zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
50cc ve pedallı olanı da var, alibaba.com'da görmüştüm. Yine cub motorundan yapmışlar marş pedalının yerine bisiklet pedalı takmışlar sol taraftan da pedal çıkıyo tabi. 48Q moped diye arayınca bu motor tipi çıkıyo sonuçlar tek tek incelenirse pedallı birine rastlanabilir.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Haziranda okul bitince inşallah dede yadigarı moped'imi adam edip tekrar binmeyi düşünüyorum
2 sene önceye ait fotoğrafı. 84 model, hercules marka, Alman malı 49cc ve 2 beygir, gösterge 60 gösteriyor, 40 basıyor
Üzerindeki tekerlekleri dahi orijinal
paylaşacam dediğim işte o resimler
45 lik topcase ile
mıstafa reyiz den aldığım 33lük topcase ile
orjinal çamurluğu eziyete dayanamayıp intihar edince yerine agk çamurluğuna 2 delik açıp uydurdum.
şase ile çanta demirini birbirina bağlayan sac parça kaynak yerlerinden kopunca saccıdan kalın bir parça kestirip, 2 delik açıp yerine kaynaklattırdım.
en son zincir koruma intihar etti. yerine saccıdan kesilip, bükülen parçaya 2 delik açılıp monte edildi.
sırada egzoz var bakalım o ne zaman intihar edecek
birde gençler karburatördeki şu vida neyin vidası?
Karbüratörde gösterdiğin vida hava ayar vidası. Bagaj ve sele demirini nasıl kopardın hayret ettim, ben motoru depoya çıkarmak için oradan defalarca asıldım kırılacağı varsa bende olurdu benimki eğilmedi bile
Zincir koruması güzel olmuş, benimki de motor daha 4 aylıkken falan kırılıp yola düşmüştü tam alacaktım üzerinden taksi geçti, kesin bilerek yaptı şerffszz
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Cg basamak demirinden tak hyenaya, çok güzel oluyo. Fotoğraflar geçen seneden.
sağolasın mıstafa reyiz 33lük daha pratik. diğerini alıp gitmek için vida sökmek lazım. hacimli yükte takarım 45 liği sadece.
hava ayarını artık yapamazsam eski konumuna alırım, gerçi maksat kurcalamak.
yan çanta demiri niyetine gideri var ama el işinden başkası yalan benim için. parçacı çakallara para kaptıracağıma sanayideki esnaf kazansın. 2 vida sıkmaya 5tl isteyen parçacılarla karşılaştım. sanayideki dayı beleşe sacı kesiyo.
Ben parçacılara pek de para kaptırmadım aslında. O demirin çiftini 28.5 liraya almıştım. Takmasını da kendim yaptım evde boşta duran uydu anteni malzemeleri vardı, uydu anteni bağlantı borusuna bağlayan mafsallı aparatı kullandım. Verdiğim resimde görülüyo az çok ne olduğu.
Şase borusuna vidalamak için de sele ve bagaj demirini çıkarıyosun.
Merhaba, bende cup almayı düşünüyorum. Ama bu da güzel. Fakat şöyle bir soru işareti var. Kilom 140 , boy 1,87. Bunun üzerinde komik görünürmüyüm?
@Mengü16 abicim hala kullanan var mı motoru aranızda ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------
Kardeş hala kullanıyor musun motoru ?
kullanmaya devam ediyorum. geçen 15-36 dişli taktım karburatörüde temizleyip bi güzel benzin hava ayarı çektim. son 300kmdir ne kadar gazlarsam gazlayayım 100kmde 2 ltyi geçirtemedim. bence ideal dişli oranı yukarıdaki gibi. zaten diğer cup motorlarda aynı dişli oranı var diye duydum parçaçılarda. subap ayarı daha hiç yapılmadı. motor 12600kmde. 600km dir mobil 10-40 araba yağı kullanıyorum, debriyajda kaçırma yada başka bir değişiklik farketmedim motorda. dişliyi değiştirince yokuş aşşağı 110a kadar zorlayabildim. düz yolda 90-95i rahat görüyor. tabi ibresi doğru gösteriyor ise.
tek kişi için ideal. çift kişi bu motora binmesi sürücüyü çok yorar. arkada topcase varsa çift kişi eziyet olur. mahalle arasında kullanılacaksa lastik patlama riski artar bozuk yollarda daha fazla iğne tel çivi birikir. düz(zemini) asfalta bu tür şeyler yol kenarını süpürülür/taşınır. iç lastik değişiminde iç ve dış lastik arasına mutlaka pudralayın fren ve ani hızlanmalarda sibopa uygulanan çektirme, asılma kuvvetini minimize eder.
yan çantaları temin ettim ancak taktırmak nasip olmadı(üşengeç smayl). benzin deposunu daha hacimlisi ile değiştirip kafa grenajını adventure motorlardakine benzer şekilde modlayıp bu motoru mini adv'ye dönüştürme planlarım var . nasip artık :D diğer markaların bu motorun aynısı olan modellerini mondiale göre daha ucuza alabilirsiniz. kışa doğru 2. el almakta bi alternatif tabi. gecikme ve dağınık anlatım için kusura bakmayın. selametle.
Moped Army TR uzun süredir çok sessiz burası... Nerelerdesiniz?
başlık öksüz kaldı.
benim motor 3 haftadir yatişta.
zamamnında çok istemiştim bundan iyiki cub almışım ve artık üretilmiyor
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)