Güzel ve yeni bir motosiklet olmasına rağmen galiba fazla herkeste olmayan bir motor. Kullanan, bilenler var mı?
Fazla öneriliyor ama fazla kullanan yok galiba. Yapısı, yakıt tüketimi, sağlamlığı konusunda neler söylersiniz?
Güzel ve yeni bir motosiklet olmasına rağmen galiba fazla herkeste olmayan bir motor. Kullanan, bilenler var mı?
Fazla öneriliyor ama fazla kullanan yok galiba. Yapısı, yakıt tüketimi, sağlamlığı konusunda neler söylersiniz?
sitede kullanıcıları var başlığını okursanız daha iyi olur
Forumda Cruiser kullanan çok yok zaten. En çok commuter ve ss kullanıcıları var. Cruiserda da shadow ve dragstar favoridir.. düşük cc yeni başlayanlar için ise hyosung-regal-rks-kuba-keeway-lifan-..vb başlıkları var, onlarda arada sırada yazarlar.. malum genele oranla sayı azdır.. Mesela Cross motor başlıklarıda bu şekilde..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
lifan lf250b keeway'in v motoru gibi bütün dünyada satılan bir model, üzerindeki v motor kodu itibarıyla yamaha virago dahil pek çok motorda var, ybr 125 kopyaları nasılsa bunlarda öyle ... mesela herkes salcano wolf'tan memnun, neden? üzerinde ybr muadili motor var, yanlışsam düzeltin
Yok mu başka bilen kullanan? Almayı düşünüyorum bu motoru lütfen eksileri varsa söyleyin.
Aynı teknolojideki motor bloğunun, farklı markalar ile satıyorlar. ülkemizdede 0 v olarak satılan 250cc kuba-rks,gv-lifan
Onun dışında lifanın karbüratörlü olduğunu karbüratörün daha sorunsuz olduğunu biliyorum,rks enjeksiyonlu,gv250 de enjeksiyonlu olarak üretiliyor..
lifanda bulunan tel jant genelde beğenilmez dubleks,şamralsiz lastik kullanılmıyor,akord ayarı bozuluyor diye. (bunlar benım umrumda değil ben tel jant hayranıyım)
Sıfır alacaksan bence RKS Cruiser 250 veya Blackster 250 al. Onlar enjeksiyonlu...
Enjeksiyon ;
Daha az yakar,
teknolojik bakımdan daha iyi,
ekstra olarak benzin pompası ve onu kontrol edecek beyin-sensörler vardır, bunlar ağrıza durumunda karbüratörlüye göre avantajsızdır ( Ben chopperın ağrızasını kendim yapabilme ihtimalini seviyorum )
karbüratör;
fazla yakar.
enjeksiyon gibi sensör ağzası-hata yapmaz,
tamiri kolay.
Karbüratörlüdede beyin var tabiki ama daha az işlem yapıyor marş için, vites olsun ayaklık switch i olsun onları kontrol etmek için
Blackster henüz piyasaya düşmedi bende o konuda beklemedeyim, cruserin daha hata bazından düzenlenmiş hali oldugunu söylüyorlar(cruser250 kullanıcıları) hemde tarzıma daha yakın...
Bide bu aralar tek silindir kuba süperlight200'lerede bakınıyorum sizde bir inceleyin
Lifana tel jantları için hastayım,
yoksa bende dragstarmı alsam çok kararsızım çok
Herkes Cruisersa illa dragstar yada shadow diyor ama ben her iki motosikletide gördüm.. maşallahları var. tamam kaliteliler ama çok iriler.. sadece uzun yol yapmak içinse yada bulunduğunuz yerde trafik yok ise alınabilir.. Ama ben Ankara'da şehir içinde işe gidip gelirkende kullanmayı düşündüğüm için uzak durmayı tercih ediyorum.
