Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motorunuzu efsane yapmak istermisiz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    arkadaşlar 250cc v motor choopper motorumu berlin motordan tarık usta ve ramazan usta tam bir harley yaptılar sesini duysanız 500cc sanırsınız mükemmel tasarım gören buneya diyor eşşekten inip ata bindik valla motora binmek hiç böyle olmamıştı motor değil efsane...!
    https://www.facebook.com/berlinmoto?fref=ts
    linkte yaptıkları işler var bakın aşağıda benim motoru koycam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------

    buda benim motor sadece bakın hayran kalacaksınız
    https://www.facebook.com/berlinmoto?fref=ts
    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Geçenlerde harley vardı resmen at nalı sesi geliyordu

  3. #3

    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    kardeş 250cc bu sesi yapmak harbi usta işi çok tok asla cırtlak değil duyan vay diyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

    linke girince yakınlarda yapılan gönderiler sayfasına girin kırmızı efsane motoruma mutlaka bakın

  4. #4
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    artçının sırtlığını dayadığı yer düz değil hocam. sağ demir daha içe doğru bükülmüş. bi bak istersen. fotoğraf açısından da olabilir.

  5. #5
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Kusura bakma ama pek bir şeye benzemiyor ses.
    250'lik ve sıralı silindir olan bir motordan gerçek bir cruiser sesi alman imkansızdır.
    Senin motoruna yapılan işlem; açık bir boru ve içine sesi toklaştıracak bir kaç malzeme.
    Motorun devri yükseldikçe kafa ütüler o ses.
    İlk başlarda güzek gelir sana ama sonradan rahatsız olursun.
    Kendimden biliyorum GV250 kullandığım dönemler açık egzoz kullandım bir ara. Ses çok güzel geliyordu ama sonrada egzozu patlamış pideci motorları gibi gezdiğimi farkedince geri taktım
    ajwer06 bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Kardeş sen neye baktın benimki v motor raptor değil face gir linkten yakınlarda yapılan gönderiler oraya tıkla kırmızı keeway shadoow 250 var o motor hemde daha ses koymadik gercek chooper sesini inan veriyor hele yuke binince gor dikkatli bak

  7. #7
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    savaş usta mi yapıyor bu isleri, çok benzetim, forumda cbf 150 yi 200 cc yapan kişiydi...

  8. #8
    mustbe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2014
    Motosikleti
    cbf 150
    Eline sağlık ustanın. Bize begenmek düşer

  9. #9

    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    hayır berlin moto linkte facebook onların iletişim kurabilirsiniz videosunu koycam buraya keeway supershadow 250 bakın neye dönüşyü tam bir harley sesi ve görüntüsü var ustanın eline sağlık motoruma resmen herkes hasta oluyor https://www.facebook.com/berlinmoto?fref=ts

  10. #10

    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    https://m.youtube.com/?hl=tr&gl=TR#/watch?v=MYUsTvyCAWs
    video geldi arkadaslar motor gorun

  11. #11
    mikail_6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2013
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750 C4
    konuyu biraz hortlatmış gibi olacağım ve belki de karalama gibi görünecek ama... daha önce XVS650 ye yapılan egzozdan civciv sesi (bildiğin mübalasız civciv sesi, ıslık sesi) almayı ve hararete sebep olmayı başaran, kısa devre yapan kontağı halledeceğim diye tüm elektrik tesisatını yakan bir atölyeden bahsediyorsunuz. Belki ilk başta yapılan işler hoşunuza gider ama kullanılan malzemelerin en alt segmentten seçilmesi, bilinmeyen işlere el atılması çok değil bir kaç ay içinde başınızı ağrıtacak. XVS650 bilindiği üzere hava soğutmalı; yapılan egzozun üstünde modifiye yapılıp iç tüpleri değiştirilene kadar ıslık sesi ve daha da kötüsü hararet sıkıntısı devam etti. Belki öyle ya da böyle ses hoşunuza gidiyordur. Ama 250cc hacimden gelen patlama sesini toklaştırmak için basıncın sıkıştırılması ve dışarı çıkana kadar daha da boğulması gerektiğini göz önünde bulundurun. Debriyaj balata değişimi - dolayısıyla contaları değiştirileli 1500 km olan bir japonda tekrar conta değişimi yapıldı. üzerinden 10.000 km geçseydi çok daha büyük sıkıntılarla karşılaşılması mümkündü...

  12. #12
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    emeğe saygılıyım ama açıkçası yaptıkları motorları beğenmedim

  13. #13

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Güzel çalışma olmuş.

    10 dolarlık far,
    5 dolarlık elcikler,
    3 dolarlık led sinyaller falan.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

    1 dolarlık sibop kapağını da unutmamak lazım. :D

  14. #14
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    HAYIR ISTEMEM BENIM motorum zaten EFSANE
    V STROM


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)