Giriş Seviyesi Cruiser/Chopper Seçenekleri
Reklamlar
-
02 Haziran 2014, 22:38
#1
Merhabalar;
5 yıldır A2 ehliyetim var ama tecrübem tatil yerlerindeki kiralık scooter'larla sınırlı. Şu aralar ilk motosikletimi almak için araştırmalar ve planlar yapıyorum. Cruiser/Chopper tarzı bir araç almak niyetindeyim. Giriş seviyesinde bana ne önerirsiniz?
Şimdiden teşekkürler...
Reklamlar
-
02 Haziran 2014, 22:41
#2
Kocaeli İl Temsilcisi
Hyosung GV 250 başlangıç için ideal sanırsam .
-
02 Haziran 2014, 22:45
#3
7 yıldır kanuni caracal kullanıyorum. bir gün bile üzmedi.
10dk önce 100km'lik küçük bir izmir gezisinden geldim tavsiye ederim.
-
02 Haziran 2014, 22:46
#4
-
02 Haziran 2014, 22:47
#5
üretime devam edenlere küba superlight 200 eklenebilir.
-
02 Haziran 2014, 22:52
#6
Konu dışı olacak ancak, cross/enduro tercih eden biri olarak,ne yalan söyleyeyim "Venox 250" fena hoşuma gitti, cruiser olsa gerek
-
02 Haziran 2014, 22:58
#7
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Konu dışı olacak ancak, cross/enduro tercih eden biri olarak,ne yalan söyleyeyim "Venox 250" fena hoşuma gitti, cruiser olsa gerek
venox un üretimi durdruldu bildiğim kadarıyla.
Aslında benim de dikkatimi çeken bir model.
Biraz ağır kaçıyordu ama kilo olarak. Ama şekli yeter.
Güvenebileceğimiz tek gözler, kendi gözlerimizdir.
-
02 Haziran 2014, 22:58
#8
Seçenek çok gibi görünüyor.
Bu araçların dayanıklılığı nedir?
Bir de markalara yabancıyım. Hangisi daha çok tutuluyor ve ikinci elde hangisi rahat alıcı bulur? Hangisini tercih etmek lazım?
"Where ignorance is bliss, it's folly to be wise" Thomas Gray
-
02 Haziran 2014, 23:16
#9
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-2300-km-de-kullanmayi-beceremedigimden-dolayi-satiyorum-200-luk-160465482/detay
babamın motorudur, titreşim sorun olmaz diyorsan tavsiye ederim. ama öncelikli olarak hyosung gv 250 veya lifan lf 250 b modellerini tavsiye ederim.
-
02 Haziran 2014, 23:17
#10
ikinci eli en rahat hyosung. kalite olarak da hyosung en iyilerinden. regaller sorun çıkartıyor. sıvı soğutmalı olduklarından daha çok parçaları ve aynı zamanda çinli oladuklarından bu parçaların arıza çıkarması daha muhtemel. bende motor alma arefesinde ve sonrasında diğer motosikletlerin konularınıda okudum, regal bunların içinde en çok sorun çıkarabilecek marka. her parçasıda ha deyince bulunmaz
-
02 Haziran 2014, 23:20
#11
eğer ilerde büyütmeyi düşünüyorsan bunlardan en kolay satacağın lifan ve hyosung'dur. ama farklı bir tavsiye olarak commuter ile başlamanı da öneririm. hem çok daha kolay satarsın, hem farklı bi tecrübe edinir, daha sonra hiç hacim gözetmeden chopper alırsın istediğin kadar büyük olur hiç fark etmez.
-
02 Haziran 2014, 23:41
#12
Neden düşük CC'li almak gerekiyor? Yüksek CC'li almanın sakıncası nedir?
Mesela ilk motorumu 900 CC'lik bir araç alsam ne gibi dezavantajları olur?
Tavsiye eder misiniz?
"Where ignorance is bliss, it's folly to be wise" Thomas Gray
-
02 Haziran 2014, 23:59
#13
F e L i X adlı üyeden alıntı
Neden düşük CC'li almak gerekiyor? Yüksek CC'li almanın sakıncası nedir?
Mesela ilk motorumu 900 CC'lik bir araç alsam ne gibi dezavantajları olur?
Tavsiye eder misiniz?
Eğitim alarak ve sakin kullanarak bu sınıfta yüksek cc ile başlanabilir. Fakat güç ve ağırlık yeni başlayanın başına beladır. Sakarlık ve acemilik dönemini daha hafif ve zayıf motosikletle geçirmek daha mantıklı.
Sonuçta mutlaka bazı acemilikler yapıp düşme yada kazaya karışıcaksınız , o zaman ufak cc nin faydasını görürsünüz.
Dengede tutması , zor bir anda toparlaması , frenlemesi , manevra ve viraj kabiliyeti , dar alandaki kıvraklığı gibi avantajlarınız olur.
Bunu şöyle düşünün , araba kullanamaya bir limuzin ile başlasaydınız neler yaraşdınız. ???
Kendinizi sakatlamadan bir üst seviyeye geçme şansınız daha yüksek olur. Büyük motor zor gelip güveninizi de kırabilir.
Sarıyere yakın biryerdeyseniz görüşelim sadece 2 hareketle neden ufak cc olduğunu size canlı olarak gösterebilirim.
