Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

250cc chopper kralı Hyosung mu?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Arkadaslar maxi scooter ve chopper arasi kaldim
    Chopper olarak
    Hyosung gv 250 yi inceledim sesi vs cok hosuma gitti model 2013 garantisi devam etmekte ve fiyatı 8500TL.

    Ne dersiniz baska chopper önerisi varmı ve Hyosung bu kategorinin en iyisi mi gerçekten?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    kalitede japonlarla yarisir, ulkemizde mutlu mesut bir suru kullanicisi var, maddi olarak gucun yetiyorsa alabilirsin, daelim de iyidir, burada pek taninmasa da dunyada biliniyor, fiyat olarak tavanda hyo gelmeli, daelim 2. sirada olmali ama burada pahali, 3. rks yani keeway, 4. lifan cruiser...dunyada fiyat siralamasi boyle....rks'yi yeni aldim, cok arastirdim, ille de sifir olsun diye takintin yoksa hyo al...

  3. #3
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    egzoz u çok kötü gorunyo valla 2 tane egzoz varken iyi idi şimdiki modeller tek egzoz çıksı var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

    yani Tek boru bityo kötü gorunyo.
    Ve sesi eskiisne gore azalmis.
    MotorKafa bunu beğendi.

  4. #4
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    vidalarının dökülmeme, titrememe, 120 km/h üzeri hız, paslanmama garantisi var, almak için onlar bile yeter

    bak uğraşmaya hazırsan rks cruiser 250 de bakabilirsin, harley fatboy kopyası, eğer bir şey çıkarsa karışmam kefil olmam, ben de yeni aldım, bakıcaz, en güvendiğim nokta Japonlarla çoğu parçaları tutuyor deniyor, bozulursa parçaların iyileriyle değişirim diye düşünüyorum, görsel olarak dökülme yaşanır mı belli değil, olursa mat siyah yaparım nikelajları belki zaten keeway 2015 olarak cruiser 250 de mat siyah olarak dünyada satılmaya başladı, ben tipini sevdim, 6200 tl ye 60 km'de plakasız olanını buldum, dayanamadım ve aldım, satıcı normalde 7500 tl rakamla satmaya çalışıyordu, bayramda para lazımmış, indirdi rakamı, çok ani oldu

    ikinci motorum hyo rx 125sm yi de sahibinden de bir muhabbetle almıştım, o da plakasız 2000 km'deydi, satıcı yine zor bir zamanında bana telefon etmişti, enteresan bir rakama onu da almıştım, satıcıları beklemekte, tok gözlü olmak kupon motor alacaksan tutuyor, yani 2.eli zayıf olan motorları uygun rakamlara mal edebiliyorsun ....

  5. #5
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vidalarının dökülmeme, titrememe, 120 km/h üzeri hız, paslanmama garantisi var, almak için onlar bile yeter

    bak uğraşmaya hazırsan rks cruiser 250 de bakabilirsin, harley fatboy kopyası, eğer bir şey çıkarsa karışmam kefil olmam, ben de yeni aldım, bakıcaz, en güvendiğim nokta Japonlarla çoğu parçaları tutuyor deniyor, bozulursa parçaların iyileriyle değişirim diye düşünüyorum, görsel olarak dökülme yaşanır mı belli değil, olursa mat siyah yaparım nikelajları belki zaten keeway 2015 olarak cruiser 250 de mat siyah olarak dünyada satılmaya başladı, ben tipini sevdim, 6200 tl ye 60 km'de plakasız olanını buldum, dayanamadım ve aldım, satıcı normalde 7500 tl rakamla satmaya çalışıyordu, bayramda para lazımmış, indirdi rakamı, çok ani oldu

    ikinci motorum hyo rx 125sm yi de sahibinden de bir muhabbetle almıştım, o da plakasız 2000 km'deydi, satıcı yine zor bir zamanında bana telefon etmişti, enteresan bir rakama onu da almıştım, satıcıları beklemekte, tok gözlü olmak kupon motor alacaksan tutuyor, yani 2.eli zayıf olan motorları uygun rakamlara mal edebiliyorsun ....
    En iyisi Hyosung alayim zamanla custom chopper haline getirirrm :D

