Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

GV 650 mi yoksa Gv 250 mi???

    REKLAM ALANI
  1. #1
    ferhatmns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2013
    Şehir
    İSTANBUL
    Merhaba arkadaşlar çok kararsız kaldım uzun zamandan beri Gv 650 arıyordum forumda Gv 250 için yapılan olumlu yorumları görünce biraz tereddütte kaldım bütçem 12.000TL sizce 2007-2008 Gv 650 mi daha mantıklı yoksa sıfır Gv 250 alıp uzun yıllar onu kullanmak mı bilemedim ayrıca 1.000TL Güvenlik için ayırdım yardımcı olursanız çok sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MhmtcnKoral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    Bursa/Mudanya - İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2011
    Hocam ilk motorunuz mu olacak? Yaşınız eğitiminiz hakkında bilgi verirseniz daha çok yardımcı olunabilir

  3. #3
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    farklı sikletler hocam bunar karşılaştırılamaz bence. paran ve tecrüben varsa 650.
    tecrübe yoksa 250 iyi bir başlangıç olacaktır.


    DH heryerde
    yürekçe bunu beğendi.
    20

  4. #4
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    farklı sikletler hocam bunar karşılaştırılamaz bence. paran ve tecrüben varsa 650.
    tecrübe yoksa 250 iyi bir başlangıç olacaktır.


    DH heryerde

    doğru da..
    DH nedir yahu?
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  5. #5
    ferhatmns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2013
    Şehir
    İSTANBUL
    30 yaşındayım 7-8 sene motor kullandım ama son 5-6 senedir kullanmıyorum yani tecrübe olarak biraz zamana ihtiyacım olacak bu arada boyum 1.68 çok olmasada bu da etkili tabi

  6. #6
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    önce başka bir motor al, küçük bir şey.
    onu bayağı kullan ve ondan sonra en az 250 cc kullan. bu cruiserlar diğer cruiser gibi 5-6000 devirde değil, 10-12000 devirlerde ve 29HP olarak çalışıyor.

    acemi işi değil.
    bu kısraklar şakaya gelmiyor dostum ;)
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  7. #7
    ferhatmns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2013
    Şehir
    İSTANBUL
    250 cc daha önce kullandım onda problem yok ama kafama takılan sıfır gv 250 alıp yok şu yok bu demeden sorunsuz binerim bütçem fazlasıyla yeterli hatta sissy bar, egzoz, koruma demiri, ayaklık, çantalar bunlarıda tedarik edebilirim. 650 de 250 de çok hoş motorlar. önümde iki seçenek var. çıplak gv650 donanımlı ve sıfır gv250

  8. #8
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Alıntı ferhatmns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc daha önce kullandım onda problem yok ama kafama takılan sıfır gv 250 alıp yok şu yok bu demeden sorunsuz binerim bütçem fazlasıyla yeterli hatta sissy bar, egzoz, koruma demiri, ayaklık, çantalar bunlarıda tedarik edebilirim. 650 de 250 de çok hoş motorlar. önümde iki seçenek var. çıplak gv650 donanımlı ve sıfır gv250
    Donanımlı sıfır 250 en iyisi gibi şu durumda

  9. #9
    fromghetto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul sultangazi
    Motosikleti
    TDM 850, Tiger 250
    hocam gv 650 için racing ruhu olan bir crusier diyorlar 240 km/h gibi hızlara ulaşabiliyo'muş hal böyleyken bir crusier tadı vereceğini sanmıyorum ve tehlikeli derece kuvvetli motorun o ağırlıkla zaptı zor olabilir yakıt masrafıda cabası ama görüntüsü benide cezbediyo şahsen ben sıradaki motor olarak onu işaretledim bile ama sen kendin karar ver önce yapı itibariyle iki aynı motoru karşılaştırıyosun kendine güveniyosan ve tin tin gitmem yardırırım otobanda diyosan 650 yok o ağır gelir yakıtı başımı ağrıtır tin tin gideyim keyfine varayım diyosan 250 lik te güzel makina

