Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

[Bursa - MT]

    REKLAM ALANI
  1. #15041
    Madv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    GT250R
    Yeni bir lastiğe ihtiyacım olduğu için biraz lastik bakındım ve buna karar verdim.Lastik hakkında bir bilgisi olan ya da herhangi bir tavsiyesi olan var mı ? Yoksa bunu alacağım.
    Michelin 150/70ZR17 (69W) Pilot Road
    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın.
    http://facebook.com/batuhanuludag


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15042
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Madv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni bir lastiğe ihtiyacım olduğu için biraz lastik bakındım ve buna karar verdim.Lastik hakkında bir bilgisi olan ya da herhangi bir tavsiyesi olan var mı ? Yoksa bunu alacağım.
    Michelin 150/70ZR17 (69W) Pilot Road
    http://www.motolastik.com/pictures/2...4_10002420.jpg
    michelin iyidir her zaman fakat üretim tarihine bakın derim buz motoru tavsiye ederim üretim tarihini söylüyorlar ordan alıp 20 tlye dışarıda taktırabilirsiniz

    bu arada hiçbir etkiliğe katılamadım kusara bakmayın biri benim adıma facebook hesabı açmış onunla cebelleşiyoruz şu sıralar

  3. #15043
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    Aga michelin pilot uzerine lastik mi var ;)
    Ninja

  4. #15044
    özcan1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bursa / Çanakkale
    Motosikleti
    KLE 500
    Alıntı sedici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aga michelin pilot uzerine lastik mi var ;)
    dunluop tr91 ve contı traıl attack :D
    Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
    Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
    Ağlarken Sen Gülüyor Ol !

  5. #15045
    memo06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2012
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YBR 125. KAWASAKİ.ZX6R
    arkadaşlar teknik bir konuda fikirlerinizi almak istiyorum.
    konu ani frenlemede......! motor kompresöründen. faydalanarak durmakmı?
    yoksa debriyaja basıp motoru boşa alarak durmakmı? hangi teknikle daha kısa mesafede dururuz?
    ''hayat heyecan olduğu sürece güzeldir''...

  6. #15046
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı memo06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar teknik bir konuda fikirlerinizi almak istiyorum.
    konu ani frenlemede......! motor kompresöründen. faydalanarak durmakmı?
    yoksa debriyaja basıp motoru boşa alarak durmakmı? hangi teknikle daha kısa mesafede dururuz?
    debriyaja basıp her iki frenide kombine kullanmak ön freni ne kadar iyi kullanırsanız arkayı kilitlemezsiniz eğitimde böyle öğrendik

  7. #15047
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Alıntı memo06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar teknik bir konuda fikirlerinizi almak istiyorum.
    konu ani frenlemede......! motor kompresöründen. faydalanarak durmakmı?
    yoksa debriyaja basıp motoru boşa alarak durmakmı? hangi teknikle daha kısa mesafede dururuz?
    Mehmet abim Formül neydi, hızx3/10 Örn: 50km\h*3=150/10=15mt max. durma mesafesi(12mt de normali) Bu debriyaj - arka ve ön kombine duruş ile mümkün olanı.
    Debriyajı sıkmadan aynı hızda denersen 2,5 mt daha geç durursun. Eğitimde denendi. 4 çeşit fern türü var. Motor, kompresör, arka ve ön. Arka yavaşlatır ön durdurur.
    memo06 bunu beğendi.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  8. #15048
    memo06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2012
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YBR 125. KAWASAKİ.ZX6R
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyaja basıp her iki frenide kombine kullanmak ön freni ne kadar iyi kullanırsanız arkayı kilitlemezsiniz eğitimde böyle öğrendik
    evet katılıyorum bu konuyu gökhan kardeşimizi ziyarette mustafa doğru kardeşimle tartışmıştık. bencede motor komprösörünü kullanarak tabiki kombineyi iyi ayrlayarak
    arka tekerleği kilitlemeden motor vites düşük devrine geldiği an debriyaja basmak daha kısa mesafede duruş diyorum..
    mstfdogru bunu beğendi.
    ''hayat heyecan olduğu sürece güzeldir''...

