Maximum 4.000 TL. Chopper Almak İstiyorum Ama Seçemiyorum.
Reklamlar
-
Sevgili arkadaşlar 4.000 TL bütçem var.
İLK CHOPPER'IM OLACAK DAHA ÖNCE VİTESLİ MOTOR SADECE 1 SAAT KULLANDIM. AMA ARABAM VARDIR.
Yaptığım araştırmalar sonucu
Mondial MCT'lerden uzak durmam gerektiğini öğrendim.
Skygo'ların adı bile geçmiyor forumlarda zaten.
Regal Raptor'lar en babaymış galiba.
Keeway Superlight 150 ile Kuba Superlight 150 buldum.
Küba'ya bayıldım mat siyah rengi, kapkara bir böcek gibi gözükmesi beni benden aldı.
Siz bana ne önerirsiniz ?
Reklamlar
-
Görüntü iyi kubada. Vibrasyon minumum fakaaaaaatr o kasaya 150 cc.... Şey üstünde kelebek gibi olmuş. Max 90 görürsün. Normallerin 4 le çıktığı rampayı sen 3 le çıkarsın. Birde herkez yola devem ederken sen sıksık benzinliğe girersin..
-
Regal Raptor mu en babasıymış? sıralı silindir acayip bir titreşim vardı kullanmadım bile(açık egzozun mutlak etkisi var).
En baba Hyosung Gv 250 ve Kymco venox dur ama onlarda çelik jant, yani chopper dediğin motorda tel jant olmalı.
Ben bir roadstar alacam gibi gözüküyor.
---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:25 ----------
search16 adlı üyeden alıntı
Görüntü iyi kubada. Vibrasyon minumum fakaaaaaatr o kasaya 150 cc.... Şey üstünde kelebek gibi olmuş. Max 90 görürsün. Normallerin 4 le çıktığı rampayı sen 3 le çıkarsın. Birde herkes yola devem ederken sen sıksık benzinliğe girersin..
Bir superlight kullanıcısı 2L yaktığını söyledi.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-modeller.html
-
Arkadaşlar Hyosung Gv 250 ve Kymco venox baktım ama bunlar pahalı motorlar gücüm yetmiyor.
Özellikle Venox'a bayılmıştım.
Peki siz ne öneriyorsunuz bu fiyata hangi chopper olabilir ?
-
Bu kuba 150 lik 90-100 gider bende de 150 t 19 a var sendekinden, düz yolda 110la rahat gidiyor.
o yüzden 250 lik bir şeylere bak. supershadow bulabilirsin bütçenle.
-
Gv 250 nin ölüsünü vermezlero paraya Keeway felan var yıllar oldu o modelin üretimi felan duralı kmleri hep yüksektir genelde
-
Arkadaşlar ben hızlı gitmeye bakmıyorum zaten hız yapan biri değilim.
Gv 250'nin ölüsü bile yok doğru diyor , keewaylerin üretimi yok , sadece Kuba alabiliyorum bu paraya sanırım adam gibi motor değil mi?
Şimdi supershadow araştıracağım.
-
6PaTLaR adlı üyeden alıntı
Regal Raptor mu en babasıymış? sıralı silindir acayip bir titreşim vardı kullanmadım bile(açık egzozun mutlak etkisi var).
En baba Hyosung Gv 250 ve Kymco venox dur ama onlarda çelik jant, yani chopper dediğin motorda tel jant olmalı.
Ben bir roadstar alacam gibi gözüküyor.
---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:25 ----------
Bir superlight kullanıcısı 2L yaktığını söyledi.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-modeller.html
Bu makinanın 2 l yakması imkansız. 3 e yakınkakar. Motorun kasa ağır. Bide artçılı bin, biraz rüzgar biraz gaz açma+++ = 3 lt. O 2 lt yaktıran hep rampa aşşağımı gitti acep
---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:44 ----------
Poyrito adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben hızlı gitmeye bakmıyorum zaten hız yapan biri değilim.
Gv 250'nin ölüsü bile yok doğru diyor , keewaylerin üretimi yok , sadece Kuba alabiliyorum bu paraya sanırım adam gibi motor değil mi?
