Yeni başlığcak olan kardeşinize yavsiyeleriniz varmı ?
Reklamlar
-
Selamın aleyküm abilerim nasılsınız yimisiniz
Temmuz'un on'uda sürücü kursuna yazılıcam ehliyetimi alıcam
öğrenciyim belirli bir bütcem var kaska monta eldivene önem veririm.
bu Chopper&cruiser tarzı motorlara ilgim başladı daha önce başlangıç motoru olarak yamaha ybr 125 istiyodum ama şimdi Chopper&cruiser tarzı bir motor istiyorum.
Bana ne önerirsiniz benim aklımda az km yapmış 2.el 250mtc var siz neler önerirsiniz birde zamanla motorumu geliştirmek istiyorum yani yılda bir kez motor deyiştiremiycem ama yılda birkez
300-500tl masraf edip motorumu geliştirmek güncellemek istiyorum.
bütce olarak 300-400 tl ekipman max 2.250tl ye kadarda motor alabilrim siz neler öneriyosunuz
Şimdi soru yağmuru giliyor hazır olun
motorun egsozunu deyiştire bilirmiyiz başlangıç motoruna göre tok ve yürekten gelen bir ses bulabilirmiyiz ???
siz bu gidonları nasıl zap'tediyosunuz daha önce bir deneyimim olmadı ama mantık lı baktımda virajlarda şerit içerisinde kalabilmek zor
gidon isteye göre kişiye göre deyiştiriliyormu??
uzun virajlarda viraj yönüne ayağınızı nasıl acıyosunuz??
tavsiyeleriniz neler?
ileriye dönük motoruma paint costum yapıcam yani işin resmi kısmı nedir coğu Chopper&cruiser tarzı motorlarda benzin deposunda ibre oluyor bunu iptal edebilirmiyiz mesela
benzin deposunda ibre olan bir motor aldık 2 ay sonra benzin deposunu deyiştire bilirmiyiz???
şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için
tekeriniz hep düz bassın allah yar ve yardımcınız olsun
Reklamlar
-
yeni başlamığcaksın, YENİ BAŞLAYACAKSIN.
[B]King is back baby!King is back![/B]
-
haklısın yazıda hata yapmışım düzeltemiyorum yeni konu acıyım ozaman dikkatin ve yorumun için teşekür ederim
-
öncelikle yazıyı okurken hayrete düştüğümü söylemek istiyorum. viraja ayak açmak? benzin deposu değişimi? boyama? " pimp my ride" tarzında soruların var. Bence sen ilk başta eğitimini, ehliyetini al ve çevrendeki insanlarlardan bilgi al. Motoru olan kişilerden bahsetmiyorum ! GERÇEK MOTORCULARDAN bahsediyorum... Heyecanlı olman, motora binmek istemen anlayışla karşılanır fakat bu tarz şeylere kafa yormak yerine, güvenli sürüş eğitimlerine gidebilir ya da videolardan yazılardan okuyup bilgi birikimine sahip olabilirsen senin için daha faydalı olacağı kanısındayım.
İlk önce düşünce tarzını değiştirmeye ve hayatının ne kadar değerli olduğuna karar vermeye çalış.. Sonra motorun her parçasını değiştirirsin merak etme.
Aklıma direk bu video geldi..
--ULAŞIM=BİR YERDEN DİĞERİNE EN GÜVENLİ ŞEKİLDE GİTMEKTİR.--
(HIZLI VEYA HAVALI DEĞİL)
-
1) motorun egzosunun susturucusu çıkarılarak sesi değiştirilebilir ama güzel olup olmaması ustasına ve şansa bağlı bildiğim kadarıyla
2) benim ilk motorum cruiser oldugundan bu konuda yorum yapamıycam normal gidonla farkını bilemiyorum
3) evet değiştirilir ama fren, gaz , debriyaj ıvır zıvır bir çok şeyin kablolarınında uzatılması gerek (gidon yükseltme yapacaksın heralde)
4) cruiserda ayağının bacaklarının nasıl durduğunun çok önemi yoktur bacakları yarışlardaki gibi yana açma gibi bişeye gerek yok yani
mtcden uzak dur fym 250 cruiserlara bak derim arkadaşımda var 21000 km de motor kısmı çok sağlam birtek grenajları biraz dökülmüş
bisan lifan 250 keeway 250 lere bakabilirsin
bütçen yoksa keeway 150 de var
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)