Maximum 4.000 TL. Chopper Almak İstiyorum Ama Seçemiyorum.
Reklamlar
-
06 Temmuz 2013, 02:09
#21
thepope adlı üyeden alıntı
bende keeway sl 150 var 2005 model bakımları ve ayarları düzgün yapılınca saat gibi çalışır egzosum un birisi mecbur kaldığımdan açık durumda yakıtı 2 kişide binsem 3lt tek kişide uzun süre dipgaz gittim yine 3 lt yaktı.Gps ile ölçtüm motor 105 km hıza ulaşıyor bunda 85 e kadar normal bir şekilde ulaşıyor fakat 85 ten sonra sıkıştırmak gerekiyor.Vibrasyon balansörlü olmamasına rağmen beni rahatsız etmiyor ve mct gibi diğer motorlara göre frenlemesi daha iyi ve daha rahat bir motor.Yukarıda bir arkadaş sık sık benzinliği gidersin demiş ama 15 lt yakıt deposuyla kimi 500 km kimis 550 km yol yapabiliyor hatta forumda bir arkadaş full depoyla 640 km gittiğini söylemişti.Benzinliğe sıksık gidersin değilde unutursun tabiri daha yerinde.Yani beklentilerini her türlü karşılayacak bir motor zaten hızıda sevmiyorum demişsin.Bende hızı sevmem ama otobanda yavaş gitmek tehlikeli oluyor.Benim açımdan tek eksisi hızlanması iyi değil yani iyi değil derken 150 lik bir motora göre normal.2 kişi çekişten düşer motor bunuda belirteyeyim hissedersin bunu çok net bir şekilde yani ama hiçbir rampada kalmaz 1 vitesi ister ama yine çıkar orayı.Yani hızlanması bir mct veya otarz sıralı silindir 250 lik motor gibi olsa bu motor mükemmel olurdu.Arkadaşta jinlun var 250 lik hızlanması çok çok iyi buna göre ama titreşim var ve arka freni iyi değil bide konfor olarak keeway daha iyi ve tabiki yakıt olarak ta aralarında fark var.Aklında kalan başka birşey varsa sorabilirsin.Mct yi kullanmadım ama bu motoru satarsam inşallah bir tane mct alıcam sırf o hızlanması varya onun için bende hızı sevmiyorum ama arabaların arkadan selektör yapması bazen biraz daha çabuk hızlansa iyi olur dedirtiyor.
Bence mct o kadar kötülenmeyi haketmiyor eliniz anahtar tutuyorsa mct den memnun kalabilirsiniz.Gidip 10000 liralık hyosungla 3000 liralık mct yi kıyaslamak da doğru olmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
Buda keeway olanı
http://img593.imageshack.us/img593/3517/5evt.jpg
aynen katılıyorum benim motorum 2 litre yakıyor ama sürücü - karbutor ayarı - rolanti ve yol durumunın yakıta etkisi büyük. şuanki son depomda genelde 2 kişi bindim ve hep dipgaz gidiyorum tahminimce 550kmlerde bitecek ve 100km de 2,5lt civarı yakmış olacak. haricinde arkadaşın dediği gibi 85 e kadar güzel çıkıyor sonrasında hızlanma yavaşlıyor. ama 2 kişi bile binseniz çıkamayacağı yokuş yoktur. vibrasyon normal. rahatlığı güzel bir motor. son hız olarak 106km gps ile ölçtüm ama yol durumuna göre 110 falan yapar heralde. benimde motorda tek sıkıntım hız olayı. hızı sevmiyorum ama otobanı çok kullanıyorum en azında 100'e kadar rahat hızlansa ve son hızı 130 olsaymış 4-4lük motor olurmuş. bence fiyatına göre gerçekten çok güzel motor.
Reklamlar
-
06 Temmuz 2013, 02:10
#22
Başlangıç motoru alacaksan öncelikle km ye çok takılma derim çünkü genelde km ile oynuyorlar çok kolay bişey ben aldığımda 18000 de olan motor şuan 29500 de kullandığım motor olması sebebiyle superlightı öneririm uygun fiyata alır acemiliğini atarsın hemde paran cebinde kalır.unutmaman gereken bişey var her zaman altındaki aracın farkında ol bu tarz motorlar hız için değildir tıngır mıngır sesi dinle yol al kendinden büyüklere dalaşma ben genelde 60-70 arası giderim motorda 140 ibre var ama ona ulaşmaya çalışırsan krankı alırsın eline ve kesinlikle korumasız binme hiçbir motosiklete...
