Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Hangi chopperi seçmeliyim yardım

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Şubat 2016
    Merhaba arkadaşlar.. bu zamana kadar motor çoktu para yoktu şimdi para hazırladım motora karar veremiyorum. 250cc almayı düşünüyorum. aslında istediğim motor hyosung gv250 fakat bi tane buldum adamla anlaşamadım şimdi göze çarpan fazla ilan da yok alamıyorum. alternatiflere yöneldim ama motorları tanımıyorum.
    RKS CRUISER 250
    BİSAN ROADSTAR 250
    KEEWAY LAND CRUISER 250
    KYMCO VENOX 250 (bu motorda da fazla ilan yok)

    şuan baktıklarım bulduklarım bunlar. sürekli eşimle binicem yani artçı olucak. 250cc den başka düşünmüyorum. ve alacağım motor V motor olmalı titreşimli motor alıp zaten motora soğuk olan eşimi hepten soğutmak istemiyorum. bu arada v motor olmayanlarda titreşim olmayan motor varsa onu da değerlendirebilirim. bu motorların artıları eksileri nelerdir? siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? Bana bi yardımcı olursanız çok sevinirim. sadece motora max bütçe 7.5 civarı
    araltı bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    araltı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2006
    Şehir
    TAXİM
    Hazır böyle bir konu açılmışken araya da ben bir kaç soru sıkıştırmak istiyorum

    Bende işe gidip gelirken (artçılı) kullanmak için düşük bütçeli bir chopper düşünüyorum. 150'lik modelleri artçılı kullanımlarda çok zorlar mı?

    Yoksa kesinlikle 250 lik model gerekiyor mu?

  3. #3
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı acemi28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.. bu zamana kadar motor çoktu para yoktu şimdi para hazırladım motora karar veremiyorum. 250cc almayı düşünüyorum. aslında istediğim motor hyosung gv250 fakat bi tane buldum adamla anlaşamadım şimdi göze çarpan fazla ilan da yok alamıyorum. alternatiflere yöneldim ama motorları tanımıyorum.
    RKS CRUISER 250
    BİSAN ROADSTAR 250
    KEEWAY LAND CRUISER 250
    KYMCO VENOX 250 (bu motorda da fazla ilan yok)

    şuan baktıklarım bulduklarım bunlar. sürekli eşimle binicem yani artçı olucak. 250cc den başka düşünmüyorum. ve alacağım motor V motor olmalı titreşimli motor alıp zaten motora soğuk olan eşimi hepten soğutmak istemiyorum. bu arada v motor olmayanlarda titreşim olmayan motor varsa onu da değerlendirebilirim. bu motorların artıları eksileri nelerdir? siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? Bana bi yardımcı olursanız çok sevinirim. sadece motora max bütçe 7.5 civarı
    Selamlar, kesinlikle en başta doğru motosiklete yönelmişsiniz. Hyosung GV 250 Aquila bu sınıfta alınabilecek en mantıklı motosiklettir kesinlikle. Kendisi ile boy ölçüşebilecek tek rakibi de Daelim Daystar 250'dir. Ancak o da tek silindirli bir cruiser'dır. Bu iki firma da Güney Korelidir. Çin değil.

    Tercihlerden yola çıkarak tahmin ediyorum ki bütçe 6.000-7.000 civarı. Bu bütçe doğrultusunda;

    Kymco Venox 250 gerçekten en iyi tercih olacaktır. 2009'dan sonra Türkiye'ye ithal edilmeyen bu motosiklet aslında Hyosung ile eşdeğer kalitede ve güçtedir. Hatta yanılmıyorsam motor bloğundan 29 beygir güç alan bir motosiklet. Çift silindirli ve oldukça iri bu arkadaşın 250 cc segmentinde bu gücü üretmesi takdire şayan. Zaten ciddi sorun çıkarmamasıyla meşhur, kullanıcıları memnun. Kesinlikle tercih edilebilir bir motosiklet ve hatta listenizde gözüme tek çarpan tercih edilebilir motosiklet diyebilirim. Ancak Japon veya Avrupalı olmayan motosikletlerin genelinde olan yedek parçayı distribütör stoğunda bulamama problemi bu motosikletin artık ülkemize getirilmiyor oluşuyla daha da ciddi bir hal almıştır. Ancak ben azimli adamım yurtdışından parçamı almaktan çekinmem de zorlanmam da diyecekseniz Kymco Venox için bu listenin bir numarası olduğunu söyleyebilirim.