  6. #6
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    evet, 2. elde de satarsan çok zararın olmaz, motor illa ki bir rakama satılır, bazı motorlara ne yazsan satılmıyor

    ayrıca sıfır motorlara zam geldikçe 2.eldekilerin de değeri artıyor, hatta şu an zamanında aldıkları sıfır km rakamlarının üzerinde rakamlar yazanlar var ...

  7. #7

    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    kny-42
    Motosikleti
    sym joymax
    regal raptoru şiddetle tavsiye ederim.2006 senesinde 1.5 sene kullanmıstım.beni hiç üzmedi.hem gösterişli hem kaliteli hem su sogutmalı hem güçlü hem servisi cok hemde parçası cok.copper isteyenlerin harleye gücü yetmiyorsa onun kadar gösterişli ve kaliteli çin tercihi regal raptordur.customa uygun gösterişli motordur.herkese tavsiye ederim.benim kullandıgım model dd250e modelimiydi neydi.düz gidonlu bir modeldi.tekeri diğerlerine göre dha ,lerdeydi.şimdi dd250-10 ve dd350 modelleri var.önde çift fren diskli.arkada disk fren ve titreşimi daha az olması lazım.custom için parçasınıda piyasadan bulabilirsinizçok hoş olur.

  8. #8
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Alıntı _RoMeO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    regal raptoru şiddetle tavsiye ederim.2006 senesinde 1.5 sene kullanmıstım.beni hiç üzmedi.hem gösterişli hem kaliteli hem su sogutmalı hem güçlü hem servisi cok hemde parçası cok.copper isteyenlerin harleye gücü yetmiyorsa onun kadar gösterişli ve kaliteli çin tercihi regal raptordur.customa uygun gösterişli motordur.herkese tavsiye ederim.benim kullandıgım model d250b modelimiydi neydi.düz gidonlu bir modeldi.tekeri diğerlerine göre dha ,lerdeydi.şimdi d250-6 ve d350 modelleri var.önde çift fren diskli.arkada disk fren ve titreşimi daha az olması lazım.custom için parçasınıda piyasadan bulabilirsinizçok hoş olur.
    Hocam V motor olmalı benim alacağım chopper ki o şahane sesi verrsin.

    Burdada tek seçenek Hyosung gv 250 oluyor.

  9. #9

    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    kny-42
    Motosikleti
    sym joymax
    arkadasım benim motorun eksozun içindeki susturucuları çıkarmıstım ve 250 cc lik bir çin crusera gore cok güzel sesi vardı.tip şekil olarak gv 250 regalin yanından bile geçemez.gv 250 diğer tüm çinlilerden hiç farklı değil.ama regal kesinlikle farkl.customa uyumlu hatta orjinal hali bile custom gibi.
    cheox bunu beğendi.

  10. #10
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Alıntı _RoMeO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasım benim motorun eksozun içindeki susturucuları çıkarmıstım ve 250 cc lik bir çin crusera gore cok güzel sesi vardı.tip şekil olarak gv 250 regalin yanından bile geçemez.gv 250 diğer tüm çinlilerden hiç farklı değil.ama regal kesinlikle farkl.customa uyumlu hatta orjinal hali bile custom gibi.
    Hyosung regal raptor dan kaliteli diye düşünüyorum buda benim icin bir etken.
    Ayrica Gv 250 deki motor blogu Suzuki tarafından geliştirilen bir motor blogu.

