250cc chopper kralı Hyosung mu?
Reklamlar
-
capozzz adlı üyeden alıntı
Ama kalkıp regal ile cruiser surusu alırsın hyosung ile bu surusu almazsin diyorsunuz. Biz de diyoruz ki 250 cc nin hiçbir markasında cruiser sürüş özelliği alamazsin. Kardeşim türkçe konuşuyoruz.
Güzel arkadaşım, türkçe konuşuyorsun ama türkçe anlamıyorsun anlaşılan, yukarıda söylediğimizi iddia ettiğin "regal ile cruiser sürüş keyfi alınır gv 250 ile alınmaz" cümlesini kimse kurmadı daha burada. bak ne demişiz, hemi de türkçe demişiz
Zato adlı üyeden alıntı
Regale gelirsek parca kalitesi bakımından hyo'dan bir gomlek daha kötü fakat ucuz, karburatorlu ve cruiser ruhuna cok daha yakın bir tasarımı ve sürüş tarzı var. Kisisellestirmeye cok daha uygun.
yani regal ve gv250 arasında bir karşılaştırma yapıp iki motosikletten birisinin senin o 250 cc ile ulaşılması imkansız olan cruiser sürüş hissine"daha yakın" olduğunu söylüyoruz.
bütün vurgulama araçlarını kullandım inşallah bu akıcı türkçemle anlatmayı başarmışımdır.
Reklamlar
-
Motorsikletin özgür bir ruh ile özdeşleştiğini düşünüyordum. Ama tutuculuk yapmak ve hatta bu tutuculukları başkalarına dikte ettirmeye çalışmak bu özgür ruha ters bence. 2007 den 2015 yılına kadar Hyosung GV250 kullandım.Hem keyif aldım hem de Cruiser sürüş özellikleri aldım. Bazı satıcıların kullandığı klişe kelimelerle sınırlı olmak zorunda değiliz his olarak. Gerçekten kendi doğrularını herkese mutlak doğru gibi aktarıyorlar. Bu ise sadece sınırlamaları beraberinde getiriyor.Dogmatik ve subjektif sınırlamalar. Bu ise motorsikletten ne beklediğimizi ve ne alabileceğimizi gözden kaçırmamıza sebep oluyor.
Başlığı açan arkadaşımıza cevaben : Sevgili arkadaş, her ne motor alacaksan sana kazasız ve keyifli sürüşler dilerim. Elbette bir çok 250 cc motorsikleti denemiş ve GV250 yi sekiz yıl boyunca kullanmış biri olarak kesinlikle tavsiye ederim. Performansı da konforu da bu hacimdeki bir motor için olabilecek en üst düzeyde.Ama bu, başka motorsikletler kötüdür demek değil.
-
2 yıl Regal Raptor DD-250 E9-B Kullandım, 2 yıldır da Hyosung GV 250 Aquilla kullanıyorum. Bir kaç konuda hafif karşılaştırma cevapları yazdım. Burada da kısa bir karşılaştırma yazayım. Tasarım dan başlarsam, tasarım kesinlikle göreceli bir kavram; bence regalin tasarımları oldukça iyi. Bence görüntü olarak daha güzel. Özellikle Bobber modelini çok beğendim. Regal 235 cc 17 Bg, Hyosung 249cc 25,5 bg. Hyosung ciddi bir güç farkı ve tork ile geliyor. Bambaşka bir motora biniyorsunuz. Regalin sıralı çift silindir bloğu daha titreşimli, her devirde neredeyse titreşim var ama yüksek devire çıkmadıkça çok tırmalamıyor. Hyosunda 6500 devire kadar titreşim yok 100-105 km lerde titreşimsiz bir şekilde uzun süre gezilebilir. 