Hysoung asla bir japon olamaz nedenmi çünkü içimde Race motoru var ve elektirik süpürgesi gibi ses çıkarır asla Cruiser ses yakalayamazsın ama 250cc suziki intruder ve yamaha dragstarda ise.o sesi yakalarsın
Hysoung asla bir japon olamaz nedenmi çünkü içimde Race motoru var ve elektirik süpürgesi gibi ses çıkarır asla Cruiser ses yakalayamazsın ama 250cc suziki intruder ve yamaha dragstarda ise.o sesi yakalarsın
Ömürlük bir cruiser almak istiyorsanız Yamaha Dragstar 250 tavsiye ederim.Gerek yakıt sarfiyatı,gerek konforu harika bir motosiklettir.
Bilenler bilir, 2007 yılında ikinci el 2800 km de KARBÜRATÖRLÜ GV250 aldım, sattığımda 80.000 km (seksenbin km)de idi, ara sıra sıkıntı çıkarsa da vn900,sporster 883, shadow 600, gibi motorlarla yol yaptım ve kimse de beni beklemek zorunda kalmamıştı. Bana göre karbüratörlüsü candır, alınır.
dragstarda iyi motordur ama burdaki konu şu an mevcut üretimde olan motorlar içinde deniyor.. dragstar 250 nin 2006 dan beri benim bildiğim ithalatı yok..
Arkadaşlar niyetim bir gv250 almak ama karburatorlu mü? enjeksiyonlu mu?
Ikisi arasındaki + ve - ler nelerdir?
Birde boyum 190 kilom 95 bu motorun üzerinde çok sırıtır mıyım?
Cevaplariniz için çok teşekkür ederim.
Yeni bir GV 250 kullanıcısı olarak cevap vermeye çalışayım;
Karburatörlü GV lerde 3. viteste zamanında bir gaz kesme probleminden bahsedilirdi, bu cdi ünitesi değişimiyle giderilir aslan gibi motor olurdu, enjeksyonlularla ilgili bir sıkıntı duymadım, hoş siz karbüratörlü de alsanız sorunu çözülmüş bir makine alırsınız büyük ihtimalle.
Bu motorun üzerinde sırıtmak kolay değil, kocaman alet, benim boyum 1,75 ve hiç bir sıkıntı yok, 190 olsaydım da olmazdı, kilo zaten hiç fark etmez, ama buradaki yorumlarla değil motorun üzerine bindikten sonra karar vermelisiniz bence.
Gelelim GV 250 nin diğer 250 lik chopper/cruiserlar arasındaki yerine, çoook araştırdım ve almaya karar verdim bu motoru bu yüzden beni fikrim kesinlikle 1 numara.
Çay var içersen...Ben var seversen...Yol var gidersen
Teşekkür ederim mac555.
Kesin kararımı verdim sanıyorum ve bu kesinlikle gv250 olacak
yeni teknoloji her zaman iyidir karbiratörün iyi yanı azda olsa enjeksiyonluya göre kirli yakıtı daha rahat abzörve eder birde bakımı temizliği çok pratiktir.. enjeksiyonlunun iyi yanı yeni teknolojidir en nihayetinde daha az yakıcaktır motor performansa artı etkiside illaki olucaktır.. ama bu 250cc de sürücüye ne kadar yansır onu bilemiyorum.. ben olsam enjeksiyonlu alırdım şahsen.
Ben olsam almam nedeni peynir ekmek gibi var 5bine kadar düşdü kötümü değil ama sen ne kadara ilerde satabilcen ayrıca km artıkca hysoung okadar güvenmez alıcı tamam korelidir iyidir hoşdur ama asla japon kalitesinde değildir. Suzuki İntruder 250 yamaha dragstar 250 binin aradaki farkı anlıcaksınız birde tel jant daha hoş bence ayrıca hyosung ben cruiser sesi prk alamıyorum.