-
03 Haziran 2014, 00:08
#14
acayüp adlı üyeden alıntı
Eğitim alarak ve sakin kullanarak bu sınıfta yüksek cc ile başlanabilir. Fakat güç ve ağırlık yeni başlayanın başına beladır. Sakarlık ve acemilik dönemini daha hafif ve zayıf motosikletle geçirmek daha mantıklı.
Sonuçta mutlaka bazı acemilikler yapıp düşme yada kazaya karışıcaksınız , o zaman ufak cc nin faydasını görürsünüz.
Dengede tutması , zor bir anda toparlaması , frenlemesi , manevra ve viraj kabiliyeti , dar alandaki kıvraklığı gibi avantajlarınız olur.
Bunu şöyle düşünün , araba kullanamaya bir limuzin ile başlasaydınız neler yaraşdınız. ???
Kendinizi sakatlamadan bir üst seviyeye geçme şansınız daha yüksek olur. Büyük motor zor gelip güveninizi de kırabilir.
Sarıyere yakın biryerdeyseniz görüşelim sadece 2 hareketle neden ufak cc olduğunu size canlı olarak gösterebilirim.
Samimi davetiniz için teşekkür ederim. Ben Beylikdüzü'ndeyim. Oralara en son 2-3 sene önce geldim herhalde (:
Açıkçası benim gönlümde bi' Kawasaki Vulcan VN900 Custom yatıyor ama düşük CC yönlendirmeniz kafamı biraz karıştırdı.
-
03 Haziran 2014, 00:09
#15
Yüksek cc de de kıvrak makineler var ben 1200 km scooter tecrübemden sonra harley davidson 883 iron a geçtim eğitim de aldım hiç bi sıkıntım yok özellikle motorda abs olması sayesinde diskleri fren yaparak kitleme şansınız yok maddi sınırlama yoksa harley davidson tavsiye ederim 883 cc lık iron dan başka modeli varsa
-
03 Haziran 2014, 00:17
#16
F e L i X adlı üyeden alıntı
Samimi davetiniz için teşekkür ederim. Ben Beylikdüzü'ndeyim. Oralara en son 2-3 sene önce geldim herhalde (:
Açıkçası benim gönlümde bi' Kawasaki Vulcan VN900 Custom yatıyor ama düşük CC yönlendirmeniz kafamı biraz karıştırdı.
konu başlığında giriş seviyesi dediğiniz için düşük cc ler önerilmiş
yeterli tecrübeniz varsa yüksek cc olarak
suzuki maruder vz 800
honda shadow 750
yamaha dragstar 1100
kawasaki en son sıra
benim öncelik listem göz zevkim bu
misal arıza çıkarmayacağını bilsem eski model yamaha v-max favorim
er odur ki dünyada koya bir eser,
esersiz kişinin yerinde yeller eser
-
03 Haziran 2014, 00:23
#17
ufukk adlı üyeden alıntı
konu başlığında giriş seviyesi dediğiniz için düşük cc ler önerilmiş
yeterli tecrübeniz varsa yüksek cc olarak
suzuki maruder vz 800
honda shadow 750
yamaha dragstar 1100
kawasaki en son sıra
benim öncelik listem göz zevkim bu
misal arıza çıkarmayacağını bilsem eski model yamaha v-max favorim
Evet; giriş seviyesi dedim çünkü yeni başlayanlar için genelde öyle öneriliyor ama sorularla bunun sebeplerini de anlamaya çalışıyorum.
Siz sıralamayı yalnız estetik değerlendirmeyle mi yaptınız; yoksa motorların niteliğine bağlı değerlendirme de yaparak mı sıraladınız?
"Where ignorance is bliss, it's folly to be wise" Thomas Gray
-
03 Haziran 2014, 00:28
#18
bence chopper bol nikelaj, gür eksoz sesi, heybetli bir görüntüdür ve göz zevkime göre sıralama yaptım
bu az yakar , parçası ucuzdur diye bir kıyaslama yapmadım bu kıyaslar ticari amaçlı benim seçimlerim zevk amaçlı
tabi kendi bütçeme göre bir sıralama yaptım çok param olsaydı v8 boss hoss alırdım
-
03 Haziran 2014, 00:57
#19
ufukk adlı üyeden alıntı
bence chopper bol nikelaj, gür eksoz sesi, heybetli bir görüntüdür ve göz zevkime göre sıralama yaptım
bu az yakar , parçası ucuzdur diye bir kıyaslama yapmadım bu kıyaslar ticari amaçlı benim seçimlerim zevk amaçlı
tabi kendi bütçeme göre bir sıralama yaptım çok param olsaydı v8 boss hoss alırdım
Benim de çok param olsaydı herhalde Harley-Davidson V-Rod Muscle alırdım.
Subjektif olacak ama Kawasaki'yi neden son sıraya aldığınızı anlayamadım. Bence Vulcan VN900 Custom çok havalı görünüyor.
-
03 Haziran 2014, 01:29
#20
Sıfırını bulamassın ama temiz bir ikinci el olursa Mondial 250 MCT güzel bir tercih olabilir bence
bütçe ye göre tabi gv 250 de güzel . RR de bu sınıfta tercih edilen motorlardan.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)