yan yolcu remorku için hyosung gv250 & kymco venox 250 mi uygun
Reklamlar
-
02 Ağustos 2013, 21:03
#1
uzun zamandan beri motor merakım var fakat anneyi ikna edemiyordum.sonunda başardım
kymco venox veya hyosung gv250 almayı düşünüyorum.sizce hangisini almalıyım?
ayrıca alacağım motora yan yolcu remorku taktırmak istiyorum.Bu konuda fikriniz nedir?
bir sıkıntı yaşar mıyım? son olarak remorkla kullanan arkadaşlar mevcut mu?
şimdiden tesekkürler
Reklamlar
-
02 Ağustos 2013, 22:05
#2
kimsin bir anlat önce tanısalım sonra bakarız hal çaresine...
-
02 Ağustos 2013, 22:14
#3
tanısma kısmına yazdım ama yeterli değil demekki
adım ilker
sakarya da yasıyorum.bankacıyım.
-
02 Ağustos 2013, 22:24
#4
eski usül remork ilginç bi başlık..
-
02 Ağustos 2013, 22:34
#5
genel böyle tepki alıyorum. remork istememin sebebi köpeğimle yolculaga çıkmak...
-
02 Ağustos 2013, 23:38
#6
hazır römorklu olanını alın... HHH Planet.... 400-500 kg yük de vursanız bana mısın demez... çeker gider...
-
03 Ağustos 2013, 10:28
#7
merhaba,
römork için belki 250cclik motorlar güçsüz kalabilir. ben motorumu satıyorum ilgilenirsen fiyatta yardımcı olabilirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-tamamen-orjinal-en-500-acil-129076877/detay/
selamlar
-
03 Ağustos 2013, 10:44
#8
GV 250'ye yan römork takanlar var resimde de görüldüğü gibi. Pratik tak çıkar tarzı bişeyler yaptırmak iyi olabilir de kim yapar nasıl yapar bilemiyorum. GV 250 daha iyi bir seçenek, hem daha yaygın yedek parça desteği anlamında (servisten pek bir cacık olmaz) hem de venox 250'yle aynı motora sahip olup 30 kilo daha hafif. Tek başına kullanım açısından çok uygun GV 250, motoru aldığında da gezeriz aralarda, Sakarya'da oldukça geniş bir motorcu kitlesi var. İlk motorun olacaksa da büyük cc motor sana fazla gelir, çok zorlanırsın; GV 250 iyi ama römork işini ertelemende fayda olabilir belki iyice alışana kadar.
-
03 Ağustos 2013, 11:01
#9
aslında ben senin gibi düşünmüyorum murat. ilk motor bile olsa yan sepetle kullanacağı için denge sorunu olmayacak. yani yan yatma, devrilme gibi.
ve uzun yoldan, köpeği ile tatile gitmek istediğinden bahsetmiş arkadaş. 250cc yan sepetle uzun yolda ne kadar keyifli olur bilemem
-
03 Ağustos 2013, 13:09
#10
Romorklu motorda viraj alma,yokusta kavrama ve benzeri guc ve denge stabilligi gerektiren hareketler daha zordur. Virajları donemeyecegin icin hep daha yavas ve genis almak zorunda kalirsin.tek avantaji motor dururken isiklarda, ayaklarini yere koymasanda olur
-
03 Ağustos 2013, 13:24
#11
İzmir İl Temsilcisi
romorkun oldugu tarafa dönemessin zor dönüyor hatta dönmüyor bile bazen motor 10 kat daha fazla zorlaşıyor belkide hakimiyet bakımından şahsen ben sürdügümde 1 gram zevk alamadım. bizim köyde Mzlere takıyorlardı kiraz taşımak için taşımasına taşıyorda ne durmasına durabiliyor nede direksiyon hakimiyeti hakimiyetti.
-
03 Ağustos 2013, 16:03
#12
ilginiz için tesekkurler arkadaslar.anladıgım kadarıyla biz remork sevdasından vazgecip baska alternetifler düşünmek zorunda kalıcam.yan tarafa degılde arka tarafa taktırsam bir sorun yasamam heralde yan tarafa nazaran.Köpeğim(DOST)illa gelecek benımle ondan tırmalıyorum
-
03 Ağustos 2013, 18:27
#13
Abicim o zaman 3 tekerli maxi scooter benzeri biseyler var sifiri 7-8 bin arasi onlara bak... Arka tarafina kolay bi demir sepet ile kopegin sigar hatta yatar bile...
-
03 Ağustos 2013, 19:14
#14
mevzuatta değişliklik oldugundan iki yıldır motora göre remörk alamıyorsun. önceden 150cc için remörk 2350cc için remörk diye satılıyordu. ama şimdi remörka göre motor alman gerekecek. 150 cc modial hs, 125cc kanuni breton gibi üreticileri bir yokla hangi motorlar için kağıtları hazır işse bu motosikler içinden birini seçmen gerekecek. yada bizim düşündüğümüz gibi ruhsata işletmeden yakalandıgın yere kadar devam diyeceksin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)