2011 YBR 125 Mi , CBF 150 Mi ?
Reklamlar
-
Reklamlar
-
-
immortalboss tamamiyle acıklamış olayı benimde düşüncelerim aynı yalnız uzun yol düşünüyosan ciddi ciddi cbf i tercih etmeni oneririm cunku bende cbf almayı düşünüyorum kararımı verdim
Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!
-
okyanus_126 adlı üyeden alıntı
altın elbiseli diye bi adam var orda ybr esd test edik yolda duramıyor motor virajlarda arka ön başka tarafa gidiyor
AEA'a her iki motosiklet için de standart lastiklerin kötü olduğundan dem vuruluyor ve değiştirilmeleri öneriliyor. "ybr'nin götü başı oynuyor da cbf ok gibi gidiyor." diye bir olay söz konusu değil programda.
linkler:
http://www.youtube.com/watch?v=QxIC716LPfY
http://www.youtube.com/watch?v=C3u0-SlGkFA
-
CBF YBR
YBR125 - Ayrıntılı Teknik Özellikler
Motor tipi Tek silindirli, 4 zamanlı, SOHC, hava soğutmalı
Silindir hacmi
Çap x Strok
Kompresyon oranı
Maks. gücü
Maks. Tork
Yağlama
Yakıt sistemi
Debriyaj tipi
Ateşleme
İlk Çalıştırma
Vites kutusu
Tahrik 124 cc
54 x 54 mm
10 : 1
10 HP-7.800 devirde
0.97 kg-m-6.500 devirde
Islak karter
Mikuni VM22SH/1 Karbüratör
Islak, çok diskli
CDI.
Elektrik marşlı, ayakla
5 vites
Zincirli
Şase
Ön süspansiyon
Arka süspansiyon
Ön teker hareket mesafesi
Arka teker hareket mesafesi
Ön fren
Arka fren
Ön lastik
Arka lastik Teleskopik çatal
Maşa
110 mm.
105 mm.
Tek disk, f 245 mm.
Tambur, f 130 mm.
2.75-18 42P
90/90-18 57P
Boyutlar
Boyutlar (UxGxY)
Sele yüksekliği
ki teker arası mesafe
Min. Yerden yükseklik
Ağırlık
Yakıt kapasitesi
Yağ kapasitesi
beldeyama dan alıntıdır...
1.980 x 745 x 1.080mm
780 mm
1290 mm
175 mm
108 kg
12 litre (3 litre yedek)
1.2 litre
CBF:
Motor……………………………..Hava soğutmalı 4-zamanlı, OHC tek silindirli
Motor hacmi (cc)………………….149
Silindir çapı & strok (mm)…………57,3×57,8
Sıkıştırma oranı……………………9.1 : 1
Yakıt sistemi………………………PB18 Keihin Karburator
Max güç (ps @ dev/dak)…………..11,28 / 8000
Max tork (Nm @ dev/dak)…………12,7 / 5250
Ateşleme………………………….CDI
Çalıştırma…………………………Elektrikli
Şanzıman………………………….5 vites
Güç Aktarımı………………………Zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm)…………….2075×750x1135
Tekerlekler arası mesafe (mm)……1335
Sele yüksekliği (mm)………………780
Yerden açıklık (mm)……………….140
Yakıt kapasitesi (litre)…………….13 (2,6lt rezerv dahil)
Tekerlekler..Ön……………………U profilli 6 kollu alüminyum döküm
………….Arka……………………U profilli 6 kollu alüminyum döküm
Lastikler….Ön…………………….80 / 100 18M/C 47P
………….Arka……………………190 / 90 18M/C 51P
Süspansiyon..Ön…………………..31mm´lik teleskobik çatal, 116,8mm esneme aralıklı
………….Arka……………………Monoshock , 100,6mm esneme aralıklı
Frenler……Ön…………………….Çift piston kaliperli 240mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
………….Arka……………………130 mm´lik kampana
Ağırlık……………………………..130 kg
Renk seçenekleri…………………..Mavi, Siyah, Kırmızı CBF konfor hız motor buyuklugu tip+kız ybr saglam,dayanıklı uzun ömürlü ama tip terk
-
hortlatmayın bu konuları yeter ya yeter :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