  9. #15049
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı memo06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet katılıyorum bu konuyu gökhan kardeşimizi ziyarette mustafa doğru kardeşimle tartışmıştık. bencede motor komprösörünü kullanarak tabiki kombineyi iyi ayrlayarak
    arka tekerleği kilitlemeden motor vites düşük devrine geldiği an debriyaja basmak daha kısa mesafede duruş diyorum..
    ben Hasan hocamın öğrettiğ şekilde duruyorum 80 den 0 a ani iki kere frenledim ve 1 sokak lambası aralığından biraz daha uzun mesafede durdum orjinal dandik lastiklerimle kompresör belirli oranda yavaşladıp sonra aracı itmeye devam ediyor arabada çok denedim bunu ama motorda denemedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

    bu arada motorumu satıyorum tvs apache rtr 150 2200 kmde kazasız garantili ön arka lastikleri 1bin km önce ircle değiştirdim fazladan çanta demiri ve kafa grenajı koruma demiri var borcu harcı yok peşin 3900 tl

  10. #15050
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    [QUOTE=memo06;2793311]evet katılıyorum bu konuyu gökhan kardeşimizi ziyarette mustafa doğru kardeşimle tartışmıştık. bencede motor komprösörünü kullanarak tabiki kombineyi iyi ayrlayarak
    arka tekerleği kilitlemeden motor vites düşük devrine geldiği an debriyaja basmak daha kısa mesafede duruş diyorum..[/QUOTE
    Yanlış diyorsun mehmet abi. Arka freni sıkmaya başladığında debriyajı sıkmazsan motor ile teker arasındaki gücü kesmemiş olursun. Motorun kompresör yaptığını zannederken aslında motor halen arka tekere güç uygulamaya devam ediyor. Buda senin durma mesafeni uzatır. Panik frende zaten arka teker kilitlesede çok bir şey değiştirmiyor.( kuru zemin için ) Önemli olan ön freni doğru kullanabilmek. EN KISA DURUŞ MESAFESİ DOĞRU OTURUŞ ile bağdaşır unutmayalım. Fren konusunda doğru olan bu tezi herzaman ıspatlayabilirim.

    ---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:50 ----------

    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben Hasan hocamın öğrettiğ şekilde duruyorum 80 den 0 a ani iki kere frenledim ve 1 sokak lambası aralığından biraz daha uzun mesafede durdum orjinal dandik lastiklerimle kompresör belirli oranda yavaşladıp sonra aracı itmeye devam ediyor arabada çok denedim bunu ama motorda denemedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

    bu arada motorumu satıyorum tvs apache rtr 150 2200 kmde kazasız garantili ön arka lastikleri 1bin km önce ircle değiştirdim fazladan çanta demiri ve kafa grenajı koruma demiri var borcu harcı yok peşin 3900 tl
    Hasan erçetin hocamdanmı aldın dersi. işyeri olarakmı özelmi.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  11. #15051
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Yanlış diyorsun mehmet abi. Arka freni sıkmaya başladığında debriyajı sıkmazsan motor ile teker arasındaki gücü kesmemiş olursun. Motorun kompresör yaptığını zannederken aslında motor halen arka tekere güç uygulamaya devam ediyor. Buda senin durma mesafeni uzatır. Panik frende zaten arka teker kilitlesede çok bir şey değiştirmiyor.( kuru zemin için ) Önemli olan ön freni doğru kullanabilmek. EN KISA DURUŞ MESAFESİ DOĞRU OTURUŞ ile bağdaşır unutmayalım. Fren konusunda doğru olan bu tezi herzaman ıspatlayabilirim.

    ---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:50 ----------


    Hasan erçetin hocamdanmı aldın dersi. işyeri olarakmı özelmi.[/QUOTE]
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  12. #15052
    n_tuncak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ducati 1000 Multistrada
    Yarınki gezi son anlarda karar verilen,cumartesi olması gereken ve güdümlü yapılan bir gezi olduğundan dolayı fazla sallayananızın olmaması normaldir ancak ben yinede şu an 2 motor görünen son noktayı yazıyorum;(geri adım yok bizde)
    Buluşma noktası:Korupark Önü saat 12.00
    Gezi Pazaryeri-Biklecik,Göletler diyarı,Kınık vazoları vs...