-
06 Temmuz 2013, 02:11
#23
çin çan çunlara bakacağına kymco venox 250 alabilirsin 4.000 TL ye.şuan ilanda 6.000den aşşağı yok ama sürekli 5.000e oluyor.pazarlıkla 4.000e alınır
-
06 Temmuz 2013, 02:13
#24
thepope adlı üyeden alıntı
ercan benim şüphem yok zaten benimkinin egzosu açık birde eski model karbüratörüde orijinal değil buna rağmen 3 litre yakıyor.Sen hava ayarını ne yaptın son durum ne röalntiyi arttırdınmı ?
hava ayarını en sıkıdan 2 tur civarı açık yaptım rolanti ise ilk çalışmada 1400 lerde ama motor ısınınca 1600-1700 lere çıkıyor. aşağı çekersem stop ediyor. şuan böyle kullanıyorum. rolanti ayarı için son çok açtığımda motorun çekişi düşüyordu en son ayarı şu şekilde yaptım. rolantiyi 2000e aldım sonra en kısık şekilde stop edene kadar kıstım. sonra 1 tur çevirim motoru çalıştırdım. motor 1500 lerde falan çalıştı sonra ben ayarı açtıkça çalışması düzelmeye başladı ve devir yükseldi işte tam o rahat çalıştığı ayarda bıraktım ( tahmini 2 tur oldu ) sonra rolantiyi tekrar 1400e çektim. şuan çekişte iyi yakıtta.
-
06 Temmuz 2013, 02:21
#25
-
06 Temmuz 2013, 02:22
#26
ercan_wrc adlı üyeden alıntı
hava ayarını en sıkıdan 2 tur civarı açık yaptım rolanti ise ilk çalışmada 1400 lerde ama motor ısınınca 1600-1700 lere çıkıyor. aşağı çekersem stop ediyor. şuan böyle kullanıyorum. rolanti ayarı için son çok açtığımda motorun çekişi düşüyordu en son ayarı şu şekilde yaptım. rolantiyi 2000e aldım sonra en kısık şekilde stop edene kadar kıstım. sonra 1 tur çevirim motoru çalıştırdım. motor 1500 lerde falan çalıştı sonra ben ayarı açtıkça çalışması düzelmeye başladı ve devir yükseldi işte tam o rahat çalıştığı ayarda bıraktım ( tahmini 2 tur oldu ) sonra rolantiyi tekrar 1400e çektim. şuan çekişte iyi yakıtta.
rölanti zaten yakıt çok bir etkisi olmuyor herşeyi denedim ben karbüratörde hava ayarının bile pek yakıta etkisi yok çok açmadıkça ama motorun devirlenmesinde etkili.biz motorun herşyini yazdık ama kullanmayanlar için çan çin bu motor ve hep öle kalacak
-
06 Temmuz 2013, 02:26
#27
thepope adlı üyeden alıntı
rölanti zaten yakıt çok bir etkisi olmuyor herşeyi denedim ben karbüratörde hava ayarının bile pek yakıta etkisi yok çok açmadıkça ama motorun devirlenmesinde etkili.
evet bende 2 tur ile 3 tur arası sürekli oynuyorum çokta bir fark hissetmiyorum yakıtta. en çok dediğim gibi hızlanmasını etkiliyor. yalnız benim en çok sürerken dikkat ettiğim 5000 deviri geçmeden vites atıyorum. zaten alt devirlerde çok bayılan bir motor değil bizimkiler. devir 3000 altına inmedikçe sorun olmuyor.
-
06 Temmuz 2013, 02:30
#28
ercan_wrc adlı üyeden alıntı
evet bende 2 tur ile 3 tur arası sürekli oynuyorum çokta bir fark hissetmiyorum yakıtta. en çok dediğim gibi hızlanmasını etkiliyor. yalnız benim en çok sürerken dikkat ettiğim 5000 deviri geçmeden vites atıyorum. zaten alt devirlerde çok bayılan bir motor değil bizimkiler. devir 3000 altına inmedikçe sorun olmuyor.
aynen onu bende yapıyorum 3000 in altına inmeyince sorun olmuyor bu arada gps i nereye sabitliyorsun?he bide hava ayarı bende sabah çalışmayada çok etki ediyor şuan 3 turda tek marşta çalışıyor jikle istemeden ama 2 tura alırsam sürekli stop ediyor ısınına kadar ondan 3 tura aldım öyle kullnıyorum
-
06 Temmuz 2013, 02:52
#29
ercan_wrc adlı üyeden alıntı
2 litre yaktıran arkadaş benim. inanmayan varsa doldursun depomu gezelim depo bitene kadar baksın kaç litre yakıyor kendisi hesaplasın. diğer başlıktada yazdım aynen alıntı yapıyorum. ayrıca lütfen gözünüzle görmediğiniz bilmediğiniz konularda karşı tarafı suçlu yada yalancı gibi rencide etmeyelim lütfen.
