Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Hangi chopperi seçmeliyim yardım

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Paix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2016
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 10'
    hocam uzun uzun yazıp yorumladığınız için teşekkürler. Tel jant hakkında ki yorumlarınızdan sonra bu işe hiç kalkışmamam gerektiğini anladım. Fakat Rks, Lifana göre neden daha mantıklı bir motosiklet onu biraz açıklayabilirseniz sevinirim. Bayadır takip ediyorum forumu ve Lifan hakkında genel olarak çok olumlu yorumlar var.

    Edit: Hyosung için 30-40 bin kilometrelerin çok sorun olmadığını okumuştum bir yerde. Bu Rks ve Lifan için 2.el alırken ideal kilometre aralığı kaçtır? Motoru 3 4 sene düzenli olarak kullanmak istiyorum okula falan giderken.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    17 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Motosikleti
    nc700x
    Şahsi fikrim olarak ben olsam kesinlikle Hyosung alırdım neden sorusunun cevabı ise çok samimi bir arkaşım uzun zaman bindi ve hiçbir sorun yaşamadı sağlam ve atik bir motosiklet. Hayırlısı olsun umarım gönlündeki motora kısa sürede kavuşursun

  3. #23
    Paix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2016
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 10'
    aslında benimde ilk tercihim hyosung fakat benim bütçemde 20bin ve üzeri kilometrelerde ki motosikletler çıkıyo o yüzden fazla güvenemiyorum ha bir de şu an ki distribütörünün çok sıkıntılı olması kafamı kurcalıyor parça bulmakta zorlanan bir çok insan var

  4. #24

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyla alakasız olacak;

    Nedense bu çopırcılar bana hep kasıntı irite geliyorlar.
    2 kere gruplarına denk geldim ne selam, ne sabah, pis sakallı, göbekli, gülmeyen, tebessüm etmeyen, seni aşağılarcasına bakışlar sergileyen, itici tipler.
    Nazi kaskı, önü açık deri yelek, kol altı traşı oluyor gibi kalkmış kollar ama olmamış pis bir görüntü.
    "Çekilin uleyn..Buraların horozu benim, ayrıca karşıki tepeleri ben yarattım" edasıyla, sol şeritten aheste gitmeler..
    Ortalıkta 2-3 tip var bunlar sürekli bana mı denk geliyor, yoksa ben mi olayı büyütüyorum anlamıyorum.

    Neyse..
    Bitek sana değil banada öyle geliyodu ki accaip eğlğnceli çılğın motorcular filmini izleyene kadar. Filmden sonra ciddi ciddi çapır almayı bile düşündüm, işin garibi filmdeki kötü adamlarda çapırcı :-))
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  5. #25
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Paix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam uzun uzun yazıp yorumladığınız için teşekkürler. Tel jant hakkında ki yorumlarınızdan sonra bu işe hiç kalkışmamam gerektiğini anladım. Fakat Rks, Lifana göre neden daha mantıklı bir motosiklet onu biraz açıklayabilirseniz sevinirim. Bayadır takip ediyorum forumu ve Lifan hakkında genel olarak çok olumlu yorumlar var.

    Edit: Hyosung için 30-40 bin kilometrelerin çok sorun olmadığını okumuştum bir yerde. Bu Rks ve Lifan için 2.el alırken ideal kilometre aralığı kaçtır? Motoru 3 4 sene düzenli olarak kullanmak istiyorum okula falan giderken.
    Şimdi yazılanları yanlış yorumlamamak lazım. RKS daha iyi Lifan kötü demiyorum. RKS Macar bir marka. Ünlü Çin menşeili motosiklet üreticisi Keeway'in bazı modellerinin hakkını satın alarak bir yatırım yaptı ve genelde Harley-Davidson replikaları üzerine çalışan Keeway bu piyasada hem kendi ismiyle hem de RKS ismiyle uzun süredir bu motosikletleri üretiyor. Lifan'ın LF250-B modeli kesinlikle kötü değil ve o fiyata alınabilecek en güzel motosikletlerden biri ancak ne RKS kadar kalıplı ne de uzun süreli bir üretim bandına sahip. Bu sebeple RKS daha tercih edilesidir. Unutmadan şunu da söylemek lazım ki Lifan Çin piyasası içerisinde iyi bir noktada düzgün motosikletler üretmektedir. Malzeme kalitesinden fazlaca ödün vermesi dışında bir sorun yaşamazsınız kolay kolay. Yani burada iş sadece sizin görsel tercihinize kalıyor. Zaten bu mesele biraz da gönül işidir.

    Hyosung bu klasmanda kesinlikle lider konumda ve 94.300 km'deki 2007 model GV250 şu anda benim komşumda var. adam her gün kullanıyor. yani 30-40 binden korkma, o blok oldukça sorunsuz. Zaten GV250 ile bir arıza yaşayacaksan buji piposu çatlaması ve elektriksel arızlar dışında ne şaside ne de motor bloğunda bir sorun yaşamazsın. Buji piposu da 20 TL'ye daha sağlamını alarak çözülebilen bir sorun. Statör ve konjektör soketlerini de yenilersen (tahminen 25-30 TL de o tutar) epey bir yol yaparsın. 15-20 bin km sonra da bir üst segmente yükseltmek için satarsın. Ancak kilometre takıntısı çok bu memlekette, O kilometrelerde satışı zor olabilir. Bir de parça sıkıntısını ben de eski bir GV 250 sahibi olarak onaylıyorum. Distribütör çok ilgisiz. Ya yurtdışından parça getirteceksin (ki Türkiye fiyatından ucuza gelir), ya da Merkez Yedek Parça, Delta Motorlu Araçlar gibi firmaların başını ağrıtacaksın : ) Hyosung sana Japon kalitesini sunabilecek tek motosiklet bunların içinde. Bir de tabi Daelim Daystar var. Ancak o tek silindir + sıvı soğutma. Ancak ön-arka disk fren, manetler ayarlı falan birkaç artısı daha var Hyosung'a göre ve parçasını elde etmek nispeten daha kolay.

    RKS ve Lifan için kilometre aralığının ideali nedir bilmiyorum ama o konuda ben olsam sahibinden.com üzerindeki en yüksek kilometrelilerin yarısı kadar yol yapmış olanlarını tercih ederdim veya forumun ilgili marka ve model sayfalarına danışırdım. Özellikle RKS Cruiser 250'nin sayfasında polo34 nickli arkadaşımızı iyice takip et. Aynı zamanda Daelim Daystar sayfasında da memer nickli arkadaşımızı takip edebilirsin. Çok faydaları dokunacaktır.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #26
    Paix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2016
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 10'
    hazzılhar hocam bu kadar ilgili ve açıklayıcı şekilde anlattığınız için tekrardan teşekkür ederim. Gv250nin km sine çok takılmadan temiz bir şey bulmaya çalışayım en iyisi. çok çok teşekkür ediyorum tekrardan

  7. #27

    Üyelik
    19 Mayıs 2016
    Şehir
    istanbul
    Peki dostum ben kuba superlight 200cc almayi düşünüyorum ama iyi ve kötü ( ve düzeltilebileceğim ) yanlarını bilmiyorum . bu motor hakkında ince bir bilgi verebilirmisin acaba ??

  8. #28
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı anarchy.back adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki dostum ben kuba superlight 200cc almayi düşünüyorum ama iyi ve kötü ( ve düzeltilebileceğim ) yanlarını bilmiyorum . bu motor hakkında ince bir bilgi verebilirmisin acaba ??
    Şu 160 sayfalık SL 200 sayfasına bakın. Motorla ilgili her türlü bilgiyi bulacaksınız: http://www.motosiklet.net/forum/moto...t&daysprune=-1

    Şenol Bey'in (shadowmaster) ve Mahmut'un (BlackGhost) bilgi ve tecrübelerine güvenebilirsiniz. Kendileriyle de bizzat tanışıklığım vardır. Şenol hocam inanılmaz bir özveri ile bu motosiklet için bir bakım, onarım ve tüyolar içeren harikulade bir PDF paylaştı. Onu da o sayfadan bulabilirsiniz. Çok faydasını göreceksiniz.

    İyi yanlarını söyleyeyim görebildiğim kadarıyla; az yakar, sesi muadillerine göre güzeldir, görüntüsü güzeldir, manet ve kontroller Harley-Davidson kopyasıdır ve koruma demiri, çantalar, sürücü floorboardlar vs aksesuarlar ile birlikte gelir, bakımı ve yedek parçası ucuzdur, 2. eli oldukça hızlıdır.

    Kötü yanları tek silindirli ve düşük güç üretmesi, lastiklerinin güven vermeyecek derecede kötü olması, mat boyanın çizilince kolay telafisinin olmaması, frenler çok başarılı değil (diğer kullandığım ufak cruiser'lara göre) gibi sebepler sayabilirim.

    Kullanıcılarının geneli çok memnun, linkini verdiğim başlık altında da aradığından çok daha fazlasını bulacaksın. Ben tavsiye ederim. Hele yeni başlayan adam için, bütçesi dar adam için iyi bir tercih.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)