Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

250cc chopper kralı Hyosung mu?

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konu başlığı içerisinde pek çok hata var. Öncelikle şu bilinmeli ki 250 cc cruiser demek; aslında cruiser değil demektir. Cruiser tarzı hangi özellikleriyle ön plana çıkar ? 1. Yüksek motor hacmi (1 litre üstü) ; 2. Düşük devir ; 3. Yüksek tork ; 4. Uzun aks mesafesi ; 5. V-Twin silindir yerleşimi. Bunların haricinde bir cruiser için olmazsa olmaz görülen daha konservatif unsurlar da vardır. Bunlar; hava soğutma sistemi, karbüratörlü yakıt besleme sistemi, özelleştirilebilme olasılıkları, tek krank pin bağlantısı vs.

    250 cc hacmindeki motosikletler hem düşük maliyetle üretilmelerinden hem de büyük modellerin minyatürleri olmaları dolayısıyla genel itibariyle "cruiser" tarzının içeriğini ve belli başlı unsurlarını yansıtmazlar doğal olarak. Bu sebeple çoğunlukla "görüntü" ve "seyir pozisyonu" ile bunu sağlamaya çalışırlar.
    zaten keyfi veren şeydir görüntü ve seyir pozisyonu.. torku sesi çok alamassın belki ama önemli olan cruiser keyfini vermektir veriyorlarda.. gv ve daelim gibi kore malları iyiki varki cruiser keyfini ucuz fiyatlara insanlara sunup yaygınlaştırabildi..

    Birde amaç öneli bunlar kullanışlı motorlar 250c.c az yakıyor şehir içi haliyle bir commuter gibi kullanımada geliyorlar çok amaçlı denilebilinir..

    regal ile kore arasında da bir tık falan fark yok bildiğiniz 3 tık -5 tık fark var.. benim arkadaşım regalde tek piston çalışmadığı için yolda giderken kaza yapdı.. ben motor dendiğinde üstündeki afilli plastikden abartılmış parçalara bakmam .. üstündeki mühendisliğe ve motor teknolojisine bakarım.. regaller en azından benim sürdüklerim dd serisi kısa sür bendede vardı dengesi sağlam makinelerde değiller.. motor dengeli olmalıdır buda mühendislikden geçer.. yoksa ilk viraja 40 ile bile girsen kendini yerde görürsün..

    kore markalarında ar ge var innavasyon var..adamlar mühendislik var.. bunu çin ile kıyaslayarak yazıyorum.. çinlilerde lifan belki biraz mühendislik vardır ama onun dışındakiler sadece kaba şekilde üretim var..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Ayrıca hani diyorlar ya parça bulunmuyormuş, arkadaşım yeni en fazla 3-5 yaşında motorlar veya ucuz cbf ybr crypton vb. hariç piyasada hiç bir motorun parçası kolay bulunmaz, sana bir örnek daha dragstar 1100 ile kaza yapan bir arkadaşım amerikadan çıkma amortisörü zor buldu 2500 liraya bir ay oldu hala gelmedi parça.

  3. #63

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    HAZZILHAR, Felis Leo ve logaritma teşekkürler. Çok açıklayıcı olmuş yazdıklarınız. An itibariyle regal almaktan Vazgeçtim. Galiba daelim alacağım ama en başta yakından görmem gerekecek. Bi de 2014 model sıfır daelim satılıyor bir bayiide. Sizce almak mantıklı mıdır? Gv250 bayiisi var mı Bursa'da onu da bilmiyorum. Malum sitede hiç ilanını görmedim Bursa'da

  4. #64
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HAZZILHAR, Felis Leo ve logaritma teşekkürler. Çok açıklayıcı olmuş yazdıklarınız. An itibariyle regal almaktan Vazgeçtim. Galiba daelim alacağım ama en başta yakından görmem gerekecek. Bi de 2014 model sıfır daelim satılıyor bir bayiide. Sizce almak mantıklı mıdır? Gv250 bayiisi var mı Bursa'da onu da bilmiyorum. Malum sitede hiç ilanını görmedim Bursa'da
    Biraz araştıraydınız keşke. Buyrun Daelim Türkiye sitesinden link: http://www.daelimtr.com/servisler/#bursa