Arkadaşım burda yakıt hesaplamanın çok göreceli konu olduğunu hatırlatırım sana. Havanın rüzgarı, yolun durumu, kullanıcı, ağırlığın, şehir içi kullanım oranı, şehir dışı kullanım oranı vs hepsi etken. Bir çok arkadaşta ybr var. Çoğununda yemeğini iddadan yemişimdir. 2 lt yakıyor dedikleri ybr bende 2,5 nin altına hiç düşmedi. 3 lt yaktığı zamanlarda çok oldu. Onlar hesapları 5. viteste düz yolda 70km max. mış. Yakıt böyle hesaplanmaz. Depoyu doldururum motoru kurye gibi kullanırım şehir içi. Şehir dışıda ne gidiyorsa onu beklerim. Ozaman bakarım yakıtına. Bu şekil kullanım günlük olarak çoğumuzun kullandığıdır zaten. Yoksa başta yazdığım gibi sakin kaçınız kullanıyor. Benim 200 cc ye şehir dışı 4 lt yaktırdım. Çokmu zorladım hayır. Fazla rüzgar, artçılı ve bol rampalı. İmkansız diyenlere ispatladım aynı şartlarda. Tvs ci arkadaşlarda 1,9 yakıyor dediler. Bende yine yazdığım şartlarda 2,7 yaktı.
Bide başka forumdan arkadaşlar görüştüğümüzde şunu söylediler. Sizin sitedekilerin motorları az yakıyormuş diye. Yıkıldım gülmekten. Bundan kelli yakıt hesaplarının tartışmalarında hep bi husumettir gider bu forumda. He bide emin olmadığım bir konuya yorumda atmam. 96 yılından bu yana motosiklet kullanırım, bişeyler bildiğimizden yazdık. Suçlamadım kimseyi yalancılıkla. Öyle anladıysanda affola. Özür dilemesinide biliriz. Saygılar sevgiler.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
06 Temmuz 2013, 10:09
#30
Poyrito adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben hızlı gitmeye bakmıyorum zaten hız yapan biri değilim.
Gv 250'nin ölüsü bile yok doğru diyor , keewaylerin üretimi yok , sadece Kuba alabiliyorum bu paraya sanırım adam gibi motor değil mi?
Şimdi supershadow araştıracağım.
http://www.keeway.com.tr/superlight150-125.htm kendi sitesinde hala var yalnız
Bu arada Kuba superlight ında 200 lüğü var 197 cc http://www.kubamotor.com/new4/urunle.../superlight200
-
06 Temmuz 2013, 10:15
#31
Arkadaşımın bu motorunu kullandım ben. RAMZEY QM250 diye geçiyor. sesi güzel kendı güzel duruyo. Raceing seven biriyim ama. bundaki koltuk rahatlığıda cok süper kullanımıda güzel makıne.
Buda sitesi -> http://www.ramzey.com.tr/rmz2010/modeller/qm250.asp
-
06 Temmuz 2013, 18:11
#32
search16 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım burda yakıt hesaplamanın çok göreceli konu olduğunu hatırlatırım sana. Havanın rüzgarı, yolun durumu, kullanıcı, ağırlığın, şehir içi kullanım oranı, şehir dışı kullanım oranı vs hepsi etken. Bir çok arkadaşta ybr var. Çoğununda yemeğini iddadan yemişimdir. 2 lt yakıyor dedikleri ybr bende 2,5 nin altına hiç düşmedi. 3 lt yaktığı zamanlarda çok oldu. Onlar hesapları 5. viteste düz yolda 70km max. mış. Yakıt böyle hesaplanmaz. Depoyu doldururum motoru kurye gibi kullanırım şehir içi. Şehir dışıda ne gidiyorsa onu beklerim. Ozaman bakarım yakıtına. Bu şekil kullanım günlük olarak çoğumuzun kullandığıdır zaten. Yoksa başta yazdığım gibi sakin kaçınız kullanıyor. Benim 200 cc ye şehir dışı 4 lt yaktırdım. Çokmu zorladım hayır. Fazla rüzgar, artçılı ve bol rampalı. İmkansız diyenlere ispatladım aynı şartlarda. Tvs ci arkadaşlarda 1,9 yakıyor dediler. Bende yine yazdığım şartlarda 2,7 yaktı.