6500 den sonra artar ki bu motor devir kesiciye 11000 devirde giriyor dolayısıyla çok devir çeviren aslında SS olan GT250R üzerindeki motor bloğu var. Görüntü olarak Klasik cruiser sınıfına yakın olsada, motor ve performans olarak daha çok sport cruiser sınıfına daha yakın. Zira abisi GV650 de bir sport cruiser dır. Gerçi ST7 daha çok abisi sayılır ama ülkemizde pek bulunamadığından karşılaştıramıyoruz. Malzeme kalitesi olarak RR diğer çinlilerden iyi gibi dursada pek fazla bir fark yok. Bol bol paslanır her yerini wd-40 lamak lazım. Hyosung'un parçaları ciddi anlamda RRdan daha iyi bir gömlek demek biraz hafif kalmış. Hyosung ile Daelimin malzeme kalitesi aynı gibi. Hyosunda bazı vidalar birde ayna kolları pas tutar. Parça fiyatları olarak RR ile hyosung çok yakın. Ama RR'ın avantajı motor ve şanzıman parçalarının pek çoğu çinlilerle aynı. RR diye alırsanız çok verirsiniz. Lastikler RR berbat, Hyosung soğukta ve ıslakta berbat. RR ın bazı modelleri 350 cc olarak alabiliyorsunuz ama tabi vergi diliminden fiyat artıyor. RR daha kolay oynanabilen şekil değiştirebilen bir makina ama zaten sri üretim olmasa bazı modelleri chopper olarak kabul görebilir. Hyosungda oynama biraz daha meşakkatli. Ama güzel şeyler çıkaranlar da var. Hyosunda çok fazla elektronik donanım var RR a göre. Dijital-Analog hibrit göstergeler , elektronik kontrol, pek çok sensörle kontrol edilen elektronik ateşleme vs. Ama elektronik parçalar pahalı. RR daha düz elektroniği pek yok dolayısıyla arızaların çözümü basit. Peki ben hangisini tercih ederim : kesinlikle hyosung , sanki yakın hacimde bir motor değilde 250 den 500 e geçmişim gibi oldu hyosung a geçince. Dengesi çok iyi virajları regalden çok daha iyi birde Fena uzar. Kadranda denemek için bir kez bastığımda 150km hız gördüm ama rüzgardan yediğim dayağın haddi hesabı yok. Birde %8-%10 gibi bir yanılma payı olsa 135-140 gibi gerçek hıza tekabül eder. Bence çok bile. Bu arada otobanda sıklıkla kullanıyorum. Güç dolayısıyla hiç bir sıkıntı ile karşılaşmıyorum. Cruiser sürme hissiyatına gelince , oturma pozisyonu sele yüksekliği gidon mesafesi zaten tam bir cruiser. Seside orjinal oynanmamış egzoslarla benim için yeterli. 17-18 binden sonra zaten ses daha toklaşıyor(ben 25bindeyim şu anda). Baştaki gibi fıtı-fıtı diye çalışmıyor. RR da ilk sahibi egzosları açtırmıştı, bende öyle kullandım zira 2008 yılında bir çift orjinal egsoza 500 tl fiyat çekmişlerdi. Beynimi resmen ütülüyordu, 80-90 km hızlarda tamamen zırıltıya dönüşüyor. 250 cc makinada ne kadar uğraşırsan uğraş özel yapım çok iyi akustiğe sahip egsoz yaptırmadıktan sora düzgün ses alamıyorsun. Oda bu sınıf bir makinaya değmeyecek kadar pahalı oluyor. Rölantide ses alınıyor ama gazlayınca olmuyor. Şu ana kadar 25küsürbindeki makinamda ne sorun yaşadım; Buji pipoları çatladı NGK-SD05F R ile değiştirdim(50 tl), FI ışığı yanıyordu, onun sebebide debriyaj müşürü iptaliymiş, debriyaj müşürünü değiştirince sorun halloldu(çıkma taktık beleş),Akü bitti Bosh Jel akü taktım (225 tl). Çok şükür başka bir sorunum olmadı. 17-18 binde zinciri değiştirdim(DID x-ring 520x116 220 tl), 5-6 binde buji, 3 binde yağ değiştiriyorum. Daha balatalar hiç değişmedi onları değiştireceğim. Regalde 3.vites dişlisi kırılmıştı ozamanın parasıyla(2008) 200 tl bayılmıştım ama başka bir ciddi problem olmamıştı. Yakıtları birbirine yakın sanırım RR da ölçmemiştim ama benim o zamanki dizel megane2 ile çok yakın yakıyordu. Hyosung da normal kullanımda 3,2-3,5 litre arası benzin yakıyor. Gerçi hyosungu biraz daha hızlı kullanıyorum ama ortalamada 3,5 lt yi pek geçmiyor.