    Eğer 2014 elde kalmış model ise o seneler fiyatlar 10.000 TL civarıydı. 2016 fiyatından uygun ise düşünülebilir.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  5. #65

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Teşekkürler, ama ben Hyosung bayisinden bahsetmiştim

  6. #66
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler, ama ben Hyosung bayisinden bahsetmiştim
    Yani şunu bulmak çok mu zor anlayamıyorum. Google'a tek yazdığım "hyosung servis" idi:

    http://www.motorcular.com/tr/motosik...ng-bursa/63/16

    Forumdaki GV250 başlığına da danışabilirsin. ogzcngdk nickli arkadaş Bursa'da. Yardımcı olabilir sana. Lütfen 2-3 kelime araştırmaktan imtina etme. Hayırlısı olsun.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  7. #67

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Eyvallah HAZZILHAR

  8. #68
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Bursa hyosung bayisi tekyıldız ticaret gazcılarda

  9. #69
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    250 cc'lik cruiser arayan insanın ekonomi gibi bir kaygısı olduğunu sanırım unutuyoruz (Hem satın alma hem de sabit maliyetleri karşılama anlamında)ve bu makineleri 800, 1100 cc motosikletlerle karşılaştırıyoruz. Elbette o klasmanla eşdeğer bir cruiser keyfi sunmayacak, bunu büyük bir şey keşfetmişçesine vurgulamak zaten gereksiz. Karbüratör-enjeksiyon meselesinde karbüratör'ün avantajı daha basit, kolay tadil edilebilir oluşu, yoksa enjeksiyon tabi ki hoş bir şey ama tekrar 250 cc arayışındaki yoksul gencimize flashback yapıyoruz. evet ağlıyor..

    Söylemeye çalıştığım şey özetle Hyosung GV 250 ile cruiser tadı yakalamanın, bir arap atıyla ormanlık alanda gezintiye çıkmakla eşdeğer ölçüde zor olduğu hissiyatıydı. Tabi bu benim kişisel görüşüm, yani GV250 ile naked bir motorla tapa gaz yüksek devir gider gibi kullanmadan, cruiser'ı andıran sürüş keyfini kolay yakalayan başkaları olabilir. İşin içine kişisel zevkler girince ne söylesek boş.

    Fakat kişiselleştirmeye daha yatkın oluşu konusunda regal'in hakkını teslim etmek gerektiğini hala ısrarla vurguluyorum. Tasarım açısından 2'nci eli 6000-7000 aralığında ve bu görsel güzellikte başka bir alternatif olduğunu hala düşünmüyorum. Kişiselleştirmeden kastım fairing ve çanta takmanın ötesinde daha çok şu tarz işlerdi:








    solamnic bunu beğendi.

  10. #70
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    Aslında bu konuya girmeyecektim, çünkü alınganlıklar olabiliyor. Ama sonradan yazasım geldi.

    Öncelikle derdim kimseye sataşmak, işte motoruna laf etmek falan değil. Ben de 125 cc ile başladım, yıllar içerisinde yavaş yavaş üzerine koyarak şimdiki makinemi aldım. Motosiklet, özellikle de cruiser zevk ve keyif işi. Zevkler renkler tartışılmaz, adam 250 cc motoru beğeniyordur, biner gezer, keyfini de alır.

    Fakat, bir cruiser ın sürüş özelliğini 250 cc makine ile alabilmek mümkün değil, burada Hazzılhar a katılıyorum. Yani bazı arkadaşlarımız "ses olmasa da tork olmasa da, sürüş özelliği olur" demişler ama cruiserın sürüş özelliği demek ses ve tork demek zaten. O yüzden x markanın makinesi bu özelliği veriyor, y marka vermiyor demek doğru olmaz. Kalksa Harley 250 cc üretse, o makineden de cruiser sürüşü çıkamaz. Ama dediğim gibi, sen tipini, şeklini seviyorsundur. Bilinçli olarak "Ben bu makineyi böyle seviyorum, illa sürüş özelliğini vermesi şart değil" diyorsundur, buna kimse laf etmiyor zaten.

