HAFTADA 500 KM yapabileceğim ( istanbul - çanakkale ) Bir SU soğutmalı MOTOR Arıyorum
Reklamlar
-
18 Haziran 2014, 11:21
#1
Merhaba Arkadaşlar ,
Forumunuzu 1 ay kadar ZİYARETÇİ Olarak takip ettim, 2 YIL kadar Haftada 500 + KM yapabileceğim Bir CRUISER yada ENDURO motor İstiyorum , 10.000 TL bütçem Var , Regal Raptor ilgimi çekti 350 cc , Bana Önerileriniz Nelerdir ? 2 AY kadar zamanım var maksimum , Şart olcak 2 ay sonunda. Önerilerinizi Bekliyorum Saygılar Arkadaşlar
Reklamlar
-
18 Haziran 2014, 11:48
#2
NidhogXanta adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar ,
Forumunuzu 1 ay kadar ZİYARETÇİ Olarak takip ettim, 2 YIL kadar Haftada 500 + KM yapabileceğim Bir CRUISER yada ENDURO motor İstiyorum , 10.000 TL bütçem Var , Regal Raptor ilgimi çekti 350 cc , Bana Önerileriniz Nelerdir ? 2 AY kadar zamanım var maksimum , Şart olcak 2 ay sonunda. Önerilerinizi Bekliyorum Saygılar Arkadaşlar
Enduro istiyorsan eski XT600 olabilir ancak biraz deneyim ister. Ayrıca eski olacağı için ağır bakım maliyeti filan olacak.
Cruiser için kesinlikle Regal Raptor'dan uzak dur. Hyosung GV250 dışında o bütçede alternatifin yok.
Ancak ben sana Naked SYM Wolf öneririm. Çanakkale-İstanbul arasında seni rahat ettirecek, az yakan, şekli de çok güzel olan bir motosiklettir. Tavsiye ediyorum.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
18 Haziran 2014, 12:35
#3
Peki Daelim 250 cc Daystar İçin bir görüşün nedir ?
-
18 Haziran 2014, 12:39
#4
2. el temiz bir inazuma alırsan hiç sıkıntı çekmezsin. (şehirler arası yol kısmı için)
-
18 Haziran 2014, 12:42
#5
istanbul izmir arası, çanakkale üzerinden "dinlenmesiz" 200cc hava soğutmalı motosiklet ile "şişmesiz şaşmazsız hararetsiz" geldim. regal raptorların sorunlarının 4te biri sıvı soğutma sisteminden kaynaklı. soğutma tercihiniz, sorunsuzluktan geçiyorsa ya regal düşünmeyin yada hava soğutmalılarıda listeye ekleyin.
-
18 Haziran 2014, 12:51
#6
NidhogXanta adlı üyeden alıntı
Peki Daelim 250 cc Daystar İçin bir görüşün nedir ?
Şekli çok güzel ama yollarda hiç görmedim. Herhangi bir görüşüm yok.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
18 Haziran 2014, 14:17
#7
10.000 Tl bütçeyle çin mallarını hemen elemelisiniz bence.Arkadaşlarımızın da önerdiği gibi Wolf ve İnazuma işinizi görecektir.Oturuş pozisyonları da gayet güzel.Yeni model olması bakımından yüksek masraflarınız olmaz,yakıt yönünden de cimri motosikletler.
-
18 Haziran 2014, 14:22
#8
ermanay adlı üyeden alıntı
10.000 Tl bütçeyle çin mallarını hemen elemelisiniz bence.Arkadaşlarımızın da önerdiği gibi Wolf ve İnazuma işinizi görecektir.Oturuş pozisyonları da gayet güzel.Yeni model olması bakımından yüksek masraflarınız olmaz,yakıt yönünden de cimri motosikletler.
YA ne bileyim spor motor sevmiyorum ki :( ama inceleyeceğim teşekkürler
-
18 Haziran 2014, 14:41
#9
NidhogXanta adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar ,
Forumunuzu 1 ay kadar ZİYARETÇİ Olarak takip ettim, 2 YIL kadar Haftada 500 + KM yapabileceğim Bir CRUISER yada ENDURO motor İstiyorum , 10.000 TL bütçem Var , Regal Raptor ilgimi çekti 350 cc , Bana Önerileriniz Nelerdir ? 2 AY kadar zamanım var maksimum , Şart olcak 2 ay sonunda. Önerilerinizi Bekliyorum Saygılar Arkadaşlar
Geçen sene yaklaşık 6 ay istanbul - kocaeli arası haftada 800km+ yol yaptım. Ben bu durum için suzuki inazuma tercih etmiş ve 0 olarak satın almış birisi olarak bazı deneyimlerimi paylaşayım.
0 olduğu için rodaj süresinde yavaş gitmeniz gerekiyor. Buda anayollarda sıkıntı oluşturuyor...
Yaklaşık iki güne bir deponuzu doldurmanız gerekiyor. Benzinliğe gir çık sıra bekle biraz sıkıcı...
0 alırsanız 1000km her 5000km bakım masrafları var. Bunları göze almak gerekiyor zira serviste olacaksa yüklü rakamlar olabiliyor...
Hava şartlarına göre giyim kuşam gerekiyor. Bahsedilen ürünler kaliteli olursa yüklü rakamlar olabiliyor...
Hergün sabah kalk hazırlan motora bin akşam kalk motora bin geri dön güzel motivasyon düzgün bir tempo gerektiriyor...
Hergün motosiklet ile trafikte olmak kaza riskini artırıyor sabır sınırlarını zorluyor...
-
18 Haziran 2014, 15:01
#10
daelim daystar tavsiye ederim . 1000km oldu şimdiye dek sorunsuz denebilir. 9500 gibi bi satış fiyatı var istanbulda
-
18 Haziran 2014, 15:12
#11
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Geçen sene yaklaşık 6 ay istanbul - kocaeli arası haftada 800km+ yol yaptım. Ben bu durum için suzuki inazuma tercih etmiş ve 0 olarak satın almış birisi olarak bazı deneyimlerimi paylaşayım.
0 olduğu için rodaj süresinde yavaş gitmeniz gerekiyor. Buda anayollarda sıkıntı oluşturuyor...
Yaklaşık iki güne bir deponuzu doldurmanız gerekiyor. Benzinliğe gir çık sıra bekle biraz sıkıcı...
0 alırsanız 1000km her 5000km bakım masrafları var. Bunları göze almak gerekiyor zira serviste olacaksa yüklü rakamlar olabiliyor...
Hava şartlarına göre giyim kuşam gerekiyor. Bahsedilen ürünler kaliteli olursa yüklü rakamlar olabiliyor...
Hergün sabah kalk hazırlan motora bin akşam kalk motora bin geri dön güzel motivasyon düzgün bir tempo gerektiriyor...
Hergün motosiklet ile trafikte olmak kaza riskini artırıyor sabır sınırlarını zorluyor...
Ben Hız Olayına karşıyım Kardeşim , 2 yıl kullanmak zorunda kalacağım için Geri Dönüşü Olabilecek Bir Klasik motor İstiyorum , Cruiser Olmalı , Maksimum Enduro ( Transalp , BMW 650 serisi vs. ). '' Ermanay '' Arkadaşımızın Dediği gibi 10000 ile Çin'e girmek istemiyorum . cidden Ermanayın dediği içime oturdu ama Cbf Cbr 125- 150 ilgimi pek çekmiyor , Ben biraz daha araştırayım sizin desteklerinizle arkadaşlar. aklımdaki modeller :
http://www.daelimtr.com/?page=urun-detay&id=81&udpage=teknik-ozellikler
http://www.keeway.com.tr/cruiser250.htm ( hava soğutmalıymış :S )
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-bmw-f650gs-2005-model-168773838/detay ( üstünü tamamlayacaz artık )
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bu-yaz-sizin-yaziniz-olacak-kara-panterimi-satiyorum-168646084/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-regal-raptor-regal-raptor-daytona-350-super-130177998/detay
Yani Demek İstediğim 250 - 650 2 yıl işimi görebilecek geri dönüşlü bir motor !!