Şimdi supershadow araştıracağım.
Bu işte aklına hangisi yatarsa onu alıcaksın. Gönlün hanginden yanaysa onu alıcaksın. Başkalarının lafıyla hareket edip aklındakinden farklı bişey alırsan hep bi tarafın yarım kalır.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28741686/detay
Bence bunu kaçırma, markası farklıymış ama zaten hepsi aynı bunların.
-
06 Temmuz 2013, 00:14
#10
Pek Chopper değil ama Kanuni Bora üzerindeki YBR motoru ile fiyat bandında senin işini görür. Parça sorunu çekmezsin, yakıtı iyi.. Yan çanta ve öne cam taktın mı epey bir şekilli olur. Söylediklerin hep Çin malı. Kendim kullanmadığım şeyi başkasına tavsiye etmem. Ama yerli malı alacak olsam Kanuni Bora alırım. Hakkında hayırlısı olsun.
-
06 Temmuz 2013, 00:47
#11
mct den niye uzak duryo çözemedim gayet güzel vibrasyon dışında
-
06 Temmuz 2013, 01:11
#12
bende keeway sl 150 var 2005 model bakımları ve ayarları düzgün yapılınca saat gibi çalışır egzosum un birisi mecbur kaldığımdan açık durumda yakıtı 2 kişide binsem 3lt tek kişide uzun süre dipgaz gittim yine 3 lt yaktı.Gps ile ölçtüm motor 105 km hıza ulaşıyor bunda 85 e kadar normal bir şekilde ulaşıyor fakat 85 ten sonra sıkıştırmak gerekiyor.Vibrasyon balansörlü olmamasına rağmen beni rahatsız etmiyor ve mct gibi diğer motorlara göre frenlemesi daha iyi ve daha rahat bir motor.Yukarıda bir arkadaş sık sık benzinliği gidersin demiş ama 15 lt yakıt deposuyla kimi 500 km kimis 550 km yol yapabiliyor hatta forumda bir arkadaş full depoyla 640 km gittiğini söylemişti.Benzinliğe sıksık gidersin değilde unutursun tabiri daha yerinde.Yani beklentilerini her türlü karşılayacak bir motor zaten hızıda sevmiyorum demişsin.Bende hızı sevmem ama otobanda yavaş gitmek tehlikeli oluyor.Benim açımdan tek eksisi hızlanması iyi değil yani iyi değil derken 150 lik bir motora göre normal.2 kişi çekişten düşer motor bunuda belirteyeyim hissedersin bunu çok net bir şekilde yani ama hiçbir rampada kalmaz 1 vitesi ister ama yine çıkar orayı.Yani hızlanması bir mct veya otarz sıralı silindir 250 lik motor gibi olsa bu motor mükemmel olurdu.Arkadaşta jinlun var 250 lik hızlanması çok çok iyi buna göre ama titreşim var ve arka freni iyi değil bide konfor olarak keeway daha iyi ve tabiki yakıt olarak ta aralarında fark var.Aklında kalan başka birşey varsa sorabilirsin.Mct yi kullanmadım ama bu motoru satarsam inşallah bir tane mct alıcam sırf o hızlanması varya onun için bende hızı sevmiyorum ama arabaların arkadan selektör yapması bazen biraz daha çabuk hızlansa iyi olur dedirtiyor.
Bence mct o kadar kötülenmeyi haketmiyor eliniz anahtar tutuyorsa mct den memnun kalabilirsiniz.Gidip 10000 liralık hyosungla 3000 liralık mct yi kıyaslamak da doğru olmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
Buda keeway olanı
-
06 Temmuz 2013, 01:28
#13
Sevgili arkadaşım uzun mesajın için çok teşekkür ederim yazdıklarının hepsini okudum.
İlk baş keeway superlight bakıyordum ama modelleri düşük kilometreleri yüksek diye tercih etmemiştim.
Eğer superlight beğeniyorsan 1.500 TL'ye bile bulunabiliyor. biraz bakım ve şekil yaparsam üstüne param bile kalır.
sizin motorunuz kaç kilometrede ? Ona göre sahibinden sitesinden karşılaştırma yapacağım.