kardeş dün altın elbise gityen adamın programını izledim sende izleye bilirsin kuryelerle konuştu tüm ortalama 40veya 50 kurye var 1 tane ybr yok adamlarda hep cbf ve birkaçtane cg titan var şayet sana soruyorum cbf karalıyorlar ya saglam degil diye sağlam olmasa adamlar neden cbf binsinler gün boyu kontak kapatmıyorlar ybr esd zaten kuryelerde hemen hemen yok denilecek kadar az altın elbiseli adamda esd anlatıyor başta yol tutuşunu ve gıtmediğini anlatıyor inanmazsan izle ybr cilerde gücenmesin bu gerçek izleyin ayrıca sahibinden .com 120000 km cbf var anahtar degmemiş bazıları diyorkın cbf 30000 km varmadan motor bitermiş sen inanıyonmu buna inadına cbf inadına cbf kardeşim pişman olmazsın ikiside sağlam ikisininde birbirine göre eksileri vede artıları var sen yap tercihine ha birde cbf 4 yıldır aynı kasa ybr değiştiriyor diyor ya mekanikte yok sadece kasada değişiklik yapıyor farkındaysan ybr satışı düştüğü için model degiştirerek satış yapmayı hedefliyor ama cbf bitirdi hepsini adamlar satıyor 4 yıldırda model değiştirmiyorlar zaten yeni gelecek cbf ile bunların kökünü kurutacak sen bilirsin yine ama tercihin cbf olsun :(cbf kullanıcısı olarak 4.yılıma gırıyom 1 kuruş masraf etmedim lastik dışında)
---------- Post added at 18:52 ---------- Previous post was at 18:50 ----------
kardeş cbf ybr göre yine aynı marka lastikle daha başarılı buda bir gerçek yanılmıyorsam ikisininde lastik markası duro
o da olur adlı üyeden alıntı
---------- Post added at 18:57 ---------- Previous post was at 18:52 ----------
immortalboss adlı üyeden alıntı
Kesinlikle katılıyorum.Nasıl bizim ana yemeğimiz ekmek ise bu tarz motosikletlerin ekmeği de yağdır.Karşılaştırma konusuna gelirsek...Benim boyum 1.67 civarı.Kilomda 53...(Tüy siklet) Ben 2 motosikleti de 2-3 km kullandım.Ben ybr sevdim.Neden dersen hani şu direksiyonun grenajların içinde gidip gelmesi var ya cbf'de o hiç hoşuma gitmiyor.
Ve ybr biraz daha sportif görünüyor standart hali ile.Ama sağlamlık konusunda biri honda biri yamaha...Biri kırmızı diğeri yeşil elma...
Ben her 2 motosikleti de alsan seni üzeceğini sanmıyorum.Tvs apache de düşünebilirsin.Şıkların arasında yok ama arkadaşlar konuya değinmişler.Ben de söylemek istedim.2011 modelini beğendim.Şu anda ne hissettiklerini en iyi anlayanlardan biri benim.Derslerde aklından motosikletin geçer,acaba ben alınca nasıl birşey olur,acaba kız gibi kullanabilirmiyim,acaba hangi aksesuarları taksam vs...
Kardeşim alacağın motosikleti beğendiysen kimsenin ne dediği umrunda olmasın.Ybr alınca aaa cbf alsaydın.Cbf alınca aaa ybr alsaydın derlerse de sakın takma kafana.Haydi hayırlı forumlar.Bu arada korumalar tam değilse sakın binme motosiklete kask,eldiven,mont...
yağ olayına gelince ybr de var yağ olayı esd biraz formu geriye doğru okursan görürsün ama adamlar toz kondurmuyor olamz öyle bişey diyorlar kabullenmek istemiyorlar cbf de ben 2.cbf kullanıyorum kesinlikle ama kesinlikle rastlamadım buna inancın olsun bazıları yakıyor diyor ama internette bilgi kirliliğide var bunuda göz önünde bulundurmalısın adam servis eksik yağ koyasıymış öyle diyor hadı madem koydu kısa sürede yağ nere kayboldu madem ybr formunu oku beni anlarsın baya biri gerilere gitok
-
cakmak3306 adlı üyeden alıntı
Şimdi Cbf kullanıcıları Cbf al diyecek. Ybr kullanıcıları Ybr al dicek
Bende bi Ybr kullanıcısı olarak Ybr al diyorum. Hem şehir içi hem şehirler arası kullanırsın.