-
bu muhabbetlere girersek 250 lik racing super sportta olmaz 250 lik cruiserda olmaz 250cc lik maxi scooterda olmaz 250cc lik touring makinede olmaz.. o zaman bu fabrikalar niye 250 cc lik makineler üretiyor bu segmentlerde sadece commuter naked tarzı motorlar üretirlerdi.. ve neden en çok sattıkları segment bu segment..
cruiser diyoruz 250cc lik olmaz olmaz ise dragstarında marauderinde intruderında viragonunda rebelinde 250 likleri var ki bu modeller dünyadaki chopper cruiser kültürünün en kült en meşhur modelleri.. hadi çinli koreli bilmeden yada ticari unsurlardan üretiyor honda kawasaki suzuki yamaha gibi firmalardamı bilemden üretmiş yada hala üretmekde..
kısaca bunu böyle belirtemeyiz yok o hacimden şu olmaz bu hacimden bu olmaz.. bazısı chopper ister tork mork sürat olmasın rüzgar yüzüme vursun gazı açdığımda chopper oturma pozisyonunda yol alıyım diye bilir..
250cc olayına gelince ben çok destekliyorum 250cc motorları bunun maddiyatlada bence hiç bir ilgisi yok.. eğer mevzu hacimse eski bir ton yüksek hacim japon chopperları yada cruiserları hangisiyle adlandırıyorsanız 7-8 binlere bile bulmak mümkün..
250c.c motor türkiye koşullarında bana göre yeterlidir ihtiyaçlar etrafında ve mantık olarak.. hobisel kısmı katmıyorum.. çok büyük bir toprak yapımız yok edirneden hakkariye 2050 km altı üstü..yani ülkenin bir ucundan diğerine 1 günde bilemedin çok mola versen 2 günde gidersin.. bir kıta ülkesi değiliz amerika gibiki yüksek hacime çokda ihtiyaç duyalım.. ülkenin bir ucundan diğerine gitmek haftalar alsın hata mevsim ve gün farkı olsun..
250 c.c motor bana göre her açıdan ilaçdır.. trafik sigorlatı uçmuş gitmiş,benzin olmuş 5.5 tl motor sürücemde araba gibide yakıcaksa 8-9 litre oda hobiye kişisel tercihlere girer mantığa girmez.. Türkiye standartlarında paran olsun olmasın mantık 250.c.c de ağırlık yapar..
birde girmiyim diyorum teknik konulara ama cruiserın karbüratörlü olması gerekliliğini ilk defa duyuyorum hd lerin yeni nesillerinin benim bildiğim hepsi enjeksiyonlu bu bir teknoloji yani adam enjeksiyonu motorun karbüratörlüye oranla avantajı çokken yakıt ekonomisinden tutda performansa kadar onları en çok ilgilendiren egzos hava salınım değerlerine kadar etkisi varken niye karbiratör kullansınlar...bazı retro nitage modellerde eskiye ibr saygı duruşu mahiyetinde üretiliyor olabilir ama benim bildiğim yeni nesil japonlarda dahil cuiriser chopperların çoğu enjeksiyonlu..
Regalci arkadaşımada şunu diyim.. regal piyasada oynamaya en çok veren marka zaten spider bobber modelleri olsun hazır custom üretimleride var.. ama tekrar ediyim sadece görüntüsü şekli güzel diye yada çok güzel projeler yapılabiliniyor diye mühendisliği kötü bir motor alınmaz.. ben biliyorum bir sürü daytona modeli motor yapıldı şanzıman zaten kronik bir sorun regalde.. vibrasyondan ötürü gevşeyen vidalar cabası.. üstündeki lastikler muşamba bildiğin o lastikleri alır almaz değiştirmek lazım aküsü dandirik bende dd vardı kaç defa aküden su akıttı değiştirmişdim aküyü.. kısaca tamam görüntüsel olarak cafe önünde yakışıklı duruyor ama sorunları olan bir motor..
gv ile daelime dönersek pazarda daha kaliteli ve iyi bir model olmadığı için bu modeller 250cc de öncelikli.. japonda yok yada yollamıyorlar.. çinin eski lifan v2 leri iyiydi hatta çok iyiydi zaten viragonun 250liğini adamlar üretmişdi borelli adıyla falanda geldi piyasaya.. bir ara zealsun güzel 250 lik v2 motor tasarımlı bir motoru vardı yakışıklı duruyordu sonra oda kayboldu gitti.. kısaca şu anda piyasada alınacabilicek iki model var biri gv biri daelim .. gv nin her tür parçasını interneti biraz kullanmayı biliyorsanız çok rahat getirtisiniz hysoungsource dan.. daelim zaten güncel bir kasa hala üretilmekde onda bir sıkıntı çıkmaz parçada..