  10. #10

    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 650 EFI 2011
    Gv 650 Kullanıcısıyım. Bu motor bir cruiser değildir ama bir racing yada naked da değildir. Motorun ne olması gerektiğini sürücüsü belirler. 3-3,5 saniyede 100 km/h hıza çıkabilir.. 2. viteste 120 km görür ama 60 km/h hızla 5. viteste de gidebilirsiniz. Tarz kullanıcının bileklerindedir. Kalkışta 150-160 km hızlara kadar Porshe- Ferrari 360 modena v.s dahil trafikte sizi geçebilecek bir araç yoktur. Birebir test edilmiştir. Arka amortisörleri sertdir. özellikle çukurlu virajlarda çok temkinli sürüş gerektirir. Arkasını çabuk atar.. Motor 5 vites, ama devrini yakaladığınızda vitesin önemi yoktur. Gazladığınızda Motor uzar gider. 3, vitesi dehşet bir torka sahip..6-7 sn içinde 160'ı görüyor..600 devirden sonra makinenin sesi değişiyor ve o eksoz sesi insanı daha da gazlamaya tahrik ediyor. 2008-2009 model ve üzeri Enjeksiyonlu versiyonlarını seçmenizi öneririm. Zira %10 beygir gücü ve düşük yakıt sarfiyatı vardır ve kronik sorunları giderilmiştir.. (konjektör-sargı v.s). Ayrıca enjeksiyonlu gv 650 modellerinin motor gücü 80hp'de sınırlanmıştır. Power commander gibi Özel çip uygulamaları ile cdi beynini Usb üzerinden bilgisayarda yeniden programlayarak motoru 105 beygirlik gerçek gücüne çıkarabilirsiniz. Karbüratörlü gv 650 'ler 11.000 rpm devir çevirir..enjeksiyonlular 9000 rpm'de devir kesiciye girer ama Power commander ile programlayarak 13.000 rpm'e kadar uzatabilirsiniz.. Buda 256 km/h lik son hız demektir..ama bu motor aerodinamik yapısı gereği o hızlarda kullanmak doğru değildir. Sonuçta cruiser kasaya sahip.
    Son olarak tecrübesiz birinin kullanacağı bir motor değildir. Boş ağırlığı 220-240 kg civarındadır. sürücüsüyle yola çıkıldığında 300 kg lik bir basıncı direksiyonda hissedersiniz..Çok zayıf ve kısa boylu kullanıcılar için uygun değildir. Bu motor erkek motorudur. Özellikle söylüyorum Bayanların kullanacağı bir makine değildir.. Zira motorla rahat viraj almak için ağırlık gerekiyor.. Zaman zaman 90 kg lik ağırlığım motoru yatırmaya yetmiyor. Ağırlık merkezi motorun orta altı ön kısmındadır. Bu da güç gerektiriyor. Parçaları diğer markalara göre %30 ucuz ve kanuniden temin edebiliyorsunuz.Stoğunda olmayan bir parça en geç 3 hafta içinde elinizde olur. Parça sıkıntısı yok. Gv 250 'ye göre bakım maliyetleri %30 farkeder. sigorta ve vergide ise yılda 150 lira fazla ödersiniz. Yakıt olarak 4.0 lt yakan gv 650 de var 5 lt yaktıran gv 250 sahipleride de var. Bu kullanıcıya bağlıdır. Ama 80 hp güç gv 650 ile her zaman emrinizdedir. 130 la giderken bile gazlasanız yağlı asvaltta motor patinaja düşüyor. Bu motorun şakası yoktur.
    2011 GV 650 EFI :queen:

  11. #11
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    uludagnet güzel anlatmış aslında gv 650 harley davidson night roda benziyor gibi.. naked cruiser karışımı bişey
    sefa ertan bunu beğendi.