  11. #11
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Regalde titreşim var diyorlar, ne diyorsunuz? tip olarak daytonalar, spiderlar çok yakışıklı, çok farklılar, hepsinde aynı motor var diye biliyorum, o yüzden titreşimi sordum, daytonada azaldı deniyordu bir yerde, hyo 25hp, regal kaç hp? bir de o motorlar sürecek boylu poslu uzun bacaklı adamlar lazım geçen gün carrefour acıbadem nautilus'un oradaki benzinlikte bir regal spider sahibi pompaya yanaşamadı ve yatırdı motoru o motorların dönüş açıları da dar olduğu için pek acemilere gelmiyor bence ... cruiser zaten ağır, sürücüsü de incecik bir gençti, yatırdı işte motoru 2 adımlık alanda, belki çeviremedi açıyı kaybetti, belki ayakları kısa geldi pedallara ...

  12. #12
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Regalde titreşim var diyorlar, ne diyorsunuz? tip olarak daytonalar, spiderlar çok yakışıklı, çok farklılar, hepsinde aynı motor var diye biliyorum, o yüzden titreşimi sordum, daytonada azaldı deniyordu bir yerde, hyo 25hp, regal kaç hp? bir de o motorlar sürecek boylu poslu uzun bacaklı adamlar lazım geçen gün carrefour acıbadem nautilus'un oradaki benzinlikte bir regal spider sahibi pompaya yanaşamadı ve yatırdı motoru o motorların dönüş açıları da dar olduğu için pek acemilere gelmiyor bence ... cruiser zaten ağır, sürücüsü de incecik bir gençti, yatırdı işte motoru 2 adımlık alanda, belki çeviremedi açıyı kaybetti, belki ayakları kısa geldi pedallara ...
    250 lik regal ler 18 hp baya bi az yani.
    Benim 125 lik duke bile 15 beygir

  13. #13
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    piyasada japonlar olmadığı için kralıdır evet, enjeksiyonlu modellerin tek sıkıntısı sensör arızaları ve buji piposu çatlağı bunları sahibine sorarsınız

    iyi yönlerini saymama gerek yok zaten siz meğillisiniz almaya yanlız trafikte kullanacaksanız aralardan geçen cbflere ve scooterlara arkadan bakmaya alışın şimdiden aralara girmek kolay olmuyor çünkü

  14. #14

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Daelim daystar da var.

  15. #15
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    250 cc'de Kymco Venox ve her ne kadar kendini unuttursa da güzel Suzuki Inruder'lar da vardı, düşünecek oanlar için yan tarafta bir seçenek olabilirler.

  16. #16

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Yazım şu anda hala sıfır üretilen yada türkiye'ye getirtilen sıfır motorlar içindir.. yoksa eskileride katarsak venoxlar,intruder 250 ler falanda vardı piyasada zamanında..

    chopper yada cruiser artık ne derseniz.. şu anda 250cc klassmanında en iyisi koşulsuz kesinlikle hysoung.. ben normal bu kadar kesin konuşmam.. ama 250cc de artık japonlar cruiser yollamıyor türkiyeye.. yollananlarda tek tük yakalarsanız şansa kadere ufak partiler halinde fiyatlarıda pahalı oluyor zaten yollanmamasının en temel nedeni bir bu birde chopper cruiser tipi motorlar fazla talep görmüyor.. ancak işte cafe racer tarzı bobber tarzı yada custom güzel uygulamalar yapılırsa albenili oluyor.

    bunları geçersek motor almadan önce herkesin temel kriterleri vardır heleki türkiyede birincisi maksimum ölçekte sorunsuzluğu ikincisi ikinci eli bu önemli neticede para ağaçta yetişmiyor ne zorluklarla alınıyor o motor ve alması varsa satmasıda var tabiki değeri minumum kaybedicek yada elde kalmıycak motor lazım tabii evladiyelik alınmıyorsa üçüncüsü servis yedek parça ağı dörndüncüsü teknoloji.. beşincisi bu benim kişisel seçimim ama V motor olması.. bana göre V motor olmalı chopper..