2012 enjeksiyonlu Gv var eylul ayında sıfır aldım,su an 43bini devirmiş durumda,kendi hatamdan bir kez konjektor yaktım,bir kez egsozdaki oksijen sensörüm garantiden değişti,bir de pipo değiştirdim,on dişli 40binde değişti,arka dişli daha gider,sehir ici de ticari kullananlar gibi kullanıyorum,bariyer dibinden,aralardan cbf gibi geçiyor sıkıntı olmuyor.
Cok sağlam bir sanzimana sahip,keza debriyaj kısmı da öyle,aslında motorun ici komple cok sağlam diyebilirim rahatlıkla,80binde bir Gv motoru actık,kendi gözümle inceleme fırsatım oldu.yalniz yeni modellerde krom ve boya kalitesi bir dragstar gibi degil bence(camurla alakalı da olabilir)
Etli butlu ama biraz kısa bence,oturuş pozisyonu klozettekine benziyor dedik,basamakları 10cm ileri aldık cok farketti hem rahatlık hem de görünüş olarak,uzun yolda da ise yaradı dogrusu.
Motor gt ve gtr ile aynı,dolayısıyla kafanizdaki chopper-cruiser algısının dısında bir kullanımı var.devir 11binden sonra kesiciye giriyor yani seyir halinde kullandığımız 8bin gibi.
Egsoz sesi berbat,hem cc küçük hem de devir yuksek oldugundan.
Uzerinde oynama yapacaksanız karburatorlu model almak daha mantıklı olur.
hızlanması,gaz tepkimesi gayet yeterli ancak 7bin devirle gidiyorsanız.
Süper dengeli bir motor degil,alıştıktan sonra arabaların arasında yere basmadan dolasabilirsiniz,hem hafif hem de kısa ve turu gayet fazla bir motor.
Uzun yolda dik rampaları artçılı ve yüklü sekilde 120yle çıkar,tek yapılması gereken rampa fazla dikse vitesi 4e indirmek.
Motoru alacak olan varsa aklında olsun shadow gibi düşük devirde kullanamazsınız ama kesinlikle uzun ömürlü bir makinesi var.
Söyle bir ornek verebilirim;
Sile tarafına gidip virajlardan once fren olarak vites düşürerek kullanıp,egsozu yere sürtecek konumlarda kullanıp ani hızlanıp yavaşlamalarla sürdüğünüzde motorunuza hic bir sey olmaz,en fazla benim gibi zinciri erken bitirir,40binde on dişli değiştirirsiniz ya da egzantrik zincirleriniz çabuk deforme olur,ki benimkiler hala değişmemiş durumda.saniyorum bu şartlar Çinlilerle ayırt edici özellik olacaktır,zira gecen haftalarda bunu yapıp sanzimani dağıtmış daha 10binde bir regal gormuslugum var
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
hysoungun motorları zaten japon motorudur.. gv 650 deki motor suzukinin sv650 deki motorudur.. gv250 deki motor hysoung motorudur ama oda 650 den türetilmiş bir motordur yani özünde oda bir japondur..
Lifan'da çin'in ürettiği en iyi markalardan biridir her zamanda beğenirim modellerini onu belirtiyim.. ama japonların eski teknolojileri ve eski kasalarını makyajlayıp üretiyorlar buda bir gerçek.. gerçi oda iyi bir yandan neticede japon teknolojisi olduğu için eski teknolojide olsa sorunsuz motorlar oluyor lifanlar..
lifan250b deki motor 17 beygirlik eski nesil bir motordur.. 19 N.m/7000r/min tork var..
Gv de yeni nesil yazılım mı enjeksiyonlu bir motor 26 beygir güç 20,0 Nm / 7000r/min tork var..