    RKS Cruiser ile Keeway Land Cruiser aynı motosikletler. polo34 nickli arkadaşımız ilgili bölümde RKS ile ilgili çok güzel bilgiler veriyor. Takip etmenizi tavsiye ederim. Bildiğim kadarıyla ciddi bir problemi olmayan bir motosiklet. Lastik masrafı kesinlikle olacak, düşünürseniz. Onu es geçmemek lazım.

    Bisan hakkında bilgim yok ve bana kalırsa Çinli olması kaidesiyle tercih edilmemeli. Ha diyeceksiniz ki RKS ile Keeway de Çinli değil mi ? Evet. Ama üretim bazında belirli bir tecrübeye sahip markalar.

    Çinli ve tipi düzgün, sorunsuz bir çözüm arıyorsanız, hatta çift silindir olsun diyorsanız bu saydıklarınız dışında Lifan LF250-B kesinlikle tercih edilebilir bir motosiklettir. Biraz ilgilenmenizde fayda var. V motor ısarından kopabilirseniz de Kuba Superlight 200 bütün işinizi görecektir.

    Alıntı araltı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hazır böyle bir konu açılmışken araya da ben bir kaç soru sıkıştırmak istiyorum

    Bende işe gidip gelirken (artçılı) kullanmak için düşük bütçeli bir chopper düşünüyorum. 150'lik modelleri artçılı kullanımlarda çok zorlar mı?

    Yoksa kesinlikle 250 lik model gerekiyor mu?
    Şimdi açık konuşmak gerekirse 250 cc altındaki şasi görünümü "cruiser'a benzetilmiş" motosikletler ile ne bir cruiser konforunu, ne gidişini, ne dengesini, ne de görüntüsünü sağlayamazsınız. Commuter'dan daha öteye gidemezler. Artçı ile de doğru dürüst, yokuşlarda rampalarda aksırmadan tıksırmadan yolculuk etmek gibi bir beklentiniz var ise çift silindir ve 18 beygir üstü modellere yönelmenizde fayda var. 4. viteste rampa çıkabilen bir GV 250 varken, ilk viteste ıkına sıkına tırmanan bir motosiklet ile gerçekten zorlanırsınız. Keyif de almazsınız. Üstelik gidonda ve peg'lerde oluşabilecek vibrasyon da cabası. Çift silindir ve biraz yüksek hacimde olmalıdır cruiser. Zaten ağır bir aletin üstüne ekstra ağırlıkla yüklenip canını almanın bir anlamı yok. Şehiriçinde de trafikten kaçabileceğiniz uygun boşluklar yakaladığınızda ve asfalt yol tercih edildiği sürece cruiser kesinlikle en konforlu motosiklettir.
    fedos, stroke, acemi28 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  4. #4
    kuvvetmira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2015
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    Ktm Exc250+vstrom 650
    honda CMX 250 Rebel al en azından honda
    HAYAT KIZGIN BOĞA BEN KIRMIZI PELERİN: ::

  5. #5
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    hazzılhar hocam yine döktürmüş, bende kendi düşüncelerimi söyleyeyim içimde kalmasın

    hyosung gv 250 ye alternatif olarak saydığınız motosikletler arasında alabileceğiniz tek motosiklet venox 250 dir.
    diğerleri gv 250 ile karşılaştırılmamalı.. ben 2.5 sene 26 bin km gv 250 kullandım örneğin iki kişi; ben 110 kilo arkadaşım 75 kilo, çadır vs gibi yüklerimizde 20 kg uzun yollara çıktık, rampalarda 4. vitesten aşağısına düştüğümü bilmiyorum, tek başımayken 5. viteste her rampayı çıkardı.

    7.500 lira bütçe ile güzel gv 250 alabilirsiniz bence araştırmaya devam edin.
    acemi28 bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Şu anda hayatından memnun eski bir Suzuki Intruder 800 kullanıcısı olarak GV250 diyorum.


    10000km dir kullanımım sonucu söylediklerim bunlar.48000 de saat gibi işliyor. Ufak tefek bakımlar parça değişimleri istedi,en büyüğü de 50 tl ye taktığım konjektör ve yine 50 ye takılan ön teker rulmanı.

    Bunun dışında ben veya önceki sahiplerde bozulan donanımı yok.



    Söylediklerim karbüratörlü için geçerli.EFI yi bana sormayın bilmiyorum.
    acemi28 bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    08 Şubat 2016
    Yukarı.
    Yukarı.

  8. #8
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Yerinde olsam 6000-7000 TL arası Daelim, Daytona, Rks, Hyosung dan birini çok az km'de sıfır gibi denk getirmeye bakardım, biraz sabredin sahibinden de teklifler yapabilirsin, daelim ve rks diğerlerine göre ağır gider, rks de şansın çok yüksek, sıfırını belki 8000e alırsın, sen teklifini yap derim, 7500 TL ye satılıyorlardı, yeni getirdiklerini hiç sanmıyorum, stoktakilere zam yaptılar, regalde de vardır, sıfır km hyo alabiliyorsan al tabiki ama 12000 nerede 6000-7000 nerede...yine de maddi durumda sorun yoksa sıfır Hyosung sıfır sorun %100 memnuniyet
    acemi28 bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    08 Şubat 2016
    en ucuz RKS 9bin o da son bitane kaldı diyo regalin tipini sevmiyorum daelim daystar ın servisi yedek parçası sıkıntı var mı?

  10. #10
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    daelim de hyosung gibi internetten sipariş ediyorsun, 8 günde kapına gümrüğe takılmadan geliyor, nereden mi, taa Koreden

    www.hyosungsource.com

  11. #11

    Üyelik
    18 Mart 2015
    selamın aleyküm herkese öncelikle önemle belirtiyorum RKS den uzak durun nedenide parça ürün kalitesizliğinden değil elbette servis ağı 0 yedek parça desteği 0 hiç girmeyin derim hyosoung daha tercih edilebilir ama regal raptorlarda keyifli konforlu motordur 250cc su soğutmalı zaten motoruda yormaz senide artçı rahat eder gazlar devam edersiniz

  12. #12

    Üyelik
    06 Şubat 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Rks 250 chaper
    Ben aylarca araştırdım. Sonunda 850 km rks yi 7.300 aldım. İyiki almışım.bindikçe daha seviyorum. Her kuba servisi aynı zamanda rks servisidir.parça sıkıntısıda nedir.önemli olan araştırma.bence istediğini bulursun.

  13. #13
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Konuyla alakasız olacak;

    Nedense bu çopırcılar bana hep kasıntı irite geliyorlar.
    2 kere gruplarına denk geldim ne selam, ne sabah, pis sakallı, göbekli, gülmeyen, tebessüm etmeyen, seni aşağılarcasına bakışlar sergileyen, itici tipler.
    Nazi kaskı, önü açık deri yelek, kol altı traşı oluyor gibi kalkmış kollar ama olmamış pis bir görüntü.
    "Çekilin uleyn..Buraların horozu benim, ayrıca karşıki tepeleri ben yarattım" edasıyla, sol şeritten aheste gitmeler..
    Ortalıkta 2-3 tip var bunlar sürekli bana mı denk geliyor, yoksa ben mi olayı büyütüyorum anlamıyorum.

    Neyse..
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  14. #14
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyla alakasız olacak;

    Nedense bu çopırcılar bana hep kasıntı irite geliyorlar.
    2 kere gruplarına denk geldim ne selam, ne sabah, pis sakallı, göbekli, gülmeyen, tebessüm etmeyen, seni aşağılarcasına bakışlar sergileyen, itici tipler.
    Nazi kaskı, önü açık deri yelek, kol altı traşı oluyor gibi kalkmış kollar ama olmamış pis bir görüntü.
    "Çekilin uleyn..Buraların horozu benim, ayrıca karşıki tepeleri ben yarattım" edasıyla, sol şeritten aheste gitmeler..
    Ortalıkta 2-3 tip var bunlar sürekli bana mı denk geliyor, yoksa ben mi olayı büyütüyorum anlamıyorum.

    Neyse..
    Sanırım size hep "sıkıntılı" olanları denk gelmiş.

    Saygılarımla.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  15. #15
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyla alakasız olacak;

    Nedense bu çopırcılar bana hep kasıntı irite geliyorlar.
    2 kere gruplarına denk geldim ne selam, ne sabah, pis sakallı, göbekli, gülmeyen, tebessüm etmeyen, seni aşağılarcasına bakışlar sergileyen, itici tipler.
    Nazi kaskı, önü açık deri yelek, kol altı traşı oluyor gibi kalkmış kollar ama olmamış pis bir görüntü.
    "Çekilin uleyn..Buraların horozu benim, ayrıca karşıki tepeleri ben yarattım" edasıyla, sol şeritten aheste gitmeler..
    Ortalıkta 2-3 tip var bunlar sürekli bana mı denk geliyor, yoksa ben mi olayı büyütüyorum anlamıyorum.

    Neyse..
    size öylesi denk gelmiş, ben hep yeleğimi iliklerim halbuki...
    solmyr bunu beğendi.

  16. #16
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyla alakasız olacak;

    Nedense bu çopırcılar bana hep kasıntı irite geliyorlar.
    2 kere gruplarına denk geldim ne selam, ne sabah, pis sakallı, göbekli, gülmeyen, tebessüm etmeyen, seni aşağılarcasına bakışlar sergileyen, itici tipler.
    Nazi kaskı, önü açık deri yelek, kol altı traşı oluyor gibi kalkmış kollar ama olmamış pis bir görüntü.
    "Çekilin uleyn..Buraların horozu benim, ayrıca karşıki tepeleri ben yarattım" edasıyla, sol şeritten aheste gitmeler..
    Ortalıkta 2-3 tip var bunlar sürekli bana mı denk geliyor, yoksa ben mi olayı büyütüyorum anlamıyorum.

    Neyse..
    ben de hep koltukaltımı traş ederim halbuki...
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  17. #17
    kerem999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2009
    Şehir
    BRATİSLAVA
    Motosikleti
    ne istersen var
    BİSAN ROADSTAR 250 al tel jant tan güzelimi var rüzgar deler geçer yeminle

  18. #18
    Paix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2016
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 10'
    Arkadaşlar bende motor almayı planlıyorum. Kafamda 2 seçenek var 1 Gv 250 2 Lifan lf 250b. Gv250 sartlarimi zorluyor o yuzden lifana yöneldim. Sizlere sormak istediğim bir kaç soru var.
    1) yedek parca ve servis bakımında hangisi daha yaygın ve bütçeye uygun? Konya da sıkıntı yaşar mıyım?

    2) kısa bir dönem 125lik (-ti sanırım tam hatırlamıyorum) falcon bir motorla boğuştum. Yazın sıkıntı olmasa da kışın çalıştırmak çok zor oluyordu. 15 20 dk uğraştırıyordu resmen. Sırf o çileden dolayı enjektörlü motor bakmaya çalışıyorum. Lf250b bildiğim kadarıyla karbüratörlü o da bana aynı sıkıntıyı çıkarır mı yoksa falconda mı bir sorun vardı? Sırf enjektörlü diye tercih listeme Rks Cruiser 250 eklemek mantıklı mı?

    3) Gv250 alırsam eğer tel jant taktırmak istiyorum. Ortalama işçilikle beraber toplam maliyeti ne kadardır tahminen?
    Saygılar

  19. #19
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Paix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende motor almayı planlıyorum. Kafamda 2 seçenek var 1 Gv 250 2 Lifan lf 250b. Gv250 sartlarimi zorluyor o yuzden lifana yöneldim. Sizlere sormak istediğim bir kaç soru var.
    1) yedek parca ve servis bakımında hangisi daha yaygın ve bütçeye uygun? Konya da sıkıntı yaşar mıyım?

    2) kısa bir dönem 125lik (-ti sanırım tam hatırlamıyorum) falcon bir motorla boğuştum. Yazın sıkıntı olmasa da kışın çalıştırmak çok zor oluyordu. 15 20 dk uğraştırıyordu resmen. Sırf o çileden dolayı enjektörlü motor bakmaya çalışıyorum. Lf250b bildiğim kadarıyla karbüratörlü o da bana aynı sıkıntıyı çıkarır mı yoksa falconda mı bir sorun vardı? Sırf enjektörlü diye tercih listeme Rks Cruiser 250 eklemek mantıklı mı?

    3) Gv250 alırsam eğer tel jant taktırmak istiyorum. Ortalama işçilikle beraber toplam maliyeti ne kadardır tahminen?
    Saygılar
    1. Lifan'ın yedek parçası Çinli olduğundan dah uygun. Konya'da sıkıntı yaşar mıyım sorusunu ancak Konyadaki servisler cevaplar.

    2. Enjeksiyonlu motoru da kışın çalıştıramayabilirsin. Kaç cc olduğu öneml değil. 1100'lük Dragstar'ı da çalıştıramadığım oluyordu. Saklama koşulları ile alakalı. Karbüratörlü motorlarda da jikle ile biraz uğraşmak gerekir. Soğukta her motorun çalışması zorlaşır. Ancak bunun temel sebebi enjeksiyon veya karbüratör farkı değildir. Aküden de olabilir. Soğuk havada akü çabuk tükenir. Düzenli çalıştırılmayan motor kolay marş almaz. Çok fazla etken var bu konuda. RKS Cruiser 250 her zaman için Lifan'a göre mantıklı bir motosiklettir.

    3. Tel jant üreten yerden fiyat almak zorunda olman gerçeği dışında o motosiklete tel jant takarsan bütün dinamiğini bozarsın. Tel jant için ciddi bir basınç hesabı gerekiyor. Tellerin uzunluğu, kalınlığı, akort ayarı, jant kasnağı kalınlığı, tekerlek miline gelecek basınç gibi hesapları yapmadan tel jant takarsan hayati tehlikeler yaşaman sözkonusudur. Bunun muhakemesini yapamayacak kadar mühendislikten anlamıyorsan hiç girişmemelisin bu işe. Ayrıca tel janta geçtiğinde şambriyelli lastik alman gerekir. Onun da patladığı zaman tamiratı tubeless lastik kadar kolay değildir. Tavsiye etmem.

    Şimdiden hayırlı olsun.
    Paix bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  20. #20
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Yıllar önce yapmış olduğum seçim ile Venox sahibi olup, 3 sene çok mutlu ve keyifli bir dönem geçirmiştik .
    Taa ki artık ülkemize gelmeyeceğini duyana kadar...
    Satana kadar da beni hiç yarı yolda bırakmadı ,manisa İstanbul arası bir kez ,İstanbul dan şile ye defalarca gezip dolaşmıştık...
    Bunları söylerek şu anda hala ülkemizde satışları devam ettiği için ben gv250 yi tercih ederdim ...


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)