    Bu arada Gökhan'ın ziyaret gezisi ne oldu eğer yapılamadıysa yeniden bir program planlayıp uygulamaya geçirelim,yapıldıysa anlatın hele bir......
    Sym Joyride 200 ,Peugeot satalis 250 ,Ybr125 ,Suzuki Bandit 600, Yzf-r25...

  13. #15053
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Konu sağlammış Valla ben şimdiye dek hiç panik fren yapma ihtiyacı duymadım ama kafam çok takılı bu konuya. Teknikleri biliyorum ama bilinçli bir şekilde bunu denemek bana saçma geliyor çünkü arkasınd ahazırlıkvar. Tamam frenaja tepkisini ölçüyorum motorun ama öyle bir an denk geldiğinde naparım bilmiyorum. Bu yüzden 70 km üzerinde kasılıyorum .Bunu taz vakitte atlatmam gerek sanırım. Benim genel frenim debriyajı sıkıp arkayı hızla önü düzenli ve kademeli olarak sıkmak. Bu yüzden arkada kaydırma yapsamda şimdiye dek asfaltı öpecek bi durum yaratmadı bana.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------

    Hocam ben pek müsait değilim bu aralar. Katılmak isterdim elbet ama malesef . birdaha ki sefere artık hocam size iyi yolculuklar dilerim .
    n_tuncak bunu beğendi.
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  14. #15054
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    [QUOTE=search16;2793393]
    Alıntı memo06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet katılıyorum bu konuyu gökhan kardeşimizi ziyarette mustafa doğru kardeşimle tartışmıştık. bencede motor komprösörünü kullanarak tabiki kombineyi iyi ayrlayarak
    arka tekerleği kilitlemeden motor vites düşük devrine geldiği an debriyaja basmak daha kısa mesafede duruş diyorum..[/QUOTE
    Yanlış diyorsun mehmet abi. Arka freni sıkmaya başladığında debriyajı sıkmazsan motor ile teker arasındaki gücü kesmemiş olursun. Motorun kompresör yaptığını zannederken aslında motor halen arka tekere güç uygulamaya devam ediyor. Buda senin durma mesafeni uzatır. Panik frende zaten arka teker kilitlesede çok bir şey değiştirmiyor.( kuru zemin için ) Önemli olan ön freni doğru kullanabilmek. EN KISA DURUŞ MESAFESİ DOĞRU OTURUŞ ile bağdaşır unutmayalım. Fren konusunda doğru olan bu tezi herzaman ıspatlayabilirim.

    ---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:50 ----------


    Hasan erçetin hocamdanmı aldın dersi. işyeri olarakmı özelmi.
    soyadını bilmiyorum bedeki Hasan hocam tavsiye ederim art eğitmeni kendisi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------

    Alıntı Ahmanamra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu sağlammış Valla ben şimdiye dek hiç panik fren yapma ihtiyacı duymadım ama kafam çok takılı bu konuya. Teknikleri biliyorum ama bilinçli bir şekilde bunu denemek bana saçma geliyor çünkü arkasınd ahazırlıkvar. Tamam frenaja tepkisini ölçüyorum motorun ama öyle bir an denk geldiğinde naparım bilmiyorum. Bu yüzden 70 km üzerinde kasılıyorum .Bunu taz vakitte atlatmam gerek sanırım. Benim genel frenim debriyajı sıkıp arkayı hızla önü düzenli ve kademeli olarak sıkmak. Bu yüzden arkada kaydırma yapsamda şimdiye dek asfaltı öpecek bi durum yaratmadı bana.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------

    Hocam ben pek müsait değilim bu aralar. Katılmak isterdim elbet ama malesef . birdaha ki sefere artık hocam size iyi yolculuklar dilerim .
    Ercan abi her freni panik fren gibi yapın başlarda git gide oturacak bu yanlız arkadan yakın takip varsa yapmayın
    Ahmanamra bunu beğendi.