TEŞEKKÜRLER
-
18 Haziran 2014, 15:25
#12
regalin 350 cc oluşu sizi yanıltmasın hyosung beygir ve tork olarak daha güçlü, ben tavsiye ederim enjeksiyonlu modellerin bazı kronik sorunları var forumdan araştırıp bu sorunları çözerseniz istediğiniz yola gidersiniz.. 2. el alıcaksanız çözülmüştür büyük iht5imalle
-
18 Haziran 2014, 15:33
#13
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
regalin 350 cc oluşu sizi yanıltmasın hyosung beygir ve tork olarak daha güçlü, ben tavsiye ederim enjeksiyonlu modellerin bazı kronik sorunları var forumdan araştırıp bu sorunları çözerseniz istediğiniz yola gidersiniz.. 2. el alıcaksanız çözülmüştür büyük iht5imalle
Kronik arızalar ile ilgili ciddi bir açıklama bulamadım , genelde GEYİK yapılmış
yzf 1000: kask açıklığında yüz felci tehlikesi
ybr 125: benim gibi irice kişilerde motorun adama saplanmış gibi durma tehlikesi
gibi ...
-
18 Haziran 2014, 15:50
#14
NidhogXanta adlı üyeden alıntı
Kronik arızalar ile ilgili ciddi bir açıklama bulamadım , genelde GEYİK yapılmış
yzf 1000: kask açıklığında yüz felci tehlikesi
ybr 125: benim gibi irice kişilerde motorun adama saplanmış gibi durma tehlikesi
gibi ...
yok ya öyle değil tabiki bazı modellerde mesela buji piposu çatlaması sorunu var motorun tekleyerek çalışmasına neden oluyor değiştirdiğinizde sorun kalkıyor
-
18 Haziran 2014, 16:34
#15
Haftada 500km, 5 gün için günde 100km yapar, yani 50km git 50km gel diyebiliriz. Her motor yapar bunu ama enduro demişsin, ben de KLX250 diyorum.
-
28 Haziran 2014, 19:42
#16
regal raptor kullanıcısı olarak kesinlikle tavsiye etmem. koydukları su soğutma önce kendisini soğutmayı başarsın da motora sıra gelsin. kullandığım ve etrafımda kullanılan o bütçelerde ki chopperlar içinde en beğendiklerim keeway land cruiser ve gv250. keeway in bakımını yaparsan neredeyse japon dayanıklılığında bir makine. 120 bin km de keeway biliyorum hala tık demiyor. terminatör gibi gidiyor hala. gv 250 lerde dip gazda gitmemen önerilir. bu altın öğüde uyarsan uzun soluklu ve güçlü bir makine onlarda ancak aşırı yüklenilmesi durumunda sorun çıkartabiliyorlar diye DUYDUM. kendim şahit olmadım etrafımda. sahibinden de o fiyatlarda ls 650 savage, vl intruder 800, dragstar 650 var. ustayla gidip bakılarak alınmak sartıyla çok daha iyi secenekler. özellikle anlamadığım bir şekilde sürekli ikinci eli artan bir dragstarı yaza girerken almak altın gibi bir yatırım resmen
-
28 Haziran 2014, 20:07
#17
Sen boşver abicim uzun yol yapicaksin Honda pcx 150 scooter al.sekil olarak ta güzel 150cc azda yakar rahatta ettirir.illa bu demiyorum hondanin herhangi bir scooteri çok iyi is görebilir.ne dersin
-
28 Haziran 2014, 20:28
#18
Klx250, crf250l alıp lastik Değişimi yaparsan mesele kalmaz. Crf nin kötü yanı depo küçük diye 200 km de yakıt almak lazım. Iyı yani ikinci eli rahat. Alırken de satarken de.
-
28 Haziran 2014, 21:04
#19
Cruiser tarzında Kawasaki EN500 işinizi gayet de iyi görecektir o bütçeyle, BMW F650 GS temiz bulunursa olabilir ama ondan da yüksek fiyat istiyorlar, eğer biraz fazla yakmasını dert etmeyecekseniz Aprilia Pegaso da olabilir. Korumalı elbiselerinizi, yağmurlu havalarda kullanacaksanız yağmurluk, çizme ve kask aldınız mı? Almanların şöyle bir söylemi vardır önce koruyucu ekipmanını al, artan para ile motosiklet al diye.
-
28 Haziran 2014, 23:15
#20
Benzer durumlardayım şuanda mesafe konusunda ama benim şuan düşüncem scooter tarzı bişey..nedenide yağışlı havalarda ayakları ıslatmamak.henüz zamamnım var düşünce aşamasındayım şuan bende..Daelim daystarı ınceledım ama kullanmadım. Oldukça şık makine görüntüsü kaliteli oldugunu gösteriyor.Değer kaybı çok yaşanabilir harinde bence gayet güzel..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)