Kaldıki 250 cc de japonlarında işçilik ve malzeme kalitesi üst hacimlerdeki modelleri gibi değil .. cbr250 konusuna girerseniz malzeme kalitesinden yakınan bir sürü kullanıcı görebilirsiniz..
hysoungda 2005 den beri yollarda ve daha malzeme kalitesinden yada kronik sorundan en ufak bir şikayet yok..
Bu arada hysoungum falan yok hiç almadımda tam aksine eski motorlarımın nerdeyse hepsi japondu ama sezarın hakkınıda sezara vermek gerek..
Fiyat performans olarak düşünülmesi lazım en iyi ürünü bulmak için.. hala üretilebilirliliği ve sirkülasyonu olmalı en son teknolojiyi desteklemeli servis ve parça ağı yaygın olmalı üstelik bunların hepsini çok uygun fiyata sunmalı.. bu denklem kurulursa ortaya her zaman en iyi ürün çıkar..
Xvs 250 dragstara en ufak bir laf etmem harika bir motor ama üretimi olmayan ithalatı olmayan piyasada bir avuç satılıkda olan 10 yaşındaki bir motorunda burda hakkında uzun uzun şeyler yazıcak değilim..
Lifan bunların arasında bile yer alamaz. Arkadaşla suzuki intruder 250vardı tam bir Classic atik güzel bir motorlu bence suzuki intruder yada yamaha dragstar öncelikli hyosung sonra gelir ayrıca hyosung Cruiser sesi alamıyorsun
hiç bir 250 cruiserde büyük cruiserlerin sesini almanız mümkün değildir. Cruiser motorlarda beygir gücünden çok tork onemlidir ve bu torkun üretildiği devir önemlidir o yüzden 1300 1700 1900 cc v twin motor kullanan bir çok cruiser 70 -80 bg civarıdır. Büyüc hacimli cruiserlarda max tork modele göre 2500 - 4000 devir civarında üretilir 250 cc lerde 6000 - 9000 devir de üretilir yani cruiser sesi isteniyorsa büyük hacimli ve v-twin motor olmalı. küçük cc de japon motorları ülkemize ithal edilmediğinden hyosung in iyi seçim olacaktır.
Çin'i hiç düşünme rks dir, regal dir falan.
5 yıl kanuni seyhan kullandım. 5-6 ay önce gv250 aldım. Kendimi çağ atlamış gibi hissediyorum. tamam ağırlık cc falan motoru büyüttük ama; Bu kadar mı kalite farkeder be. Biliyorum hyosung da çok iyi değildir bir japon değil ancak bir çin'liyi de ikiye katlar.
Regal hiç yolda bırakmadı falan diyorlar doğrudur. Motosiklete baktınmı bırakmaz seni. seyhanımla hiç yolda kalmadım, aylarca yatıp jikle ile tek marşta aldı motor. 22 bin km'ye geldi hala tık yok motorunda. AMA birader bu kadar mı vibrasyon olur, frenler bu kadar mı tutmaz. İşte bunları hep bir çin olmayan motosiklete geçince anladım.
Gv250'yi regal'le keeway'la kıyaslamaya gerek yok.
O sınıfta bir japon alamayacaksın yeni model. O yüzden sınıfında lider gösteriliyor. Kymco venox'da düşünebilirsiniz. Ancak onlar tabi biraz modelli oluyor.
GV den ses beklemeyeceksin, heleki enjeksiyon luysa.
Hızlanma kalite frenler hepsi seni tatmin edecektir.
hepsine katılıyorum ekstra olarak bence bir de hava soğutma şart. cruiser'dan benim anladığım büyük hacimli hava soğutmalı V-Twin motor bloğu, işin içine su soğutma ve radyatör girince işler çirkinleşiyor.
nasıl 125-250cc CBR, hyo 250 vb tipi benzese de aslında "spor" motosikletler değilse, bu tip küçük hacimli, su soğutmalı cruiser tipi aletler de aslında cruiser değil. standart commuterlardan çok da farklı görmemek lazım, tipini beğeniyorsanız alın geçin yoksa bu cruiser'dır demenin alemi yok. Gerçek cruiseların, ne sesi, ne torku ne verdiği tatlı titreşim bu aletlerde olmaz.
gv ler yağ soğutmalı su soğutmalı değil bildiğim kadarı ile o açıdan yağ soğutma benim fikrim küçük hacimde su soğutmaya göre daha verimlidir..
