jinlin 250-5 chopper kotuleyenler
Reklamlar
-
Jinlun 250 kotuleyenler once gelip benim motoruma binip sonra karar versin vibrasyon kesinlikle yok oringli zincirinden tutun on teker milini yaglanmasina kadar benim motorum full bakimli ve cok memnunun 145km goruyorum uzun yollarimda vardir bor yag katkim ve yakit katkimi hic birakmam her defada kullanirim motorumla arkadas gibiyiz 8 sene kuryeligi birakip oto sanayicilige basladim bunuda ayaklik olarak aldim lve motorumun kulak civatalarina kadar elden gecirmisimdir kotu motor yoktur kotu kullanici vardir bi arac bozulana kadar*degil eskiyene kadar kullanacaksin bakimlarini xamaninda yapcaksinki oda sana baksin bosuna kotuleyenlere inanmayin yani siz siz olun saygilar.
Reklamlar
-
jinlun kasası en güzel tamiri bakımı en kolay en sağlam çinli cruiserlerden dı.harika da bir torku vardı
-
Jinlun ile 145km hocam şunun videosunu koyarmısınız zaten çinli makineler km fazla gösteriyor,onuda geçdim 145km felan makineyi çok kötüyenler gibi sizde çok abartmışınız Ayrıca en kaliteli çinli makine regal rapordur. Jinlun ne hocam ya..
-
benden duymuş olma ama o motor 145 görmüyor.
-
Bende 125 liği vardı aman aman nasıl kurtuldum bilmiyorum. Ne parça bulabildim be tamir edecek adam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------
Maşallah diyelim güle güle kullanın.
Kontrol edemediğin güç,güç değildir. ...Ya ALLAH Ya MUHAMMET Ya ALİ...
Engin TEPE Yaş:26 Sivas/Hafik
-
bu sitede YBR ile 200 yapan adamda var Jinlunla 145 yapan neden olmasın avcılar kahvesi gibi
-
hayatımda kullandığım uzak ara en berbat, en rezil motordur. 2005 senesinde arkadaş bunun sarı renginden almıştı. allah'ım o nasıl bir vibrasyondur öyle, anlatamam yani, yaşamak lazım. titreşimden motorun metal aksamları birer birer kırılmıştı. gaz açsan gitmez, hasbelkader gittiği zaman frene bas durmaz. hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor. tam bir mezbelelik abidesiydi o motor.
eklemek lazım, o motor müsvettesi ile bırak 145 i, 45 le gitmek bile çok tehlikeli. her türlü melanet gelebilir insanın başına. 145 le gidiyorum diyen arkadaş gps ile ölçüversin gerçek hızını bir zahmet. 80-90 ancak gidiyordur o anda. çünkü motor o kadar vibrasyonlu ki, gerçekten o hızla gittiğini sanabilir insan bir an yani. motor en kötü çinli sınıfında olduğu için km saatininde en kötü olandan seçilip konulmuş olması doğaldır.
-
hiç unutmuyorum 130 km süratle giderken yanımdan belediye otobüsü geçmişti, göstergeleri öyle gösterge yani :D
-
Çinlide titreşim yok diyenler ,japona binmemişlerdir kanımca.
-
Macit250 adlı üyeden alıntı
Çinlide titreşim yok diyenler ,japona binmemişlerdir kanımca.
hayatım boyunca kullandığım motorlar arasında titreşimi en yüksek olanı Jinlun daha ötesi yok
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
-
Hocam jinlundaki.titreşimden civatalar parçalar dökülüyor ve bu motor gerçekden gittiği 100km çünkü motor bloğu zayıf parçalar rezalet.Çinliler arasında en kötüsü.
-
Neyse arkadaslar bi sikintim var benim motorum 10tl benzine 45km yol yapiyo 100 ve 120 km arasinda ve ruzgarli hava 2 kisiyken bu yakit israfini nasil dusurebilirim sagilar
-
Gökhan sen motoru satcan galiba...
-
Satmak istegim yok sadece yakiyor biraz
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------
Su siteye bi resim atmayi bilsem 250 chopper jinlun nasil olur onu gosterirdim bu yorum yapanlara, gozleri chopper gorur int. Bile o 250lik chopper modellerin aksesuarlilarin hepsini takip ederim benimki gibi yok :-)
-
Motosikletin iyisi size anımsattığı şeylerle anlaşılır. Jinlun beni motosiklet camiasına adım attıran motordur. O 2005 de arkadaşınızın aldığı sarı Jinlunu benim de üniversiteden bi arkadaşım almıştı. O ara biz deki tepki de "Oo Harley almış herif" şeklindeydi. Gıcır gıcır, parlak mı parlak. Hemen deldirdiği egzozu gümbür gümbür maşallah. Aklımda kalmıştı. Sonraki yıllarda bi arkadaşımla birlikte kendi motorunu bakımdan almaya gittiğimizde onun tamircisinde görmüştüm gıcır gıcır sıfır gibi. Aa ben bu modeli biliyorum çok sevmiştim dediğimde satılık bu motor, 3000 km de, 1500 TL diyince bi parıltı çaktı gözümde hemen. "Lan olur mu, olur. 1,5 lira kullanmazsam atarım bi kenara" diye düşündüm. Hanımı ikna etmek de zor olmadı. O zamanlardan onun da aklında kalmış model pek mırın kırın etmedi. Zaten dediğim gibi 1,5 liraydı. Kaybedecek bir şey yok gibi. Düşünün şimdi, motosiklete hevesim var ama kullanıp kullanamayacağım, sürmeyi sevip sevmeyeceğim belli değil. min. 15 bin TL ye ikinci el bi drag star alıp ağırlığından kullanmaya zorlanıp motosiklet macerasına başlamadan satıp kurtulabilirdim. Arada hanımın paraları çarçur ettin söylenmesi de cabası. O jinlun beni hiç üzmedi. Yok yok tam öyle değil. Yani hiç arıza yapmadı demiyorum. Hiç üzmedi. Nasıl ki yeni doğan bebeğin özelliklerini sayıp size satmaya kalksalar alınacak iş değil. Napar bu ? "Hmm ağlar emzirmek lazım , sonra altına kaka yapar devamlı altını değiştireceksiniz, gece 10 kere uyanır, sizi de uyutmaz, yürüyemez, konuşamaz, sürekli ağlar. İster misiniz? " ... Kimse düşünmez. Tabi ki isteriz. Biraz o hesap. Hoş ben şanslıydım. Aldığım motor sıfır gibiydi. Kromları parıl parıl. Biraz kurcaladım. Mekanik aksamını öğrendim. Bakımlarını yaptım. Bozulan elektrik aksamı oldu tamir ettim. Ufaktan düşürdüm durduğu yerde, 20 TL ye karenajını aldım değiştirdim. Bazı soğuk günlerde çalışmadı, jikleyi, vurdurmayı, buji değiştirmesini öğrendim. Sonra sıkıldım komple söktüm. Bi arkadaşımın boyahanesinde birlikte Mora boyadık. Eşim hastası oldu bu arada.
Titriyor muydu? Yahu tabi ki titriyordu ama ben motorun titreyen bir şey olduğunu sanıyordum zaten. Hem sanıyor musunuz? 60 bin lira verip aldığınız Harley titremiyor? Böbrek taşı düşürtür adama. 100 ü geçmiyordu. E geçmesi zaten. Ben 100 ü geçmeye hiç de hazır değildim. Viraja yatılmıyordu? Ee yatmasın zaten, 150'yle dönmüyoruz. Tın tın gidelim. Haa bu arada OMM nin ARA Kontrol eğitiminde değme GS li arkadaşların 2 dakikada döndüğü parkurları vızır vızır dönüyordum Jinlunumla. Pegleri yere sürttükçe daha da yatıyordum naylon lastiklerimi Hiç düşürmedi sağolsun. Şimdi o motoru aldığım fiyata lastik alıyorum. Yine de virajda ulan düşmesek iyi diyorum. O günler mi iyidi? Yoksa motosikletten lezzet almak için sınırları sürekli arttırdığımız bu günler mi bi tartmak lazım. CC ve tarz değiştikçe aldığımız riskler artıyor. Jinlunumun üstünde sahil gezintisi yaptığım günden daha mı mutluyum inanın karar veremiyorum.