Bide başka forumdan arkadaşlar görüştüğümüzde şunu söylediler. Sizin sitedekilerin motorları az yakıyormuş diye. Yıkıldım gülmekten. Bundan kelli yakıt hesaplarının tartışmalarında hep bi husumettir gider bu forumda. He bide emin olmadığım bir konuya yorumda atmam. 96 yılından bu yana motosiklet kullanırım, bişeyler bildiğimizden yazdık. Suçlamadım kimseyi yalancılıkla. Öyle anladıysanda affola. Özür dilemesinide biliriz. Saygılar sevgiler.
Estagfurullah kardeş ben belkide yanlış anladım. ama sayfanın en üstündeki yorumumu okursanız aynısını bende yazdım. karburator ayarı, buji, yol durumu vs herşeyin etkilediğini. diğer ybr ci yada tvs ci arkadaşları bilemem. ben sakin kullanırım 80-90 ı pek geçmem hızlanmaları dipgaz ile yapmam genelde de 5000 devirlerde vites atarım. yani motoru dinlerim hep. arabada kullanırken aynıyımdır. benzinli mitsubishi colt aracım var ve 45 litre benzin ile uzun yolda 1027km yol yaptım kimse inanmadı ikinci sefer fotolarını çektim yol bilgisayarın. aynı arabadan başka arkadaşlarımda var onlar uzun yolda 5,5-6 litre yaktırırken ben 4,5 litre yaktırıyorum.
Motor konusunda da motorun piston silindir segman değişimini subap ayarını karburatör ayarını vs herşeyini kendim değiştirdim ve ayarlarınıda kendim yaptım.
Benzin ölçümünde ise depoyu doldurup aldığım fiyat belli depo bitip yolda kalana kadar gittiğim içinde tam kuruş hesabı yapabiliyorum. motoru ısıtmadan da hiçbir zaman yola çıkmam. bujimi 2000kmde bir değişirim. hava filtremi sürekli temizlerim. yani motora bakarım ve motoru yormadan kullanırım oda bana hem sorun çıkarmaz hemde az benzinle çok km yol yapar karşılığını verir.
bugün depom bitti. 480km'de bitti. Rezerve geçtim ve 496kmde depoyu tekrar doldurdum 65 liraya doldu. yani 2,7 litre yakmış oldu ama 100km sini dipgaz ve 2 kişi gezdim. çok yokuş çıkıp indim trafiğe takıldığımda oldu. ayrıca rodajı tamamladığım için sürekli çevre yolunda son hız ve ara hızlanma denemeleri yaptım. ona göre de 2 defa subap ayarı ve karburatör ayarı yaptım aynı yolda aynı koşullarda tekrar tekrar denemeler yaptım dipgaz ile. yani dediğiniz gibi kuryeci gibi kullandım. Yani tabiki böyle kullanırsanız 2,5 da yakar 3 litrede yakar 3,5 da. ama ben normal koşullarda normal sürüyorum. işe gidip geliyorum ve evim ile iş yerim arası 25km. aynı yolda aynı motorda başkası 3 litre yaktırabilir belki ama dediğim gibi ben motoru dinlerim yormadan kullanırım çünkü chopper-criuser motorlar hız için değil keyif içindir bende dipgaz kuryeci gibi gezmiyorum ve keyfini çıkararak biniyorum.
-
06 Temmuz 2013, 18:31
#33
carsvegas adlı üyeden alıntı
Başlangıç motoru alacaksan öncelikle km ye çok takılma derim çünkü genelde km ile oynuyorlar çok kolay bişey ben aldığımda 18000 de olan motor şuan 29500 de kullandığım motor olması sebebiyle superlightı öneririm uygun fiyata alır acemiliğini atarsın hemde paran cebinde kalır.unutmaman gereken bişey var her zaman altındaki aracın farkında ol bu tarz motorlar hız için değildir tıngır mıngır sesi dinle yol al kendinden büyüklere dalaşma ben genelde 60-70 arası giderim motorda 140 ibre var ama ona ulaşmaya çalışırsan krankı alırsın eline ve kesinlikle korumasız binme hiçbir motosiklete...
Hocam 1.500 TL ye superlight bulabiliyorum ama elimden sonra nasıl çıkaracağım korkusu var.
