aynen katılıyorum 2010 da her parçasını kendim topladıgım alt takımımın resmi buda
Uploaded with ImageShack.us
aynen katılıyorum 2010 da her parçasını kendim topladıgım alt takımımın resmi buda
Uploaded with ImageShack.us
Şu Motorsikletine atlayıp da, keyifle çıkıp arada bir tırstığın uzun yol var ya, işte o “hayatın ta kendisi”, yollarda karşılaştıkların da onun içinden geçirdiğin “insanlar” aslında. Hayat bildiğin yol, sonu da varman gereken yere varıyor aslında...
Öyle ama kalkışta CBF150 ile kafa kafaya gidiyor motorum, büyükşehirde yüksek hız değil ani hızlanma gerek, kırmızı ışıklarda sağ şeritte gönül rahatlığıyla en öne geçiyorum çünkü kalkışta 60km hıza vardığımda arkamdaki arabaya en az 50 metre fark atmış oluyorum. 1. vitesi ön teker havada bitirdiğim oluyor Mobiletin kayışı dayanmaz ani kalkışa, gerçi scooterlar da aynı durumda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------
[/COLOR]yaaa,bu nasıl bir alettir yahu? )) Normal hızı dokunur dokunmaz 70 oluyor ve aşağıya düşmüyor.4. vites ile rampaları çok rahat çıkıyorum.Verdiği keyif anlatılamaz.havalar biraz daha ısınsın kesinlikle inmeyeceğim üstünden. Müthiş bişey. Herkese sevgiler
[IMG][/IMG]
Motosiklet aşkına
Sizin motor ne güzel mis gibi orjinal haliyle duruyor, ben karda bindim benimkinin egzozu pas içinde :D ... Bodrum'da yalıkavak yoluna gittiniz mi hiç, yalıkavağa giderken yokuşta kaç yapıyor ? Bu motorun her yokuşu 4'te çıkmasına şaşırmamak gerek çünkü vites çok kısa. Ben dişlileri ve zinciri değiştirdim, Vitesler yüzde 22 uzadı, 3. vites neredeyse 4. vites oldu. 75km hıza kadar 3. viteste gidiyorum sonra 4'e takıyorum 100'e kadar yolu var. 1. vites te hala yeterince güçlü, hayatımda gördüğüm en dik yokuşa rahatça tırmandı. Şaşırılacak bişey ama dişli değiştirdikten sonra motorun hızlanması arttı, 1. vites traktör vitesi gibiydi eskiden 10km hıza varmadan 2'ye takardım. Rampalardaki hızım da düşmedi, hatta eskiden 4. viteste 65 yaptığım yerde 3. viteste 70 yaptım.
bu motorda benzin göstergesi varmı acaba
bide yan ayaklığının yanında bir kablo var sanki sarkmış gibi o neyin nesi acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
biraz çok soru sordum ama ortada en üstte siyah diktörgen şeklinde ekran var onu ben benzin göstergesi zannediyordum ama değilmiş o ne ki???
O siyah ekranda hiç bir şey yok, aynı göstergeyi başka çinli motorlar da kullanıyor, onlarda orayı kesip lcd ekran yada ibre takıyorlar.
Yan ayaklıktan sarkan kablo aslında ayaklık demirine takılı olmalı ve yan ayağı açınca motor stop etmeli ama fabrika montajı berbat olduğundan benimkinde de öyle sarkıyordu benim de işime geliyordu, sonra kablo kopmuş kısmen bende söktürdüm attırdım çöpe.
Bu Moped Mi Siz MopeddenMi Anlamıyosunuz Moped 2 Zamanlıdır Bu Vitesli Moped İ göstereyim Size Alın Benim Moped Moped Görün 1960 Modeldir Kendisi Yeni Boyattım şimdi topluyorum yan kapaklar felan gelicek toplayınca gösteririm bu ilk hali şimdi topluyorum ayrıca vitesli motorlara moped diyosunuz bi yanlısınız var
[IMG][/IMG]
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
bu gelişmiş moped
Hocam Bende Aynı O model Olduğna inanmyrm ama .aldğm sahibi söledi ama ön çatal değişms normalde o kare kafalar varya esklerdeki ondan
bugün havayı güzel bulunca atladım hyena'ya,aman tanrım bu nasıl bir keyif )) Bodrum'un içinde yollar kazılmış heryer çamur deryası.Trafik sıkışmış araçlar ilerleyemiyorlar.Ben onların arasından gülerek süzüldüm.Hafif olduğu için kaldırımlara çıkardım,kaldırımlardan atladım.İğne deliği gibi yerlerden süzüldüm.Sürekli yol aldım hiç durmadan.Altımda büyük motorum olsaydı yanmıştım valla.Hyena süper.Ne zaman benzin koyduğumu bile unuttum)) 17 tel jant olduğu için de her türlü çukura girdim çıktım tehlikesizce.Diğer scooterlarla bu çok zor.Suzuki an 125 varken böyle gezemiyordum.Kaporta engelliyordu.Bu olağan üstü bişey.Paylaşmak istedim.Hepinize sevgiler ))
Motosiklet aşkına
Bu motorla en nefret ettiğim şey sıkışık trafikte yol almak, motor devrini geç alıyor, dur-kalk'lar manuel debriyaj ve devrin gecikmesi nedeniyle sıkıcı. Gaz verince önce gaz yemeyen birkaç saniye sonra birden deli gibi hızlanan motor nedeniyle arabaların arasından geçerken motorun önünün havalanıp direksiyonu çevirdiğim yöne gitmek yerine dümdüz gittiğine çok kere şahit oldum, ama şimdi biraz daha rahatım dişlileri değiştirince 1. vitesteki aşırı ivmelenme azaldı.
Mopedin ne olduğu, vitesli mopedlerin 1960larda Başta puch ve Garelli olmak üzere birçok firma tarafından üretildiğini örneklerle daha önce yazmıştım ama :D
arkadaşlar image size dan resim yükleyemiyorum.Yeni adetler çıkarmışlar.Ne ayak ?
Motosiklet aşkına
Hayatında hiç motosiklet kullanmamıs ve motosiklete vitesli bir motosikletle baslıycam ama öyle hem çok pahalı olmasın hemde bna hafif bişey lazım öyle cüsseli müsseli olmasın diyenler için gerçekten ideal bir motor... bence ön siperliği de olsa gayet güzel olurmus... Allah moped army yada bunun diğer çelik jantlı olan hyena x sahiplerine kaza bela vermesin
Benzin deposu büyük olsaymış çok ama çok iyi olurmuş, kullanılabilir hacmi 2.6 litre bundan sonra kalan birkaç damla benzinle motor 2km falan zar zor gidiyor ve yedek depo yok, sözde muslukta yedek depo konumu var ama yedek konumda bitirince de aynı miktarda benzin alıyor.
her iyi şeyin birde kotu özelliği wardır elbet o da nazarı olsun benzncilerle kanka olmussunuzdur sanarsam:D
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)