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Motoru sadece yazları ve riski düşük,kapalıhavalarda kullanıyorum.. kullanım amacım hafta sonları 60kmgidiş-60kmgeliş(yazlığa).. günlük iş olarakta günlük 10kmgidiş 10km geliş yolum var ve işe giderken 1 trafik ışığı geçiyorum. sence ne önerirsin? bazende 0gv250 yoksa dragstar-shadow mu ilimde 2 adet var dragstar 12.500 istiyor shadow 13 sahibinden fiyatı :/
benim bütçeme max gv250 uyar.. bunun yanında, tamam dragstar ve shadow daha kaliteli kim istemez sahip olmayı fakat bu fiyata bulacağın motosikletlerin modelleri biraz eski olur(gerçi bu motorları pek öyle apaçiler kullanmaz ömürleri uzundur).. yine de sıfır her zaman tercih sebebi benim için.. benim işe gidiş gelişimde de fazla ışık yok, 13 km, fakat trafik yoğun.. Çok ağır motosikletle uğraşamam.. sonuç olarak senin bütçen, senin zevkin.. motoru almakla bitmiyor.. bakımı/arızası durumunda ekstra giderleride alırken düşünmek lazım.
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
yorgun japonlar benıde korkutuyor şanssızım zaten kesin bende patlar :D
bitane superlıght200 var 4250tl ona mı baksam, hem bütün paramı bitirmemiş olurum bu seferde yazlığa giderken süratı yetmezde diyede düşünüyorum..
En yüksek cc apache 150cc ve 200 ramzey crosum olmuştu
Süperlightı da incelemiştim ama 200 cc 13 hp biraz yetersiz geldi.. zaten şu ana kullandığım motor 10 hp stabil hız 85-90... buda olsun 100 km... yetmez bana.. Benim boy 1.82 kilo 87, biraz da altımda küçük kaldı.. hatırladığım kadarı ile de vitesle ilgili bikaç kişi sıkıntı yaşamıştı..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Hala bi kullanan bilen yok mudur bu motoru konuda açtım fakat yazan olmadığı için kullanan birinden kaynadı gitti, eğer kulanan veya bu model hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? Motorun görünüşü mükemmel benim için fakat nasıldır nedir , 0 alırsam 2-3 sene mutlu binebilir miyim ne kadar masraf çıkarabilir öğrenci halimle bu motora bakabilir miyim illalah ettirir mi?
Oldukça az bilinse de kaliteli bir Japon replikasıdır. Tavsiye ederim, malzeme ve kaynak işçiliği çok başarılı olmamakla beraber; motor bloğunda herhangi bir sıkıntı yoktur. Muadillerinden kalıp olarak biraz daha ince olması, daha düşük beygir gücü üretiyor olması ve kötü lastiklerle geliyor olması eksidir.
Forumdaki ilgili başlığı inceleyiniz. Hakkında epey konuşuldu: http://www.motosiklet.net/forum/moto...t&daysprune=-1
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
o konuyu okudum fakat inanamadım hayallerdeki motor anlatılmış gibi geldi bana birde satış mevzusu girmiş araya niyeyse diğer herkes gibi bende inanamadım günahını almayayım abinin ama, konuların hepsini okudum fakat birazı eski yeni olanlardanda pek içimi rahatlatıcak birşey olmayınca hortlatayım dedim konuyu, lf250 gibi 0 alabileceğim V motorlu hangi muadilleri var kuba, regal, keeway hep paralel ikiz diye biliyorum tabi eski modellerinde var keewayin mesala ama 0 almak istesem lifan yer,ne ne önerirsiniz?
Paralel ikiz değil o motorlar. Tek silindir. Bana kalırsa hibirini almayın. V motor alacaksanız ki bundan da bu forumda yaklaşık 823748237 kez bahsedildi ama yine de yazalım almanız gereken motosiklet Hyosung GV250. Tek silindire razıysanız adresiniz Daelim Daystar. Derli toplu Çinlilerden de çift silindir için RKS ve Lifan'a bakabilirsiniz. Yeni başlayanlar veya ilk defa cruiser kullanacaklar için de Kuba SL200'den daha iyi bir alternatif yok gibi.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
2. el dealim lar çok ucuza satılabiliyor aklınızda olsun , hemde az kilometreli. Ben lifan'ın 200 lük krosunu kullanmıştım 5000 km kadar , memnundum,bence o fiyata alınabilecek motor , o tecrübe ile lifan kötü bir marka değil diyebilirim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)