  12. #12
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uludagnet güzel anlatmış aslında gv 650 harley davidson night roda benziyor gibi.. naked cruiser karışımı bişey
    öyle klasik
    dragstarlar shadow lar gibi değil
    sport cruiser en güzeli hem criser keyfi hemde sport ataklığı hızı ikisi bi arada benimde aklımı çok kurcalıyor gv 650 mi kle 500 mü ama kle alacağım

  13. #13
    emocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    tabiiki de GV 650 .
    GV 250 cruiser mi sence ? cruiser nedir ? cruise den geliyor . amerikada iki eyalet arası uzun yolu katetmek için icad edilmiştir denebilir.
    motor tecrüben varsa 250 CC almanın hiçbir anlamı yok . hiç zevk alamazsın. ses desen yok güç desen yok sadece görüntü var okadar.
    hele uzun yola çıktın mı bittin . yanından kamyonlar tırlar geçer sen bakarsın 250 likle

    GV250 başlamak için motoru öğrenmek için veya maddi imkansızlık nedeniyle tercih ediliyor. parası olup motor tecrübesi olan bir kişinin gv 250 tercih etmesinin pek bir anlamı yok.

  14. #14
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı canerol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öyle klasik
    dragstarlar shadow lar gibi değil
    sport cruiser en güzeli hem criser keyfi hemde sport ataklığı hızı ikisi bi arada benimde aklımı çok kurcalıyor gv 650 mi kle 500 mü ama kle alacağım
    bende devirli makina sevmiyorum düşük devirde yüksek tork veren cruiserlardan alıcam 2. motorum olarak ama gv 650 nin görüntüsü ayrı güzel

  15. #15
    emocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    bu arada asıl sorununa fikrimi söylememişim ekleyeyim .
    Aynı fiyata sıfır 250 mi ikinci el GV 650 mi ?
    Bence ikinci el 650 ama 2008 üstü ( yani enjeksyonlu ) .

  16. #16
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı emocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabiiki de GV 650 .
    GV 250 cruiser mi sence ? cruiser nedir ? cruise den geliyor . amerikada iki eyalet arası uzun yolu katetmek için icad edilmiştir denebilir.
    motor tecrüben varsa 250 CC almanın hiçbir anlamı yok . hiç zevk alamazsın. ses desen yok güç desen yok sadece görüntü var okadar.
    hele uzun yola çıktın mı bittin . yanından kamyonlar tırlar geçer sen bakarsın 250 likle

    GV250 başlamak için motoru öğrenmek için veya maddi imkansızlık nedeniyle tercih ediliyor. parası olup motor tecrübesi olan bir kişinin gv 250 tercih etmesinin pek bir anlamı yok.
    Söylediklerin komik ve saçma, 140lara kadar rahat çıkan bir motosiklet GV250, jinlunla filan karıştırıyorsun heralde. Bilip bilmeden sallamayalım. Temmuz ortasında Sakarya'dan kalkıp Bodrum'a gittim, otoyolda 155e kadar gördüm öyle yanımdan geçen tır kamyon filan da olmadı hani. Gayet de tercih edilebilir bir motor, GV650'ye kıyasla kullanımı daha rahat şehir içi şehir dışı her yola girecek, insanı sıkmayacak, güçlü zevk veren bir motosiklet GV 250. GV 650 de güçlü tabii ki, ama o kadar güç tehlikeye iter, dağ tepe o ağırlıklı gezmesi kolay olmaz, şehir içi de zorlar diye düşünüyorum. Şuursuz, bihaber, ömründe doğru dürüst motora binmemiş, motordan anlamayan adamlara çok itibar etmemek gerek. Maddi imkansızlık dediğin motorun da sıfırı 9 bin, aksesuarla 10 bine çıkar. Yine Jinlun, MCT düşünüyorsun heralde.

    Bir motosiklet daha alacak olsam yine GV 250 alırım o kadar memnunum. Cevap olarak da doğal olarak da tabii ki sıfır aksesuarlı GV 250.
    ogzcngdk ve MeTaLLiCa005 bunu beğendiler.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  17. #17
    emocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediklerin komik ve saçma, 140lara kadar rahat çıkan bir motosiklet GV250, jinlunla filan karıştırıyorsun heralde. Bilip bilmeden sallamayalım. Temmuz ortasında Sakarya'dan kalkıp Bodrum'a gittim, otoyolda 155e kadar gördüm öyle yanımdan geçen tır kamyon filan da olmadı hani. Gayet de tercih edilebilir bir motor, GV650'ye kıyasla kullanımı daha rahat şehir içi şehir dışı her yola girecek, insanı sıkmayacak, güçlü zevk veren bir motosiklet GV 250. GV 650 de güçlü tabii ki, ama o kadar güç tehlikeye iter, dağ tepe o ağırlıklı gezmesi kolay olmaz, şehir içi de zorlar diye düşünüyorum. Şuursuz, bihaber, ömründe doğru dürüst motora binmemiş, motordan anlamayan adamlara çok itibar etmemek gerek. Maddi imkansızlık dediğin motorun da sıfırı 9 bin, aksesuarla 10 bine çıkar. Yine Jinlun, MCT düşünüyorsun heralde.

    Bir motosiklet daha alacak olsam yine GV 250 alırım o kadar memnunum. Cevap olarak da doğal olarak da tabii ki sıfır aksesuarlı GV 250.
    arkadaşın motoru GV250 olduğu için muhtemelen duygusal davranıyor. ama en doğrusu sen iki motoru da kirala ve dene ve son kararı kendin ver bence .
    motor tecrübesi olmayıp sallayanlar olabilir ona ben de karşıyım . 2006 daki r6 satılık ilanım hala duruyordur sitede.
    şehirlerarası scooterla da gidebilirsin bisikletle de giden var ama bana göre yetersiz olduğu fikrini değiştirmez.
    arkadaşın yanından kamyon tır geçişi konusunda samimiyetine inanmıyorum .
    red line da 155 i gören hava soğutmalı bir motordan bahsediyoruz .
    2010 da gt250r kullandım GV250 ile aynı motora sahip açık net söylüyorum uzun yol için yetersiz motorlar.
    hatta değil uzunyol . çevreyolları için bile yetersiz.
    şahsi görüşümdür isteyen katılır istemeyen katılmaz ama motoru alacak sensin .
    o yüzden ikisini de kirala dene hangisinde kendini rahat hissediyorsan öyle kara vermelisin.

  18. #18
    _engiin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2012
    Motosikleti
    Hyosung gt 650
    hocam sen iyisimi şöyle temiz bir gt650 comet al,kafan rahat olsun:-)

  19. #19
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    sıfır almak kafama hiç yatmaz ama uzun sure motora binmedim demişsin ve boyda kısa
    bence gv250 al kullanımı kolay
    gv650 nin şakası olmaz.hayatta şakaya gelmez
    farklı 1 tip olsada beğeniyorsan eğer suzuki inazumaya 1 bak derim
    ömürlük çok konforlu motor
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  20. #20
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    genellikle şehir içi kullanacaksan 250 ama şöyle uzun yollara çıkarım yolda bunalmadan giderim dersen 650
    ama az yaksın çok gitsindersen 250 den şaşma derim şehir içinde 250 cc den sonrası eziyet hem motora hem sana
    250 cc ilede yol yaparsın arkadaşın dediği gibide yok tır geçer yok kamyon geçer durumuda olmaz
    bende 1.5 senedir 250 cc tigers kullanıyordum bu güne kadar hiç tıra otobüse geçilmedim
    otoyolda en keyiflisi 100 120 arası zaten üstü gereksiz
    Thracian ve hyce bunu beğendiler.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)