Bu teker olayı havalı gelmeye başladı.
Sanırım her cup'ta kolay kolay yaşanmıyo bu olay..
Dişli olayına girmek gerekiyo sanırım. Çünkü benim 125'lik innovam bile ne kadar gazı köklersem o kadar seri kalkıyo ve asfalta da bi o kadar iyi tutunuyo, yani demek istediğim innova'da bile ağırlık merkezini değiştirmelisinki motor teke kalksın..
Çok ufak tek saniyelerde tek teker kaldım bende, ama hız konusunda innova'lara ybr bile yetişemiyor.
Ama daha motoru yeni alıp tek teker olayına girmek istiyosan bizi bu işe karıştırma.
Tek teker bir sanattır genç.Önce işin felsefesinden başlayacaksın
---------- Post added at 09:54 ---------- Previous post was at 08:48 ----------
Kim kaldı eski tekercilerden ey gidi ey..
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
gençler beni idol olarak görüpdurulardı
MT 17 ÇANAKKALE
valla yaptım hpsini hiç biri olmadı 1. vitesteyken aşağı doğru basılı tutayım dedim motor hala gidio
sana bir yöntem daha söleyim ozaman ama şanzumanın dağılabilir (: kalkışı yap biraz ilerle vitesi 2 ye al sonra 1e basılı tut gazı yarım yap vites pedalından ayağını çek(ama vites pedalından ayağını çekerken gazı bırakma..)
- Yanlış Bir Hayat Doğru Yaşanmaz..
- Yanlış Yapmadan Doğru Bulunmaz..
Hareket halindeki motoru debriyaj kullanmadan tek tekere kaldiranlara saygi duyarim, ama kalkis yaparak debriyaj kullanarak tek tekere kalkmak motora eziyetten baska bisey degil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)