Regal Raptor 250E-10 alayimmi?
Reklamlar
-
Arkadaslar yaklasik olarak 7.000 tl lik bir butcem var. aslinda bir japon bakiyorum ama satiliklarin hepsinin km'si cok fazla yada butcem yetersiz. 250E-10 guzel bir motor ve 2012 ve sonraki modellerinde balansor oldugundan titresim yok deniyor.
Her ay bir gun 600km yol yapmam gerekiyor. nedersiniz raptor kullanicilari, bu makine benim isimi gorurmu?
Reklamlar
-
Hyosung gv250 modelini incelediniz mi ? İkiside güzel motorlar fakat gv biraz daha ağır basıyor, uzun yol yapıcağım dediğinizde. .
-
nedense GV250'nin tipi hosuma gitmiyor :/ ayrica bir kac motor ustasinidan motorunun problemli oldugunu ve bir sikinti cikartiginda toparlamasinin sikintili oldugunu duymustum.
-
Muzun adlı üyeden alıntı
nedense GV250'nin tipi hosuma gitmiyor :/ ayrica bir kac motor ustasinidan motorunun problemli oldugunu ve bir sikinti cikartiginda toparlamasinin sikintili oldugunu duymustum.
V-twin motor ustası azdır ülkemizde. Herkes anlamaz... Anlamadıkları içinde çamur atmışlardır doğal olarak. İlk serinin sıkıntılı olduğunu biliyorum fakat 2008 veya 9 sonrası toparladılar. GV konusuna danışarak karar verin derim. Hayırlı olsun şimdiden.
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
-
raptor iyidir...eski kullanıcısıyım...hiç yolda kalmadım...bakımına dikkat et seni üzmez...gv ler bana çok kalas geliyor...ısınamadım bi türlü...
-
-
Gv250 bana kutuk gibi kalas gibi estetigi sifir geliyor. Motor icine sinecek , eli yuzu duzgun yakisikli olacak. Fiyati da uygun olacak. Bu sekilde dusunursen ilk akla gelen regaldir.
Bir japon kadar saglamdir. Hararet yaptiramazsin, su sogutmalidir..
Yedek parca bol, ikinci eli hareketlidir.
Marka olarak kendini ispatlamistir...
-
GV250 biraz klasik duruyor. belki bir kac dokunusla iyi bir sekle girer ama kimin vakti var hem piyasada sekle sokulmus motorlar var.
spyderin 2010 modellerinde vitesten dusme problemlerinin oldugunu ve daha sonraki modellerde cozuldgunu ogrendim. peki bildiginiz kronik problemler varmi bu motor ile alakali. yani alinca sunlara dikkat et, yada sunlari hemen yaptir diyeceginiz. (Not 2014 veya 2013 model alicam)
-
hyosungun her serisi iyidir baştan kötüydüde sonradan toparladılar diye birşey yok.. raptorda daha çok sanayiye gidersiniz.. ama gv almayın siz yinede raptor alın
-
hocam gv250 kullanan arkadaslarim vardi. motorda gaz yememe ve vites gecmeme ozellikle bosa gecmeme gibi problemleri vardi. hepsinde olmasada 2010 ve oncesi modellerede boyle bir problem oldugunu biliyorum. ve ne kadar sanayiye gittilersede kesim bir cozum bulamadilar :( . sanirim son modelleri oldukca iyi ama onlarinda fiyatlari baya ucuk.
regal raptor hic kullanmadim ve kullanan arkadasimda olmadi. motor ustalarina sordugumda hep olumlu seyler duydum regal raptor hakkinda. yinede tanimadigim bir motor. karar asamasindayim.
