bizde olsada biz gelsek..bizdede yok ki. 3 sap yollarda..............
bizde olsada biz gelsek..bizdede yok ki. 3 sap yollarda..............
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
Beyler; yarın Kırklareli'de drag yarısları var, her cc ve kategoride, haberiniz olsun, isteyenler katılabilirler.
yani artık kesin geleceksiniz dimi hadi bakalım bekliyoruz
yaaa bizim modifiye işi bugün yattı :( bir arkadaşın işi çıkmış zamanım yok dedi.önümüzde ki haftaya ertelendi galiba :( bu arada günaydın
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
yuh be Mesut saat 13:49'damı kalktın bide biz çalışanlarla kafa bulur gibi günaydın demişin
Gördünmü Mustafa abi benim açtığım topiğe eklemişler nelerde varmış bu zincir temizlemek için haberim yokmuş alt resimdeki sehpanın kopyasını yaptım şimdi bu fırçalı zincir temizleme aparatını yapmazmıyım elimden kurtuluşu yok bide utanmadan 50 euro fiyat çekmişler pehh bende varmı o göz
yaşar, seri üretime gecersen müsteri listesinin en basına beni yaz!
yasar şu arka sehpadan banada yapalım ciddi ciddi..
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
Mesut Resimler nerde kaldı bekliyoruz...
motorumun son orj hali...
ilk başta tekerleği değiştirmekle başladık işe.150 yerine 160 METZELER takıyoruz
bir an için tek teker mi gezsem diye düşünmüştüm
artçı arkadaşlarım sökme dedi ama onlara inat onuda söktük
sorunsuzca eski lastiği janttan çıkartıyoruz
yeni lastiğimizi takıyoruz...!
plakalığı söküyoruz.arka plakalık arka stopla birlikte bu yüzden bir bölümünden kesmek zorunda kaldık
baya sökmüşken hava filtresinide söküp temizleyelim dedik
kaç model olduğunu bilmiyorum ama eski model bir hyosung(ilk çıkan hyosunglardan biriymiş)racer 200'ün arka kuyruk tasarımını nerden aldığını öğrenmiş bulunuyoruz.125cc 14 beygir gücünde.arkadaş avcılardan yalovaya 10 ytl benzin ile gelmiş üstelik azda olsa yalovadada gezmiş
plakalığı yerine takıyoruz...!
bu arada hava filtresine yetişiyoruz ve temizliyoruz(baya kirlenmiş)
arka tekerleği yerleştiriyoruz
sıra geldi ön maşaları indirmeye.amaç daha alçak ve yolda yol tutuşu iyi olması için,daha tatlı bir görünüm bununla birlikte arka kuyruk daha dikleşmesiydi.
bu arada 2 tane sticker'ımıza yerlerine yapıştırıyoruz
ve MUTLU SON...!
son detayı yapayım dedim ve lastiklerimi siliyorum...!
ne kadar alçattığımızı böle test ediyoruz
resimlerde yok ama artçı bindiğinde arkası çökmesin diri durması amaçlı arka amortisleri sertleştirdik ve kuyruğu daha dik gösterdi
ilk izlenimlerim: motor yola daha iyi bir tutuş sağladı.virajlarda motorsikleti daha rahat yatırabiliyorum.150lik yerine 160 lık takmama rağmen performansta değişiklik yaşamadım.yani performans düşmesi gibi bir mezu söz konusu değil..tabi yaptıklarım bununla bitmeyecek.en kısa zamanda xenon far(8000k) takacağım.haftaya ön tekerleğimde gelir gelmez ön lastiğimi takıcam.herşey bununlada bitmeyecek ama maddi durum şimdilik bukadarına izin veriyor..umarım beğenmişsinidir.abartılı bir hyosung değilde tatlı görünümlü bir hyosung havası vermeye çalıştık
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
güzel olmuş mesut ama nazar boncu takmayı unutma malum milete göz var
ben görmedim o yüzden söyledim
Mesut, kanka, harika olmus, özellikle de plakalık iptali güzel bir görüntü katmıs motora...
iyi güzel olmuşta ben arkada sinyalleri göremedim yokmu yoksa
özgür adam:
ewet şuan arka sinyallerim iptal çünkü plakalık ile birlikte çıktılar.bende çıkmışken üçgen beyaz ledli sinyaller var onlarda takmaya karar verdim...inş en kısa zamanda alıp takacağım(tamamen duygusal )
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
biran önce sinyalerini tak sakata gelme mesut
özgür adam:
mesut güzel olmuş her nekadar tipim olmasada iyi görünüyo ama umarım sinyaleri bir an önce takarsın vede yağmurda kullanmassın yoksam çok fena çamur olursun biliyon dimi.
zenon istersen burada bi arkadaş 150ytl ye bulurum dedi ben param olursa alıcam sende istersen alırız.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)