İlerde yükseltmek istersem ya da memnun kalmazsam. Cünkü modelleri eski, kilometreleri yüksek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
carsvegas adlı üyeden alıntı
Başlangıç motoru alacaksan öncelikle km ye çok takılma derim çünkü genelde km ile oynuyorlar çok kolay bişey ben aldığımda 18000 de olan motor şuan 29500 de kullandığım motor olması sebebiyle superlightı öneririm uygun fiyata alır acemiliğini atarsın hemde paran cebinde kalır.unutmaman gereken bişey var her zaman altındaki aracın farkında ol bu tarz motorlar hız için değildir tıngır mıngır sesi dinle yol al kendinden büyüklere dalaşma ben genelde 60-70 arası giderim motorda 140 ibre var ama ona ulaşmaya çalışırsan krankı alırsın eline ve kesinlikle korumasız binme hiçbir motosiklete...
http://www.sahibinden.com/motosiklet-keeway-super-light-150/izmir/ikinci-el?a266=62038&a269_max=2013&a269_min=1950&sorting= date_desc
hangisi olabilir bunlardan sizce?
-
06 Temmuz 2013, 18:47
#34
Mct den uzak dur demişler ama ben buna sadece gülerim. Ben Mct ile yaklaşık 20.000km yol yaptım ve bunların çoğu uzun yoldu istanbul - sinop forumda bulabilirsin. Istanbul - kuşadası ve iki kere istanbul - bursa Enduro ya gidip geldim. Hiç bir şikayetim olmadığı gibi yolda teklemedi bile motor. Nekadar para okadar köfte demişler bence bu paranın alabildiği en iyi motorlardan dır Mct yedek parça ve servisi bedava sayılır japon makine ile mukayese ederseniz.
Ancak Size şu tavsiye de bulunabilirim. Hangi motorsikletti alırsan al ister çinli, japon, Avrupa menşeli ikinci elde bakman gereken en önemli husus önceki sahibidir. Motoru nasıl kullandığı ve yaptığı bakımlardır bence yoksa posası çıkmış makina çok sonra şikayet başlıyor. Ayrıca titreşim olmayan makine neredeyse yok en baba markada bile var örneğin Harley davidson...
-
06 Temmuz 2013, 19:01
#35
kardeş bence
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29234731/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...25576711/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...27958958/detay
bu 3 motorada imkanın varsa gidip bak konuş muayene durumlarını falan bak pazarlıkla ne kadar indiriyor bak en sonunda temizliğine ve fiyatına göre bir karar ver .
Motoru alırken benzin deposuna bak içinde pas varmı yokmu bu çok önemli bak yenisi 350 400 lira deponun paslıysa başına ders olur.
-
06 Temmuz 2013, 19:44
#36
7 - 8 yaşında motorları öneriyorsunuz da bu arkadaş o motoru satmak istediğinde kime satacak ?
Arkadaşım, sana tavsiyem şu anda sıfır km satışı olmayan hiçbir motoru almaman. Zamanında Keeway Superlight kullanıcıları bu motorların titreşiminden şikayet edip duruyorlardı. İlla bu kasayı alacaksan Kuba al. Onun motoru Keeway'den farklı.
-
06 Temmuz 2013, 20:48
#37
Seko adlı üyeden alıntı
7 - 8 yaşında motorları öneriyorsunuz da bu arkadaş o motoru satmak istediğinde kime satacak ?
Arkadaşım, sana tavsiyem şu anda sıfır km satışı olmayan hiçbir motoru almaman. Zamanında Keeway Superlight kullanıcıları bu motorların titreşiminden şikayet edip duruyorlardı. İlla bu kasayı alacaksan Kuba al. Onun motoru Keeway'den farklı.
Benim sonradan değiştirebileceğim , satıp yenisini alacabileceğim bir motor lazım.
-
06 Temmuz 2013, 20:55
#38
Bu segmentteki Gv250 haricinde tüm motosikletler seni üzer.
4 bine de gv 250 bulabilirmisin cok zor..
o yüzden yarın bir gün satamamak ugraşmak gibi şeyler için ugraşacagına
commuter sınıfına yönelip eli yüzü düzgün bir motosiklet almanı öneriirim..
-
06 Temmuz 2013, 21:19
#39
Kuba marka 2012 model bir motor alsam , ilerde satamazmıyım arkadaşlar kilometresi daha 1500.
-
06 Temmuz 2013, 21:53
#40
ramzey qm 250 de iyidir. kullanan bi yakınım var metalik rengini sesi güzel görüntü güzel yag değiştirdi bugune kadar 15 bin km filan yol yapmıştır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)