Kıskanıyorum ama,niye benim Hyena'ya bişey olmuyor ? )))))))))))
Motosiklet aşkına
Ben ön lastiği değiştirdim. 35 liraya Unilli 2.25-17 aldım taktım. sıfır lastik olmasına rağmen eski lastikler kadar yol tutuşu var 200-300 km yol yapınca daha da güzel olur diye tahmin ediyorum. Arka lastiğin dişleri neredeyse bitti önden çıkardığım 2.25-17 lastiği arkaya taksam motoru taşır mı acaba ? iki kişi binmiyorum.
Mondial Hyena 100 X oldu SLX
Cg tarzı geniş sele ve yolcu basamak demiri taktım. Yolcu demirinin şaseye bağlantısını çanak anten kelepçesiyle yaptım taş gibi oldu bi milim oynamıyo esnemiyo ayağa kalksam bile.
Seleyi plastik kelepçeyle bağladım bi ara uygun bi menteşe alıp takıcam. Bu arada sele çok rahat ya, hyena'sı olan varsa selesini acilen değiştirsin orjinali kalas gibi ve çok ince.
bigün yaşlanırsam söz veriyorum 100cc cup alacam
Sabah motorumla biraz gezdim geldim, evin önüne geldim ön fren koluna sonuna kadar asıldım malum anca tutuyor tık diye bi ses geldi kol gevşedi fren telinin tellerinin yarısına yakını kopmuş. Motorum 5500km'de. Ne desem bilemiyorum birkaç bin km kullanın da görün size çıkardığı sorunları.
Bugün itibariyle arka lastiğimi de değiştirmiş bulunmaktayım. 30 liraya filipin malı 2.50-17 dişli bi lastik aldım taktım. Mahallede şöyle bi tur attım kabak lastikle kıçı başı oynadığı dönemeçlerde ip gibi gidiyor. Kabak lastikle motora binilmez valla can taşıyor hem dişsiz lastiğin iç lastiğinin patlaması daha kolay. Hyena'nın orjinal lastikleri 4000km idare ediyo sonra tırt ... iç lastikler en başından tırt çok kolay sibob kesiyo.
bu motorun deposu çok küçük sen bunu değiştirebilirsin o depo mobilet gibi şasenin bir parçası değil onu çıkar direksiyonun oradan koltuğun altına kadar bir boru kaynat ve 125 mg deposu tak hem daha sağlam olur hemde 10L benzin alan bir depon olur ;)
karburatoru kh karburatoru ile değiştirdim bi fark olmadı gibi aynı sorun devam ediyor başka parça mı değişecek acaba
Direksiyon koltuk arasi mesefe sanirim yetmiyo ama. Bu arada silindir kafasini sokmeden benzin deposu yerinden cikmiyo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:16 ----------
Sorun nedir bunlarda diyaframli karburator var elbet gaz verince gecikme olacak bi scooter kadar rahat olmasini beklemeyin.
karburatorle alakası yok olay hava filtresinden kaynaklanıyor açık hava filtresi takacak usta kendi filtresi çok dandik hatta fitreyi çıkar motoru bi sür farkı göreceksin motor yerinde duramıyor şaha kalkıyor ha bide benzin filtresini değiştirdi usta
Bende de 4 bin kilometredir açık hava filtresi var hem sesi daha güzel çıkıyo hem daha iyi yürüyo. Bugün yeniköy karaburuna falan gittim geldim gidiş dönüş 120km tık demedi. En son 5982 km'ye geldi motor.
Nihayet 6 bin km'yi gördüm. İlk başlarda bakım için servise götürdüğüm zamanlar çok yolda bıraktı ama periyodik bakımı kendim yapmaya başladığımdan beri hiç yolda bırakmadı, servise sadece motor stop etmeye başlayıp subab ayarı gerektiğinde gidiyorum onun dışında servis masrafı kalmadı.
mesafe kısa ise koltuğu keser tekrar zımbalar halledersin , eğer uzunsa bir koltukçu bulursun o halleder çok iyi durur bence o motora koltuğuda beyaz kaplatırsın fıstık gibi olur sen yinede bir düşün aklına yatabilir.
Küçük depo çok dert değil uzun yola arka çantaya 5lt scooter deposu koyuyorum bitince ondan aktarıyorum, kısa yolda da 35'lik vodka şişesine benzin koydum yedek onu alıyorum 2 gün önce aklıma geldi motor bu haliyle çok güzel hiç şaka yapmıyorum kalkışta 70km hıza kadar CBF150 ile yanyana gidiyor, mobilet gibi motorla cbf150'ye kafa tutabilmek süper bişey
ozaman sorun yok cbf 150 ler zaten fıs ben ben yanyana gelsem denicem acaba takip edebilecekmi :D o en fazla 120 yapıyor düz yolda ben 128 düzgün yol olsa 130 yapar ama titriyor malum 12 bin devire geliyor olduğu yerde ama gör dans ediyor sanki :D bu arada yan basamaklar güzel olmus hayırlı olsun )
125 kt lerin gösterge paneli uyar mı acaba o panel daha hoş duruyor sanki
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)