-
06 Temmuz 2013, 01:37
#14
bende bu motordan almayı duşunuyorum boy 189 kilo 83 sıkıntı olurmu bu motor için
-
06 Temmuz 2013, 01:40
#15
1500e bulduğun superlıght ın temiz olacağını düşünmüyorum genelde 2000 tl altında temizini zor bulursun.Benimki aldığımda 3250 km deydi ama ne kadar doğru bilmiyrum motorcuya bile göstermeden aldım motor temizdi çünkü.Şuan 5000 km ye yaklaştı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
olay adlı üyeden alıntı
bende bu motordan almayı duşunuyorum boy 189 kilo 83 sıkıntı olurmu bu motor için
biraz ufak kalır altında.
-
06 Temmuz 2013, 01:47
#16
thepope adlı üyeden alıntı
1500e bulduğun superlıght ın temiz olacağını düşünmüyorum genelde 2000 tl altında temizini zor bulursun.Benimki aldığımda 3250 km deydi ama ne kadar doğru bilmiyrum motorcuya bile göstermeden aldım motor temizdi çünkü.Şuan 5000 km ye yaklaştı.[COLOR="Silver"]
İzmir'de seçenekler çok kısıtlı şuraya bakarmısınız elle tutulacak motor yok superlight olarak.
http://www.sahibinden.com/motosiklet-keeway-super-light-150/izmir/ikinci-el?a269_max=2013&a269_min=1985&sorting=date_desc
-
06 Temmuz 2013, 01:52
#17
evet izmirde fazla seçenek yok dediğim gibi artılarını eksilerini yazdım karar sizin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-kuba-superlight-150-cc-sifir-ayarinda-128053895/detay bu var kuba
-
06 Temmuz 2013, 01:58
#18
thepope adlı üyeden alıntı
evet izmirde fazla seçenek yok dediğim gibi artılarını eksilerini yazdım karar sizin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-kuba-superlight-150-cc-sifir-ayarinda-128053895/detay bu var kuba
Evet Mert kardeşim bunu takip ediyorum yarın arayacağım adamı.
Eğer adam motor duruyor gelip bakabilirsin derse ne önerirsin götüreyim mi bir tane motorcuya?
-
06 Temmuz 2013, 02:00
#19
search16 adlı üyeden alıntı
Bu makinanın 2 l yakması imkansız. 3 e yakınkakar. Motorun kasa ağır. Bide artçılı bin, biraz rüzgar biraz gaz açma+++ = 3 lt. O 2 lt yaktıran hep rampa aşşağımı gitti acep
---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:44 ----------
Bu işte aklına hangisi yatarsa onu alıcaksın. Gönlün hanginden yanaysa onu alıcaksın. Başkalarının lafıyla hareket edip aklındakinden farklı bişey alırsan hep bi tarafın yarım kalır.
2 litre yaktıran arkadaş benim. inanmayan varsa doldursun depomu gezelim depo bitene kadar baksın kaç litre yakıyor kendisi hesaplasın. diğer başlıktada yazdım aynen alıntı yapıyorum. ayrıca lütfen gözünüzle görmediğiniz bilmediğiniz konularda karşı tarafı suçlu yada yalancı gibi rencide etmeyelim lütfen.
aldığım benzin ve km yi herzaman excel'de kaydederim.
depom 14 litre zorlama ile 15 litreyi alıyor (gırtlağa kadar doldurunca)
full doldurdum 69,96 liraya doldu. 608km gittim rezerv'e geçtim 678kmde benzinliğe 100mt kala benzin tamamen bitti.
tekrar doldurdum. 71,61 liralık aldı (bu arada motorun piston segman silindir setini değiştirmiştim rodajı tamamladığım için çevre yolunda sürekli bastım dipgaz gittim) 545km sonra rezerv'e geçti 585km olduğumda yolda yine kalmayım diye depoyu doldurdum.
-
06 Temmuz 2013, 02:06
#20
ercan benim şüphem yok zaten benimkinin egzosu açık birde eski model karbüratörüde orijinal değil buna rağmen 3 litre yakıyor.Sen hava ayarını ne yaptın son durum ne röalntiyi arttırdınmı ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)