-
logaritma adlı üyeden alıntı
cruiser diyoruz 250cc lik olmaz olmaz ise dragstarında marauderinde intruderında viragonunda rebelinde 250 likleri var ki bu modeller dünyadaki chopper cruiser kültürünün en kült en meşhur modelleri.. hadi çinli koreli bilmeden yada ticari unsurlardan üretiyor honda kawasaki suzuki yamaha gibi firmalardamı bilemden üretmiş yada hala üretmekde..
kısaca bunu böyle belirtemeyiz yok o hacimden şu olmaz bu hacimden bu olmaz.. bazısı chopper ister tork mork sürat olmasın rüzgar yüzüme vursun gazı açdığımda chopper oturma pozisyonunda yol alıyım diye bilir..
Siz hiç 250 cc'lik TIR gördünüz mü ? Ya da durun otomobile indirgeyeyim; 1.6 lt hacminde TIR gördünüz mü ?
Otomobil commuter (temel ulaşım aracı) dır. TIR, ağır yükleri her koşulda taşıyabilmek için yüksek motor hacmine ve inanılmaz yüksek tork kuvveti ve çekiş gücüne sahip olmaktadır. Eğer bir TIR 'ın hacmini düşürürsek temel kullanım amacını yitirip bir commuter'a dönüşür.
Cruiser dediğin motosikletler de her koşulda çekiş gücü sağlayabilmek için yüksek hacimde ve yüksek tork kuvvetinde olmak zorundalardır. Bu bir tarz meselesidir. Bu amaçla uzun yol kullanımı için üretilmişlerdir. Yükleme kapasiteleri, daha doğrusu taşıyabilecekleri azami ağırlık da yüksektir. Kısaca motosiklet dünyasının TIR'larıdırlar. Siz bu hacmi ve torku düşürürseniz görsel olarak cruiser olsalar bile aslında commuter'lardır. Diğer bir deyişle kült dediğiniz motorlar (ki kült değillerdir, başka modellerle karıştırıyorsunuz) bir satış politikasıdır. Şehir içinde cruiser sürüş pozisyonu ve görselliğine sahip commuter'lardır.
Aynı şey yarış motorları için de geçerlidir. Oradaki ana unsur devir ve beygir gücüdür.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
tabii benzetmeler arta bilir ama o iş pek öyle arabayla uçakla benzetilmez bence.. neticede 125c lik motorla dünya turu atanlar bile var.. motorun düşük hacimi yüksek hacimi olmaz. motor bir tır araba ayrımı yapabilicek bir kıstas farkı yok.. 100cc lik motorun üstündede rüzgarı yiyorsun aynı riske tabisin aynı yolda gidiyorsun 1000cc lik motordada aynısı.. tır kamyon araba bunlarla torku vurgulamak istesenide pek aynı olmuyor. neyse bakış açısı ..
önce ibr keyifle motor zevkini tadalımda segment farklarına sıra sonra gelir.
-
Bu konuda Daelim Daystara da bak derim. Kendisi Cruiser bedeninde Cadde Motosikleti ruhunu taşıyan ivmelenmesi başarılı şans verilmeye değer bir motor.Kolay gelsin..
-
büyük cc chopperdan korkmayın ama vergi ekonomi falan derseniz o tartışılır daelimde olabilir, yalnız v2 silindir diye o harley sesini beklemeyin egzozu tamamen sökerseniz yaklaşır
-
Evettt konuyu da iyi ki hortlatmışım, bakın ne kadar şey öğrendik..
Öncelikle burada bu konuda tekrar ve tekrar yazan en acemisinden en ustasına tüm üstadlara selam olsun, düşüncelerinize, bilginize sağlık.
Aslında hortlamadan sonraki yazılarınızı tek tek okurken hepinizde ayrı ayrı bulduğum değerli bilgilerden alıntı yapacaktım fakat farkettim ki o kadar çok bilgi verilmiş, hepside emin olun benim gibi acemiler için o kadar değerli ki, kıyamadım yazıdan kısmaya, genel teşekkür etmek istedim hepinize..
Peki ben ne kadar acemiyim derseniz; Geçen yıl A sınıfı ehliyet aldım yamaha mt-07 kullandırdılar sınavda. Güzel de ne kelime inanılmaz bir şey..