-
istisnasız gv250 derim ben geçenlerde yakın bi arkadasım regal raptor spyder aldı sıfır 1 hafta sonra motosikletin her tarafından ses gelmeye başladı ve uzun süre sürünce motosiklet yoruyor yine yakın bi arkadaşımda gv250 var senelerdir kullanıyor bi arıza çıkarmadı sadece bakım için ugruyor tamirciye hem v twin motor hem daha yüksek beygirli daha heybetli ve konforlu bi motosiklet senin bütçende de japon bulunur ancak ne kadar temiz olur bilemem yerinde olsam düşünmeden gv250 alırdım ama yinede karar senin bu arada regalede kötü demiyorum ama ama v twin motor herzaman bi adım öndedir :D
-
yamaha virago da iyidir, güzel bakılmış bir lifan da güzeldir. çin malı değildir lifan 250b
-
hayret ettim yurtdışında sıkça gördüğüm model burda da varmış rasgeldi. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-zongshen-sifir-zongshen-250-158703062/detay avrupada falan bu model var. kullanan arkadaslarım var sağlam ve titreşimsiz diyorlar ama inan özelliklerini bilmiyorum. araştır istersen ilandaki de stokçu muhtemelen. bilenler varsa yorumlara açık
iyi akşamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
jemalizm adlı üyeden alıntı
yamaha virago da iyidir, güzel bakılmış bir lifan da güzeldir. çin malı değildir lifan 250b
HOCAM LİFAN 250 B ÇİN MALI DEĞİL DEMİŞSİNİZ. NE MALI? BEN BİSANLA ORTAKLAŞA ÇİNDEN GELİYOR DİYE BİLİYORUM.
-
düşünmeden temiz EN500 derim.
virago virajlarda kötü malum ülkemiz virajlı yollar kötü belin ağrır.gv250 virago 535'ten daha iyidir uzun yol için. boy uzunsa virago 250 hiç düşünme zaten testerenin bisiklette durduğu gibi oluyor.
-
Cruiser ikinci alacağım motor olduğu için... Bende araştırdım.. 1. Seçeneğim gv250 olacak..
Servislere sorduğumda regal iyidir dediler ama hyo mu? regal mi? dediğimde, hyo önerildi hep... Tabi ben klasik sevdiğim için tipinide beğeniyorum.. O kısmı zevk meselesi olduğu için kimseye sormana gerek yok.. Tipine sen karar ver..
Önerilerde; sağlamlık, parça kalitesi ve bulunabilirlik, fiyat uygunluğu kriterlerini değerlendirebilirsin.
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
Regal Raptor gereginden çok pahalı hiç almasan daha iyi bence yazık olur parana.hyo kullandım 3 sene ona hiç girme
-
LİFAN LF 250 B Kullanıcıları
Bu konuyu açmak isteyişimdeki temel sebep , orta sınıf 250cc chopper ararken en iyi seçimi yapabilmek için araştırma yaparken çektiğim sıkıntılar ve bilgi azlığı oldu.. 2006dan beri 250cc chopperların çoğuna sahip olmuş ve kullanmış biri olarak şu anki motorum LİFAN LF 250 B hakkındaki tecrübelerimi aktaracağım. Bu arada motoru tecrübe ettiğim yollar ( OF ROAD STABLİZE ERZİNCAN MUNZUR DAĞ YOLLARI, ASFALT YOL, TRABZON YOLU DAĞLIK ASFALT YOLLARI) nasipse yazında Erzincan ANKARA oradanda ANTALYA bu motora ciddi anlamda güven oluşturdum.
Lf 250 b -------> PAŞA yani bu benim lf min adı (:
Tiger , ramzey, Mondial MCT, Regal raptor T gidon ve şimdiki motorum PAŞA ( LİFAN LF 250 B)
bu adresten motoru inceleyin
http://www.redoakcycles.com/uploads/250_08.jpg
http://www.redoakcycles.com/2009_LF250-B_Black.html
Öncelikle bu saydığım motorların hiç birini Lifanın kategorisinde saymak asla istemem çünki arada dağlar fark var !
En önemli farkmotorun üzerinde V TİWİN MOTOR Seri: 2V49FMM ödüllü motor tipi mevcuttur.
Bu motorun en önemli özelliği tek karbrüratörlü oluşudur, diğer motorlar çift karbratörlüdür.. Paşanın (LF 250 B) son denememde 50 tl benzin ile 400km yol yaptı 90 - 100km arası sabit hızda.. şehir içide 350km civarı gidiyor.
V tiwin motor olması dolayısı ile genelde motoru 600cc sanıyorlar emsallerinden büyük olması nedeniyle sizi durdurup soranlarla karşılaşıyorsunuz. Bu motor tipi gerçekten chopperda olmazsa olmaz olduğunu anladım..
Motor eleştirime devam ediyorum. Motoru 2006 dan beri kullanılıyor bu tabi balansörlü, üstten egzantirikli geliştirilmiş hali.. Örneğin honda shadow 250cc, yamaha drakstar 250cc,bisan 250 roadstarlarda , monero cmx ve ledowlarda bu motor tipi kullanılıyor.
çin menşeyli motorlarda en az sorun çıkaran hatta ciddi anlamda memnun olunan en iyi motor tipidir.
Lifan LF 250 B araştırmalarım sonucu ulaştığım bilgi YAMAHA DRAGSTAR 250cc nin KLONudur. yani tamamen kopyalanarak yapılmış.
Motor 17 beygir olarak geçiyor bana sorarsanız diğer 250 cc motorlarımdan daha torklu ve atak bir motor .
Titreşim deneyimime gelinde diğer motorlarım 80 km de titreşim başlıyordu. bu motor tipinin en önemli özelliği v motor titreşimi çok aza indirgemesidir TİTREŞİM 100km Hızda başlıyor evet tam tespitim bu 100km belki ben vidalarını hiç sıkmıyorum sıksam daha iyi sonuç alabilirim..
Motor bölümünün elektronik benzin ve karbratör kesicisi gibi daha aklıma gelmeyen bir çok avantajı var..
Gelelim YOL TUTUŞUna bu motorun amartsör yaylanım sistemide hoşuma gitti gerçi biraz fazla otobüs gibi yaylanıyor ama bu da motor emsallerinden ağır oluşundan kaynaklanıyor. motorun yol tutuşu başarılı bunun sebebi tekrarlıyorum motor ağır olduğu için yola yapışıyor rüzgarın gücünü azaltıyor ve yola daha iyi yapışıyor.
Koltuklarının yumuşaklığı ve büyüklüğü yeterli olduğu içinde uzun yolda daha az yorucu oluyor. Bilmiyorum bu motorumda kendimi daha bi güvende hissediyorum.
Lastikleri yeni sayılır motorum 2011 model hala ilk lastiği lastikciye gösterdim lastiklerini pek kaliteli sayılmaz ama en azından yumuşak lastik dolayısı ile kolay kaymaz dedi, tebşir gibi çin lastiğinden hallice diyelim..
eski mondial mct 250 cc motorum hep tel kırardı ve krom kaplama değildi.. PAŞA lf 250 ise tel malzemesini baya kalın sağlam tel ve krom kaplama olarak kullanmış dağ yollarında cross gibi kullandığım motorum daha hiç tel kırmadı maşallah
Malzeme kalitesi olarak ben em sallerine bakarak başarılı buluyorum çünkü kronik hiç bir problem çıkarmadı bu arada LİFAN bisan lifan diye geçer çin değildir Amerikan Türk ortaklığı bir markadır. şu an sıfır 7500tl plaka falan derken 8.500tl yi bulabilir.
Motorum şimdiye kadar rölantide hiç stop etmedi munzur dağının zirvelerinde dahi yüksek basınçtan etkilenmedi buda şaşırtıcı..
En güzel özelliklerinden biride bu motor tipi okadar çok modelde kullanıldı ki parça bulamama gibi bir problem asla olamaz. markalar farklı bile olsa motor seri modeli aynı tüm parcalar bir birine uyuyor yani..
Ciddi anlamda heybetli bir motor ramzey 250cc mondial mct bisan 250cc road star keway 250 shadow dahil bunların yanında daha ağır ve heybetli bir motorsiklet emin olabilirsiniz..
Bende ikinci el aldım PAŞA mı iyide bu motoru almışım inşallah böyle devam eder muhabbetimiz dostumla beni hiç üzmez ve memnun etmeye devam eder
Bu motorun yağına , bakımına dikkat edin birde kaliteli buji kullanın inanın bu paraya daha iyisi bulunmaz.
Son olarak şunu söyleyebilirm az benzinle çok yolu sorunsuz bir şekilde pekte titremeden keyifli gezi yapmak isteyenler ben sizin yerinize yıllardır bu tip motorları test ettim halada test etmeye devam ediyorum bence PAŞA yani LİFAN lf 250 B diorum karar sizin. Ben elimden geldiğince siz arkadaşlarıma yol göstermeye yardımcı olmaya çalıştım umarım bu bilgiler ışığında sizlere yardımcı olabilmişimdir.
HERKESE KAZASIZ BELASIZ BOL KEYİFLİ VE GÜLÜCÜKLERLE DOLU YOLCULUKLAR DİLİYORUM...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------
LİFAN LF 250 B YAMAHA DRAGSTARIN KOPYASIDIR amerikan türk malı ortaklığıdır kalitelidir
LİFAN LF 250 B
LİFAN LF 250 B Kullanıcıları
Bu konuyu açmak isteyişimdeki temel sebep , orta sınıf 250cc chopper ararken en iyi seçimi yapabilmek için araştırma yaparken çektiğim sıkıntılar ve bilgi azlığı oldu.. 2006dan beri 250cc chopperların çoğuna sahip olmuş ve kullanmış biri olarak şu anki motorum LİFAN LF 250 B hakkındaki tecrübelerimi aktaracağım. Bu arada motoru tecrübe ettiğim yollar ( OF ROAD STABLİZE ERZİNCAN MUNZUR DAĞ YOLLARI, ASFALT YOL, TRABZON YOLU DAĞLIK ASFALT YOLLARI) nasipse yazında Erzincan ANKARA oradanda ANTALYA bu motora ciddi anlamda güven oluşturdum.
Lf 250 b -------> PAŞA yani bu benim lf min adı (:
Tiger , ramzey, Mondial MCT, Regal raptor T gidon ve şimdiki motorum PAŞA ( LİFAN LF 250 B)
bu adresten motoru inceleyin
http://www.redoakcycles.com/uploads/250_08.jpg
http://www.redoakcycles.com/2009_LF250-B_Black.html
Öncelikle bu saydığım motorların hiç birini Lifanın kategorisinde saymak asla istemem çünki arada dağlar fark var !
En önemli farkmotorun üzerinde V TİWİN MOTOR Seri: 2V49FMM ödüllü motor tipi mevcuttur.
Bu motorun en önemli özelliği tek karbrüratörlü oluşudur, diğer motorlar çift karbratörlüdür.. Paşanın (LF 250 B) son denememde 50 tl benzin ile 400km yol yaptı 90 - 100km arası sabit hızda.. şehir içide 350km civarı gidiyor.
V tiwin motor olması dolayısı ile genelde motoru 600cc sanıyorlar emsallerinden büyük olması nedeniyle sizi durdurup soranlarla karşılaşıyorsunuz. Bu motor tipi gerçekten chopperda olmazsa olmaz olduğunu anladım..
Motor eleştirime devam ediyorum. Motoru 2006 dan beri kullanılıyor bu tabi balansörlü, üstten egzantirikli geliştirilmiş hali.. Örneğin honda shadow 250cc, yamaha drakstar 250cc,bisan 250 roadstarlarda , monero cmx ve ledowlarda bu motor tipi kullanılıyor.
çin menşeyli motorlarda en az sorun çıkaran hatta ciddi anlamda memnun olunan en iyi motor tipidir.
Lifan LF 250 B araştırmalarım sonucu ulaştığım bilgi YAMAHA DRAGSTAR 250cc nin KLONudur. yani tamamen kopyalanarak yapılmış.
Motor 17 beygir olarak geçiyor bana sorarsanız diğer 250 cc motorlarımdan daha torklu ve atak bir motor .
Titreşim deneyimime gelinde diğer motorlarım 80 km de titreşim başlıyordu. bu motor tipinin en önemli özelliği v motor titreşimi çok aza indirgemesidir TİTREŞİM 100km Hızda başlıyor evet tam tespitim bu 100km belki ben vidalarını hiç sıkmıyorum sıksam daha iyi sonuç alabilirim..
Motor bölümünün elektronik benzin ve karbratör kesicisi gibi daha aklıma gelmeyen bir çok avantajı var..
Gelelim YOL TUTUŞUna bu motorun amartsör yaylanım sistemide hoşuma gitti gerçi biraz fazla otobüs gibi yaylanıyor ama bu da motor emsallerinden ağır oluşundan kaynaklanıyor. motorun yol tutuşu başarılı bunun sebebi tekrarlıyorum motor ağır olduğu için yola yapışıyor rüzgarın gücünü azaltıyor ve yola daha iyi yapışıyor.
Koltuklarının yumuşaklığı ve büyüklüğü yeterli olduğu içinde uzun yolda daha az yorucu oluyor. Bilmiyorum bu motorumda kendimi daha bi güvende hissediyorum.
Lastikleri yeni sayılır motorum 2011 model hala ilk lastiği lastikciye gösterdim lastiklerini pek kaliteli sayılmaz ama en azından yumuşak lastik dolayısı ile kolay kaymaz dedi, tebşir gibi çin lastiğinden hallice diyelim..
eski mondial mct 250 cc motorum hep tel kırardı ve krom kaplama değildi.. PAŞA lf 250 ise tel malzemesini baya kalın sağlam tel ve krom kaplama olarak kullanmış dağ yollarında cross gibi kullandığım motorum daha hiç tel kırmadı maşallah
Malzeme kalitesi olarak ben em sallerine bakarak başarılı buluyorum çünkü kronik hiç bir problem çıkarmadı bu arada LİFAN bisan lifan diye geçer çin değildir Amerikan Türk ortaklığı bir markadır. şu an sıfır 7500tl plaka falan derken 8.500tl yi bulabilir.
Motorum şimdiye kadar rölantide hiç stop etmedi munzur dağının zirvelerinde dahi yüksek basınçtan etkilenmedi buda şaşırtıcı..
En güzel özelliklerinden biride bu motor tipi okadar çok modelde kullanıldı ki parça bulamama gibi bir problem asla olamaz. markalar farklı bile olsa motor seri modeli aynı tüm parcalar bir birine uyuyor yani..
Ciddi anlamda heybetli bir motor ramzey 250cc mondial mct bisan 250cc road star keway 250 shadow dahil bunların yanında daha ağır ve heybetli bir motorsiklet emin olabilirsiniz..
Bende ikinci el aldım PAŞA mı iyide bu motoru almışım inşallah böyle devam eder muhabbetimiz dostumla beni hiç üzmez ve memnun etmeye devam eder
Bu motorun yağına , bakımına dikkat edin birde kaliteli buji kullanın inanın bu paraya daha iyisi bulunmaz.
Son olarak şunu söyleyebilirm az benzinle çok yolu sorunsuz bir şekilde pekte titremeden keyifli gezi yapmak isteyenler ben sizin yerinize yıllardır bu tip motorları test ettim halada test etmeye devam ediyorum bence PAŞA yani LİFAN lf 250 B diorum karar sizin. Ben elimden geldiğince siz arkadaşlarıma yol göstermeye yardımcı olmaya çalıştım umarım bu bilgiler ışığında sizlere yardımcı olabilmişimdir.
HERKESE KAZASIZ BELASIZ BOL KEYİFLİ VE GÜLÜCÜKLERLE DOLU YOLCULUKLAR DİLİYORUM..
-
mezarkabulp adlı üyeden alıntı
HERKESE KAZASIZ BELASIZ BOL KEYİFLİ VE GÜLÜCÜKLERLE DOLU YOLCULUKLAR DİLİYORUM..
hocam sana lifan firması ne kadar para verdi reklamını yapman için?
-
06 Haziran 2014, 21:49
#20
Arkadaslar bu lifan ile rks ayni motormu ccok benziyorlar bir birine-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)