bir daha yagmurlu havada tovbe..!
Reklamlar
-
ilk defa yagmurlu havada motor kullandim bu gun. yolumda normal bir sekilde ilerlerken bir araba onume cikiverdi. aslinda gunesli bir havada durus mesafem yeterliydi, ancak arka firene basinca motorun arka kismi on kismi ile anlasamaz hale geldi on taraf duz gitmek isterken arka taraf saga dogru kaymaya basladi, direksiyonu sola kirsam kesin yere yatardim. neyse topladim motoru ve 50km/saat hizi gecmemek kaydi ile sag salim eve geldim. tabi kaya kaya, islanmamida saymiyorum. yok kardes bir daha yagmurlu havalarda yola cikmam. acaba motorlar icinde kislik yani yagisli havalarda, karli havalarda kullanmak uzere lastikler varmidir?
***
herkes bir gün ölür, ama aslında herkes yaşayamaz...
***
Reklamlar
-
Geçmiş olsun anladığım kadarıyla motorunuzun üzerinde henüz orjinal lastikleri takılı onları daha kaliteli olanlarıyla değiştirirseniz (pirelli,michelin,metzeler gibi)yol tutuşunu artırmış ve bu tip problemleri önlemiş olursunuz ayrıca kış için üretilmiş özel lastiklerde var tabiki http://www.anlas.com.tr/urun.asp?kon...&anakategori=7
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
bu şartlarda arka freni mümkün olduğunca az kullanılması gerektiğini söylüyolar...50 km de gayet iyi bi hız bence bu şartlar için..en azından benim gibi biri için...senin tecrübeni bilmiyorum...
-
Şimdiye kadar yağmurlu havada hiç kaza veya kaydırma yaşamadım. Tabiki bu hep böyle devam edeceği anlamına gelmiyor. Çok dikkat etmek lazım. 2x Dikkat ister yağmurlu hava.
Kim olduğumu biliyormusun ? O zaman sus dalgana bak !
-
askinda aldigimda tekerlekleri degistirecektim ancak usta bu lastikler sana 1 yil daha gider dedi bende dokunmadim. sanirim en iyisi degistirmek. 3-5 lira icin riske girmeyelim...
***
herkes bir gün ölür, ama aslında herkes yaşayamaz...
***
-
Islak zeminde önce takip mesafesi ve doğru hız sonrada LASTİK herşey.
cbf150 motorumun orjinal lastikleri sadece 6000-6500km kadar tahammül sınırları içinde kullanıldı ve sonunda canıma tak edip, canımdan değerli değil ya diyip 200tl ye mis gibi michelin lastik taktım ve yağmurda motor kullanmak korkudan çıkıp normal ama biraz daha dikkatli bir sürüşten başka birşey olmaz oldu.
-
Yavaş yavaş sürüp tecrübe kazanmaya bak. Günün birinde illa ki yağmurda sürmen gerekir, ozaman bu kaçışın sana pek faydası olmaz
-
Süper Moderatör
Nasıl yani?
Sadece arka freni mi sıktın?
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
evet olcay sadece arka freni sıktım...
***
herkes bir gün ölür, ama aslında herkes yaşayamaz...
***
-
Kullandığın lastikleri dikkatle incelemeni tavsiye ederim..
Kauçuk oranı az, nyloon oranı yüksek olan,
piyasadaki lastikler; en usta motosiklet kullanıcısına bile
zor anlar yaşatabilir..
[B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]
-
bence lastikten önce tecrübeye ihtiyacın var...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
tecrube konusunda haklisin ramazan. ama yinede o tecrubeyi kazanana kadar 2 teker uzerinde kalmak lazim... lastikleri bir arastiricam...
***
herkes bir gün ölür, ama aslında herkes yaşayamaz...
***
-
Şu düz çizgili ön lastikler ıslak yollarda kullanmaya hiç uygun değil, yağmur kanallı lastikler kullanılmalı kalitesiz olsa bile ıslak yollarda düz çizgi desenli lastiklerden daha iyi yol tutuşu var.
-
ucuz atlatmışsınız, tecrübe olmuş, yağmurlu havalarda dahada dikkatli olursunuz
-
ben de bugün ilk yağmurumu yedim...neyse ki çok fazla bastırmadı. aldım önüme acemi bi şöför 50 ile tıngır mıngır nerdeyse bütün yolu geldim...
-
Yağmur gibisi yok, hemen pes etme. Boxerıma kadar hayvan gibi ıslanıp üzerine gece gece uzun yol yapıp birde sabaha kadar rekorlar* kırdığımı bilirim. Kısaca yağmura küsme, yağmurda motor bereket demektir.
*
-
abi bugün de hava ne yağdı manisada be, o yağmurda bırak motor binmeyi, insan yürüyemezdi yav
ii valla kurtarmışsın
-
allahtan kurtarmışsın yağışlı havalarda takip mesafesini iyice arttırmalısın ve 3 kat daha dikkatli olmak lazım
-
Öncelikle geçmiş olsun...
ıslak zeminde,lastiklerin önemi kadar frenaj yapmayı bilmek ve bir o kadarda tecrübe şart.
sıcak bir asfald zeminde, ıslak zeminden daha tehlikeli bir şekilde kayma riskiniz olduğunuda unutmayın...
sadece lastik den sebep durmayacak yada duracak diye bir kavramda yok, hepsi durur ama kullandığın lastiğin zemine göre tepkisini bilmen gerekir...
zamanınız müsait olduğunda,trafiğe kapalı bir alanda frenaj çalışın, faydasını göreceksiniz...
tekeriniz düz bassın
...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
Drift Religion
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)