Öğrenci bütçesiyle chopper
Reklamlar
-
Merhabalar.Öncelikle biliyorum bu yazdıklarımdan hariç gv250 var ama 2 senedir para topluyorum artık canıma tak etti ve kusura bakmaynı bende biliyorum gv250 fena değil hakikaten çok sağlam torklu bir makina bende isterim almak ama 1 sene daha gv nin ikinci eli için para biriktiremem.Şuan elimdeki bütçe 4500 ve iki v-twin makina arasında kaldım.
1-)Bisan Roadstar (50000 km) çok bakımlı
2-)Keeway Super Shadow (36000 km) bakımlı
Şimdi biliyorum çin malı alıp paranı çöpe atma diyeceksiniz ama artık kafayı yicem bu iki modelde de adamlar hakikaten motoruna bakmış ama bisan çok bakımlı ve 50000 de.Sonuçta çinli makina diyorum içimden ne kadar mükemmel baksanda bir yerde bırakır adamı ama yorumlarınız almak istedim.
Not:Gv ve türevi makinalara gerçekten param yetmiyor.
İlanların linki : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...3567427/detay/
:https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2599878/detay/
Reklamlar
-
seni gerçekten anlıyorum.ama en azından chopper alana kadar işini görüp yolda bırakmayacak bişeye binmeni tavsiye ederim.o aldığın 50 000 kmyi gv250 almak için satmayı nasıl başaracaksın,ya da gerçekten 50 000 mi vs sorular sorular :(.
-
almasına alınır da önemli olan aldıktan sonra
-
kuba sl200'e bakmanı öneririm satarken daha rahat satarsın. birde manisadaki motoru edirneye götürme olayı var. birde bajaj'ın yeni getirdiği bir motor var avenger galiba nasıl bilmiyorum ama bir araştır. ayrıca forumda falcon freedom tayfası var. kullanmadım o motoru kullanan tanıdığımda yok lakin onlarlada bir konuşmanı tavsiye ederim başlangıç seviyesinde alınabilecek bir alet olduğunu söylüyorlar. bu sadece duyumum.
bir gv250 kullanıcısı olarak eğer yeni başlıyorsan gv250'i önermiyorum tek sebebi yedek parça fiyatları ve şuan çektiğimiz yedek parça sıkıntısı. acemiliğin verdiği düşmeler kalkmalar illaki oluyor (durduğun yerde kakalak gibi düşmeden bahsediyorumki başıma gelmiştir.)
-
Hepinize cevaplarınız için çok çok teşekkür ederim.Artık şizofreni falan oldum aklımdan başka birşey geçmiyor okula uğramayalı 2 sene oldu o derece hastalık oldu.Ha zaten hastaydım motora ama bu ciddi manada hasta etti beni.İlanda ki motorlardan birini gerçekten istiyorum.Superlight 200 belli bir dönem kullandım ilk motorumda mct'ydi ama korkum 50000 km ' de ki makinayı aldıktan sonra bakımlarını adam aksatmamış bende aksatmasam beni ne kadar daha idare eder.
-
50 ve 36 bindeki hem de Çinli makineleri biraz zor elden çıkarırsınız. Zaten öğrencisiniz, çıkacak arızalara gücünüz yetmeyecek. Biriktirmeye devam. En azından bir Lifan LF250-B veya RKS Cruiser 250 denk getirene kadar. Bu motorlarla hevesiniz kursağınızda kalır. 4500 TL'ye alacağınız cruiser'dan hayır gelmez. O paraya commuter olur ancak. Onu alın desek de almayacaksınız, o yüzden önermiyorum. Dediğim gibi biriktirmeye devam, kendinize, hevesinize, sabrınıza ve kesenize yazık etmeyin.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
50 ve 36 bindeki hem de Çinli makineleri biraz zor elden çıkarırsınız. Zaten öğrencisiniz, çıkacak arızalara gücünüz yetmeyecek. Biriktirmeye devam. En azından bir Lifan LF250-B veya RKS Cruiser 250 denk getirene kadar. Bu motorlarla hevesiniz kursağınızda kalır. 4500 TL'ye alacağınız cruiser'dan hayır gelmez. O paraya commuter olur ancak. Onu alın desek de almayacaksınız, o yüzden önermiyorum. Dediğim gibi biriktirmeye devam, kendinize, hevesinize, sabrınıza ve kesenize yazık etmeyin.