    250 cc makinenin canı, skalanın iki ucundaki tarzların (race ve cruiser) sürüş beklentilerini vermeye yetmez. 250 den sürüş özelliği olarak çok güzel enduro olur, naked da olur ama race ve cruiserı veremez. Teknik olarak mümkün değil yani.

    250 cc'lik cruiser arayan insanın ekonomi gibi bir kaygısı olduğunu sanırım unutuyoruz
    Buraya da tam olarak katılmıyorum. Mutlaka bir kısım insan ekonomik düşünüyordur. Ama 250 cc düşünen kişilerin bir kısmı da motosiklete yabancı oldukları için, biraz korktukları için bunu düşünüyor. Adamda para var, gelmiş 35 yaşına, zibin yıldır trafiğin içinde araba kullanmış, tecrübe yapmış, üstüne eğitimi de alacak. Ama "ben pek anlamam, işte 250 alsam takılırım, yeter" mantığında oluyor. E sonra sesi alamayınca da pişman oluyor.

    İşin ekonomi kısmına gelirsek. Gerçek bir v-twin cruiser makinesi, bakımları iyi yapıldığı sürece neredeyse ölümsüzdür (mesela ben artık motorumu değiştirmeyi düşünmüyorum, bir terslik olmazsa ömür boyu kullanıcam bunu). Yani arada çok da fiyat farkı olmadan, daha eski model 600-650 cc motorlar da bakılabilir. Şaftlı alınırsa, kullanıcının zincir yağı derdi gider, sadece krom temizliği derdi olur.Yakıt olarak arada hemen hemen hiçbir fark olmayacaktır.

    Söylemeye çalıştığım şey şu;

    Burası madem bir forum ortamı, bilmeyen insanın kafasını karıştırmayalım. Motorlarımızın kendi şartlarımızda (ekonomik ya da zevk) bize yeten özelliklerini mutlak doğru olarak kabul etmeyelim. Burayı okuyanlara doğru bilgiyi verelim. İnsanlar doğru bilgi ile tartsınlar, düşünsünler, kararlarını öyle versinler. Gerçek cruiser sürüş özelliğini Harley'in karbüratörlü modelleri verir. Çünkü cruiser kavramını ortaya koyan motorlar bunlardır. 250 cc modellerin tamamı veremez. Hyosung Gv 650 vermez, Kawasaki Vulcan s vermez. Geri kalan Japonlar gerçeğe yakın özellik verir.
    SAZMAN bunu beğendi.

  11. #71
    (o,o) - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2016
    Motosikleti
    CBR250
    Yazılanları okuyunca, düşük cc, düşük bütçe ile işlevsel bir naked almanın daha doğru olacağına karar verdim. Belki ileride durumlar uygun olursa büyük, güzel bir cruiser alırım. =)

  12. #72

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Capozzz arkadaşa ben de katılıyorum. Fakat benim motosikletten tork ya da ses beklentim yok. Şekli hoşuma gidiyor cruiserların. Üstüne hiç binmişliğim de yok ehliyeti de yakında alacağım inş. Bana sorun çıkarmayacak, kaliteli, şekli güzel olan bi cruiser arıyorum sadece. Cruiser sürüş zevki nedir ne değildir bilmem, dediğim gibi şekli çok hoşuma gidiyor. Motosiklet tercih etmede de şeklin çok önemli olduğunu düşünüyorum kalitenin yanında

  13. #73
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Arkadaşlar motor büyükcc olunca ve karbüratörlü olunca insana nasıl bir cruzer hissi veriyor bir tarif edermisiniz çok merak ettim şu tarzı
    Ben dragstar 1100 de bir çok kere kullandım açık eksozundan çıkardığı yüksek ses ve güç dışında benim daysardan bir farkını göremedimde.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

