 2008 den sonraki modeller enjeksiyonlu olduğu için egsoza yaptığın müdahale de performans kaybı yaşayabilirsin.

  8. #8

    Üyelik
    11 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara
    Bu konuya ne oldu aldık mı motoru ? :D

  9. #9
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Rodin adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    1- Herkes egzoz sesinin hiç duyulmadığını söylemiş. Motor çok sessizmiş. Bu benim için çok önemli bir etken, cruiser'a bindim mi biraz ses isterim fark edilmek isterim. Acaba motoru aldıktan sonra bu ses olayını halledebilir miyim? Bana pahalıya patlar mı? Kubaya bakıyorum, regale bakıyorum sesleri gayet iyi, ama gv250 videolarında cidden çok az çıkıyor. Öyle apaçi gibi dolaşmakta değil istediğim, kuba gibi ses çıksa yeterli. Başka bir egzozla veya açık egzozla beni tatmin eder mi?

    2- Jantları çok kötü duruyor, acaba değiştirmek kaça patlar?

    3- Çamurlukları da dede çamurluğu gibi duruyor. Ben özellikle cruiserda selenin yere yakın olmasını çok severim, gv250'nin arka çamurluk çok yüksek ve kaba sanki, bunu alçaltmak çok masraflı olur mu?

    rum.
    1. Enjeksiyonlu gvlerde ses güzel olmaz o yüzden egzoz yaptırmak yada açtırmak hata olur, karbratörlülerde rölanti ve 5 bin devire kadar güzeldi. Bu yüzden tavsiye etmiyorum. Egzozun açık hali regaldende kübadanda iyidir sen kötü işlere bakmışsın anlaşılan

    2. Hayır jant değiştirmek mümkün değildir.

    3. Amortisörün uzunluğuyla alakalı, kısa amortisör takarsan yere yakınlaşır ama gerek yok, sen oturduğunda zaten bir miktar yere çöküyor motor eğer yumuşak ayardaysa.

    Gv 250 al, tavsiye ederim fakat 250 cc motora bu tarz büyük masraflar yapmak mantıklı değil. Bu tür şeyleri ilerde büyük motoruna yaparsın al kullan keyfine bak.

    edit: arkadaşlar niye horlatıyorsunuz o kadar yazdım yaaaa
    siyahus ve mtL bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)