Gaza geliyorum etmeyin Benimki 115 e iki saatte çıkıyo :D arazide kapılaşım olmaz mı :D
Gaza geliyorum etmeyin Benimki 115 e iki saatte çıkıyo :D arazide kapılaşım olmaz mı :D
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
selam arkadaşlar bir işim için isatnbula gitmiştim 10 günlüğüne ifatara katılmayı çok istedim ancak ben isatnabuldayken denk geldi. çok güzel bir paylaşım olduğu tüm resimlerden belli.
önümüzdeki günlerde tekrarrını bekliyoruz..
bu arada ben öğretmen olduğum için malum yazın tüm gün boşum, çoluk çocuk bir programım olmazsa gün içinde uygun olan arkadaşlarla turlarım...
Benim bildiğim sabit bişiydi o ama Kargoda hasar almasın sakın ? bi tamirciye danış olmadı yakınlarda ya da teknik kısma bi başlık aç bakalım
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Sevgili Bursalı motosiklet severler
Bir konuda yardımcı olabilir misiniz? Bu cuma yahut cumartesi Osmangazi'de bir tane BMW motosiklete bakacağım.BMW'den anlayan tanıdık bir ustanız var mı acaba?
ANGARAJ
Yok Abim montaj değil. Videosu varda yükleyemedim. Bu sadece deneme. Normal hız 120 üzeri olmamalı Türkiye'de.
---------- Post added at 13:02 ---------- Previous post was at 13:00 ----------
Geçmiş olsun Ercan. Olur böyle şeyler. Söke taka boza yapa öğreniliyor.
---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 13:02 ----------
Üretici firma bu hızı max olarak göstermiş. Bunu yapan mühendis bunu düşünmüştür sanırım. Örn. bir YBR nin bu hıza çıkması motor, fren, şase, lastik ve ağırlık olarak müsait değil dediğin gibi. Ama Gökhan' ın makina 200 kadran. Üzerine ver 45hp yi vur kırbacı. Avrupa da var bunlardan.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Dostum öncelikle hayırlı olsun ama benim tanıdığım yok malesef. İstersen bursa enduroyuda bir ziyaret et. Orda bmw kullanıcı sayısı fazla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------
Öyle çoşkun abi . Söke taka kaça ders alıyoruz işte ama şu bir gerçek ki ileride olmak istediğim sürücü için dağ başında bile motoru komple söküp takabilmeyliyim. gerçi bunun için daha çokkkk bedel ödeyeceğiz ama napalım.
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Özcan Abi özelden yolladım.
Bir de şu motosikletin de sahibi acaba burada mı? Tanıyan var mı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93231727/detay
ANGARAJ
arkadaş yukarı ayrancıdan şimdi ta ordan kalk gel zor olur, 0224 441 62 60 kocaman motosiklet'in numarası akşam 6da kapanıyor bilginiz olsun o motoru ben de gördüm (eğer oysa) biraz yorgun görünüyordu, ama resimlerde toparlanmış görünüyor.. toparlanmışsa değerlendirilebilir
Ninja
Normalde Balıkesir'e gideceğim ailemle.Giderken motoru göreyim, beğenirsem gelirken alayım gibi planlar içerisindeyim
Öncesinde BMW F650 GS bakmaya gideceğim, o olmazsa bu motosiklete bakacağım.Aslında makine resimlerden temiz gözüküyor ama 50.000 km'de.Kilometre takıntısında değilim fakat satmak istersem zorlanırım kilometreden dolayı.Kilometre düşürecek halimde yok.Millette de bir kilometre takıntısıdır gidiyor.
Bu arada Batuhan teşekkür ederim.
ANGARAJ
bursada bmw ustası sorunca bursadadır diye söyledim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
alacasanız kimseye güvenmeyin hep şüpheci olun km orjinal 50 binde mi birde onu bir araştırın derim peğlere bakın zinciri kontrol edin anlamasanız bile yapın zaten satıcı sahtekarsa sizi lafla oyalamaya yada sorunları dökülmeye başlar
arkadaşlar nacizane motor alırken dikkat etmeniz gereken bir kaç unsuruda ben paylaşayım istedim
aslında motor sesi herşeyi anlatır. tok ve doygun bir ses motorun durumunu anatır.
birde km sine göre ön disk orjinalse disk aşınma derinliğine dikkat etmek gerekir örneğin km 15000 diyelim
disk derinliği fazla aşınmamış olmalı. km 15000 ama disk yarıyı geçmiş bu orj km olamaz.
şaseye bakarken ise dreksyonu düz konuma alıp arka tekerlekten ön tekeri hizalayın ön tkeri göremiyorsanız okeydir
tabi bunu motoru kullanarakta yapabilirsiniz normal bir hızla giderken ellerinizi drekyondan kısa bir süre bırakın.
motor sizi kasmadan dengede ilerliyorsada okeydir. birde normal bir rampadan aşagı inerken motor kompürösörünü kullanın
komprösör motorun rahat akımını engelliyorsa tamamdır. dişli isdisna değişmiş olabilir ama değişmemiş çok km yapmış ise
dişli ucu çivi gibi sivrilmiştir. herkese hayırlı alışverişler dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------
gaza gelmeyin aygaza gelin
''hayat heyecan olduğu sürece güzeldir''...
Merhaba artık benimde bir motorum var ve 2 tekerlek sevdamı sürdürmekteyim yaşadığım şehir öğrenci olduğum için çanakkale sadece yazın bursadayım oda başka bir yere gitmezsem. Söylediğim gibi motorum yeni ve 2. el aldım burda iyi bir tamirciye götürmek istiyorum sanayide ibo ustaya götürdüm işçilik fiyatı biraz pahalı geldi ve fazladan masraf çıkarttığını hissettim başka bir yere götürdüm panayırda bir tamirciye oda biraz umursamaz gibi geldi gözüme bu camiada pek hatta hiç tanıdığım olmadığı için ne yaparım motorumu güvenerek krime teslim ederim bilmiyorum uzun yol yapacağım ve biraz hassas davranıyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim (motorum borelli ledow cmx250a sorunlarıysa beşik biraz yamuk zincir yüke binmediğinde ses yapıyor her bir turda aynı yerden geliyor ses tek kişi bindiğimde benzin deposunun altından hafif bir gıcırdama ve yüksek devirde kullandığımda garip bir zıngırtı sesi boşta kalmış bir somun yada bilyenin tiremesi gibi)
panayır şukla sallamaz adamı pek artık daha çok deniz ve kar motorlarıyla ilgilendikleri için keşke başka servis konusunda yardımcı olabilseydim ama Bursa'da biraz zor
Ninja
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)