Aslında bekleyemiyorum ama sabretmem lazım en azından keeway land cruiser 250 için
-
Öncelikle şunu belirtiyim . Ilk motoru almak çok zordur ve cok mutluluk vericek olan bir durumdur . Kimse ilk motorunu unutmaz . Yazdiklarini okudum . Icimden bir ses zorunlu trafik sigortasi para biriktirmedigini söylüyor. Soruna gelicek olursak . Ben kewaay tercih ederdim illaki chopper dersen . Mondial lin kt seriside sağlam diger cinlilere göre mct 250.si iyi değilmiş.regal raptorlarin ikinci el piyasasinini(fiyatlarini) bilmediğim icin yorum yapamıyorum.
-
Mehteran adlı üyeden alıntı
Öncelikle şunu belirtiyim . Ilk motoru almak çok zordur ve cok mutluluk vericek olan bir durumdur . Kimse ilk motorunu unutmaz . Yazdiklarini okudum . Icimden bir ses zorunlu trafik sigortasi para biriktirmedigini söylüyor. Soruna gelicek olursak . Ben kewaay tercih ederdim illaki chopper dersen . Mondial lin kt seriside sağlam diger cinlilere göre mct 250.si iyi değilmiş.regal raptorlarin ikinci el piyasasinini(fiyatlarini) bilmediğim icin yorum yapamıyorum.
Hocam cevabın için çok sağol sigorta parasını kredi kartımdan halledicem kredi kartından halletmesemde motoru aldıktan sonra o olayı her şekilde hallederim yaklaşık 650 tl gibi birşey çıkıcak sigortası bana ama bu iki model arasında gerçekten çok kararsız kaldım
-
Hala fikirlerinizi bekliyorum ama supershadow ağır basıyor
-
Forumdaki kullanıcı sayısı fazla olan ve ciddi bir sorunla hala karşılaşılmamış superlight 200 ü öneririm. Şehir içinde hala superlight ı kullanıyorum ben, gerek yakıt tüketimi gerek hafifliği gerek konforu gerek parça fiyatları gerek de rahat kullanımı ile müthiş bir başlangıç motoru.
-
hoca yaz geldi, para biriktir sezon kapanırken 6k ya bulursun bir şeyler bence, pişman olacagın, sürmekten korkacağın motorları alma bence.
-
exteras adlı üyeden alıntı
Forumdaki kullanıcı sayısı fazla olan ve ciddi bir sorunla hala karşılaşılmamış superlight 200 ü öneririm. Şehir içinde hala superlight ı kullanıyorum ben, gerek yakıt tüketimi gerek hafifliği gerek konforu gerek parça fiyatları gerek de rahat kullanımı ile müthiş bir başlangıç motoru.
Superlight sürdüm yeterince mat siyah falan olması gayet iyi başlangıç olarak ama ben başlangıç değil 2.motorumu alıcam ilkini geçen yaz sattım şimdi v-twin istiyorum ama korkum bu adamların ikiside bakmış ama makinalar çinli ve 30000+ km deler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------
Merdo adlı üyeden alıntı
hoca yaz geldi, para biriktir sezon kapanırken 6k ya bulursun bir şeyler bence, pişman olacagın, sürmekten korkacağın motorları alma bence.
Valla hocam 6500 e bakımlı 30000 km de gv var 4500 peşin kalanı senet olursa alabilirm olmazsa artık yapıcak bişey yok çinli alıp deneme yanılma yapıcaz.
-
05 Haziran 2016, 16:44
#14
ayın 10'una kadar yorumlarınızı bekliyorum 50.000 de ki motoru almaya kararlıyım hala arkadaşlar
-
05 Haziran 2016, 16:52
#15
Bu kadar fakir olup, tarzından bu kadar ödün vermemeyi ben anlamıyorum şahsen.
Tavsiyem, az daha koy ybr al.
İlerde aldığın paraya sat ne istersen onu al. Paran yokken de motosiklete binmiş olursun.