    gv250 de bu beşide var.. sorunsuzlar ciddi bir sorunu yok motorun ikincisi çok kuvvetli bir ikinci eli var 2006 dan beri piyasada kendini ispat etmiş belli bir kalabalık kullanıcı kesmi elde etmiş bir motor üçüncüsü servis ağı zaten demeye gerek yok kanuni bahsettiğim resmi servis yoksa özel ustada hysoung source gibi sitelerden en pahalı parçaları bile çok makul fiyatlara alabilirsiniz.. dördüncüsü teknoloji ne kadar klasik chopper / cruiser görüntüsünde olsada hysoung teknolojiyi eksik etmiyor enjeksiyonulu digital beyinli kadranlar digital falan devamlı teknolojik güncellemeler yapıyor gv ye olduğu yerde sayan bir motor değil.. ve beşincisi tabiki V motor...

    Hysoung kore malı.. Koreliler şu anda dünyada her alanda almanlar japonlar hatta amerikalılarla rekabet halindeler.. Kimse öyle burunda kıvırtamaz.. Bakınız Hyundai , Kia, Genesis, Samsung , Lg hepsi alanında dünya devleriyle kapışıyorlar.. Hysoungda öyle kendi alanında kendi sektöründe çok yol kat etti japonlara kafa tutucak kalitede güçte ve teknolojide motorlar üretiyor.

    Gv nin dışında daelimde kore malıdır çok kalitede bir markadır türkiyeye aslında çokta erken girdi sanırım 2003 falandı ama o zamanki distiribütör markayı türkiyede reklamını tanıtımını iyi yapamadı.. yoksa o zamanlar sağlam bir distiribütör daelimi getirtip reklamdan tanıtımlardan test günlerinden falan her şeyi yapsaydı şu anda türkiyede daeliminde çok kuvvetli bir ikinci eli olurdu türkyiedeki en büyük motorsikelt markalarından biri olurdu.. neyse galiba şu anda asya motor getirtiyor daelimi öyle duydum.. asyada büyük firma.. daelimin cruiserıda eminim iyidir.. daelim kötü mal üretmez..

    bu ikisi dışında zaten çinlilere yönelmek zorundasız regal yada lifan v motor alabilirsiniz..

    bu arada benim hiç hysoungumda olmadı hatta bir sürü motorum oldu çoğu japon idi silverwing,tdm850 im vardı en son falan bir ara regal raptor aldım bir ara bir kaç ay jinlun almıştım bir ara f650gs im vardı.. ama hiç hysoung yada kore menşei motorum olmadı.. bunları yazdım çünkü öyle hysoung fanatiği falan değilim ama gerçekleride yazmak lazım...

