dragstar 650 veya suzuki inturider 800 ??
Reklamlar
-
herkeze iyi günler... arkadaslar ben gv 250 için karar vermıstım ama cevremdekiler ona o parayı verecegıne 3-5 bin tl fazla ver dragstar650 veya intruder 800 al diye aklımı celmış durumdalar.. sızce hangısı mantıklı? bu 2 maddeyi goz onunde bulunduralım 1.gv250 alsam bıle 1-2 yıl sonra cc buyutmek ısteyecegım ıcın satmak ısteyecegım ve satarken zararı cokmu olur? 2. ılk kez vıteslı motor kullanacagım için cabuk öğreneceğime emin olsamda aklımda soru işaretı oluyor intruder veya dragstar alırsam kullanmakta çok sıkıntı çekermıyım..kısacası gv 250 mı almalıyım sızce yoksa dragstar mı intrudermi yardımlarınızı beklıyorum...
Reklamlar
-
Kafanızda illa ki büyük cc motor takıntınız yoksa gv250 fazlasıyla tatmin eder diye düşünüyorum. Satarken zorluk çıkarmaz beklemezsiniz.
Ama 650cc drag veya 800cc suzuki alırsanız uzun seneler kullanırsınız. İlk kez vitesli motor kullanıyorsanız düşüp kalkma, yol ve motor tecrübesi
için tavsiyem gv250 size.
-
-
bence nice cruiser sever ekonomik nedenlerle 250cc ile başlayıp ruhu (ses, cüsse, hacim, tork ve bütün bunlara bağlı ilgi ve saygı) yakalayamayıp hayal kırıklığıyla bir sonraki motor olarak başka şeylere geçer.
halbuki yüksek cc cruiserda saklı bir dünya var. cruiser kullanmanın amacı abartı ve ihtişamı sevmektir (800lük cruiser'ın krom manifoldlarının hiç gerek yokken kol kalınlığında tasarlanması gibi). gürültü patırtı yapıp, gerektiğinde motorunun o cüsseyle ne kadar hırçın olabileceğini göstermektir.
bir nevi klasik muscle amerikan otomobillerine duyulan hayranlık gibidir. Hem görüntü vardır, hem de ses.
bu tadı 4,5 litre tüketim değerlerinde yaşamak da salçalı sosisin suyuna ektiğimiz kekik gibi tamamlayıcıdır
acıktım ben...
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
jr. adlı üyeden alıntı
bence nice cruiser sever ekonomik nedenlerle 250cc ile başlayıp ruhu (ses, cüsse, hacim, tork ve bütün bunlara bağlı ilgi ve saygı) yakalayamayıp hayal kırıklığıyla bir sonraki motor olarak başka şeylere geçer.
halbuki yüksek cc cruiserda saklı bir dünya var. cruiser kullanmanın amacı abartı ve ihtişamı sevmektir (800lük cruiser'ın krom manifoldlarının hiç gerek yokken kol kalınlığında tasarlanması gibi). gürültü patırtı yapıp, gerektiğinde motorunun o cüsseyle ne kadar hırçın olabileceğini göstermektir.
bir nevi klasik muscle amerikan otomobillerine duyulan hayranlık gibidir. Hem görüntü vardır, hem de ses.
bu tadı 4,5 litre tüketim değerlerinde yaşamak da salçalı sosisin suyuna ektiğimiz kekik gibi tamamlayıcıdır
acıktım ben...
Bu açıklamanın üzerine söylenecek fazla birşey yok, başlangıç motoru arayan biri chopper diye tutturmamalı bence, ya da başlangıç motorunu geçip-risk alıp (Tavsiye etmem) direk olarak tatmin edici bir chopper almalı, 650cc bir dragstar da da motor öğrenilebilir ama bu bazı şeyleri şansa bırakmak olur, ya o kadar şanslı değilseniz!!
-
bizim (sizin) bülent de bunlardan bir tanesi mesela
tasarımından dolayı yetenekleri kısıtlı motorlara biniyoruz. bir asırdan fazla geçmişi olan cruiserların halen talep görüyor olması bazı insanların bu çelikten devlerin üzerinde salına salına gezmenin verdiği hazzın yanında getirdiği kısıtlamaların hiç bir önemi olmadığını düşünmesi yüzünden.
manevrası zordur, ağırlığı şehir içinde sadece dur kalklarda biraz yorucu. ancak pazar sabahı şöyle bir parlatıp, görsel ve işitsel senfoni eşliğinde asfalt çizgilerini yutmaya başlayınca iş değişir.
hele önde hafif solunuzda bir tanesi daha ağır ağır yol alıyorsa, o an dünya yıkılsın.
durum müsaitse çekinmeyin alın.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
slm arkadaslar bugun itibari ile motor değiştirmekten vazgecmıs bulunuyorum mecburi olarak çünkü dün kız arkadasımla kaza yaptık. çok dikkatli ve doğru seyir halindeyken arkadan bir otomobilin vurmasıyla kendimizi önce havada sonra yerde bulduk. motor kullanmanın artılarının olmasına rağmen kaza anında motor çok daha tehlikeli oluyor. üstünden hemen atıyor. en hafif vurmada bile muhakkak vücudunuzda çizikler oluyor. bu yüzden en kısa zamanda motorumu satıp araba kullanıcıları arasına giricem. allahtan bu kazada kolda bacakta bikaç yanık çizik, göz morarması, burun kanaması, kalça kemiği ağrısıyla kurtulduk. daha beteri olmasın...
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)