-
05 Haziran 2016, 16:53
#16
Valla sanırım lafla olacak şey değil bu, ama tavsiyem almaman olur dostum Ya azıcık sabredip GV al yada o paraya cbf, ybr falan al... Açıkçası bende senin yaptığını yapmıştım. Biraz kullanır satar üzerine koyar iyisini alırım diye... Motoru aldıktan sonra bırak para biriktirmeyi, üzerine birde borca girdim... =\ Hani düzenli gelir olmadığı için arızasında, sıkıntısında harçlıklarından, biriktirdiğin parandan harcayacaksın...
-
05 Haziran 2016, 17:08
#17
Bir arkadaşım 2 sene para biriktirdim böyle, sonra parayı yedi içti harcadı.
500kere dedim ybr cbf al diye, onu alsam almasam benim için hiçbir anlamı yok diyor. Senin için motora binmek önemli değil o zaman. Sadece şekil yapmak için motor alıyor yani.
Neyse sonuç olarak alamadı.
Gv 0 ı pahalı olan bir motor. Haliyle 5000civarı 2.eli ölmüş oluyor. 8-9 bin e çıksan ancak iyi binilecek motor alırsın.
Şimdi senin bu alacağın çöpleri 2 sene sonra satmaya çalışsan 2000tl zarar en az.
Cbf ybr alıp 2 sene binip satsan aynı paraya satarsın.
Bu fakirlik içinde sadece şekil yapabilmek adına 2000tl ödemen ne kadar mantıklı peki?
Fakir fakir diyorum ama alınma ben de bu ara fak fakirim.
-
05 Haziran 2016, 19:35
#18
hocam merhaba superlight 150 (2012) superlight 150 (2006) bisan roadstar 250 borelli ledow 250 ve mct 250 kullanmıs bir insan olarak diyebilirim ki öncelikle mct alma.Bunun dısında 36 binde 2006 model superlight almıştım.Cok diri ve saglam bir motor fakat ısındıgı zaman çok dert.Viteş geçişleri sıkıntı hemde çok.Şehir içi dur kalkta çıkardıgı dişli sesi ve silkelemesi tüm modellerinde var.Sonradan kullandıgım V-twinler superlight den kat kat iyidir.Superlight nin söylediğin V motorlardan tek iyi yanı parça bulabilirsin.Ama oda pahalıdır.V lerde parça biraz daha azdır.Onun haricinde superlight bu motorlar varken önerilmez.Zaten senin söylediğin iki makina borelli ledow da dahil olmak üzere birebir aynıdır.En az km de olan hangisiyse onu almalısın.Çinliye bakarsan seni heryere götürür.Ama bir parça bugun sıkıntı cıkartıyor ve sen onu ertelersen o parça yakın zamanda seni üzer.Herhangi bir sorun olursa pm atabilirsin
-
05 Haziran 2016, 19:57
#19
Adam 2006 model 50 binde cin mali motora 4500 vermeyi kafaya koymuş, sırf çapır olduğu için, şekil için. Siz tavsiye vermeye çalışıyorsunuz. Şu veren İtfaiyenin hortumunu. ....
Al birader al, egzostu da şok yerine soba borusu tak. Ondan sonra pata pata pata. ..
-
05 Haziran 2016, 20:09
#20
Zaten bu forum dogru yönlendirme için kurulmamış mı ? Ben ilk motorumu superlight 150 (2012) 2.900 TL ye aldım.Suan o motorun 4500 olması soran öğrencinin suçu mu ? Heves edilmiş belli ki.Adam illa onu alıcam demıyor.Şuan bunlar var diyor.Niye sevmiyorsa cbf ye ybr ye binsin bende binmedim.Senin paran yok git ybr al yoksa bize sorma mı dıyeceksiniz.Binlerce konu var. İşine gelmeyen onlara yazsın burayı baltalamak heves kırmak nıye ? Fiyatları mıllet kafasına göre arttırıyor.Biraz daha bekle daha düşük km lisini al kardesım.Nasibinde varsa bak internete düşer zaten.Motorumu satmadan önce aylarca baktım.Kaporayı aldıgım hafta bana 5 dk mesafede Konya da istediğim renk istediğim plaka (BZ) 850 km de buldum.Siz yönlendirin.kimsenin kriterlerini sorgulamayın bence .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)