Velhasılı... Motosiklet sürmek altındaki motorla senin arandaki bağla alakalıdır. Bu tamamen kişisel birşeydir. O gün keyfin yerindedir. Honda today sürersin sahilde, ağzın kulaklarında. Başka gün 100 binlik motorla aynı tadı alamazsın.
Motorunuz sevin. Başka motorları değil. Tam da şu anda sizin olan. Kendi motorunuzu sevin. Çünkü çok sevip hayalini kurduğuınuz motoru aldığınızda da bir sonraki motorunuzu hayal etmeye başlayacaksınız. Motorcu milleti kurtludur. Devamlı ilanlara bakar, bu çıkmış daha iyi şu gelmiş Türkiyeye bi gidip test sürüşü yapalım. Aslında yeni motor değildir sizi Mutlu eden, yola iki noktadan tutunarak süzülmek işin özü.
Bi nostalji fotoğrafı patlatayım
-
JİNLUN YÜZÜNDEN AZ DAHA MOTOSİKLET SEVDAMDAN VAZGEÇECEKTİM TİTREŞİMDEN EDİM AYAĞIM UYUŞUYORDU!
ARTÇIYI ZATEN HİÇ SORMA
-
Bakim titresim konusunda size yardimci olayim motorla sase arasindaki butun civatalari buyutun yani taktiginiz civata bosluk birakmasin benim 250 jinlunumda titriyodu simdi titresimden eser kalmadi cunku daha once metrik 8 civatalarla motoru sase uzerine tutturmuslar ve 80 sonra uyusmaya basliyodum ozellikle arkamda oturan dedigim gibi yapin civatalari buyutun basina ve sonuna pul koyun ve oringli somon kullanin civatada kaliteli siyah renk olsun bide arka lastikde on lastige uyum saglamasi lazim yani jinvir ayarlatirken motorculara dikkat edin on lastige gore ayarlasinlar birbirlerine uyum saglasinlar ben her bir seyini kendim yaparim ufak takimligimda mesela jinlun 150 clasic modelide vardir bende :-)
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
Yasdal arkadasim sana katiliyorum konuyu actigimda bana inanmayanlar yalanci durumuna dusurenlerde vardi ama ben kendimi biliyorum ve resim nasil koyabiliyorsun massallah motorunda guzelmis allah kaza bela vermesin kimseye saygilar
-
misal http://hizliresim.com/ sitesine gir. oraya yükle resmini. Sana vereceği linklerden direk yazanı mesaj yazdığın yerde sağdan üçüncü insert image kısmına tıklayıp yapıştır.
-
Jinlun markası Çin motorlarının adının bu kadar kötüye çıkmasında bir numaralı pay sahibi olan markadır. Zamanında 150 cc modellerin tireşiminden dolayı bunlara dişli değişimi faln yapmışlardı, o bile titreşimlerini tam olarak çözememişti. Senin motorun iyi olabilir ama bu Jinlun'un gelmiş geçmiş en kötü Çin motorlarından biri olduğu gerçeğini değiştirmez. Bunların yüzünden hala bazı arkadaşlar Çin motorlarının aynı kalitede olduğunu düşünüyorlar. Bu ayarda aklıma gelen başka modelleri de sayayım :
- Mondial 150KN
- Ramzey 250
- Mondial MCT 250
- Kanuni Seyhan 250C
- Kanuni Tiger 250
Bunların alayı çöptür. O çift silindirli 250 cc motor bloğunu gördüğünüz yerde arkanıza bakmadan kaçmanız gerekir.
-
Renkler ve zevkler tartisilmaz herkezin fikri bir degil tabiki bende cok iyi motor demiyorum tabiki kendi motorum acisindan konusuyorum yalniz ne kadar para o kadar kofte bu boyledir her zaman
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)