2,5 lt ile 100 km rahat gidersin. Titreşim sıfır denecek kadar az. Sağlamlık dersen dünya turu atmış bi motor.
Daha ne diyeyim. Ama o 4000tl nın üstüne 350tl daha koymalısın. 4100 motor 250 plaka vs.
Ben 2007 ybrmle Ankara-Mersin Mersın-Ankara yaptım 2 kez. Bi günde 546km yaptım. Tık demedi.
Hatta ıkıncı gelısımde 2 kısı ıle geldık. Yıne banamısın demedi.
2007 sattım 2011 aldım. 1 ayda 1050 km oldu. Keyfime bakıyorum... :D
Yanılıyorsun kardeşim;
ben CBF150 sahibiyim. Fakat CBF150 önerilecek bir motor değil.
Torku, havası ve konforu fazla olsun. Fakat kalitesi, sağlamlığı motor ömrü önemli değil diyorsan CBF150 al.
Torku, havası o kadar önemli değil. Uzun süre problem yaşamadan kullanmam lazım diyorsan YBR125 al.
-
arkadaşlar ybr125 esd ler için krankta sorun var diyorlar bu konu hakkında bilginiz varmı? aramızda böyle bir sorun yaşayan var mı. yada böyle bişey duyan.
şerefini kaybedenin kaybedecek bir şeyi kalmamıştır
-
Cbf tabikide artık cbf tekliyorda diyemezler sorun çözüldü servisler kısa zamanda sorunu gidermeye başlayacaklar
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
jack hammer adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ybr125 esd ler için krankta sorun var diyorlar bu konu hakkında bilginiz varmı? aramızda böyle bir sorun yaşayan var mı. yada böyle bişey duyan.
2008 yılında piyasaya sürülen ybr içinde aynı söylemler oldu zamanın da ama ben böyle birşey görmedim duymadım he 1 veya 2 tane de olur ona birşe diyemem ama hepsinde yok.. cbf gibi kronik hastalıkları olan bi motor değil ybr
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
okyanus_126 adlı üyeden alıntı
sen cbf i kaç yıl kullandında sna sorun verdi masraf açtı bunu beklıyorum cvbını EDİP kardeş ben 4yıla yakındır cbf kullanıcısıyım vede hiçbir masraf açmadı yok arıza bunlara inanma ybr kullanna tabikide ybr cbf kullanan da cbf i över titreşime gelince hiçmi internetten izlemedin cbf in titreşim testini depoya bozuk parayı dikiyorlar motoru rolantide çalıştırıp gaz verıyorlar para devrilmiyor izle sen cbf de100 km de2.5 kesinlikle geçmez oda kullanmana baglı ben genelde 70 veya80 km ile giderim 100 km 2 veya 2.100 yakar çünkü cbf yedek kapasitesi 2.5 litre ölçtüm 120 km yaptım petrole çektim ondada bitmedi ama yolda kalırsam diye korktum
ybr gelince oda iyi ama uzun yolda cbf daha dayanıklı cbf ın fabrika tanıtımı var motorrunu anlatıyor yağlama şekli diğerlerinden farklı izle sen cb fe dönersin kesin
fat280 cbf çok karalıyor çünkü arkadaş yıllardır kullanmış ya bizden daha iyi biliyor adam bilgi kirliliğine inanıp cbf olabıldıgınce kötülüyor birde dikkat et kuryelerin altında varmı ybr esd hep ne hikmetse yağ yaksa bile cbf dönükler demekki bildikleri var bende kurye tavsıyesı üzerine aldım inan ayrıca altın elbiseli diye bi adam var orda ybr esd test edik yolda duramıyor motor virajlarda arka ön başka tarafa gidiyor
cbf de tanıtım videosu var ybr de zle kararını sen ver hayırlı olsun
kardeş ne diyorsun sen ya tamam sürmedim de ben demiyorum bunları bak aşyadaki yorumu oku cbf kullanıcısı diyor ok cbf dandik motor diyorum hala iddayada giriyorum o kadar güveniyorsan motoruna şahitler huzurunda motorlarımızın yağını değiştirelim yeni yağlarını koyalım 6000 km sürelim bakalım kiminki yağ eksiltecek varmısın benim salcanoyla deneyecez üstelik ybr yede gerek yok
acemi60 adlı üyeden alıntı
Yanılıyorsun kardeşim;
ben CBF150 sahibiyim. Fakat CBF150 önerilecek bir motor değil.
