Çok güzel olmuş, kazasız belasız inşallah...
Çok güzel olmuş, kazasız belasız inşallah...
chopper cruiser ilk önce göze hitap eden motor tipidir. arka lastik tabanını 300 yaparsan daha güzel görünür.
Eyvallah ustad valla ilk yorumda da dedigim gibi sonucta bindigimiz makinelerin varolus sebebi belli. Yapmamak ayip..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
300 lastik? Daha fantazisi yok heralde. 240 bile fazla kalin. Makine saftli, mudehale etmesi zor. Kit getirtmek lazim, pahaliya mal oluyor. 200 e kadar takilabiliyor, niyetim arka lastik degisecegi zaman 200 e gecmek ama yanak genisligi dar bi lastik bulmali yoksa problem yaratiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:16 ----------
Sercan bence yapmalisin satma kaygisiysa derdin, standart bi motorda satma ihtimalin piyasada motor sayisinda 1 ken ozel ozenli bi tasarimla bunu artiracaksin, motorun prim yapacak, cabasi asik olacagin makineyi kendin yaratacaksin, satma fikrin zaten yokmus.. Sana ekstradan tavsiyem arka plakaligi iptal et, krom aparati cikar macun cektirip boyat. Plakaligi yana al. Bir de arkayi alcaltmak icin kit vsr suspansiyonu arkaya kaydiriyor. Kolay takilip cikarilabilir bir aparat, yanlis hatirlamiyorsam sende duz egzozlar vardi. Benim egzozlar malesef asagi bakiyor orijinal haliyle bile bazen virajda surtuyorum. Yaparken motoru gerektiginde eski haline dondurulebilir tutmaya ozen gosterdim. Oyle biseyi isteyecegimi hic sanmiyorum ya... ) bir takim sis fariyla bir caylak da koydun mu allah diyorum )
Çok yakışıklı makine, kazasız belasız sürüşler dilerim.
Tek kelime ile adamsın !
Custom yaparken bobber olması gerçekten en mantıklı ve zevkli seçenek ayrıca arka sinyal farlarına ve yerleştirilen yere hayran kaldım. Baştan aşağı bir baş yapıt olmuş. Türkiyede gördüğüm en güzel customlardan biri diyebilirim ellerine sağlık. İnşallah bizede nasip olur shadow sahibi olmak.
Ayrıca MotorKafa arkadaşım istanbul içi illaki vardır. Sons of anarchy dizisinde John teller klübün kurucusunun motorsikletide tam senin istediğin gibiydi.
resimlerde görülen düz boru şeklinde yapılan egzozlar muayeneden geçiyormu?
geçiyor ise nasıl ne şartla geçiyor? bilgisi olan arkadaşların yardımcı olmasını rica ederim.
chopper cruiser ayrımını bilen birisini buldum chopper'a kurallar koymakta bir tek bizlerde vardır herhalde. Ellerinize sağlık özellikle boyası çok hoşuma gitti, boyayan kişi sanat yapmış.
Gidona bayıldım yahu !
Herkese yorumlari icin tesekkurler. Yogunluktan bakamadim foruma.
Chopper alt kulturunun olusumu zaten butun kurallari cignemek, var olani bastan yaratmak uzerine. Buna kurallar getirmek, bu kulturu benimseyenlerin celiskiye dusmesinden baska birsey degil. Sahip oldugu makineyi kendi karakteriyle ozdeslesecek hale getirmek icin girisiyorsa, yapacagi sey tamamen kendi hayalgucu ve zevkiyle kurallandirilmali...
Egzozlarla istanbulda bir muayene istasyonundan gecmeyi denemedim bile. Kiziltoprak istasyonunda CE sertifikali egzozlari dahi gecirmiyorlarmis. Kendime kalsin, bir akranimin teknisyenlik yaptigi istasyonu kullaniyorum ama metropolden uzak istasyonlarda en son baktiklari sey egzozlar. Tatli dil yilani deliginden cikarir misali elemanin suyuna gidince kapilar aciliyor. Bir kac kisiden duyduguma gore tuzla istasyonunda da pek sikinti yasanmiyormus.
on numara olmuş eline sağlık arka sinyal stop'on marka modeli nedir nereden aldın acaba?
On arka lastik ebatlariniz nedir acaba?
Tesekkur ederim @xmail16 Arka stop sinyal ozel yapim hocam kendi dizaynim lastik ebatlari orijinal degistirilmedi @polo34
yani kaç oluyor ebatlar?
benimki 250 cc, önler 110/90/16, arka 120 90 16...ben önleri 120 80 16, arkaları ise 130 80 16 olarak değişmek istiyorum ...
sorum ön teker kalınlaşınca kolay döner mi? takacağım lastik ön olarak da takılmaya desen olarak uygunmuş, ayrıca lastik kalınlığının artması, kalitesinin de iyileşmesi motorun yolda gezinmesini engeller mi? ön cam mı benim motoru bozuyor tespit edemedim, rüzgarda 80 den fazla yapamıyorum, konforsuz kelle koltukta sürmek bana göre değil ...
Valla ezberimde degil ebatlar. Yalniz ruzgarda jantin kapali jant ise ruzgari hissedersin, savurabilie. tel jant yolun puruzlerini abzorbe eder. İnce lastik bir nebze daha yolu hissettirir, puruzleri hissettirir, manevrasi nispeten daha rahattir. Ama incelik kalinlik ruzgarin etkisini degistirmez, ince lastik aerodinamik olarak daha avantajli dahi olabilir (cok yuksek hizlara cikmadigimizdan farkini hissedecegimizi dahi sanmiyorum)
Harika olmuş. O boruların sesini de duymak isteriz Tek eksiği devasa bir arka lastik.
Eyvallah @yusufozugenc motoru temizleyip bir video yaparim artik en kisa zamanda valla shaftli makine malum arka lastigi genisletecek babayigit bulmak biraz zor tr de. Bir de hergun kullaniyorum motoru istanbulda, manevralardan vazgecemem sanirim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)