    Alıntı (o,o) adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazılanları okuyunca, düşük cc, düşük bütçe ile işlevsel bir naked almanın daha doğru olacağına karar verdim. Belki ileride durumlar uygun olursa büyük, güzel bir cruiser alırım. =)
    Oldumu şimdi sen o düşükcc naked ile 4 silindirli akrep eksozlu gerçek naked hissini nasıl alacaksın şimdi

  14. #74

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    Sivas
    Motosikleti
    Daelim Daystar 250
    Motosiklet zevk işiyse ve de zevkler renkler tartışılmaz ise bir motorun verdiği hissi standartlaştırmak nasıl mümkün oluyor ben de merak ettim. Kiminin 1000 küsur cc lik cruiser dan aldığı zevki 100 lük mobyletten alan arkadaşa en diyebiliriz? Önemli olan teker dönerken aldığın zevktir ki bu da herkese göre değişir. Adi cruiser olur chopper olur naked olur ama farketmez. Ben daystara binince '90-100 aralığında giderken , hele de üşümüyorsam dünyanın en mutlu insanıyım. Mahkum gibi günü sayıyorum ama maalesef daha çok var bizim memlekete yaz gelmesine... :(

  15. #75
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    Arkadaşlar motor büyükcc olunca ve karbüratörlü olunca insana nasıl bir cruzer hissi veriyor bir tarif edermisiniz çok merak ettim şu tarzı
    Ben dragstar 1100 de bir çok kere kullandım açık eksozundan çıkardığı yüksek ses ve güç dışında benim daysardan bir farkını göremedimde.
    Güzel kardeşim kendin söylemişsin işte ya Güçlü tok bir ses ve yüksek tork. Sürüş özelliği buradan geliyor zaten. Gene 90-110 arası gideceksin, ama o hızlarda giderken rolantiye yakın devirlerde olacaksın ve tok bir ses alacaksın. Yani makine büyük diye kalıp 150 ile gitmicen zaten. Ama 5. viteste 60 la giderken, canın asılmak istediğinde gaza asılıcan, altındaki makien de çatır çatır seni ulaşmak istediğin hıza çıkarıverecek bir anda. Nazlanmıcak, vites düşürmeni istemicek vs. Yavaş yavaş giderken önüne araba kırmıycak, yayalar atlamıycak, ay görmedim gibi bir durum olmayacak. Sürüş özelliği bu.

    Oldumu şimdi sen o düşükcc naked ile 4 silindirli akrep eksozlu gerçek naked hissini nasıl alacaksın şimdi
    Naked dan 4 silindirli sesi beklenmez. Hatta illa ses versin diye bir şeyi de yoktur. 250 cc harika işlevsel naked, 10 numara da endurodur.

    Motosiklet zevk işiyse ve de zevkler renkler tartışılmaz ise bir motorun verdiği hissi standartlaştırmak nasıl mümkün oluyor ben de merak ettim. Kiminin 1000 küsur cc lik cruiser dan aldığı zevki 100 lük mobyletten alan arkadaşa en diyebiliriz? Önemli olan teker dönerken aldığın zevktir ki bu da herkese göre değişir. Adi cruiser olur chopper olur naked olur ama farketmez. Ben daystara binince '90-100 aralığında giderken , hele de üşümüyorsam dünyanın en mutlu insanıyım. Mahkum gibi günü sayıyorum ama maalesef daha çok var bizim memlekete yaz gelmesine... :(
    Önceki mesajımda olabildiğince açık yazmıştım ama gene yazayım. Kimin hangi motordan ne his alacağına kimse bir şey diyemez, demiyor da zaten. Sen motoruna bayılıyorsundur, bayılmasan almazdın zaten. His başka, keyif başka, sürüş özelliği bambaşka şeyler.