Arkadaşlar birde japon japon diyorsunuzda küçük hacimli japonların kaçına bindiniz.. ben koyu japoncu biri olrak söylüyorum japonlardaki üst hacimlerdeki kaliteyi küçük hacimlerde aramayın benim bütün motorlarım japonda yüksek hacimliydi ama küçük hacimde sürdüğüm için diyorum kimse bana gelipde küçük hacimli herhangi bir japonun koreliden çokda iyi olduğunu söylemesin..
burda japon iyidir diyenler yüksek ihtimal hep japon motorlarında yüksek hacimlere binmiş küçük hacimleride aynı kalitede sanan arkadaşlardır.. zaten küçük hacimde bütün japon ve hyolarında olduğu testleri oturup izleyin hepsi aynı sonuçları çıkartıyor.. öyle arada dağlar kadar amanda aman bir kalite farkı yok.. heleki hyo yu gidip şu çinlilerle kıyaslayan ciddi teknik anlamda motor bilgisi çok düşük arkadaşlar var..
Hyo suzuki ve pek çok firma ile zaten arge ortaklığı içinde dediğim gibi gv650 deki motor suzuki motorudur sv650 de aynı motodur.. hysoungun araştırma geliştirme merkezi 1986 dan beri japonya Hamamatsu'da.. kawasaki honda suzuki nin kalbinde.. o kadar basite alınıcak bir firma değil..
ne yazık ki motor süren gidon tutan herkes kendini motor gurusu sandığı için kirli bilgi çok.. forumda hysounga çin malı diyen bile gördüm ).. bilmiyorlarki hysoung kore hükümeti tarafınca çine tepki olarak 1978 yılında oluşturuldu.. suzuki ile ortaklık yapılıp kore piyasasına motor üretilmesi için kuruldu.. bilmek lazım sadece gaza basmakla değil birazda okumak lazım..
Lifan dragstar kopyasıdır evet bindim güzel motor yapmışlar herşeyiyle bire bir malzeme kaliteside ortalamaya yakın ancak bir dragstar gibi sataşmazsın malesef ama limanları hyosung aynı egzoz yaptır lifandan daha iyi ses alırsın hyosung çok iyi ama ses beklemeyin
Arkadaşlar hepinizin fikirlerini tek tek okudum ?
Kafayı yiycem bir bucuk aydır deli gibi araştırıyorum. tam bir karar varamadım
HYOSUNG gv 250 tipi mükemmel değil ama kalite ve sürüş keyfi hele hele 26 beygirlik bir tadi varki beni mıknatıs gibi çekiyor.. AMA AMA 12.000TL oha one fiyat o !!! ŞİDDETLE TEPKİ VERİYORUM ! '%= japonlarla aynı fiyat hatta kimisindende pahalı !!!
DEALİM 250 DAYSTAR (yurt dışına dafra horizon 250) olarak geçiyor Kore malı ciddi manada kaliteli , 25 beygirlik torklu enjeksiyanonlu sulu soğutmalı bir motor. tek düşündürücü yanı tek silindir ama balansörlü tabi. Cok hızlı bir motor ve yakından görün büyük ve cok yakısıklı ;ama tekerler biraz ince tabi,Amerika ,brezilya vb. ülkelerde ciddi alıcısı ve binicileri var. Türkiyedede ikinci eli az sıfırı cok tabi.. FİYAT: 9.600TL bana cok mantıklı geliyor
SİZİN FİKRİNİZ NEDİR ?
Ne düşünüyorsunuz ?
Yani
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)