  15. #15055
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150

    By casus16 at 2012-08-31

    By casus16 at 2012-08-31
    mehmet_gemli, M.balibey ve DALGIC_800 bunu beğendiler.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  16. #15056
    özcan1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bursa / Çanakkale
    Motosikleti
    KLE 500
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    soyadını bilmiyorum bedeki Hasan hocam tavsiye ederim art eğitmeni kendisi
    Hasan ÇETİNER

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

    Islak zemin, kuru zemin farketmez yeterki lastik havaların olması gereken değerlerde olsun. Debriyajı sık, arka freni kilitle, ön freni yavaş yavaş ez, İLERİ BAK.
    M.balibey ve DALGIC_800 bunu beğendiler.
    Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
    Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
    Ağlarken Sen Gülüyor Ol !

  17. #15057

    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    nilüfer fsm bursa
    Motosikleti
    honda activa
    hocam bılecık gezısıne bende gelıyorum. sabah sabah kanıma gırduınız. orayı bılıyoruum. harıka bır doga koy ve kahvesı var. ınsanlarıda guzel.. huseyın baran abımızde muaterım olur. baran organık tarım cıflıgının sahıbı.. ben koftecı yusufun karsısından katılacagım sıze
    n_tuncak bunu beğendi.

  18. #15058
    mehmet_gemli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2011
    Şehir
    Bursa Gemlik
    Motosikleti
    TVS Apach - SYM Wolf - Bajaj Dominar 400 (2023)
    Arkadaşlar yapmış olduğum gezim. Linkten bakabilirsiniz. 1400 Km 4 Gün Tvs Apache İle Ufaktan Ege Turum 28-29-30-31 Ağustos 2012
    özcan1980 bunu beğendi.

  19. #15059
    memo06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2012
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YBR 125. KAWASAKİ.ZX6R
    Alıntı n_tuncak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarınki gezi son anlarda karar verilen,cumartesi olması gereken ve güdümlü yapılan bir gezi olduğundan dolayı fazla sallayananızın olmaması normaldir ancak ben yinede şu an 2 motor görünen son noktayı yazıyorum;(geri adım yok bizde)
    Buluşma noktası:Korupark Önü saat 12.00
    Gezi Pazaryeri-Biklecik,Göletler diyarı,Kınık vazoları vs...

    Bu arada Gökhan'ın ziyaret gezisi ne oldu eğer yapılamadıysa yeniden bir program planlayıp uygulamaya geçirelim,yapıldıysa anlatın hele bir......
    nevin hocam biraz sitem etmişsiniz inanın şahsi olarak her geziye katılmak isterim ama esnaflık durumları ve işin en yoğun olduğu gün ctesi ekmek parası işte.
    gökhan ziyareti güzel geçti çakıl taşları tasarımlı şekerlemeleri tattık. gökhanın vücudunda yani kaportada bazı macun ve boya gereken bölgeler vardı ama moralini gayet iyi gördük. genç adam yaaa bir iki haftaya bişici kalmaz. inşallah.. daha nice gezilerde görüşmek dileğiyle..
    n_tuncak bunu beğendi.
    ''hayat heyecan olduğu sürece güzeldir''...

  20. #15060

    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    gemlik/bursa
    Motosikleti
    sym wolf 250/ramzey cross 200
    Alıntı n_tuncak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarınki gezi son anlarda karar verilen,cumartesi olması gereken ve güdümlü yapılan bir gezi olduğundan dolayı fazla sallayananızın olmaması normaldir ancak ben yinede şu an 2 motor görünen son noktayı yazıyorum;(geri adım yok bizde)
    Buluşma noktası:Korupark Önü saat 12.00
    Gezi Pazaryeri-Biklecik,Göletler diyarı,Kınık vazoları vs...

    Bu arada Gökhan'ın ziyaret gezisi ne oldu eğer yapılamadıysa yeniden bir program planlayıp uygulamaya geçirelim,yapıldıysa anlatın hele bir......
    nevin hocam pazara ayarlayabilseydiniz keşkede bizde gelseydik
    DALGIC_800 bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler