İyi geceler İzmir Tayfası
İyi geceler İzmir Tayfası
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
herkeze selamlar arkadaşlar. bende aranıza yeni katıldım. hayırlı olsun... çok yakında motoruma kavuşuyorum inşallah
izmir mt hayırlı kandıller
mübarek kandilde hafif bir kaza geçirdim :(
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
Geçmiş olsun dynner,bişeyin yoktur umarım ?
Hayırlı kandiller.
tuncer abi saolasın.
ufak tefek asflat yanıgı var biras da bacakta agrı ama taş biyim allahtan buyuk birşey olmadı. kaskı takmamın mutlugunu yasıorum cunku düştügümde direk kafayı yere vurdum kask korumuş oldu ancak mont olmadgndan kol flan çizdli bras.
nasıl oldgnu blmıyorum 10-20km bu kadar dusuk bır hızla viraj donerken viraj egmlydı lastkler yag gbi kaydı neden oldu bilmiyorum :(
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
CBR 125 lerin lastikleri biraz ince,sende ona göre fazla agresif bir yatırış yapmış olabilirsin,üstüne yollarımızın durumları da malum cam gibi kayıyor..
Krem kullan asfalt yanığı için,ufak tefek ağrı diyip geçiştirme,ağrıların artış gösterirse mutlaka doktora git.Yavaş da düşsen alınan darbeler zedeleyici olabilir.
Geçmiş olsun.Aman dikkatli ol..
yok abi zaten arka lastik orjinal ebattan biras buyuk olay su kı virajda motoru yatrmadm ondan dolayı dusuk hızla viraja girdim.
babam doktor oldugundan problem olmadı pansumanı falan hallettk bi problem yok o konuda.
Motorada birşey olmadı şaşırdım kaldım sadece az sinyal yamuldu ardından da düzelttk
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
hayirli kandillerr..
geçmis olsun dynnerr,
kardesim peder bey ne uzmanidir? yarin birgün basimiza bi is gelirse dostumuzun pederbeyi doktor deriz, danisiriz...
[COLOR="Red"][B]V[/B][COLOR="Black"]e[/COLOR] [B]F[/B][COLOR="Black"]ark[/COLOR] [B]R[/B][COLOR="Black"]üya 'da[/COLOR][/COLOR]
senin gözlere iyi bakar abi
Bornova Ata Duragında göz dal merkezimiz var, Özel EGEGÖZ.
Sadece göz üzerine Babam diye söylemıorum Operatör Uzman Doktor
Bu arada tesekkurler allah korumuş oldu kaskın degerini bikez daha anladım
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
bu sıcakta lastiklerin asfaltla samimiyeti biraz tuhaf olur. sıcak lastik sıcak asfalt bazen lastiğin kendisini bırakmasına yol açar. hele ki sakız gibi olmuş asfaltta bu tip durumlar görülebilir. fazla yatırmadım diyorsun ama yatış açınla hızının alakası olmayabilir. 20-30 km hızlarda neredeyse yatmadan döneceğin bir virajı birazcık fazla yatırarak yakından (tam da üzerinden) sürtünerek inceleme şansın olabilir. Lastik havalarını mutlaka kontrol ettir. Arka lastiğin inikse (ki ön teker içinde geçerli) yolda sorun çıkartmaz gibi görünür ama virajlarda canını sıkar.
neyse bunları yaşayarak öğrenme sürecine de TECRÜBE diyoruz. sende ve motorunda bişey olmaması güzel. kazasız belasız sürüşler. geçmiş olsun
Teşekkür ederim Wallace abi, lastik havalarımı tamda o yola gitmeden önce halletmiştim 1-2 bar fazla olmuş oalblirler bunlarda etkilermi ?
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
utku geçmiş olsun kardeşim...sen geçen ay düşmemişmiydin ?
Lastik basıncın normalden fazla ise lastiklerin daha sert olacak ve yere daha az tutunacaktır ama sen başka bir hata yapıp viraja yanlış girdin sanırım 20 km hızla virajda düşmek pek normal değil yani düşük hızlarda lastiğin yolu bırakmaması lazım ne kadar yatırırsan yatır, sen bence lastik kayıp ta düşmedin fazla yatıp devrildin
Küçük insanlar kişilerle, Sıradan insanlar olaylarla, Büyük insanlar fikirlerle ilgilenir.
soalasın aykut abi, gecen hafta durdugum eyrde düştüm o düşme sayılmaz ayaklık acık sanmıştım burda yatrmadm motoru ya ben resmni çekeyim en iyisi oranın belkide cok kenardan gittgmden orda extradan yukseklık vardı.
Hayırlısı diyelm
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
lastiklerinin ömrü bitmiş de olabilir...
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
zaten yarı yarıya bitikti en kısa zamanda deiştireceigm
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
lastiğe hava genellikle lastik soğukken basılmalıdır. sıcak lastiğe hava bastığında lastiğin içindeki havanında ısındığını ve bu ısınma sonucunda da genleştiğini ve bu yüzden de olması gerekenden fazla değer gösterdiğini teorik olarak biliriz. Yani ısınan gaz genleşir prensibi.
Virajda bir çok etmen düşmeni sağlayabilir. burada lastikler de normalse ve yolda herhangi bir kaygan madde yoksa
- ya asfalt problemli lastik tutunamadı
-ya çok yavaş girip normalden fazla yatırdın
-ya da virajın kamber açısını(viraj içi eğim demektir) gözönüne almadan yatırdın kaydın
-ya da düşeceğin vardı
neyse bunları uzun uzun detaylı anlatmak hatta uygulatmak lazım. burdan laf sallamakla olmuyor. denk geldiğimizde hatırlat seni de başka arkadaşları çalıştırmaya götürdüğümüz gibi çalıştırmaya götürelim. en azından önümüzde düş hatanı gör, bir daha tekrarlama.
o virajda cok araba kayıyordu zaten ancak oldu bi katakulle bugunde zaten lastikler soukken hallettm hava basınçları olması gibi
sonbaharda deiştirecegim lastikleri
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
ya n olmuş burası böle... herkez trafik exper i... gp ..lojistik ekibi gibi... neredeyse toplanıp saha çalışması yapılacak... aman diyorum bu konu uzar gider... utku geçmiş olsun...ben yorum yapmıcaaaaaam....
by K@d@k@L
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)