emrah aslında çok iyi olur gitmek ama ulan işte ah ah benim motorla en fazla yapabileceğim gezi şehir içi en fazla şehrin yakınlarındaki yerler olabiliyo malum sınıfımız küçükama orda buluşabiliriz
ooops!
KASK TAKMIYORSAN,KORUYACAK BİRŞEYİN YOK DEMEKTİR....
..:: 35 EA 5130 ::..
konsere artıçım şuan için yok düşünürsen atla arkaya derim...
H.sonu A.Ö.F. sınavları var şayet buluşma saati uzatılırsa yetişebilirm belki.....
geçen pazar muhabbeti geçmişti..... yollarda gideceğimiz güzergahı,benzin ihtiyaç vs.... iletişim ihtiyacımızı trafiği tehlikeye atarak ya da grubu durdurarak yapmak yerine 5kmre açık alan menzili olan amatör telsizlerle giderebiliriz. volkanın araştırması sonucu fiyatıyla piyasada fazla tutulmasıyla bu cihaz alınabilir diye öneriyoruz.kalem piller çalışması artılarındandır...
telsizin çiftinin ortalama fiyatı 120YTL civarı.2şer kişi eşleşerek adam başına 60 YTL e düşüyor. aynı kanala aldığımızda yol boyunca bütün grup kaskın içine takılan kulaklık aparatıyla muhabbet havasında yoluna devam edecek.....gürültü önleyici mikrafonu sayesinde kaskın içine giren rüzgar sesinide engelliyor...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
aslında eğer biraz daha profosyonelleşmek için kullanılabilir bi cihaz... ilk çözmemiz gereken yol disiplini gibi duruyo(gecen seferde ben geç kalmıstım saatin azizliğine uğradım)
sanatı sanat için değil halk için yapıorum:mrgreen:
::ressam::
aslında yol düzeni falan da sorun galiba başka sitelere falan baktım sağlam kurallar koymuşlar.. mesela şu var: -fermuar düzeniymiş kendileri-
ama tabi chooper ımız yok daha fazla yol yapamıyoruz şehir içi tatlı su motorcusu havaları malum
bu arada telsiz çok harika; uzun yol yapacaklar için harika diye düşünüyorum.. aslında dağda da işe yarayabilir belki düşünmek lazım.. neyse..
[COLOR="Silver"]Hayat bir motordan diğerine geçip gidiyor.. sonu yok mu yoksa?[/COLOR]
beyler siz bu yol kurallarını yeni mi ögreniyosunuz geçmiş sayfalara bakarsanız başkalarının sayfalarında araştırma yapmanıza gerek kalmaz bu arada el işaretlerini ögrenirseniz iyi olur.
[COLOR="Red"][B]Efendi ol ama içindeki serseriyi korumayı bil[/B][/COLOR]
emrah telsizi nereden alabiliriz.?bide modeli ne?
ismail hakikaten el işaretlerini tekrar uygulamaya geçelim.yoksa bütün delikleri dolduruyoruz.
merhaba arkadaşlar izmirden bi haftasonu kütahyaya geleceğim. geldiğmde umarım görüşürüz
Bekleriz Wallace. Geldiğin zaman görüşmek üzere.
Ne yöne dönersen dön, arkan her zaman arkandadır.
Okyanus43
selam arkadaslar cavdarhisar daha 2 gun önce yagmur kar yagıyormuştu her yer şuan çamurdur bilginize...
lokanta'da yemek istersenız pazarın içinde..
eger pide yemek istiyorsanız pazarın karşısında pepsı yazıyor pideci var kuş başıları süper .....
ama girişler paralandı sanırım içeri girmek tarihi eser yerleri .........
Aslında bu grup kuralları, toplu sürüş vs vs muhabbetini insanlar kendiliğinden yapıyor. Yani arkadan geleni beklemek, önden gideni uyarmak. Yolu bilen birisini öne koymak. Güçlü motorun arkadan gelmesi fln. Yolda kalana yardım etmek vb vb vb
Ama tabi bilinmesi gereken kritik noktalar ve dikat edilmesi gereken hususlar da var ki bunlara uyulmadığı taktirde neler olduğuna da şahit oldum
20-25 motorlu grupta , artçı motor vazifesi görmüştüm. (Yani en arkadan gelerek, geride kalanları toparlamak ) İlimize gelen birçok motorluya öncülük de ettim.
Bilgiler fazla ve taze
İsterseniz bir gün bu konudaki çalışmalarınıza yardımcı olurum...
emok un yerini mi görelim ki hem değişik bi güzargah olmuş olur...
olur ya benim motor yine arza yaptı ben esk'e gidip bi servisine göstereyimde artık halletsinler ne derdi varsa... bi arada ayarlayalım eskişehirle ortak bi gezi yapalım.
sanatı sanat için değil halk için yapıorum:mrgreen:
::ressam::
izmir in anasayfasında (ilk sayfasında) bir zamanlar derleyip koymuştuk grup sürüşü, kuraları ve sıkça kullanılan el işaretlerini.
Önemli iki kural vardır.
1.grup içinde birbirini geçmek asla olmaz.
2. önündekine değil aynandakine bakarak hızını belirlemelisin . (arkan yavaşlıyorsa sende yavaşla senin önünde yavaşlar bu şekilde ve kopma olmaz)
öncü, artçı ve güvenlik de çok iyi seçilmiş olmalıdır. Öncü hem yeterince sürüş tecrübesine sahip olmalı, hemde grubun ortalama hızını belirleyip yumuşak bir şekilde (ani hızlanma ve yavaşlamalar yapmadan) kullanmalıdır. Sabit bir dizilim yoktur ama trafiğin ve yolun durumuna göre ya fermuar ya da tek sıra gdilir. Bazen de serbest sürüş yapılır ve önceden belirlenen buluşma noktalarında diğer üyeler beklenir.
İzmirin havasından olsa gerek sürekli yollardayız yağmurda yağsa soğuk da olsa sürekli grup halinde geziyoruz. Tecrübelerimizi de paylaşmaktan zevk duyarız.
sevgilerle
Tavşanlı,dan Selamlar...yeni üye oldum bu siteye kaç hemşeriyiz koca sitede
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)