ikinci chopper-cruiser ne olmalı?
Reklamlar
-
Herkese selamlar,
Yaklaşık 1 senelik GV250 kullanıcısıyım, motorum ilk motorum ve 0 aldım, yakın zamanda değiştirmeyi düşünmüyorum, çok da memnunum ama bu soru aklımı çok kurcalıyor, bu motordan sonra ikinci motor ne alınır? ya da siz ne aldınız? Yine Chopper-Cruiser tarzı olmalı o kesin.
Bir de benim için önemli noktaları sıralayayım ki motordan ne bekliyorum bilinsin;
1- Şehir içinde acıların çocuğu olmadan sürmek,dönebilmek,bir nebze de olsa aralara girebilmek ki şu anda yapabiliyorum GV 250 ile
2- Şehir dışında şu ankinden daha iyi bir tork ve hızlanma özellikle de sollamalarda, şu anda da iyi ama sollama süremin kısalmasını istiyorum.
3- İkinci el alırsam Yedek parçada sürüm sürüm sürünmemek.( Artık üretimi olmayan, 40-50 bini tamamlamış 750 cc lik makinalarda bu sorun oluyor diye duydum)
4- Sıfır alırsam motorun kafama geçmemesi, yani kawasaki vn 900 ne bileyim suzuki v800 çok güzel makineler bunlar ama 250 den sonra bozmasın benim gibi bir acemiyi?
5- Çoluğun çocuğun nafakasını motora yüklememek, evet TT choppers olsun Harley Davidson olsun bunlar acaip makineler kabul ama el insaf o ne fiyat öyle...
6- Benzin çok yakmış az yakmış mış (hepsi içecek bu cc den sonra), son hızı şöyleymiş, sesi böyleymiş hiiiç umurumda değil arkadaşlar.
Yardımlarınız ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler...
Reklamlar
-
Kawasaki Vulcan S ve Yamaha XV 950 sanırım ihtiyaçlarınızı karşılar.İkisinin de 0 km satışı Türkiye'de mevcut,ikisi de 25.000 TL civarında.Belli bir süre GV 250 ile deneyim kazandıktan sonra yüksek CC cruiserlar kolay kolay kafanıza geçmez.
-
Yamaha XV 950 bence çok güzel, ilerde modifiyede edersiniz
-
Vulcan S gerçekten çok güzelmis yamaha biraz daha cafe racer gibi sanki uzun yola gelmez, 11 lt depo filan, peki kawasaki vn900 e ne diyorsunuz bu klasmanda ya da suzuki c800 ?
-
Vulcan s V motor değil dostum. O sesi, görüntüyü ve hissi vermeyecek o. Fakat Vulcan S senin hoşuna gittiyse demek ki sen de spor kasa seviyorsun. Suzuki M 800'ün eski kasası, Vn 900 custom sana güzel gidebilir. Üretimi olmayan modellerde yedek parça sıkıntısı yaşarım demişsin ama mesela bir dragstar 650 spor da sana olur. Yedek parça sıkıntısı falan da yaşamazsın. Hava filtresi, yağ filtresi ve ufak tefek zaruri parçalar hariç alacağın bütün motorlar için parça sıkıntısı mevcut zaten. Hiçbiri stokta tutmaz, en erken 2 ayda Japonya'dan gelir.
-
Vn900 sıfır olarak 28000 TL civarıydı yakın zaman önce, şimdi kur nedeniyle artmıştır ama hala en iyi seçenek. Motor alırken paranın yettiği en iyi sıfır aleti almak lazım bence, özellikle 10 yaşında kilometresi belli olmayan aletlere 20000 TL hatta fazlasını vermek bana çok anlamsız geliyor. Vn900 şaftlı ve su soğutmalı baya sorunsuz bir alet, aksesuarları da kolayca bulunuyor. Şu anda C800 bayilerde var mı bilmiyorum, Yamaha Xvs1300 var ama klasik mi spor mu arada kalmış ve vergi felaket olduğu için bahsetmiyorum. Vn900 custom ya da classic modellerinden birisini seçerdim ben olsam.
İkinci elde bence sadece Harley alınır, çoğu az kilometrede, aksesuar ne varsa takılmış, kapalı garajda mis gibi saklanmış ve sıfır ile fiyat farkı çok fazla
-
eek adlı üyeden alıntı
Vn900 sıfır olarak 28000 TL civarıydı yakın zaman önce, şimdi kur nedeniyle artmıştır ama hala en iyi seçenek. Motor alırken paranın yettiği en iyi sıfır aleti almak lazım bence, özellikle 10 yaşında kilometresi belli olmayan aletlere 20000 TL hatta fazlasını vermek bana çok anlamsız geliyor. Vn900 şaftlı ve su soğutmalı baya sorunsuz bir alet, aksesuarları da kolayca bulunuyor. Şu anda C800 bayilerde var mı bilmiyorum, Yamaha Xvs1300 var ama klasik mi spor mu arada kalmış ve vergi felaket olduğu için bahsetmiyorum. Vn900 custom ya da classic modellerinden birisini seçerdim ben olsam.
İkinci elde bence sadece Harley alınır, çoğu az kilometrede, aksesuar ne varsa takılmış, kapalı garajda mis gibi saklanmış ve sıfır ile fiyat farkı çok fazla
Vn900 konusunda fikirlerinize katiliyorum hocam, bence de cok hoş bir makina ama 250 cc den sonra beni biraz zorlar diye endiseleniyorum açıkçası, siz ne dersiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
capozzz adlı üyeden alıntı
Vulcan s V motor değil dostum. O sesi, görüntüyü ve hissi vermeyecek o. Fakat Vulcan S senin hoşuna gittiyse demek ki sen de spor kasa seviyorsun. Suzuki M 800'ün eski kasası, Vn 900 custom sana güzel gidebilir. Üretimi olmayan modellerde yedek parça sıkıntısı yaşarım demişsin ama mesela bir dragstar 650 spor da sana olur. Yedek parça sıkıntısı falan da yaşamazsın. Hava filtresi, yağ filtresi ve ufak tefek zaruri parçalar hariç alacağın bütün motorlar için parça sıkıntısı mevcut zaten. Hiçbiri stokta tutmaz, en erken 2 ayda Japonya'dan gelir.