Ama o an anladım motor işinde küçükten başlamak şart. Katılmayabilirsiniz, kabul, benim için diyelim. Zira tam da capozzz'un söylediği gibi yaş nerdeyse olmuş 35. Hep istemişim motor almayı, ama işte aileden izindi, ekonomik önceliklerdi, işti güçtü, vazgeçişlerdi filan derken Aslında onla yaşamışız filan.
Neyse sonra hiç motor kullandım mı? Arkadaşın regal raptoru ile onun ısrarı sonucu bir tur attım. Onda ehliyet yoktu ama motor vardı, ben de ehliyet vardı motor yoktu.. Garip bir hayat şakası Sonra, onu zorla benim ders aldığım hocaya götürüp ehliyet aldırdım filan, öğrensin dimi.. Sonuçta ehliyet aldığım tarihten beri (mayıs 2016) chopper/cruiser alacağım hevesi ile döndüm dolaştım. Tabi motora-ekipmana ayıracak para da yok. Ekonomik olsun gözüyle ararken dediler kışın al.. fiyatlar düşer.. Amaçları iyi de olsa keşke dinlemeseydim.. O dönemden beri fiyatları takip ediyorum çokça arttılar. Hiç unutmam Kuba sl 200'ler bile 6000 civarıydı şu ara 9000 gördüm.
Neyse uzatmayayım, daelim daystar, regal dd 250E-6C, hyosung gv250 derken baktım ki işin içinden çıkamıyoruz. Dediğim gibi hepiniz haklısınız. Evet regal çok feci customize edilebilir vs vs. evet hyosung çift silindir vs vs, daelim ön çift disk fren arka tek vs vs.. De galiba en önemli şeylerden biri o şehirde servis, usta, yada en önemlisi ikinci elini o şehirde bulabilmek. Arkadaş ne zormuş ya.
Tabi motorda yeni olunca, motor kullanan çok arkadaşınız da olmayınca kronikleri filan anca araştırıyorsunuz, binemiyor göremiyorsunuz. Regalin tipini çok seviyorum ki Zato'nun gönderdiği resimler on numara. ama Ankara'da bunları kime yaptırtabilirim yada ne kadara yaptırtırım bilmiyorum. Öte yandan bende tercihimi gv250 den yada daystardan yana kullanacağım gibi gözüküyor. Şu aralar motor bakıyorum sahibinden de bolca. Arasıra japonlara da bakıyorum kendimi tutamıyorum
Neyse bu motorların hangi km'si hangi modelinden sonrasına bakmalıyım sizce? Hangi sorunlarla karşılaşmam sözkonusu? Ikınci el motor almaya gitsem direk yiyeceğim kazığı da Birde Ankara'da bu motorları kimler kullanıyor bi yazsanıza
Hazzılhar hocam gv250'inde çok güzelmiş sattın mı onu sen
-
solamnic adlı üyeden alıntı
Hazzılhar hocam gv250'inde çok güzelmiş sattın mı onu sen
Satalı 2 yıla yakın oldu. Üzerindeki her şey el yapımı neredeyse. Bagger projesi için almıştım zaten. Şimdi M800 kullanıyorum. Kısmetse seneye Amerikan'a geri dönüş yapacağım.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Ah ya, satmasaydın talipmişim
-
Dostum choper sevmeyen biri olarak (SS'CİYİM) Regal raptorden acayip zevk aldığımı belirtmek isterim hakkında detaylı bir bilgim yok ama kulladığım sahibi 6 yıldır 1 kere tamirciye gitmediğini söyledi tabi bakımları zamanında yaplıyormuş. neyse uzun lafın kısası regal raptorede bak dostum tanınmamış bi model ama görünüşü olsun rengi olsun çok güzel temizini bulursan istersen evladiyelik kullanırsın tabi bakımlarını aksatmadan düzenli yaparak =)
EDİT : Yıl 2014ten hortlatılmış :D yeni fark ettim
-
RulingMoto adlı üyeden alıntı
Dostum choper sevmeyen biri olarak (SS'CİYİM) Regal raptorden acayip zevk aldığımı belirtmek isterim hakkında detaylı bir bilgim yok ama kulladığım sahibi 6 yıldır 1 kere tamirciye gitmediğini söyledi tabi bakımları zamanında yaplıyormuş. neyse uzun lafın kısası regal raptorede bak dostum tanınmamış bi model ama görünüşü olsun rengi olsun çok güzel temizini bulursan istersen evladiyelik kullanırsın tabi bakımlarını aksatmadan düzenli yaparak =)
EDİT : Yıl 2014ten hortlatılmış :D yeni fark ettim
Ama iyi hortlatmışım Regal için vidaları çok gevşiyor deniliyor. Bir kaç arkadaşın motorunu deneyeceğim bu ay ona göre artık bir yerden başlayacağım Sıfır almak mantıklı değil dimi?
