cup motor kesiciye girermi arkadaşlar ? bilgisi olan yardım etsin
cup motor kesiciye girermi arkadaşlar ? bilgisi olan yardım etsin
Ben 5yıl cup kullandım truva 125 ve honlei jagon 125 lik çok kimse beğenmez ama ben çok memnundum ceyran kesikliği hiç yapmaz küçük motorlarda ben cup un üzerine motor tanımam.Su an cbf 150 var sıfır 1500 km de sınıfında süper motor fakat,cup la 2 ci vites çıktığım rampayı cbf le bayılarak çıkıyorum.
dostum cub motorlar pek cok motordan saglamdır aşırı zorlamalarda 2. vıtes sorunu çıkıyor yalnızca onun dışında pek sıkıntı yasamazsın ve bırde çok zorladıgında ekzantrık zıncırı ses yapıyor,,
motorun lkesıcı derdı yok fakat depodan su,,pislık vs karburatoru tıkıyor ıse ondan tekleme yapabılır,,,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
kesiciye girmek derken neyi kast ediyorsun?
Biri yer, biri bakar kıyamet ondan kopar.
tam teknik açıklamasını yapamam ama örnek vereyim arkadaşın demek istediğini. 12000 devirli motorumu 11500 devire çıkardığımda motor böp böp böp böp şeklinde ses çıkararak devir kesiciye giriyor. Bazı motorlarda daha kısa sürede girebilir. yani yüksek devirde gaz kesici gibi bişey. Bilmiyorum tam anlatabildim mi. Benim bildiğim kadarıyla motor devir kesiciye redline dan sonra girer. Red line bir nevi vites attırmanız gereken deviri gösteren uyarı işaretidir. Redline da vitesi attırmayıp deviri arttırmaya devam ederseniz motor belirli bir devirde kesiciye girerek devirin daha fazla artmasını böylece motorun zarar görmesini engeller.
---------- Post added at 05:13 ---------- Previous post was at 05:06 ----------
bu arada arkadaşın cevabını tam olarak bilmiyorum. Çünkü her motorda kesici olmayabilir. Büyük ihtimal yoktur diye bi his doğdu içime
senin dediğin manada hiçbir cup orjinalinde kesiciye girmez sonradan üzerine kesici devreli devir saati konduysa olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------
o motor gaz verince yüksek devirde boğuluyordur öyle bir izlenim oluşmuş sahibinde
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...69337881/detay
böyle birşeyle mümkün
kesici olur cup motorda ama markasına görede değişir. bir çin motoru 2 sn kesici yaparken bir yamaha crpyton yada bir honda innova daha fazla kesici yapabilir.
havafiltresini çıkararak daha iyi bir ses alabilirsin. ama motorun 2 yada 3 haftada bir bakıma gitmesini öneriririm.
çogunda orjinalinde dewir kesici yokdur sonradan yaptırdm bende elden düğmeli kesici istediğim dewirde dugmeye basınca kesiciye giriyo
Şu Motorsikletine atlayıp da, keyifle çıkıp arada bir tırstığın uzun yol var ya, işte o “hayatın ta kendisi”, yollarda karşılaştıkların da onun içinden geçirdiğin “insanlar” aslında. Hayat bildiğin yol, sonu da varman gereken yere varıyor aslında...
motoruna bakım yaptır hallederler
Bende honda innova 125i var herşeyi elektronik, devri dediğiniz şekilde kesiyor motoru koruyor sanırım..
Biri yer, biri bakar kıyamet ondan kopar.
Yani innovada kesici var mı?
- Yanlış Bir Hayat Doğru Yaşanmaz..
- Yanlış Yapmadan Doğru Bulunmaz..
Girer kardeşim.Benim motorda mevcut.
16 JCK 22
---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:50 ----------
Farklı birşey anlatmış arkadaş innova hakkında .Senn dedğin kesici değil yani .Ama kesici dersen Cup Lar da girer kesici ye yaptırırsan .Bende var
16 JCK 22
16 JCK 22
Bazıları filtreyi sökünce kesiciye girer diyo o şekilde mi oluyo ? Öle değilse bobin statör filen uğraşmak gerekir herhalde.
- Yanlış Bir Hayat Doğru Yaşanmaz..
- Yanlış Yapmadan Doğru Bulunmaz..
Bilen biri,arkadaşın sorusuna cevap verebilecek biri varmı forumda? Marka ve modelide yazarsan arkadaşlar daha net yardımcı olurlar.
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Benim bildigim Türkiyeye gelen ve devir kesici olan tek cub Honda İnnova İ modelidir.
Anlatayım hemen 2 türlü devir kesici vardır diyebiliriz:
1. Gerçek devir kesici; Enjeksiyonlu sistemlerde vardır efinin çalışma mantığı gereğince reel devir ecu tarafından sürekli okunur ve ona göre yakıt gönderilir. Motorun zarar göreceği devire gelindiğinde ecu yakıt beslemeyi ve ateşlemeyi keserek motorun devirlenmesini önler, vutututuu yaparak ateş atan kesici budur.
2.Efi sistemi olmayan karbüratörlü motorlarda: motorda devir kesici yoktur, sadece ateşleme beyninde devir limiti vardır yani bu parça modifiye edilmeden motor hiçbir şekilde devir kesmez, sadece devirlenmez beyindeki limit 11k devirse hiçbir türlü 11.001 devir olmaz çünkü ateşleme yapılmıyor o devirli, benim bildiğim motorun mekanik olarak çevirebileceği üst devirlerde beyinde limitlendirilmiştir efi den farkı vutututtuu yapmaz son devrinde gaz kolu bırakılıncaya kadar çalışır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)