  16. #76
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    [QUOTE=capozzz;4089967]Güzel kardeşim kendin söylemişsin işte ya Güçlü tok bir ses ve yüksek tork. Sürüş özelliği buradan geliyor zaten. Gene 90-110 arası gideceksin, ama o hızlarda giderken rolantiye yakın devirlerde olacaksın ve tok bir ses alacaksın. Yani makine büyük diye kalıp 150 ile gitmicen zaten. Ama 5. viteste 60 la giderken, canın asılmak istediğinde gaza asılıcan, altındaki makien de çatır çatır seni ulaşmak istediğin hıza çıkarıverecek bir anda. Nazlanmıcak, vites düşürmeni istemicek vs. Yavaş yavaş giderken önüne araba kırmıycak, yayalar atlamıycak, ay görmedim gibi bir durum olmayacak. Sürüş özelliği bu.



    Naked dan 4 silindirli sesi beklenmez. Hatta illa ses versin diye bir şeyi de yoktur. 250 cc harika işlevsel naked, 10 numara da endurodur.



    Cruzer illada yüksek ses ve güçlü torkmu demek şimdi sen bu açıklamayla direk yüksekcc li motorları tarif ediyorsun yüksek cc li bir naked , enduro veya yarış motorundada aynı şeyler var ayrıca naked motordan neden güç ve ses beklenmez o zaman neden yüksek cc li naked motorlar var , yani arkadaşım hiç bir şeyi kesin sınırlarla genelleyemezsin , motosiklet üreticileri örneğin yamaha, 1100cc dragstar ürettikleri gibi bunun 650cc sini ve 250 cc dragstarda yapmışlar , ayrıca bir çok yüksek cc cruzer - chopper motora binen arkadaşım fabrikasyon eksozla az sesle kullanıyorlar yani cruzere binmiş olmuyor yada zevk almıyorlarmı

  17. #77
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Alıntı capozzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel kardeşim kendin söylemişsin işte ya Güçlü tok bir ses ve yüksek tork. Sürüş özelliği buradan geliyor zaten. Gene 90-110 arası gideceksin, ama o hızlarda giderken rolantiye yakın devirlerde olacaksın ve tok bir ses alacaksın. Yani makine büyük diye kalıp 150 ile gitmicen zaten. Ama 5. viteste 60 la giderken, canın asılmak istediğinde gaza asılıcan, altındaki makien de çatır çatır seni ulaşmak istediğin hıza çıkarıverecek bir anda. Nazlanmıcak, vites düşürmeni istemicek vs. Yavaş yavaş giderken önüne araba kırmıycak, yayalar atlamıycak, ay görmedim gibi bir durum olmayacak. Sürüş özelliği bu.



    Naked dan 4 silindirli sesi beklenmez. Hatta illa ses versin diye bir şeyi de yoktur. 250 cc harika işlevsel naked, 10 numara da endurodur.



    Önceki mesajımda olabildiğince açık yazmıştım ama gene yazayım. Kimin hangi motordan ne his alacağına kimse bir şey diyemez, demiyor da zaten. Sen motoruna bayılıyorsundur, bayılmasan almazdın zaten. His başka, keyif başka, sürüş özelliği bambaşka şeyler.
    Bu başlıkta bir gizemli durum var, adamlar gelip 250 cc cruiser tipli motosikletlerden hangisini seçeyim diye soruyor ısrarla, sizler de sürekli 250 cc cruiser olmaz, tad alamazsın 800-1000 cc olması lazım deyip duruyorsunuz. Yahu arkadaş , adam 250 lik bir motosiklet almayı kafasına koymuş, soruyor, bunların arasından hangisini seçeyim diyor. kimsenin "cruiser dediğin 250 cc'lik olur" veya "500 cc üstü motosikletler cruiser değildir" falan dediği yok ki...

  18. #78
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Zato adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu başlıkta bir gizemli durum var, adamlar gelip 250 cc cruiser tipli motosikletlerden hangisini seçeyim diye soruyor ısrarla, sizler de sürekli 250 cc cruiser olmaz, tad alamazsın 800-1000 cc olması lazım deyip duruyorsunuz. Yahu arkadaş , adam 250 lik bir motosiklet almayı kafasına koymuş, soruyor, bunların arasından hangisini seçeyim diyor. kimsenin "cruiser dediğin 250 cc'lik olur" veya "500 cc üstü motosikletler cruiser değildir" falan dediği yok ki...
    E bir önceki sayfada yazdık o kadar : ) Bakınız:

    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piyasada Japon cruiserların ufak kopyaları gelmediğinden bu yana "Çin üretimi kadar kalitesiz olmasın ama Japon kadar pahalı da olmasın" önermesini sağlayan 2 Güney Koreli marka öne çıktı: Hyosung ve Daelim. Hyosung GT250R bloğunu birebir kullanıp optimize ederek GV250'yi üretirken aynı zamanda bu bloğu yıllar evvel Suzuki VL250C Intruder için üretiyordu. 250 cc cruiser segmentindeki gelmiş geçmiş en arızasız ve verimli çalışan bloktur. Daelim ise Hyosung ile rekabet edebilmek adına Daystar'da daha düşük maliyetli tek silindirli ama bir o kadar da verimli bir blok kullandı. Motor kalitesinden doğan farklarla yarışabilmek için de Hyosung'un sunmadığı bazı ek donanımları standart olarak sundu. Sıvı soğutma, ayarlanabilir manetler, arka disk fren gibi.

    Gel gelelim distribütörlerinden ötürü bu 2 markada da bırakın aksesuarı, yedek parça bulmak bile çok zor. Bu sebeple bu motorlara sahip kişiler genel olarak Korean Bike Parts, Hyosung Source gibi internet sitelerini kullanmak zorunda kaldı. Burada kıyası sizlere kalıyor. "Hangi motoru tercih edersem daha mutlu olurum ?" sorusu maalesef kişisel bir cevap içerecektir. O sebeple bizzat yakından görmeli, mümkünse selesine oturmalı ve sürmelisiniz.

    Bu 2 motorun haricinde hiç mi vasat ama kalitesiyle diğer markalardan sıyrılan Çin üretimli motosiklet yok ? Elbette var. En başta Lifan LF250-B, RKS Cruiser gibi motosikletler neredeyse bu iki Koreli ile yarışma çabasında. Mutlaka değerlendirmekte fayda var.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  19. #79
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    bence, yani tamamen şahsi kanaatimce, Hyosung st kanuniye satıldığı zaman kalitede baya bir düştü. 20k km kadar 250cc cruiser klasmanı sürücüsü olarak genele baktığımda evet abi gv250 candır diyebiliriz.

    şunu da ekliyim, yeni motosiklet alacaksanız, motor almadan önce mont, kask eldiven alın mümkünse termal içlikli olsun. (kaliteli tarifeden) yemin ediyorum motordan daha önemli.

  20. #80
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    Valla bu son mesajım konuya, benim yardimci olmak istediğim kesim yeterince anlamıstır konuyu diye düşünüyorum.

    Israrla konuyu aldığın zevk meselesine getiren diğer arkadaşların da ya gözlerinde Ya da algilarinda bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum.

    50 defa yazdım sen zevk alırsın almazsın kimse de sana niye zevk alıyorsun diyemez. 250 cc istiyorsundur, git buyur al kimse gene sana 250 ile keyif alamazsin, güzel değil demiyor. Keyif alırsın almazsin o senin bilecegin is.

    Ama kalkıp regal ile cruiser surusu alırsın hyosung ile bu surusu almazsin diyorsunuz. Biz de diyoruz ki 250 cc nin hiçbir markasında cruiser sürüş özelliği alamazsin. Kardeşim türkçe konuşuyoruz. Zevk alamazsin mi diyoruz? Keyif alamazsin mi diyoruz? Hayır sadece ortada olan gerçeği söylüyoruz, 250 cc bir makine ile cruiser sürüş özelliği alıyorum diyemezsin çünkü alamazsin. Makineden keyif almak bambaşka bir şey. Sen gene keyfini al kime ne?

    Regalin sana göre üstünlükleri vardır eyvallah, ama cruiser sürüş özelliği almak bunlardan biri değil. Hic birisinin değil bunu söylüyoruz.


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)