-
solamnic adlı üyeden alıntı
Ah ya, satmasaydın talipmişim
Ara ara ilana çıkıyor. Yeni sahibi senede 1-2 defa satmaya çalışıyor. Daha büyük motor alacakmış. Bir göz gezdir istersen ilanlara.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
2. el alacaksanız dikkatli olun, regallerin şanzımanları inanılmaz problemlidir.
-
solamnic adlı üyeden alıntı
Ama iyi hortlatmışım
Regal için vidaları çok gevşiyor deniliyor. Bir kaç arkadaşın motorunu deneyeceğim bu ay ona göre artık bir yerden başlayacağım
Sıfır almak mantıklı değil dimi?
Sıfır almak mantıklı :D ama maddi durum sıkıntılı ise temiz bi 2.el bakmanı öneririm bide denemeden expertiz yaptırmadan sakın alma motor sonra pişman olursun
Motor ruhunu ele geçirdiyse, Asla bu duyguyu değiştiremezsin!
-
RulingMoto adlı üyeden alıntı
Sıfır almak mantıklı :D ama maddi durum sıkıntılı ise temiz bi 2.el bakmanı öneririm bide denemeden expertiz yaptırmadan sakın alma motor sonra pişman olursun
Hocam motora expertiz yapıyorlar mı? Ankara da nerde yaptırılır ki ? Ben bir iki arkadaşı alıp gitmeyi düşünüyordum motorun yanına. Başka şehirlerde bakmaktan vazgeçtim ama Ankarada iyi temiz motor bulmak şu ara zor gibi.
-
03 Haziran 2018, 03:44
#98
merhaba kıymetli dostlar
TÜM SORULARINIZIN CEVAPLARINI BU KANALDA CEVAPLAMAYA ÇALIŞTIK !!
V TWiN MOTOR Sorunları ve cözümleri
LİFAN LF BAŞTA OLMAK ÜZERE PİYASADAKİ TÜM CHOPPER - CRUİSERLARI TERCRÜBELER DAHİLİNDE İNCELEMEYE ÇALIŞıyoruz..
vizyon: GERÇEK BİLGİ/ GERÇEK TECRÜBELER/ VE GERCEK DOSTLUK
YOUTUBE KANALIN ADI: GÜMÜŞ KASKLI GEZGİN
YOUTUBE LİNKLERİ:
https://youtu.be/r05ULwtnHUc
https://youtu.be/bsyMmtCtbFA
https://youtu.be/5sya8OxC-ww
https://youtu.be/7y9A7x19EJw
https://youtu.be/8YE-H24aN3w
https://youtu.be/5SMOUldaCaY
vidyoların devamı gelecek yeni başladık tecrubelerimizi ..
TAKTİR SİZIN. SAYGI VE SEVGILER DOSTLAR
-
2019'da da hortlasın mı acaba
şu ana kadar yazılanların hepsini okudum. aslında kafamda olan tüm tereddütleri siz de ortaya dökmüşsünüz. regal raptorün görüntüsü çok hoş geliyor. ancak kronik sorunları duyunca geri durmak zorunda hissediyorum. sıfır aldığım bir motorda kronik arıza çıkıp bir sürü meşakkate katlanacaksam niye alayım diye düşünüyorum. gv 250 mi alsam daelim 250 mi alsam. Chopper almak istiyorum. en fazla 15000 tl vermek istiyorum. aldığım motoru da 3 yıl kullanacağım.
kafamda deli sorular bayağıdır da motorum yok. artık almak istiyorum. sizce bu fiyata alınacak en uygun chopper nedir?
-
08 Şubat 2019, 17:01
#100
şu anda hala gv250 ve daystarın üstüne yok.. gv250 tam cruiser v twin motor falan .. daystarda güzel makine tek silindir az yakar çok kaçar tarzı. tasarımıda gv den çok daha güzel..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)