    gv250 çok düşündümde kısmet olmadı gv alsam proje motoru yapıcaktım rider motoru tarzında uzun yol motoru yapıcaktım ısıtmalı sele,bixenon far, custom gps ünitesi motora özel , ufak gizli görinmiycek bir ses sistemi, custom led stoplar v.b ama kısmet olmadı hep araya bir şeyler girdi başka motorlar aldım...
    mac555 bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    kny-42
    Motosikleti
    sym joymax
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Regalde titreşim var diyorlar, ne diyorsunuz? tip olarak daytonalar, spiderlar çok yakışıklı, çok farklılar, hepsinde aynı motor var diye biliyorum, o yüzden titreşimi sordum, daytonada azaldı deniyordu bir yerde, hyo 25hp, regal kaç hp? bir de o motorlar sürecek boylu poslu uzun bacaklı adamlar lazım geçen gün carrefour acıbadem nautilus'un oradaki benzinlikte bir regal spider sahibi pompaya yanaşamadı ve yatırdı motoru o motorların dönüş açıları da dar olduğu için pek acemilere gelmiyor bence ... cruiser zaten ağır, sürücüsü de incecik bir gençti, yatırdı işte motoru 2 adımlık alanda, belki çeviremedi açıyı kaybetti, belki ayakları kısa geldi pedallara ...
    regaller 250 likler 18 bg ve 350 lik modeli 24 bg.2006 da bendeki 250 lik ve 18 bg gücündeydi.titreşim çok yoktu ama şimdiki modellerinde titreşim çok çok daha az diyorlar.ayrıca 250 lik veya 350 lik bir cruser için 18 ve 24 bg yeterli bir güç.çünkü cruser alıyorsan fıtı fıtı gezecen tozacan kromları parlatacan takılacan.öyle 160-170 gideyim desen olmaz 110-120 ortalama hızıda 18 bg benim motorum cok rahat yapıyordu.tabikide rampalarda kesiliyordu.büyük hacimli motor kulanmıs birisi olarak gazın ivmenin sonunun gelmediği hissini tabiki bu tarz motorlardan alamazsınız.80 km ile cruserla cıktıgınız rampadan supersport makineyle 250 ile çıkıyorsunuz.cruserla 100-110 girdiğin viraja supersportla 180-200 yatıyorsun.ama cruserla geze geze gidiyorsun supersportla tam gaz varacağın yere yardıra yardıra gidiyorsun.sözün özü ben iahsen cruserda tipe bakarım şekle bakarım farkındalıga bakarım.tabiki kalite ve servis ve parça önemli ve bu sebeplerle regal derim.spyder modelleri özellikle..
    yetkinn bunu beğendi.

  18. #18
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı _RoMeO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    regaller 250 likler 18 bg ve 350 lik modeli 24 bg.2006 da bendeki 250 lik ve 18 bg gücündeydi.titreşim çok yoktu ama şimdiki modellerinde titreşim çok çok daha az diyorlar.ayrıca 250 lik veya 350 lik bir cruser için 18 ve 24 bg yeterli bir güç.çünkü cruser alıyorsan fıtı fıtı gezecen tozacan kromları parlatacan takılacan.öyle 160-170 gideyim desen olmaz 110-120 ortalama hızıda 18 bg benim motorum cok rahat yapıyordu.tabikide rampalarda kesiliyordu.büyük hacimli motor kulanmıs birisi olarak gazın ivmenin sonunun gelmediği hissini tabiki bu tarz motorlardan alamazsınız.80 km ile cruserla cıktıgınız rampadan supersport makineyle 250 ile çıkıyorsunuz.cruserla 100-110 girdiğin viraja supersportla 180-200 yatıyorsun.ama cruserla geze geze gidiyorsun supersportla tam gaz varacağın yere yardıra yardıra gidiyorsun.sözün özü ben iahsen cruserda tipe bakarım şekle bakarım farkındalıga bakarım.tabiki kalite ve servis ve parça önemli ve bu sebeplerle regal derim.spyder modelleri özellikle..
    belkide beygirden kısıp torka vermişlerdir yani bence öyledir çünkü 350cc sıralı 2 silindiri olan bir motor 24 beygir olamaz çok düşük.. üstelik eski teknolojide değil.. regalin bileceği iş.. hyosungunda maximum uzun yol sürati 120km/s daha hızlı giderseniz motorun ömründen yersiniz 8 bin deviri geçmiş oluyor çünkü

    benim motorun zinciri bozuk 130 u geçmiyor 120 ye güzelce geliyor sonradan kasmaya başlıyor bende arada son hız görmek istediğim zaman mudanyaya gidiyorum rampası meşhurdur %7 eğimli dümdüz 4. viteste 120 ile çıkıyorum sonra inerken sakin sakin iniyorum baya eğlenceli oluyor