Torku, havası ve konforu fazla olsun. Fakat kalitesi, sağlamlığı motor ömrü önemli değil diyorsan CBF150 al.
Torku, havası o kadar önemli değil. Uzun süre problem yaşamadan kullanmam lazım diyorsan YBR125 al.
-
fat280 adlı üyeden alıntı
kardeş ne diyorsun sen ya tamam sürmedim de ben demiyorum bunları bak aşyadaki yorumu oku cbf kullanıcısı diyor ok cbf dandik motor diyorum hala iddayada giriyorum o kadar güveniyorsan motoruna şahitler huzurunda motorlarımızın yağını değiştirelim yeni yağlarını koyalım 6000 km sürelim bakalım kiminki yağ eksiltecek varmısın benim salcanoyla deneyecez üstelik ybr yede gerek yok
fatih senin dediğin 6000 km nedir ki cbf için istersen 10000 km deneyin yani sonra pişman olmasenin kafa tuttuğun adam eski ybr ci ayrıca honda servisi ve asortik diye bi nicki daha var bunları göz ardı etme daha ne olsun değil mi?
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
arkadslar ya bende motor alıcam ybr yada cbf düşünüyorum kesınlıkle bırınden biri diorum zaten karısıktı ikisi arasında sürekli gidip gelıyodu ama ole cok karıstı kı kafam simdi anlatamam :D
-
ANILman adlı üyeden alıntı
arkadslar ya bende motor alıcam ybr yada cbf düşünüyorum kesınlıkle bırınden biri diorum zaten karısıktı ikisi arasında sürekli gidip gelıyodu ama ole cok karıstı kı kafam simdi anlatamam :D
konusulcak herşey konusuldu paylaşıldı nie yorum yazıp hortlatıp alevlendiriyosun ya :D gönlünden geçeni al işte 2side yolda bırakmaz benzin haricinde (genelde çoğunlukla ):D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
hadi baştan tekrar saralım konuya
-
bence acele etme baharı bekle zaten kış.bakalım yeni motor ne gelecek. ama illaki alacaksan git 2nci. el 2010 mod . cbf ybr nin ikisiniden de alabilirsin ikiside harika motorlardır. kafanda soru işareti olmasın.
-
bende baharda almayı planlıyorum kardes su an. hem kfamdakı soru işaretlerı azalır dıye dusunuyorum hemde aslen balıkesırlıyım ama erzıncanda okuyorum buranın soguğu malum bıraz beklemekte dedıgın gıbı yarar var ))
-
ybr nin bence görünüşü de daha aerodinamik ve hoş duruyo dolayısıyla az yakması da ondan olabilir naçizhane fikrim(ehliyet kursundan başka cbf ve ybr ye binmedim).yine kişisel fikrim ama cbf son kasasıyla birlikte biraz daha yaşı büyüklere hitap eden ağırbaşlı bi hal aldı.ve son olarak honda kalite de olduğu gibi dizayn olarak da geri gitmeye başladı bence.tamam üretim maliyetleri şu bu nedenler ama bu fikrime katılmayanlar honda nın otomobil grubuna dikkat ederlerse daha net görürler bu gerilemeyi.nerde o eski civic ruhu ....
-
ikiside çok güzel
ben tvs ye uyuz oluyom
hiç olmadı motorumu satsam cbf ybr alırımda şu tvs yi ölsem almammmmm
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler