Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

gv250 küçük geldi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Mart 2014
    arkadaşlar foruma yeni üyeyim ve yardımlarınızı esirgemeyeceğinizi düşünüyorum.gezmeyi çok seven ve fotoğrafçılıkla uğraşan birisi olarak,fotoğraf ekipmanımı çantalara atıp dağ tepe gezebileceğim bir chopper araştırıyorum. boyumun uzun olması sebebiyle de motorların küçük gelmesi gibi bi sıkıntım var.gv250 çok hoş fakat bugün bir gv250 ye bindiğimde küçük geldi. direksiyon dizlerimden dolayı benzin deposuna kadar dönmedi ve dizlerimi sıkıştırdı.sizden isteğim gv250 tarzında fakat daha büyük bir chopper önermeniz.bu arada boyum 197,bütçem max 10.000 tl.ayrıca en önemlisi bugüne kadar kendime güvenebileceğim kadar bir motor tecrübem olmadığı için yüksek cc li motorlardan uzak durmaya çalışıyorum.yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.ha bu arada bütün motor severlere merhaba şimdiden hoşbulduk


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Hey maaşallah Chopperlardan çok anlıyorum dersem yalan olur. Choppercı arkadaşlar ne diyecek bu işe bakalım. Bu arada hoşgeldin

  3. #3

    Üyelik
    19 Şubat 2014
    düşük cc lerde pek yle kalıplı motor yok malesef. 250cc lerde ne kalıplılar land cruiser, gv250. bir ihtimal dragstar ın 250 liğini deneyebilirsiniz ama onlara istenen ücretlerde gerçekten dudak uçuklatıyor. pek önerdiğim birşey değildir ama hız meraklısı değilseniz, aklı başında kullanacağına güvenen biriyseniz dikkatli kullanacağınıza inanıyorsanız ve en önemlisi arabayla bile olsa aktif olarak trafikte bulunuyorsanız, trafik tecrubeniz varsa büyük cc lerden de başlayabilirsiniz bence.

  4. #4
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    hyo kadar kaliteli olmasada boyunuza göre bir motor var, hatta boyu ortalama olan insanları kullanamadığı bir motor

    http://www.sahibinden.com/motosiklet...t=regal+raptor

    bir inceleyin vergiyle ilgili sıkıntınız olmazsa bunun 350 cc versyonuda var..

  5. #5

    Üyelik
    02 Mart 2014
    arkadaşlar öncelikle göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı çok çok teşekkür ederim.trafikte aktif kullanıcıyım trafik tecrübem var.hız konusuna gelirsek hız tutkunu bi insan değilim(tabi altımda bmw yüksek motorlu bi araba yoksa) aldığım motordan hız beklentimse neredeyse her motorun karşılayabilceği bir hız.uzun yolda 130-140 görebilsin yeter.açıkçası yüksek cc li motorlardan hakimiyeti sağlayamayabilirim diye korkuyorum.sonuçta motor tecrübem çok fazla yok ve bu kadar motor sever aynı şeyi hep bir ağızdan söylüyorsa kesinlikle öyledir.regal markasını daha önceden de biliyorum ama sadece ismen.kalitesi ve verimi hakkında en ufak bir fikrim yok.benim de baktığım bikaç motor var fakat bunların büyüklükleri nasıldır biliyor musunuz acaba?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...51107977/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46528022/detay

  6. #6
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    GV250 SINIFININ EN BÜYÜK VE EN GÜÇLÜ MOTORU ufak geliyorsa en azından tercübe edinin ceye kadar alıp kullanmanız daha sonra gv650 ye geçebilirsiniz .Bu tavsiyemi heleikoptor pilotu olan ve 3-4 ay kevaw kullanmış bir arkadaşada yaptım senin yapında biri idi hatta arka koltuga oturarak kullandı 4 ay sonra satıp gv650 aldı.Hakkında hayırlısı

  7. #7
    ufukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kymco venox
    kymco venox aldığımda gözüme çok büyük görünmüştü, biraz kullandıktan sonra dedim bu motor çok küçük biraz büyüteyim honda shadow alayım
    shadowlara baktım yere yakın olduğu için onlarda gözüme küçük göründü , vel hasıl kelam 250 sınıfında en heybetlisi venox kalite bakımından da gv den üstün, birebir inceledim gv bisiklet gibi kalıyor

  8. #8
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı bosphorusbh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar öncelikle göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı çok çok teşekkür ederim.trafikte aktif kullanıcıyım trafik tecrübem var.hız konusuna gelirsek hız tutkunu bi insan değilim(tabi altımda bmw yüksek motorlu bi araba yoksa) aldığım motordan hız beklentimse neredeyse her motorun karşılayabilceği bir hız.uzun yolda 130-140 görebilsin yeter.açıkçası yüksek cc li motorlardan hakimiyeti sağlayamayabilirim diye korkuyorum.sonuçta motor tecrübem çok fazla yok ve bu kadar motor sever aynı şeyi hep bir ağızdan söylüyorsa kesinlikle öyledir.regal markasını daha önceden de biliyorum ama sadece ismen.kalitesi ve verimi hakkında en ufak bir fikrim yok.benim de baktığım bikaç motor var fakat bunların büyüklükleri nasıldır biliyor musunuz acaba?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...51107977/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46528022/detay
    suziki gv den çok daha küçük bir motor, kawasakide ise bir fark oluşucağını sanmıyorum kawa daha ağır olucağından daha büyük gibi hissedersiniz ama oturuş olarak çok fazla birşey değişmez..
    acayüp bunu beğendi.

  9. #9
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Gidonu yukarı , ayak peg lerinide ileri aldırdığınız zaman gv tam boyunuza göre olucaktır.
    Zor iş değil.

  10. #10
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    O bütçe ve beklentilerle gv'den daha iyisini bulamazsınız. Gidonu depoya kadar çevirdiğiniz durumlarda zaten durmaya yakın hızlarda olacağınız için ayağınız peglerde olmaz, çok sıkıntı çekmezsiniz. Sorununuzu ufak bir çaylak gidon veya şimşek gidonla çözebileceğinizi düşünüyorum. Ya da sadece işinizi görecek kadar bir yükselti kullanabilirsiniz

  11. #11
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    gidonu gevşetip biraz yukarı doğru çevirebilir, ben şuanda o şekilde kullanıyorum 5 cm yukarı almışımdır gidonu daha fazlasıda oluyor ama gidonu tutuşun değişiyor güzel olmuyor

  12. #12
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    Arkadaslar bayagi anlatmislar. ..
    Gv 250. kardesligine hosgeldiniz diyelim mi?

  13. #13
    zealous - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2010
    Şehir
    izmir- hatay
    Motosikleti
    Honda nc750X
    arkadasım hoşgeldin... 10bin tl yi sadece motosiklete ayıracaksan çok bir şıkkın kalmıyor.

    1-) 250 cc de gv 250den başka motora bakma
    2-) en 500 e bindim bana daha büyük hissettirdi ve kesinlikle daha rahattı neden almadım diye hayıflandım...
    3-) 10 bin tl bütçeye bulabileceğin üç motor var aklımda
    a-) vt600 shadow bu da gv kalıplarında
    b-) kawa en 500 kesinlikle gv den daha rahat gidon daha yüksekte rahat edebilirsin bütçenede uyan bir motosiklet.
    c-) dragstar xvs650 classic ve sport 10bin tl ye gönlüne göre düşürmen zor olucaktır ama kendini zorlayıp dragstar almanı öneririm.

    yok chopper bana olmicak dersen her uzun boylunun son durağı enduro dan kle 500 de bakabilirsin seçimin gönlüne göre olsun...

  14. #14

    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    antalya
    dağ taş gezecekseniz zaten chooper uygun değil...enduro falan bakın bence

  15. #15

    Üyelik
    27 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 classic
    Chopper ların hepsi alçaktır. Böyle bir sorununuz varsa enduro tarzı motorlara bir bakın. Hoşunuza gidebilir.

  16. #16
    rogget - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2012
    Şehir
    bodrum
    Motosikleti
    ybr125 esd,ybr250,dragstar650,kanuni tiger 250
    dağ tai için chopper uygun deil bencede kle 500 e de eşşeğe yükler gibi çanta çadır vs yükleyip rahat edebilirsiniz dağ tepe taş bu şekilde gezebilirsiniz chopperla araba gidecek yol aramanız gerekir o kromlar arazide mahfolur+altını vurursunuz+oturuş ve amortisör tipi yüzünden her sarsıntıda beliniz ağrır+olur ya arazide yan yattı çamura battı hem hasar olur hemde kaldırmak için çok uğraşırsınız dragstar650 249kg boş ağırlığı.+asfalttada rahat edersiniz.

  17. #17
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    arkadaşlarında dediği gibi,
    gv250 dağ tepe gezmek için uygun değil.
    gv250 chopper değil
    gv250'de chopper yada cruiser ruhu ve motoru yoktur.
    değiştirip zarar etmektense gidonu yukarı almak yada gidon yükseltici kullanmak sorunu çözer.

  18. #18
    sabiht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    BURSA
    Arazi + Dağ + Tepe = Enduro veya Kross


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)