  19. #19

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı _RoMeO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    regaller 250 likler 18 bg ve 350 lik modeli 24 bg.2006 da bendeki 250 lik ve 18 bg gücündeydi.titreşim çok yoktu ama şimdiki modellerinde titreşim çok çok daha az diyorlar.ayrıca 250 lik veya 350 lik bir cruser için 18 ve 24 bg yeterli bir güç.çünkü cruser alıyorsan fıtı fıtı gezecen tozacan kromları parlatacan takılacan.öyle 160-170 gideyim desen olmaz 110-120 ortalama hızıda 18 bg benim motorum cok rahat yapıyordu.tabikide rampalarda kesiliyordu.büyük hacimli motor kulanmıs birisi olarak gazın ivmenin sonunun gelmediği hissini tabiki bu tarz motorlardan alamazsınız.80 km ile cruserla cıktıgınız rampadan supersport makineyle 250 ile çıkıyorsunuz.cruserla 100-110 girdiğin viraja supersportla 180-200 yatıyorsun.ama cruserla geze geze gidiyorsun supersportla tam gaz varacağın yere yardıra yardıra gidiyorsun.sözün özü ben iahsen cruserda tipe bakarım şekle bakarım farkındalıga bakarım.tabiki kalite ve servis ve parça önemli ve bu sebeplerle regal derim.spyder modelleri özellikle..
    cruiserla geziceksin tabiki cruiser o işin motorudur ama güçde önemlidir ve her motorun bir güç değeri vardır 350cc lik makine 24 beygir ise o motorun arge sinde teknolojisinde bir sıkıntı vardır..250cc de 18 beygir ise ondada bir sıkıntı vardır günümüz koşullarında 250cc lik makine ortalama 28-30 beygir arasıdır olması gereken değerler budur.. amaç sürat değildir burda.. tam aksine uzun yol makinelerinin ara hızlanmalarının yüksek olması gerekir kamyon otobüs tır v.b sollamak için bunun süratle bir ilgisi yok.. bu yaşam ile ölüm arasında yeri gelir incecik çizgidir.. o beygirler o ara hızlanlarda anlık hızlanmalarda kendini gösterir yoksa 900cc lik 1000cclik cruiserlarda bile son sürat 160 ila 200 arasıdır.. burdaki beygir gücü son sürat yapmak için değildir.. cruiser tipi makineler zaten tork makineleridir sürat değil güç makineleridir.. regalim vardı çinliler içinde en iyilerden biriydi ama keewayde iyidir çinliler içinde.. çinden çıkarsanız bir üst kalite koreli ler iyidir..korelilerde hiç olmassa teknoloji arge var..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------

    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    belkide beygirden kısıp torka vermişlerdir yani bence öyledir çünkü 350cc sıralı 2 silindiri olan bir motor 24 beygir olamaz çok düşük.. üstelik eski teknolojide değil.. regalin bileceği iş.. hyosungunda maximum uzun yol sürati 120km/s daha hızlı giderseniz motorun ömründen yersiniz 8 bin deviri geçmiş oluyor çünkü

    benim motorun zinciri bozuk 130 u geçmiyor 120 ye güzelce geliyor sonradan kasmaya başlıyor bende arada son hız görmek istediğim zaman mudanyaya gidiyorum rampası meşhurdur %7 eğimli dümdüz 4. viteste 120 ile çıkıyorum sonra inerken sakin sakin iniyorum baya eğlenceli oluyor
    senin motordada bir şey var herhalde gt250 ler 160 - 170 yapıyor aynı motor sizin makinelerdede var dişli farkı olabilir tamam sen 170 yapmada gene 120 de çok az gene bir 150 falan yapman lazım.. bence bir makineyi kontrol ettir..

  20. #20
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    senin motordada bir şey var herhalde gt250 ler 160 - 170 yapıyor aynı motor sizin makinelerdede var dişli farkı olabilir tamam sen 170 yapmada gene 120 de çok az gene bir 150 falan yapman lazım.. bence bir makineyi kontrol ettir..
    evet bişey var hocam zinciri bozuk mesajımda belirtmiştim.. bi ara değiştiricem bakalım


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)