Vulcan s v motor olmayınca ne gibi farklılıklar çıkar biraz açabilir misin hocam, sesi guzel gelmez dersen o çok onemli değil ama mesela titreşim ya da uzun yolda sıkıntı cikarir mi bize?
Çay var içersen...Ben var seversen...Yol var gidersen
-
@mac555 ;
Bu sayılan motorların hiçbirinde titreşim sorunu olmaz, elbette 4 silindir bir motor kadar da titreşimsiz olmazlar,
Hepsi şu an yaktığının 2, 2,5 katı daha fazla benzin yiyecektir,
Şu an kullandığın motorunun hafifliği, ayağını yere koyduğundaki rahat tutuşun ileri geri yapmak elbette ağırlık gereği zorlaşacak, ama bunlar olmadan da CC yükseltmek şu an ülkemizdeki seçeneklerle mümkün değil. Çünkü sayılanlar ile senin motorun arasında örneği Yamaha'nın bir sürü modeli var ama Türkiye'ye gelmiyor. Ben de şahsen eğer değişebilirsem ya Vulcan ya da XV 950 düşüneceğim...
-
Benim de ilk motorum gv 250 idi. Yaklaşık 10 bin km sonunda hayalimdeki motor Honda Shadow vt750'ye kavuştum. Shadowla şu ana kadar 2000km yaptım ve sürüş,tork ve yakıt olarak gayet memnunum.
-
bugün gv250 e binen yarın ybr 125 e biner.
-
mac555 adlı üyeden alıntı
Vn900 konusunda fikirlerinize katiliyorum hocam, bence de cok hoş bir makina ama 250 cc den sonra beni biraz zorlar diye endiseleniyorum açıkçası, siz ne dersiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
Vulcan s v motor olmayınca ne gibi farklılıklar çıkar biraz açabilir misin hocam, sesi guzel gelmez dersen o çok onemli değil ama mesela titreşim ya da uzun yolda sıkıntı cikarir mi bize?
Hocam bizim grupta 5 6 kişi 250cc den intruder, vn900, dragstar 1100 gibi motorlara geçti ve kontrol anlamında zorlanan olmadı. GV250 de kalıplı motor, VN900 veya benzeri belki ilk binişte farklı\zor gelir ama ikinci günden sonra keyfi başlar Bu arada cc büyütmek isteme sebeplerimiz benzer, deneme fırsatım da oldu ve gerektiği anda hazır olan güç, daha konforlu amortisör sistemi ile adı geçen motorların size de dünya varmış dedirteceğinden eminim
-
mac555 adlı üyeden alıntı
Vn900 konusunda fikirlerinize katiliyorum hocam, bence de cok hoş bir makina ama 250 cc den sonra beni biraz zorlar diye endiseleniyorum açıkçası, siz ne dersiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
Vulcan s v motor olmayınca ne gibi farklılıklar çıkar biraz açabilir misin hocam, sesi guzel gelmez dersen o çok onemli değil ama mesela titreşim ya da uzun yolda sıkıntı cikarir mi bize?
Dostum 600 ve üstü kayış ya da saftli herhangi bir makine uzun yolda Üzmez seni. Demek istediğim şu aslında vulcan s tam bir cruiser sayilmaz. Cruiser beklenen ses, görüntü ve altında kalp atışı gibi hafif titresim hissini anca V motor ile verir. Şimdi ilk bakışta begeniyoruz makineyi ama bir süre sonra orda V motor blogunu gormeyince gözüne batmaya başlar. Rolanti devri nasıl bilmiyorum ama kawasaki daha önce en 500 ile sıralı motor blogu kullanmisti neticede hızlı giden bir cruiser oldu o, ama cruiser in olayı o değil ki. Biz gümbür gümbür çata cata gidicez yolda, olayımız o. Sen ses önemli değil diyorsun ama olmazsa olmazı bu işin o ses. Yani sadece görünüş itibariyle cruiser a benzeyen bir makine o, sürüş karakteri pek benzemiyor olabilir. Dedigim gibi arada bir alet o. Cruiser in negatif yönü olan boyut hantalligini yaşayıp, pozitif yönleri olan görüntü ses ve cruiser a biniyorum hissini yasayamayabilirsin o makine ile. Ona gelene kadar vn 900 custom çok daha iyi bir seçenek. 900 luk aleti de başına gecirmezsin merak etme.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------
Bir de şimdi iki makinenin torkuna baktım. Vn 900 3500 devirde 82 nm, vulcan s 6500 devirde 68 nm veriyor. Vulcan s kesinlikle bir cruiser gibi kullanılamaz. Devamlı yüksek devir çevirecek bu alet.
-
Fikirleriniz ve paylaştığınız degerli bilgiler için teşekkür ederim, şimdilik kendimi gv 250 ile geliştirmeye devam ediyorum ama gunun birinde mutlaka daha büyük bir makina alacağım bu fikirler de o zamana kadar son kararimi vermemde cok faydali oldu, hepinizin tekeri düz bassın!
-
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2006-yamaha-dragstar-650-classic-26700-km-acil-234362497/detay/
Eğer hala almadıysan bir bak derim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)